Even stream op pauze 2 seconden en weer op play. Dat zou moeten helpen.quote:
Denk t, hier geen last van iigquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef robdriessen het volgende:
De Cartoons zijn volgens mij gewoon de ouders van de Baseballs
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef RingBewoner het volgende:
Wacht, ik ben natuurlijk ook aan het downloaden.
O ja, ook zo'n goedequote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef robdriessen het volgende:
Don't Laugh. Winx = Josh Wink, maakte ook die klassieker Higher State of Consciousness, met een piep die steeds hoger en hoger gaat tot je oren bloeden.
Tuurlijk! Ik draai alleen maar leuke nummers.quote:
Als ik voldoende hersteld ben van afgelopen nacht. 2x last gehad van anti-peristaltische bewegingen in de sanitaire voorzieningen van mijn domicile.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, ook zo'n goedeWanneer ga je weer draaien?
Gelukkig maar, want ik was aan het inkakkenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik draai alleen maar leuke nummers.
Hebben die drie biertjes zo zwaar toegeslagen??quote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik voldoende hersteld ben van afgelopen nacht. 2x last gehad van anti-peristaltische bewegingen in de sanitaire voorzieningen van mijn domicile.
Flink staan nekken dusquote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik voldoende hersteld ben van afgelopen nacht. 2x last gehad van anti-peristaltische bewegingen in de sanitaire voorzieningen van mijn domicile.
Volgende keer overdag niet zo veel biertjes meer drinken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik was aan het inkakken
Drie halve liters van 8,5%, 10% en 12%, binnen 2 uur. Dat blijk ik dus overduidelijk niet te trekken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hebben die drie biertjes zo zwaar toegeslagen??
Ben maar niet bang...... dit is het randje waar ik niet overheen durf. Althans nu niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef robdriessen het volgende:
Melting, nu ga je richting het randje. Geen Toybox of ik moet je fysiek pijn komen doen
Ja of 's nachts niet zoveel wijnquote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer overdag niet zo veel biertjes meer drinken.
Hahaha... dat kan ook, natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of 's nachts niet zoveel wijn
Daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach ja. Captain Jack, Scatman John... God hebbe hun ziel (om te martelen)
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach ja. Captain Jack, Scatman John... God hebbe hun ziel (om te martelen)
Ja, maar nu hebben we hem gehad! Vandaag dus niet meer!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Zo heel af en toe moet die muziek gewoon even
Allebei de linkjes in je DM gevonden? Mic plus verlengkoord.quote:
Yep.... maar nog niet bekeken. Ik ga ze straks even checken.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Allebei de linkjes in je DM gevonden? Mic plus verlengkoord.
Eenschquote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben we hem gehad! Vandaag dus niet meer!
Mag ik ook? Misschien kan een extra mic geen kwad.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Allebei de linkjes in je DM gevonden? Mic plus verlengkoord.
Ja hoor. Zal ze even opscharrelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik ook? Misschien kan een extra mic geen kwad.
Danku.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Zal ze even opscharrelen.
Ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word lekker vrolijk van deze muziek![]()
![]()
Vorige week op een feestje alleen deze muziek gedraaidquote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef ACT-F het volgende:
Jeugdsentimenten![]()
[..]
Ik heb ze nog live meegemaakt, het ging inderdaad helemaal los
4.2.2? Die is buggy as hell. Van je systeem afgooien en een andere versie zoeken.quote:
Samequote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Melting het volgende:
* Melting kan bijna niet op z'n stoel blijven zitten!
mijn budget is 0,-quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
4.2.2? Die is buggy as hell. Van je systeem afgooien en een andere versie zoeken.
Blijf zoeken. 4.3.6 moet volgens mij wel te vinden zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
mijn budget is 0,-
en 4.6.5 is nog niet $ra$kêd
Ik doe vast bloemen in mijn haarquote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
Joepie, lijstje klaar
Flink veel van de Woodstock CD af geplukt en wat echte echte classics.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Blijf zoeken. 4.3.6 moet volgens mij wel te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |