Doe je ook doggy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar islamieten gebruiken die term niet. Kosjer is niet islamitisch. Wij gebruiken dat dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar snap je waarom je tegen de kassameid dan moet vragen of het wel Kosher is?
het bewijs dat islamietjes geen humor hebbenquote:
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar islamieten gebruiken die term niet. Kosjer is niet islamitisch. Wij gebruiken dat dus niet.
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf alquote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef linpunt het volgende:
beter dan dat ze bij elk product een stil, klein, stinkend scheetje laat..
Neah man. Ik gebruik alleen de term helal/haram. Andere termen interesseren mij niet zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Heel goed Coban. Je snapt het dus tegelijk wel en niet.
Overigens is Kosher altijd Halal, maar Halal niet altijd Kosher. Dit als nutteloos feit van de dag.
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef antfukker het volgende:
[..]
Hoeft niet, meestal stinken ze zelf al
Ik heb dat idd nooit begrepen. Kosher vlees is per definitie halal, dus mogen moslims dat ook eten. Als je dus kosher vlees in de schappen legt bedien je zowel moslims als joden. Meer klanten ! En zeker in een bedrijfskantine lekker politiek correct.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:40 schreef Geelman het volgende:
Sommige supermarkten hebben al wel vlees dat 100% allah goedgekeurd is, maar eens een lekker stukje koshervlees, nee ho maar.
Dat is pas discriminatie!
En dan blijkt ze kaal of grijs te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om zo'n hoofddoekje af te rukken!
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik las er op af te rukkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Krijg je direct een rechtse in da fakking face.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Mij lijkt het leuk om ineens om te vallen in een drukke rij en bij mijn val de broek van mijn voorbuurman mee te trekken..
maar dat doe ik ook niet
lekker rebels van jequote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:46 schreef coban het volgende:
[..]
Durf je toch niet. Dan ontploft de bomgordel.
Wil je dat eens filmenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is gewoon lachen.
Maar zo'n hoofddoekje is zo'n beladen stukje stof dat het gewoon heerlijk moet zijn om dat eens van het hoofd van zo'n islamitisch smatje of te trekken en dan te zeggen: ja, nu ben je zelf ook niet halal meer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |