Neah man. Ik gebruik alleen de term helal/haram. Andere termen interesseren mij niet zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.
Overigens is Kosher altijd Halal, maar Halal niet altijd Kosher. Dit als nutteloos feit van de dag.
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf al
Ik heb dat idd nooit begrepen. Kosher vlees is per definitie halal, dus mogen moslims dat ook eten. Als je dus kosher vlees in de schappen legt bedien je zowel moslims als joden. Meer klanten ! En zeker in een bedrijfskantine lekker politiek correct.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Geelman het volgende:
Sommige supermarkten hebben al wel vlees dat 100% allah goedgekeurd is, maar eens een lekker stukje koshervlees, nee ho maar.
Dat is pas discriminatie!
En dan blijkt ze kaal of grijs te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik las er op af te rukkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Krijg je direct een rechtse in da fakking face.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..
maar dat doe ik ook niet
lekker rebels van jequote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:46 schreef coban het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Dan ontploft de bomgordel.
Wil je dat eens filmenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
Ik moest lachen, dat wel. Maar nee. En als het zou gebeuren zou ik dat niet erg vinden.quote:
naar binnen stormen met een groep,quote:Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef Geelman het volgende:
Zo die meid van die kassa: varkenslapje, haram. Jij, doek van die kop, whaaaaaaaaaaaa HARAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt een lekker actie zou dat zijn!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef DrTan het volgende:
[..]
naar binnen stormen met een groep,
ALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
en dan alle hoofddoekjes er af rukken.
Echt zo'n Remi Gaillard bazenactie.
Moet ze maar niet bij de Plus werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
Maar, laten we even medelijden met het kassameisje hebben. Dag in dag uit moet ze vergeving vragen aan haar god omdat ze onreinheid helpt verspreiden.
Ogossie
Zo, dat was het medelijden. Continue.
Mooi is dat he, als je 12 bent.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef DrTan het volgende:
[..]
naar binnen stormen met een groep,
ALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
en dan alle hoofddoekjes er af rukken.
Echt zo'n Remi Gaillard bazenactie.
Mooi is dat he, dat je nu al zo'n braaf burgertje bent zonder enige vorm van creativiteit en elke maandag Tros Radar kijkt, naar de AutoRai gaat, om daar de baas uit te hangen met je Stat of Art overhempie en TW Steel horloge, om vervolgens weer in je Opel gezinsauto naar vrouwlief te rijden om spruitjes te eten.quote:
Hmm, spruitjesquote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef DrTan het volgende:
[..]
Mooi is dat he, dat je nu al zo'n braaf burgertje bent zonder enige vorm van creativiteit en elke maandag Tros Radar kijkt, naar de AutoRai gaat, om daar de baas uit te hangen met je Stat of Art overhempie en TW Steel horloge, om vervolgens weer in je Opel gezinsauto naar vrouwlief te rijden om spruitjes te eten.
Ja, dát ben je eigenlijk idd. Een laf onderkruipsel die compleet voldoet aan bovenstaande beschrijving maar die om zijn lafheid en nutteloosheid te verbergen maar doet of het 'okay' is om moslima's hun hoofddoek af te rukken nav een verzonnen KLB topic.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef DrTan het volgende:
[..]
Mooi is dat he, dat je nu al zo'n braaf burgertje bent zonder enige vorm van creativiteit en elke maandag Tros Radar kijkt, naar de AutoRai gaat, om daar de baas uit te hangen met je Stat of Art overhempie en TW Steel horloge, om vervolgens weer in je Opel gezinsauto naar vrouwlief te rijden om spruitjes te eten.
Tegen heilige huisjes aantrappen is altijd oké.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dát ben je eigenlijk idd. Een laf onderkruipsel die compleet voldoet aan bovenstaande beschrijving maar die om zijn lafheid en nutteloosheid te verbergen maar doet of het 'okay' is om moslima's hun hoofddoek af te rukken nav een verzonnen KLB topic.
Oh, en sterf in je Opel gezinsauto. Snel, svp.
Niet als je eigenlijk een 12 jarige kutpuber bent die nog niet de straat op durft in het daglicht natuurlijk. En dientengevolge eigenlijk nog nooit een supermarkt van binnen hebt gezien.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef DrTan het volgende:
[..]
Tegen heilige huisjes aantrappen is altijd oké.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |