quote:Haram, term uit de islam om goederen aan te duiden die niet door moslims gebruikt mogen worden
dit slaat dan weer nergens opquote:Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak.
Ik had gevraagd of ze dr baas wil oproepen. En dan aan de baas bij dat meisje eens duidelijk maken dat ik het in allahsnaam niet zou accepteren.quote:
Bouwmarkt?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef Leandra het volgende:
Ook als je wel weet wat het betekent is het een beetje triest dat ze dat bij ieder haram product zegt.
Misschien is ze niet zo geschikt om bij een supermarkt te werken, en kan ze beter bij een bouwmarkt gaan werken.
Mischien bedoelt hij smirnoff.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:07 schreef Yreal het volgende:
Lekker laten gaan![]()
Je kan trouwens geen wodka kopen in de AH
in Limburg welquote:Op zondag 12 juni 2011 13:07 schreef Yreal het volgende:
Lekker laten gaan![]()
Je kan trouwens geen wodka kopen in de AH
Jij komt blijkbaar niet regelmatig in een supermarkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef postmortum het volgende:
[..]Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak.
[..]
Dit. Als je vanwege je geloof liever geen alcohol of varkensvlees in verpakking wil aanraken moet je niet in een winkel die dat en masse verkoopt gaan werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:08 schreef Leandra het volgende:
Ook als je wel weet wat het betekent is het een beetje triest dat ze dat bij ieder haram product zegt.
Misschien is ze niet zo geschikt om bij een supermarkt te werken, en kan ze beter bij een bouwmarkt gaan werken.
jaquote:
Vet, daar ik heb daar familie wonen. Was het in de AH van weert?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef samvirus het volgende:
Ik ben al blij wanneer een kassameisje nog iets zegt in plaats van de gebruikelijke zucht.
Ja oke maar is toch grappigquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik snap trouwens de klacht niet. Die spullen zijn toch ook haram?
Is dat zo?Dan dat is dan jou mening.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik snap trouwens de klacht niet. Die spullen zijn toch ook haram?
Dat is geen Wodka, maar limonade met een scheutje wodka er in.quote:
Idd waar is mijn reactiequote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Jarno het volgende:
Anders verwijder je gewoon wat reacties.
Fascism ftw.
Ohnee, dat is een feit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat zo?Dan dat is dan jou mening.
Voor de gene die er in geloven is het een feit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ohnee, dat is een feit.
De vraag is of dat genoemd moet worden bij de kassa![]()
Hoewel wat Montov zei idd best humor zou zijn. "Haram, Haram, Dikmakend, Kankerverwekkend, Goedkoper bij de Vomar, Misleidend Etiket, lage kwaliteit" etc
Dan vraag je toch "maar is het wel Kosher, schatje"quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor de gene die er in geloven is het een feit.
Voor mij niet, dus hoef ik dat ook niet te horen als een ander er wel zo over denkt.
Kosjer zeggen Joden, niet de Islamieten.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan vraag je toch "maar is het wel Kosher, schatje"
Grappig is het zeker, toch nog een leuk verhaal na een dagje boodschappen doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke maar is toch grappigik ga toch ook niet bij vrienden die een kroket eten bij iedere hap haram haram zeggen?
Nee je begrijpt het niet helemaal goed. Het ís haram omdat degenen die erin geloven het niet mogen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Voor de gene die er in geloven is het een feit.
Voor mij niet, dus hoef ik dat ook niet te horen als een ander er wel zo over denkt.
Heel goed Coban. Jij hebt opgelet op school.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef coban het volgende:
[..]
Kosjer zeggen Joden, niet de Islamieten.
Nee, ik ben moslim.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heel goed Coban. Jij hebt opgelet op school.
Doe je ook doggy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar islamieten gebruiken die term niet. Kosjer is niet islamitisch. Wij gebruiken dat dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar snap je waarom je tegen de kassameid dan moet vragen of het wel Kosher is?
het bewijs dat islamietjes geen humor hebbenquote:
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar islamieten gebruiken die term niet. Kosjer is niet islamitisch. Wij gebruiken dat dus niet.
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf alquote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef linpunt het volgende:
beter dan dat ze bij elk product een stil, klein, stinkend scheetje laat..
Neah man. Ik gebruik alleen de term helal/haram. Andere termen interesseren mij niet zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.
Overigens is Kosher altijd Halal, maar Halal niet altijd Kosher. Dit als nutteloos feit van de dag.
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf al
Ik heb dat idd nooit begrepen. Kosher vlees is per definitie halal, dus mogen moslims dat ook eten. Als je dus kosher vlees in de schappen legt bedien je zowel moslims als joden. Meer klanten ! En zeker in een bedrijfskantine lekker politiek correct.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Geelman het volgende:
Sommige supermarkten hebben al wel vlees dat 100% allah goedgekeurd is, maar eens een lekker stukje koshervlees, nee ho maar.
Dat is pas discriminatie!
En dan blijkt ze kaal of grijs te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik las er op af te rukkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Krijg je direct een rechtse in da fakking face.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..
maar dat doe ik ook niet
lekker rebels van jequote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:46 schreef coban het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Dan ontploft de bomgordel.
Wil je dat eens filmenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |