Was een leuke show, in slaap gevallen tijdens de chille muziekquote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef robdriessen het volgende:
Au. Au. Au. Nooit meer dronken een show maken. Kater van hier tot Tokyo. Show wel episch trouwens.
Nu heb je de afdruk van een toetsenbord op je voorhoofd?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was een leuke show, in slaap gevallen tijdens de chille muziek
Deze is speciaal voor je kater.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:55 schreef robdriessen het volgende:
Dank u, dank u.
Nu glas melk, 500mg Paracetamol en brood, eieren, spek.
Paardenmiddelen.
nu je het zegtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:57 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nu heb je de afdruk van een toetsenbord op je voorhoofd?
Mijn kater dankt je en heeft besloten om nog langer te blijven en naar je show te luisteren.quote:
Mooi.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn kater dankt je en heeft besloten om nog langer te blijven en naar je show te luisteren.
AAAIEEE!
Met een paar druppels op word iedereen hitsig van robquote:Op zondag 12 juni 2011 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, ben afgelopen nacht heel enthousiast geworden door Rob.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef RingBewoner het volgende:
Mag er al weer bier worden gedronken? Het is 16 uur.
Dat vind ik wel erg vroeg hoor...... Maar ach, het is 16uur, het is zondag..... de boel de boel, trek er eentje open.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
m'n vader nam 8uur s'ochtens al een biertje dus het kan wel
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg vroeg hoor...... Maar ach, het is 16uur, het is zondag..... de boel de boel, trek er eentje open.
geen klachten hierquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, eerste halfuurtje zit erop. Is het een beetje wat?
Alleen je zult een beetje moeten werken aan de kwaliteit van je muziek, klinkt wat brak.. verder goeden muziek hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Nou, eerste halfuurtje zit erop. Is het een beetje wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |