Ga nou maar een leuk liedje pompen uit je Jamo in plaats van feiten verzinnen ja. Met je duimpje.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet als je eigenlijk een 12 jarige kutpuber bent die nog niet de straat op durft in het daglicht natuurlijk. En dientengevolge eigenlijk nog nooit een supermarkt van binnen hebt gezien.
En dat is zieliger dan roepen dat je wel even een supermarkt binnen zal stormen in een KLB topic omdat...?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ga nou maar een leuk liedje pompen uit je Jamo in plaats van feiten verzinnen ja. Met je duimpje.
Ja dat zeg je nu zelf dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat is zieliger dan roepen dat je wel even een supermarkt binnen zal stormen in een KLB topic omdat...?
Je snapt het niet, he?quote:
big deal.. een klacht indienenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef postmortum het volgende:
Ik net even naar de supermarkt omdat we dadelijk bbq hebben. Ik dus maar kar volgeladen met varkensvlees, bier en vodka. Sta ik in de rij bij een kassameisje dat een hoofddoek draagt. Geen probleem . Een allochtoon die werkt voor haar geld zie je niet vaak. Terwijl ze elk artikel scant zegt ze bij elk artikel haram , haram![]()
Kan men hierover een klacht indienen ? Ik denk dat best veel Nederlanders niet weten wat haram betekend
Dus je opmerking slaat totaal nergens op. Net zoals je andere posts in dit topic.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat zielig was, jij neemt dat gelijk maar aan. Dus...
OP quotenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
big deal.. een klacht indienenwas je helemaal in de war ts?
Nee, jij zegt zelf dat het zielig is mongool.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus je opmerking slaat totaal nergens op. Net zoals je andere posts in dit topic.
En nu het laatste stukje in het Nederlands?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Levolution het volgende:
Misschien praatte ze tot Allah, als in "ja sorry Allah, ik weet dat dit haram is, maar ik moet het aanraken om voor brood op de plank te zorgen". Hardwerkend meisje dus, die ondanks haar geloof gewoon jouw producten afrekent en haar god om vergeving vraagt. Allah is vergevingsgezind. Mohammad tfoe vrede zij met hem salaam 134 sura 666 vers 13 allahoe akbar.
Goeie garp man, lekker origineel ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef DutchSpike het volgende:
Hoax, Marokkanen/Turken werken niet. :>
Ok, je snapt het dus niet. Geeft niks, hard je best doen op school, veel hamburgers flippen en wie weet wat óók jij kunt bereiken. Ooit.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee, jij zegt zelf dat het zielig is mongool.
Zoals we al aangaven: ga dan in een bouwmarkt werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Levolution het volgende:
Misschien praatte ze tot Allah, als in "ja sorry Allah, ik weet dat dit haram is, maar ik moet het aanraken om voor brood op de plank te zorgen". Hardwerkend meisje dus, die ondanks haar geloof gewoon jouw producten afrekent en haar god om vergeving vraagt. Allah is vergevingsgezind. Mohammad tfoe vrede zij met hem salaam 134 sura 666 vers 13 allahoe akbar.
Mohammad (spuuggeluid), vrede zij met hem gegroet hoofdstuk 666 vers 13 allah is groot.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
En nu het laatste stukje in het Nederlands?
Dus is het extra goed dat je die jodengrap uitlegde mocht er iemand zonder gevoel voor ironie dit topic lezen die de lading van de gesuggereerde reactie niet snapt.quote:
Jij snapt jezelf niet lul. Ga je een beetje argumenten verzinnen en het als feiten voorstellen, zeg ik ga dan een liedje opzetten met je Jamo setje.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok, je snapt het dus niet. Geeft niks, hard je best doen op school, veel hamburgers flippen en wie weet wat óók jij kunt bereiken. Ooit.
Ahaaaa....quote:Op zondag 12 juni 2011 14:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mohammad (spuuggeluid), vrede zij met hem gegroet hoofdstuk 666 vers 13 allah is groot.
hij citeert iets uit de Koran, fucktard. Moeilijk he..quote:
Trollplaatjes posten geven je nog geen gelijk... Integendeel. Het bewijst alleen maar mijn punt dat je 12 bent en een grote bek hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef DrTan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij snapt jezelf niet lul. Ga je een beetje argumenten verzinnen en het als feiten voorstellen, zeg ik ga dan een liedje opzetten met je Jamo setje.
Krijg ik van jou antwoord: en dat is zieliger omdat...?
Heb ik ooit gezegd dat dat zielig is? [ afbeelding ]
En nu verzin je maar dat ik het niet snap
Ja ga nou maar lekker verder met je eigen wereldje.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Trollplaatjes posten geven je nog geen gelijk... Integendeel. Het bewijst alleen maar mijn punt dat je 12 bent en een grote bek hebt.
Ja dat hoort er idd niet bijquote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat spugen er niet bij.
Het wereldje waarin je supermarkten binnenstormt en moslima's hun hoofddoek afrukt bedoel je, Rambo?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef DrTan het volgende:
[..]
Ja ga nou maar lekker verder met je eigen wereldje.
Bismallamulamila, Insallah jeweetzelf, blurghhahququote:
Coban, hoe oud ben je? Ik verloor mijn geloof al op de leeftijd dat ik logisch kon nadenken.quote:
Nee ik bedoelde jouw wereldje dat bestaat uit ruzie zoeken op FOK! met verzonnen argumenten.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het wereldje waarin je supermarkten binnenstormt en moslima's hun hoofddoek afrukt bedoel je, Rambo?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |