Oh, dus eigenlijk ben je dus gewoon een 12jarig mietje die niet verder komt dan troll-plaatjes posten en al masturberend denken hoe stoer jij, zolderkamer nerd, zou zijn als je die supermarkt binnen zou stormen? Wat is het nou pisnicht? Wil je nou stoer doen of niet? Of is het allemaal maar opeens een grapje als je er op aangesproken wordt he? Durf je dan opeens niet meer?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef DrTan het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jouw wereldje dat bestaat uit ruzie zoeken op FOK! met verzonnen argumenten.
Beetje ruzie zoeken op basis van een grap-post... forever alone ;')
Het is Insha'Allah.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Insallah heb je goed![]()
Dat andere nog niet. Zeg me na: bis-mil-la-hir-rah-ma-nir-ra-him. Nu in een keer: Bismillahirrahmanirrahim.
Ach, nog jong dus. Ik heb respect voor ieder zijn/haar geloof, maar probeer er wel kritisch naar te kijken, dan zul je een hoop onzin tegenkomen.quote:
Dat zeg ik niet daar ik geloof dat er maar een God is en wel Christus Jezus.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Dat andere nog niet. Zeg me na: bis-mil-la-hir-rah-ma-nir-ra-him. Nu in een keer: Bismillahirrahmanirrahim.
Ga Team America World Police kijkenquote:
Wat betekent dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Je leert het al![]()
Oh, maar daar geloof ik ook in hoor. Ik heb nooit gezegd dat er 2 goden zijn en Jezus is een vande profeten ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet daar ik geloof dat er maar een God is en wel Christus Jezus.
Jezus is meer dan een profeet, Jezus is de zoon van God en de verlosser.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef coban het volgende:
[..]
Oh, maar daar geloof ik ook in hoor. Ik heb nooit gezegd dat er 2 goden zijn en Jezus is een vande profeten ja.
maar weer een poging wagen, niemand reageert toch, maarja kheb lulkicks, er is niks mis met geloven opzich, je moet de symboliek erin kunnen zien, zowel in de bijbel als de koran, helaas kunnen veel mensen dat niet, maar echt onzin staat er niet. het zijn manieren die je helpen een goed leven te leiden, nou als je dat nodig hebt, mooi toch. Mensen zijn er alleen nogal in doorgeslagen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is Insha'Allah.
[..]
Ach, nog jong dus. Ik heb respect voor ieder zijn/haar geloof, maar probeer er wel kritisch naar te kijken, dan zul je een hoop onzin tegenkomen.
Steeds maar blijven zeggen dat ik 12 ben maakt het heus niet waar hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk ben je dus gewoon een 12jarig mietje die niet verder komt dan troll-plaatjes posten en al masturberend denken hoe stoer jij, zolderkamer nerd, zou zijn als je die supermarkt binnen zou stormen? Wat is het nou pisnicht? Wil je nou stoer doen of niet? Of is het allemaal maar opeens een grapje als je er op aangesproken wordt he? Durf je dan opeens niet meer?
Nee. Je bént een grapje.quote:
Turks: Rahman ve Rahim olan, Allahin adiyla.quote:
Alleen zo jammer dat "goed" zo relatief en objectief is. Wat voor religie A goed is is voor religie B een doodszonde en vice versa.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
maar weer een poging wagen, niemand reageert toch, maarja kheb lulkicks, er is niks mis met geloven opzich, je moet de symboliek erin kunnen zien, zowel in de bijbel als de koran, helaas kunnen veel mensen dat niet, maar echt onzin staat er niet. het zijn manieren die je helpen een goed leven te leiden, nou als je dat nodig hebt, mooi toch.
Goedzo. Trollface, for the lulz, de autismekaart spelen... heb je nog meer voorspelbaarheden in petto?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:26 schreef DrTan het volgende:
[..]
In jouw wereldje wel ja.
Alles serieus nemen ook. Autism much?
En wiet smoken G.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Geelman het volgende:
Van de Bijbel mag je tenminste alles eten!
Ja neem die pilletjes even in wil je.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goedzo. Trollface, for the lulz, de autismekaart spelen... heb je nog meer voorspelbaarheden in petto?
NIet van het oude testament. En of de dieetregels door Jezus echt allemaal zijn afgeschaft is iets waar je over kan discussierenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Geelman het volgende:
Niet. In de bijbel staat dat varkensvlees onrein is en dat vrouwen lange rokken moeten dragen. Weet niet meer zeker of het OT of NT was. Zelf gelezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:28 schreef Geelman het volgende:
Die pilletjes die ik nodig had om je moeder (quote:
OT, maar later wordt er gezegd dat je alles mag eten zolang je Jezus er maar voor eert.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef coban het volgende:
[..]
Niet. In de bijbel staat dat varkensvlees onrein is en dat vrouwen lange rokken moeten dragen. Weet niet meer zeker of het OT of NT was. Zelf gelezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |