quote:Op zondag 12 juni 2011 16:29 schreef Melting het volgende:
Nu even een zomerse mix, tijdens het instellen van mijn mic.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh dinsdag een surprise showik weet zelf ook niet wat er gaat gebeuren
was ik vergetenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje, heb gelijk die bitrate aangepast voor vanavond.
Waar lag het aan ?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef Melting het volgende:
Ik ga zo meteen iets eerder beginnen met draaien. Ik denk dat het probleem van de mic bekend is.
Melting heeft geen audiodrivers op z'n PC.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:38 schreef Melting het volgende:
Waarschijnlijk herkent windows 7 mijn mic niet.
Wil je de single of de Woodstock versie versie van White rabbit?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Melting heeft geen audiodrivers op z'n PC.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Melting heeft geen audiodrivers op z'n PC.
Luisteren naar mijn muziekjes is nuttig!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, muziek voor vanavond word gedownload. Heb er zin in.
Succesquote:
Legaal gedownload misschien?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], je bedoeld natuurlijk "gekocht"
"gekocht" "voor een eerlijke prijs in de winkel"quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik download via Itunes.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ooooeh... de langstequote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je de single of de Woodstock versie versie van White rabbit?
Middagquote:
Wie? Wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind dit Josh Wink nummer veel beter te pruimen dan Higher State Of Consciousness.
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.quote:
Ow.... ik dacht al dat je nog zwaar onder invloed was.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.
NO KIDDINGquote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |