quote:Op zondag 12 juni 2011 14:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die pilletjes die ik nodig had om je moeder () te kunnen geven bedoel je?
Het kon Jezus geen frak schelen, hij was altijd bezopen, zijn bloed was net wijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
NIet van het oude testament. En of de dieetregels door Jezus echt allemaal zijn afgeschaft is iets waar je over kan discussieren
Maar dat is het punt ook, er zijn zat mensen die het goede eruit halen, maar er vallen ook slechte dingen uit te halen. Punt is dat je als gelovige altijd kritisch moet zijn en dat mag dus niet. De moslim die de gevaarlijke verzen negeert, komt dus onbewust al in opstand tegen zijn god. Als je dat nou eens bewust doet, ga je vanzelf je geloof verliezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
maar weer een poging wagen, niemand reageert toch, maarja kheb lulkicks, er is niks mis met geloven opzich, je moet de symboliek erin kunnen zien, zowel in de bijbel als de koran, helaas kunnen veel mensen dat niet, maar echt onzin staat er niet. het zijn manieren die je helpen een goed leven te leiden, nou als je dat nodig hebt, mooi toch. Mensen zijn er alleen nogal in doorgeslagen.
Boeddhisme ftw, zij hebben xeauixeau geen god.
Itt jouw overvolle agenda deze zondagmiddag bedoel je, rukhoofd?quote:
Maar je hoeft ook niet de standaart religies te volgen, je kunt ook gewoon de boeken lezen, objectief en er dan achterkomen dat er sowieso precies hetzelfde instaat en dat je het op heeel veel manieren kunt interpreteren (kenser, dat woord lukt ff niet) en dat de religies iets heel moois hadden kunnen zijn, als er alleen die boeken waren geweest en het verder aan de mensen zelf was geweest om hun eigen interpretaties te vormen. Helaas is ook religie zo uitgebuit dat daar niks meer van over is. Je kunt de bijbel (koran wss ook) ook zien als een soort satanic bible, energie vanuit jezelf en zulks. god en satan zitten in iedereen blablabla. Niet dat ik er zo in geloof, maar vond het wel interessant opzich. religie is meer dan "godslessen" in ieder gevalquote:Op zondag 12 juni 2011 14:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat "goed" zo relatief en objectief is. Wat voor religie A goed is is voor religie B een doodszonde en vice versa.
En erover nadenken kan bij de meeste religies niet - want zodra je het op 1 punt beter denkt te weten dan je god is er geen enkele reden meer om aan te nemen dat gods lessen daadwerkelijk de beste manier zijn om je leven te leiden.
"Itt"quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Itt jouw overvolle agenda deze zondagmiddag bedoel je, rukhoofd?
Oh sorry, wordt het te moeilijk voor je? Zal ik plaatjes gebruiken? En langzaam praten?quote:
Probeer eens buiten de instelling te geraken anders.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef DrTan het volgende:
Maar ik ga nu van het weertje genieten he, terwijl ik nog terugdenk aan deze lachwekkende menschen op fok!, die kom je niet vaak tegen.
haha je bent kankerhard gedisst en daarom ga je nuquote:Op zondag 12 juni 2011 14:37 schreef DrTan het volgende:
Maar ik ga nu van het weertje genieten he, terwijl ik nog terugdenk aan deze lachwekkende menschen op fok!, die kom je niet vaak tegen.
En dat is dus simpelweg niet waar. Er is tot dusver nog geen universele moraal gevonden - en daar is echt flink naar gezocht.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niet de standaart religies te volgen, je kunt ook gewoon de boeken lezen, objectief en er dan achterkomen dat er sowieso precies hetzelfde instaat
Was jij ook ooit niet doodgegaan, in een Opel?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dát ben je eigenlijk idd. Een laf onderkruipsel die compleet voldoet aan bovenstaande beschrijving maar die om zijn lafheid en nutteloosheid te verbergen maar doet of het 'okay' is om moslima's hun hoofddoek af te rukken nav een verzonnen KLB topic.
Oh, en sterf in je Opel gezinsauto. Snel, svp.
Ssssssssst. Dat weten die kutnewbies toch helemaal niet!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef PP. het volgende:
[..]
Was jij ook ooit niet doodgegaan, in een Opel?
Idd. Ik voel me keihard gedisst. Vooral die verzonnen dingetjes heeft ie heel goed gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:39 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
haha je bent kankerhard gedisst en daarom ga je nusukkeltje, met iets simpels als autisme als diss komen en nog steeds vieshard gepwnd worden
Oh hai. Mooi weer buiten?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:52 schreef DrTan het volgende:
[..]
Idd. Ik voel me keihard gedisst. Vooral die verzonnen dingetjes heeft ie heel goed gedaan.
Toe maar. Die gesloten inrichtingen worden ook steeds luxer he!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:00 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nog even wachten totdat het bubbelbad ijskoud is ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |