quote:Haram, term uit de islam om goederen aan te duiden die niet door moslims gebruikt mogen worden
dit slaat dan weer nergens opquote:Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak.
Ik had gevraagd of ze dr baas wil oproepen. En dan aan de baas bij dat meisje eens duidelijk maken dat ik het in allahsnaam niet zou accepteren.quote:
Bouwmarkt?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef Leandra het volgende:
Ook als je wel weet wat het betekent is het een beetje triest dat ze dat bij ieder haram product zegt.
Misschien is ze niet zo geschikt om bij een supermarkt te werken, en kan ze beter bij een bouwmarkt gaan werken.
Mischien bedoelt hij smirnoff.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:07 schreef Yreal het volgende:
Lekker laten gaan![]()
Je kan trouwens geen wodka kopen in de AH
in Limburg welquote:Op zondag 12 juni 2011 13:07 schreef Yreal het volgende:
Lekker laten gaan![]()
Je kan trouwens geen wodka kopen in de AH
Jij komt blijkbaar niet regelmatig in een supermarkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef postmortum het volgende:
[..]Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak.
[..]
Dit. Als je vanwege je geloof liever geen alcohol of varkensvlees in verpakking wil aanraken moet je niet in een winkel die dat en masse verkoopt gaan werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef Leandra het volgende:
Ook als je wel weet wat het betekent is het een beetje triest dat ze dat bij ieder haram product zegt.
Misschien is ze niet zo geschikt om bij een supermarkt te werken, en kan ze beter bij een bouwmarkt gaan werken.
jaquote:
Vet, daar ik heb daar familie wonen. Was het in de AH van weert?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef samvirus het volgende:
Ik ben al blij wanneer een kassameisje nog iets zegt in plaats van de gebruikelijke zucht.
Ja oke maar is toch grappigquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik snap trouwens de klacht niet. Die spullen zijn toch ook haram?
Is dat zo?Dan dat is dan jou mening.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik snap trouwens de klacht niet. Die spullen zijn toch ook haram?
Dat is geen Wodka, maar limonade met een scheutje wodka er in.quote:
Idd waar is mijn reactiequote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Jarno het volgende:
Anders verwijder je gewoon wat reacties.
Fascism ftw.
Ohnee, dat is een feit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat zo?Dan dat is dan jou mening.
Voor de gene die er in geloven is het een feit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ohnee, dat is een feit.
De vraag is of dat genoemd moet worden bij de kassa![]()
Hoewel wat Montov zei idd best humor zou zijn. "Haram, Haram, Dikmakend, Kankerverwekkend, Goedkoper bij de Vomar, Misleidend Etiket, lage kwaliteit" etc
Dan vraag je toch "maar is het wel Kosher, schatje"quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor de gene die er in geloven is het een feit.
Voor mij niet, dus hoef ik dat ook niet te horen als een ander er wel zo over denkt.
Kosjer zeggen Joden, niet de Islamieten.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan vraag je toch "maar is het wel Kosher, schatje"
Grappig is het zeker, toch nog een leuk verhaal na een dagje boodschappen doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke maar is toch grappigik ga toch ook niet bij vrienden die een kroket eten bij iedere hap haram haram zeggen?
Nee je begrijpt het niet helemaal goed. Het ís haram omdat degenen die erin geloven het niet mogen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor de gene die er in geloven is het een feit.
Voor mij niet, dus hoef ik dat ook niet te horen als een ander er wel zo over denkt.
Heel goed Coban. Jij hebt opgelet op school.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef coban het volgende:
[..]
Kosjer zeggen Joden, niet de Islamieten.
Nee, ik ben moslim.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heel goed Coban. Jij hebt opgelet op school.
Doe je ook doggy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar islamieten gebruiken die term niet. Kosjer is niet islamitisch. Wij gebruiken dat dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar snap je waarom je tegen de kassameid dan moet vragen of het wel Kosher is?
het bewijs dat islamietjes geen humor hebbenquote:
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar islamieten gebruiken die term niet. Kosjer is niet islamitisch. Wij gebruiken dat dus niet.
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf alquote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef linpunt het volgende:
beter dan dat ze bij elk product een stil, klein, stinkend scheetje laat..
Neah man. Ik gebruik alleen de term helal/haram. Andere termen interesseren mij niet zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.
Overigens is Kosher altijd Halal, maar Halal niet altijd Kosher. Dit als nutteloos feit van de dag.
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf al
Ik heb dat idd nooit begrepen. Kosher vlees is per definitie halal, dus mogen moslims dat ook eten. Als je dus kosher vlees in de schappen legt bedien je zowel moslims als joden. Meer klanten ! En zeker in een bedrijfskantine lekker politiek correct.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Geelman het volgende:
Sommige supermarkten hebben al wel vlees dat 100% allah goedgekeurd is, maar eens een lekker stukje koshervlees, nee ho maar.
Dat is pas discriminatie!
En dan blijkt ze kaal of grijs te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik las er op af te rukkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Krijg je direct een rechtse in da fakking face.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..
maar dat doe ik ook niet
lekker rebels van jequote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:46 schreef coban het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Dan ontploft de bomgordel.
Wil je dat eens filmenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
Ik moest lachen, dat wel. Maar nee. En als het zou gebeuren zou ik dat niet erg vinden.quote:
naar binnen stormen met een groep,quote:Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef Geelman het volgende:
Zo die meid van die kassa: varkenslapje, haram. Jij, doek van die kop, whaaaaaaaaaaaa HARAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt een lekker actie zou dat zijn!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef DrTan het volgende:
[..]
naar binnen stormen met een groep,
ALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
en dan alle hoofddoekjes er af rukken.
Echt zo'n Remi Gaillard bazenactie.
Moet ze maar niet bij de Plus werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
Maar, laten we even medelijden met het kassameisje hebben. Dag in dag uit moet ze vergeving vragen aan haar god omdat ze onreinheid helpt verspreiden.
Ogossie
Zo, dat was het medelijden. Continue.
Mooi is dat he, als je 12 bent.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef DrTan het volgende:
[..]
naar binnen stormen met een groep,
ALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
en dan alle hoofddoekjes er af rukken.
Echt zo'n Remi Gaillard bazenactie.
Mooi is dat he, dat je nu al zo'n braaf burgertje bent zonder enige vorm van creativiteit en elke maandag Tros Radar kijkt, naar de AutoRai gaat, om daar de baas uit te hangen met je Stat of Art overhempie en TW Steel horloge, om vervolgens weer in je Opel gezinsauto naar vrouwlief te rijden om spruitjes te eten.quote:
Hmm, spruitjesquote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef DrTan het volgende:
[..]
Mooi is dat he, dat je nu al zo'n braaf burgertje bent zonder enige vorm van creativiteit en elke maandag Tros Radar kijkt, naar de AutoRai gaat, om daar de baas uit te hangen met je Stat of Art overhempie en TW Steel horloge, om vervolgens weer in je Opel gezinsauto naar vrouwlief te rijden om spruitjes te eten.
Ja, dát ben je eigenlijk idd. Een laf onderkruipsel die compleet voldoet aan bovenstaande beschrijving maar die om zijn lafheid en nutteloosheid te verbergen maar doet of het 'okay' is om moslima's hun hoofddoek af te rukken nav een verzonnen KLB topic.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef DrTan het volgende:
[..]
Mooi is dat he, dat je nu al zo'n braaf burgertje bent zonder enige vorm van creativiteit en elke maandag Tros Radar kijkt, naar de AutoRai gaat, om daar de baas uit te hangen met je Stat of Art overhempie en TW Steel horloge, om vervolgens weer in je Opel gezinsauto naar vrouwlief te rijden om spruitjes te eten.
Tegen heilige huisjes aantrappen is altijd oké.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dát ben je eigenlijk idd. Een laf onderkruipsel die compleet voldoet aan bovenstaande beschrijving maar die om zijn lafheid en nutteloosheid te verbergen maar doet of het 'okay' is om moslima's hun hoofddoek af te rukken nav een verzonnen KLB topic.
Oh, en sterf in je Opel gezinsauto. Snel, svp.
Niet als je eigenlijk een 12 jarige kutpuber bent die nog niet de straat op durft in het daglicht natuurlijk. En dientengevolge eigenlijk nog nooit een supermarkt van binnen hebt gezien.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef DrTan het volgende:
[..]
Tegen heilige huisjes aantrappen is altijd oké.
Ga nou maar een leuk liedje pompen uit je Jamo in plaats van feiten verzinnen ja. Met je duimpje.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet als je eigenlijk een 12 jarige kutpuber bent die nog niet de straat op durft in het daglicht natuurlijk. En dientengevolge eigenlijk nog nooit een supermarkt van binnen hebt gezien.
En dat is zieliger dan roepen dat je wel even een supermarkt binnen zal stormen in een KLB topic omdat...?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ga nou maar een leuk liedje pompen uit je Jamo in plaats van feiten verzinnen ja. Met je duimpje.
Ja dat zeg je nu zelf dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat is zieliger dan roepen dat je wel even een supermarkt binnen zal stormen in een KLB topic omdat...?
Je snapt het niet, he?quote:
big deal.. een klacht indienenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik net even naar de supermarkt omdat we dadelijk bbq hebben. Ik dus maar kar volgeladen met varkensvlees, bier en vodka. Sta ik in de rij bij een kassameisje dat een hoofddoek draagt. Geen probleem . Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak. Terwijl ze elk artikel scant zegt ze bij elk artikel haram , haram![]()
Kan men hierover een klacht indienen ? Ik denk dat best veel Nederlanders niet weten wat haram betekend
Dus je opmerking slaat totaal nergens op. Net zoals je andere posts in dit topic.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat zielig was, jij neemt dat gelijk maar aan. Dus...
OP quotenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
big deal.. een klacht indienenwas je helemaal in de war ts?
Nee, jij zegt zelf dat het zielig is mongool.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus je opmerking slaat totaal nergens op. Net zoals je andere posts in dit topic.
En nu het laatste stukje in het Nederlands?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Levolution het volgende:
Misschien praatte ze tot Allah, als in "ja sorry Allah, ik weet dat dit haram is, maar ik moet het aanraken om voor brood op de plank te zorgen". Hardwerkend meisje dus, die ondanks haar geloof gewoon jouw producten afrekent en haar god om vergeving vraagt. Allah is vergevingsgezind. Mohammad tfoe vrede zij met hem salaam 134 sura 666 vers 13 allahoe akbar.
Goeie garp man, lekker origineel ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef DutchSpike het volgende:
Hoax, Marokkanen/Turken werken niet. :>
Ok, je snapt het dus niet. Geeft niks, hard je best doen op school, veel hamburgers flippen en wie weet wat óók jij kunt bereiken. Ooit.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee, jij zegt zelf dat het zielig is mongool.
Zoals we al aangaven: ga dan in een bouwmarkt werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Levolution het volgende:
Misschien praatte ze tot Allah, als in "ja sorry Allah, ik weet dat dit haram is, maar ik moet het aanraken om voor brood op de plank te zorgen". Hardwerkend meisje dus, die ondanks haar geloof gewoon jouw producten afrekent en haar god om vergeving vraagt. Allah is vergevingsgezind. Mohammad tfoe vrede zij met hem salaam 134 sura 666 vers 13 allahoe akbar.
Mohammad (spuuggeluid), vrede zij met hem gegroet hoofdstuk 666 vers 13 allah is groot.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
En nu het laatste stukje in het Nederlands?
Dus is het extra goed dat je die jodengrap uitlegde mocht er iemand zonder gevoel voor ironie dit topic lezen die de lading van de gesuggereerde reactie niet snapt.quote:
Jij snapt jezelf niet lul. Ga je een beetje argumenten verzinnen en het als feiten voorstellen, zeg ik ga dan een liedje opzetten met je Jamo setje.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok, je snapt het dus niet. Geeft niks, hard je best doen op school, veel hamburgers flippen en wie weet wat óók jij kunt bereiken. Ooit.
Ahaaaa....quote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mohammad (spuuggeluid), vrede zij met hem gegroet hoofdstuk 666 vers 13 allah is groot.
hij citeert iets uit de Koran, fucktard. Moeilijk he..quote:
Trollplaatjes posten geven je nog geen gelijk... Integendeel. Het bewijst alleen maar mijn punt dat je 12 bent en een grote bek hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef DrTan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij snapt jezelf niet lul. Ga je een beetje argumenten verzinnen en het als feiten voorstellen, zeg ik ga dan een liedje opzetten met je Jamo setje.
Krijg ik van jou antwoord: en dat is zieliger omdat...?
Heb ik ooit gezegd dat dat zielig is? [ afbeelding ]
En nu verzin je maar dat ik het niet snap
Ja ga nou maar lekker verder met je eigen wereldje.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Trollplaatjes posten geven je nog geen gelijk... Integendeel. Het bewijst alleen maar mijn punt dat je 12 bent en een grote bek hebt.
Ja dat hoort er idd niet bijquote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat spugen er niet bij.
Het wereldje waarin je supermarkten binnenstormt en moslima's hun hoofddoek afrukt bedoel je, Rambo?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ja ga nou maar lekker verder met je eigen wereldje.
Bismallamulamila, Insallah jeweetzelf, blurghhahququote:
Coban, hoe oud ben je? Ik verloor mijn geloof al op de leeftijd dat ik logisch kon nadenken.quote:
Nee ik bedoelde jouw wereldje dat bestaat uit ruzie zoeken op FOK! met verzonnen argumenten.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het wereldje waarin je supermarkten binnenstormt en moslima's hun hoofddoek afrukt bedoel je, Rambo?.
Je leert het alquote:Op zondag 12 juni 2011 14:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bismallamulamila, Insallah jeweetzelf, blurghhahqu
17.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Coban, hoe oud ben je? Ik verloor mijn geloof al op de leeftijd dat ik logisch kon nadenken.
"Durka Durka, MOHAMMED JIHAD !"quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Insallah heb je goed![]()
Dat andere nog niet. Zeg me na: bis-mil-la-hir-rah-ma-nir-ra-him. Nu in een keer: Bismillahirrahmanirrahim.
Oh, dus eigenlijk ben je dus gewoon een 12jarig mietje die niet verder komt dan troll-plaatjes posten en al masturberend denken hoe stoer jij, zolderkamer nerd, zou zijn als je die supermarkt binnen zou stormen? Wat is het nou pisnicht? Wil je nou stoer doen of niet? Of is het allemaal maar opeens een grapje als je er op aangesproken wordt he? Durf je dan opeens niet meer?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jouw wereldje dat bestaat uit ruzie zoeken op FOK! met verzonnen argumenten.
Beetje ruzie zoeken op basis van een grap-post... forever alone ;')
Het is Insha'Allah.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Dat andere nog niet. Zeg me na: bis-mil-la-hir-rah-ma-nir-ra-him. Nu in een keer: Bismillahirrahmanirrahim.
Ach, nog jong dus. Ik heb respect voor ieder zijn/haar geloof, maar probeer er wel kritisch naar te kijken, dan zul je een hoop onzin tegenkomen.quote:
Dat zeg ik niet daar ik geloof dat er maar een God is en wel Christus Jezus.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Ga Team America World Police kijkenquote:
Wat betekent dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Oh, maar daar geloof ik ook in hoor. Ik heb nooit gezegd dat er 2 goden zijn en Jezus is een vande profeten ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet daar ik geloof dat er maar een God is en wel Christus Jezus.
Jezus is meer dan een profeet, Jezus is de zoon van God en de verlosser.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, maar daar geloof ik ook in hoor. Ik heb nooit gezegd dat er 2 goden zijn en Jezus is een vande profeten ja.
maar weer een poging wagen, niemand reageert toch, maarja kheb lulkicks, er is niks mis met geloven opzich, je moet de symboliek erin kunnen zien, zowel in de bijbel als de koran, helaas kunnen veel mensen dat niet, maar echt onzin staat er niet. het zijn manieren die je helpen een goed leven te leiden, nou als je dat nodig hebt, mooi toch. Mensen zijn er alleen nogal in doorgeslagen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is Insha'Allah.
[..]
Ach, nog jong dus. Ik heb respect voor ieder zijn/haar geloof, maar probeer er wel kritisch naar te kijken, dan zul je een hoop onzin tegenkomen.
Steeds maar blijven zeggen dat ik 12 ben maakt het heus niet waar hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben je dus gewoon een 12jarig mietje die niet verder komt dan troll-plaatjes posten en al masturberend denken hoe stoer jij, zolderkamer nerd, zou zijn als je die supermarkt binnen zou stormen? Wat is het nou pisnicht? Wil je nou stoer doen of niet? Of is het allemaal maar opeens een grapje als je er op aangesproken wordt he? Durf je dan opeens niet meer?
Nee. Je bént een grapje.quote:
Turks: Rahman ve Rahim olan, Allahin adiyla.quote:
Alleen zo jammer dat "goed" zo relatief en objectief is. Wat voor religie A goed is is voor religie B een doodszonde en vice versa.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
maar weer een poging wagen, niemand reageert toch, maarja kheb lulkicks, er is niks mis met geloven opzich, je moet de symboliek erin kunnen zien, zowel in de bijbel als de koran, helaas kunnen veel mensen dat niet, maar echt onzin staat er niet. het zijn manieren die je helpen een goed leven te leiden, nou als je dat nodig hebt, mooi toch.
Goedzo. Trollface, for the lulz, de autismekaart spelen... heb je nog meer voorspelbaarheden in petto?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:26 schreef DrTan het volgende:
[..]
In jouw wereldje wel ja.
Alles serieus nemen ook. Autism much?
En wiet smoken G.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Geelman het volgende:
Van de Bijbel mag je tenminste alles eten!
Ja neem die pilletjes even in wil je.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goedzo. Trollface, for the lulz, de autismekaart spelen... heb je nog meer voorspelbaarheden in petto?
NIet van het oude testament. En of de dieetregels door Jezus echt allemaal zijn afgeschaft is iets waar je over kan discussierenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Geelman het volgende:
Niet. In de bijbel staat dat varkensvlees onrein is en dat vrouwen lange rokken moeten dragen. Weet niet meer zeker of het OT of NT was. Zelf gelezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Geelman het volgende:
Die pilletjes die ik nodig had om je moeder (quote:
OT, maar later wordt er gezegd dat je alles mag eten zolang je Jezus er maar voor eert.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef coban het volgende:
[..]
Niet. In de bijbel staat dat varkensvlees onrein is en dat vrouwen lange rokken moeten dragen. Weet niet meer zeker of het OT of NT was. Zelf gelezen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die pilletjes die ik nodig had om je moeder () te kunnen geven bedoel je?
Het kon Jezus geen frak schelen, hij was altijd bezopen, zijn bloed was net wijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
NIet van het oude testament. En of de dieetregels door Jezus echt allemaal zijn afgeschaft is iets waar je over kan discussieren
Maar dat is het punt ook, er zijn zat mensen die het goede eruit halen, maar er vallen ook slechte dingen uit te halen. Punt is dat je als gelovige altijd kritisch moet zijn en dat mag dus niet. De moslim die de gevaarlijke verzen negeert, komt dus onbewust al in opstand tegen zijn god. Als je dat nou eens bewust doet, ga je vanzelf je geloof verliezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
maar weer een poging wagen, niemand reageert toch, maarja kheb lulkicks, er is niks mis met geloven opzich, je moet de symboliek erin kunnen zien, zowel in de bijbel als de koran, helaas kunnen veel mensen dat niet, maar echt onzin staat er niet. het zijn manieren die je helpen een goed leven te leiden, nou als je dat nodig hebt, mooi toch. Mensen zijn er alleen nogal in doorgeslagen.
Boeddhisme ftw, zij hebben xeauixeau geen god.
Itt jouw overvolle agenda deze zondagmiddag bedoel je, rukhoofd?quote:
Maar je hoeft ook niet de standaart religies te volgen, je kunt ook gewoon de boeken lezen, objectief en er dan achterkomen dat er sowieso precies hetzelfde instaat en dat je het op heeel veel manieren kunt interpreteren (kenser, dat woord lukt ff niet) en dat de religies iets heel moois hadden kunnen zijn, als er alleen die boeken waren geweest en het verder aan de mensen zelf was geweest om hun eigen interpretaties te vormen. Helaas is ook religie zo uitgebuit dat daar niks meer van over is. Je kunt de bijbel (koran wss ook) ook zien als een soort satanic bible, energie vanuit jezelf en zulks. god en satan zitten in iedereen blablabla. Niet dat ik er zo in geloof, maar vond het wel interessant opzich. religie is meer dan "godslessen" in ieder gevalquote:Op zondag 12 juni 2011 14:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat "goed" zo relatief en objectief is. Wat voor religie A goed is is voor religie B een doodszonde en vice versa.
En erover nadenken kan bij de meeste religies niet - want zodra je het op 1 punt beter denkt te weten dan je god is er geen enkele reden meer om aan te nemen dat gods lessen daadwerkelijk de beste manier zijn om je leven te leiden.
"Itt"quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Itt jouw overvolle agenda deze zondagmiddag bedoel je, rukhoofd?
Oh sorry, wordt het te moeilijk voor je? Zal ik plaatjes gebruiken? En langzaam praten?quote:
Probeer eens buiten de instelling te geraken anders.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef DrTan het volgende:
Maar ik ga nu van het weertje genieten he, terwijl ik nog terugdenk aan deze lachwekkende menschen op fok!, die kom je niet vaak tegen.
haha je bent kankerhard gedisst en daarom ga je nuquote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef DrTan het volgende:
Maar ik ga nu van het weertje genieten he, terwijl ik nog terugdenk aan deze lachwekkende menschen op fok!, die kom je niet vaak tegen.
En dat is dus simpelweg niet waar. Er is tot dusver nog geen universele moraal gevonden - en daar is echt flink naar gezocht.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet de standaart religies te volgen, je kunt ook gewoon de boeken lezen, objectief en er dan achterkomen dat er sowieso precies hetzelfde instaat
Was jij ook ooit niet doodgegaan, in een Opel?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dát ben je eigenlijk idd. Een laf onderkruipsel die compleet voldoet aan bovenstaande beschrijving maar die om zijn lafheid en nutteloosheid te verbergen maar doet of het 'okay' is om moslima's hun hoofddoek af te rukken nav een verzonnen KLB topic.
Oh, en sterf in je Opel gezinsauto. Snel, svp.
Ssssssssst. Dat weten die kutnewbies toch helemaal niet!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef PP. het volgende:
[..]
Was jij ook ooit niet doodgegaan, in een Opel?
Idd. Ik voel me keihard gedisst. Vooral die verzonnen dingetjes heeft ie heel goed gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:39 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
haha je bent kankerhard gedisst en daarom ga je nusukkeltje, met iets simpels als autisme als diss komen en nog steeds vieshard gepwnd worden
Oh hai. Mooi weer buiten?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:52 schreef DrTan het volgende:
[..]
Idd. Ik voel me keihard gedisst. Vooral die verzonnen dingetjes heeft ie heel goed gedaan.
Toe maar. Die gesloten inrichtingen worden ook steeds luxer he!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nog even wachten totdat het bubbelbad ijskoud is ja.
sinds wanneer heb jij bubbelbad vinbinsbergequote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nog even wachten totdat het bubbelbad ijskoud is ja.
Sinds die deal natuurlijk amenth.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef amenth het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij bubbelbad vinbinsberge
Beetje de rollen omdraaienquote:Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toe maar. Die gesloten inrichtingen worden ook steeds luxer he!
Misschien wel omdat er zo veel Moslims zijn die wel willen werken op onze onbeduidende feestdagen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Verzonnen klachten.
Op zondagochtend met pinksteren zijn er geen supermarkten open
Maar had jij het niet Heel Erg Druk ofzo?quote:
Nee natuurlijk niet. Dat verzin jij weer.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar had jij het niet Heel Erg Druk ofzo?
quote:
Ok.quote:
Al maanden niet meer gespeeldquote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Mooi weer in dat 'MW2' spelletje van je dus?
Te druk met online pokeren zeker?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:18 schreef DrTan het volgende:
[..]
Al maanden niet meer gespeeld![]()
call of duty sowieso
En dan maar klagen dat ze niets toevoegen aan de maatschappijquote:Op zondag 12 juni 2011 15:04 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Misschien wel omdat er zo veel Moslims zijn die wel willen werken op onze onbeduidende feestdagen.
Je sig.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Mooi weer in dat 'MW2' spelletje van je dus?
Jij bent net zo debiel als DAMquote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Probeer eens buiten de instelling te geraken anders.
Of nou ja, volgens mij zelfs debieler.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent net zo debiel als DAM.
En jij bent het mongoloide "neefje" van DrTan to the rescue ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent net zo debiel als DAM.
Topicstarter ook met zijn domme bijdehante opmerkingenquote:
Hallo verzuurde bekrompen oude man. Ben je er nu nog? Ik ga flipflap zo m'n bed in. Kan jij lekker niet. Haha.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij bent het mongoloide "neefje" van DrTan to the rescue ofzo?
Wer leben autos.quote:
175 reacties, en niemand die de TS vertelt dat het betekenT is.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik net even naar de supermarkt omdat we dadelijk bbq hebben. Ik dus maar kar volgeladen met varkensvlees, bier en vodka. Sta ik in de rij bij een kassameisje dat een hoofddoek draagt. Geen probleem . Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak. Terwijl ze elk artikel scant zegt ze bij elk artikel haram , haram![]()
Kan men hierover een klacht indienen ? Ik denk dat best veel Nederlanders niet weten wat haram betekend
Zelfs de appie doet dat. Als ap dicht is zijn volgens mij alle supermarkten wel dicht.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:51 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Niet alle winkels doen aan gristenpraktijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |