quote:
Cultura is ook gewoon online hequote:Op zondag 12 juni 2011 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]Ik plan m'n stofzuigwerkzaamheden altijd om hun programma heen zodat de herrie van m'n stofzuiger mijn luistergenot niet verstoort.
Oh shit ik gebruikte de term 'luistergenot'.
Zo, net even cultura24 aangevraagd. Hopelijk weten ze het snel te activeren maar ja, 't is Pinksteren, ook bij ziggo.
Vanaf het moment dat ze weer uitzenden vanaf het PP-terrein, vandaag is dat om 15u en morgen vanaf 10u.quote:
Op dit moment eet ik liever kiemgroenten...quote:
quote:
Of Scatman John.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Had dan Ain't Seen Nothing Yet gedraaid
You've ain't seen nothing yet
bbbbaby you've just ain't seen nnnnothing yet
Here's something, here's something you're never gonna ffforget baby!
You know, You know, You know You've just ain't seen nothing yet!
Hoi.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie wat oude bekende van SR topics![]()
Los mes tussen je ribben kende krijgen.
Dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Pinkpopkaarten kopen via Marktplaats![]()
, dan wacht je er gewoon op om opgelicht te worden.
Dat dus. je gaat je toch wel werkelijk afvragen hoe dom sommige mensen zijn. Je weet toch dat je bij het juiste verkoopadres moet zijn. Maar nee we gaan via marktplaats of een andere doorverkoopsite het proberen. Je betaalt 2x zoveel en je loopt de kans dat je kaarten ongeldig worden verklaard.quote:
Zijn ook mijn belastingcenten meid....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
ga zelf lekker weg joher zit een knop op je radio/tv hoor
ga je lekker bij de VVD/PVV ofzo klagenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zijn ook mijn belastingcenten meid....
Laat mij gewoon Knol een Drol vinden en dan heb ik het weer geventileerd i.p.v volleerde politici met deze futiliteiten lastig te vallen....quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
ik mis nog de functie op Fok om sommige users te blokeren
Die is er wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
Yup gewoon De Oppermod een toelage geven en je krijgt het knopje erbij.quote:
Wat is het nou? Thumbs up of huilen?quote:
Beter ga je zeiken in KLB ipv hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Wel die dikke harses van Knol in beeld...je bent gewaarschuwd....
Thumbs up voor het huilen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is het nou? Thumbs up of huilen?
Ik luister King Creosote & Jon Hopkins, het album Diamond Mine!
second thatquote:
Tim Knol is vet.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Wel die dikke harses van Knol in beeld...je bent gewaarschuwd....
Voor 2000 zag je nog wel eens wat tieten voorbij flashen maar als je een zoutzak als Tim laat optreden houden de meisjes hun truitjes wel aan....quote:
Als het je daar om te doen is... ik wil Selah Sue zien, komt die nog?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor 2000 zag je nog wel eens wat tieten voorbij flashen maar als je een zoutzak als Tim laat optreden houden de meisjes hun truitjes wel aan....
Nah niet alleen hoor. Stagediven. Dronken/Doped artiesten en andere gekkigheid is wat ik al jaren mis bij Pinkpop.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het je daar om te doen is... ik wil Selah Sue zien, komt die nog?
Dan moet je maar naar Lowlands gaan/quote:Op zondag 12 juni 2011 15:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nah niet alleen hoor. Stagediven. Dronken/Doped artiesten en andere gekkigheid is wat ik al jaren mis bij Pinkpop.
En jij zit thuis.. te kijken naar een streampje, dus? Laat die mensen lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 15:30 schreef Evertjan het volgende:
op maandag komen altijd de gezinnetjes met schone kleren aan een dagje uit doen op Pinkpop
Iets beter geef ik toe. Maar na mijn eerste Sziget in 2010 weet ik hoe een festival moet zijn en wil ik niet meer terug....quote:
Dat zou ik in het Coldplay topic vragen, volgens mij zijn hier maar weinigen die zich daardoor heen willen worstelen om een oordeel te kunnen vellenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:33 schreef Nober het volgende:
Maarre, het nieuwe album van Coldplay viel dus tegen??
Hahaha, alsof ze in dat topic objectief zijn... allemaal fans die natuurlijk positief zijn ''Geweldig album, moet je luisteren, 5 sterren, blablabla''quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou ik in het Coldplay topic vragen, volgens mij zijn hier maar weinigen die zich daardoor heen willen worstelen om een oordeel te kunnen vellen
Luisteren kan toch geen kwaad? Of beslis jij al iets niet te luisteren gebaseerd op de mening van anderen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ze in dat topic objectief zijn... allemaal fans die natuurlijk positief zijn ''Geweldig album, moet je luisteren, 5 sterren, blablabla''
Nee ik luister heel veel nieuwe muziek, voornamelijk wat ik niet ken.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Luisteren kan toch geen kwaad? Of beslis jij al iets niet te luisteren gebaseerd op de mening van anderen?
Nee ik luister Street Halo van Burial.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ok....maar je hoort het ook toch?
Van de 20 bands die ze hebben...hoeveel kans acht je dat jouw underground bandje daar bij zal zitten?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
Even een vraag, als Typhoon fan, is die er ook?
een ander genre dat pop of rock op Pinkpop, nee dat nooitquote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
Typhoon (Glenn de Randamie) is een bekende Nederlandse rapper uit Zwolle.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van de 20 bands die ze hebben...hoeveel kans acht je dat jouw underground bandje daar bij zal zitten?
Ach wij hebben Kempi....zo hebben we allemaal wel wat....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Typhoon (Glenn de Randamie) is een bekende Nederlandse rapper uit Zwolle.
Oke, maar Limp Bizkit heeft toch wel ooit N 2 Gether Now gedaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
een ander genre dat pop of rock op Pinkpop, nee dat nooit
een echte fan weet dit soort dingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
Anthrax deed ook Bring the Noise op Dynamo...zonder Public Enemy is het dan toch wat meer rock dan rap....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, maar Limp Bizkit heeft toch wel ooit N 2 Gether Now gedaan?
Ik weet dat hij met een nieuw album bezig is, wellicht had 'ie er wat van laten horen op Pinkpop, maar hij treed vandaag ergens anders op zie ik op zijn website.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een echte fan weet dit soort dingen.
Zo iemand heeft meer kans op Lowlands of kleinere festivals die een breder publiek wil entertainen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet dat hij met een nieuw album bezig is, wellicht had 'ie er wat van laten horen op Pinkpop, maar hij treed vandaag ergens anders op zie ik op zijn website.
Klinkt boven verwachtingquote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Justin Nozuka![]()
1x live gezien. Was zo stoned als een garnaal, maar zingen kon die als de beste. Zo te horen nog steeds
van wolfmother ..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef alors het volgende:
Bart Arens is zo'n grote fan dat ie het nummer verkeerd aankondigd
Sws Bart Arensquote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef alors het volgende:
Bart Arens is zo'n grote fan dat ie het nummer verkeerd aankondigd
Je icon danst mee met Wolfmother.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:25 schreef gerbenp het volgende:
Hole, krijg jij het voor elkaar om dat concert van Coldplay te rippen en aan te leveren via WeTransfer? Of valt dat bijna niet te doen met dat van 3voor12.
Of gewoon gebrek aan gespreksstof.....quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef Cee het volgende:
Wat zou Domien's obsessie met getallen toch zijn? Hij wil van mensen weten de hoeveelste Pinkpop het is, in welke jaren ze zijn geweest, met hoeveel mensen ze zijn, hoeveel bier ze er doorheen hebben gejast, hoeveel glazen voor de vrouwen, hoeveel voor de mannen zijn, hoeveel hij er krijgt, dan krijgen we nog eens de tijd te horen en het feit dat we nu op de helft zijn.
Beetje Rainman achtige trekjes (sorry, trackjes ).
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef Cee het volgende:
Wat zou Domien's obsessie met getallen toch zijn? Hij wil van mensen weten de hoeveelste Pinkpop het is, in welke jaren ze zijn geweest, met hoeveel mensen ze zijn, hoeveel bier ze er doorheen hebben gejast, hoeveel glazen voor de vrouwen, hoeveel voor de mannen zijn, hoeveel hij er krijgt, dan krijgen we nog eens de tijd te horen en het feit dat we nu op de helft zijn.
Misschien trackt hij zich er op af?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie staat weer te geilen op een ander wijf
Iedere andere pingelmuts zou over het hoofd gezien worden maar OMG Laura Jansen is half Nederlands. Dus dan is het opeens fan-tas-tisch.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker teren op een covertje. Tot in lengte van dagen. Meer is het niet.
Half ook nog maar ja?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere andere pingelmuts zou over het hoofd gezien worden maar OMG Laura Jansen is half Nederlands. Dus dan is het opeens fan-tas-tisch.
Ja, half. En dan doen alsof het een eer is dat ze naar NL is gekomen voor optreden nummer 89134 terwijl NL zowat de enige plaats is waar ze succes heeft dus tsja, je moet ergens je brood verdienen.quote:
singer/songstealer klinkt ook zo negatief hequote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, "singer/songwriter" is ook zo'n groot woord.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
singer/songstealer klinkt ook zo negatief he
Ben Saunderstwitter:michielveenstra twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:00:19Op#PP11 lezen dat Ben Saunders de TMF award voor beste live act heeft gewonnen is één van de grappigste dingen. Ooit. reageer retweet
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef Pino112 het volgende:
Ben Saunderstwitter:michielveenstra twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:00:19Op#PP11 lezen dat Ben Saunders de TMF award voor beste live act heeft gewonnen is één van de grappigste dingen. Ooit. reageer retweet
![]()
![]()
http://www.brabantsdagbla(...)nnaar-TMF-Awards.ecequote:Ben Saunders grote winnaar TMF Awards
AMSTERDAM (ANP) - Ben Saunders is de grote winnaar van de vijftiende editie van de TMF Awards, zondag in Amsterdam. De zanger won awards in de categorieën Beste Live Act en Beste Man en nam ook de TMF Borsato Award mee naar huis, zo heeft de organisatie laten weten.
De awards zijn bedoeld voor de grootste talenten van de Nederlandse entertainmentwereld.
Ook Bens broer Dean viel in de prijzen. Hij kreeg zijn eerste gouden plaat voor de single You and I Both.
De al veelvuldig onderscheiden zangeres Caro Emerald won in de categorie Beste Vrouw.
Veenstra lijkt wel een spasme te hebben hier en Domien lijkt op deze foto angstig veel op Joranquote:
Goede binnenkomerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Veenstra lijkt wel een spasme te hebben hier en Domien lijkt op deze foto angstig veel op Joran
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Veenstra lijkt wel een spasme te hebben hier en Domien lijkt op deze foto angstig veel op Joran
Iddquote:
Zelfbeschermingquote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volop aankondigen dat Kings of Leon live uitgezonden gaat worden en vervolgens niks uitzenden als ze bezig zijn
Gebeurde dat vorig jaar ook al niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volop aankondigen dat Kings of Leon live uitgezonden gaat worden en vervolgens niks uitzenden als ze bezig zijn
Ze zenden nu gewoon uit? Kijk al het hele optreden.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op 3FM zijn ze net een minuut live.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ze zenden nu gewoon uit? Kijk al het hele optreden.
http://www.3fm.nl/socialradio/app/pinkpopquote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op 3FM zijn ze net een minuut live.
yup, maar dat werkt niet op een iPad.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef BartK. het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app/pinkpop
Dan cultura 24 zijn ze vanaf het begin al online.
Silverlightquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
yup, maar dat werkt niet op een iPad.
Frank sowieso niet, want die is op vakantie. Zal dan Giel of Barend idd zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef _JdM_ het volgende:
Wie doet morgen 6-10? Giel of Barend/ODOF? Aangezien op tweede Paasdag een zondagprogammering was (dus op Tweede Pinksterdag ook?), maar tussen 10-19 wel de doordeweekse DJ's gepland zijn (Domien, Gerard, Paul, Coen...)![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zat al met je cassettedeck klaar om 't op te nemen!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zat al met je cassettedeck klaar om 't op te nemen!
Je had de labeltjes al gemaakt en speciaal een hoesje uitgeprint.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Alle bandjes braaf teruggespoeld en klaar voor opname.
Volgende week staat het vast wel ergens op Napster.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Alle bandjes braaf teruggespoeld en klaar voor opname.
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week staat het vast wel ergens op Napster.
twitter:thisiskrause twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:31:47Was er laatst niet zo'n kont-test bij @giel3fm ofzo? Mag ik ook meedoen? http://ow.ly/5fVEs reageer retweet
En dan over mij en alors klagen als we een keer iets zeggen over de bolhoed van Graffitti6.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thisiskrause twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:31:47Was er laatst niet zo'n kont-test bij @giel3fm ofzo? Mag ik ook meedoen? http://ow.ly/5fVEs reageer retweet
![]()
Mwah..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thisiskrause twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:31:47Was er laatst niet zo'n kont-test bij @giel3fm ofzo? Mag ik ook meedoen? http://ow.ly/5fVEs reageer retweet
![]()
Dat heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan over mij en alors klagen als we een keer iets zeggen over de bolhoed van Graffitti6.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan over mij en alors klagen als we een keer iets zeggen over de bolhoed van Graffitti6.
Barend zit al van 2-4, dus zal wel gewoon Giel zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef _JdM_ het volgende:
Wie doet morgen 6-10? Giel of Barend/ODOF? Aangezien op tweede Paasdag een zondagprogammering was (dus op Tweede Pinksterdag ook?), maar tussen 10-19 wel de doordeweekse DJ's gepland zijn (Domien, Gerard, Paul, Coen...)![]()
Maar wel heel veel mensen, krijgen veel bands niet voor elkaarquote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Laatste nummer KoL, en publiek zingt nu pas mee.
anders zie je er toch geen fuck van, gekquote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Geo3kant het volgende:
Concerten altijd met die 10000 videoschermpjes in het publiek
Je moet ook luisteren, niet kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
anders zie je er toch geen fuck van, gek
Ik brul altijd maar wat klanken mee in de auto bij KoL.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het publiek ook wat tam, tot net dan.
Nadeel is natuurlijk dat ie onverstaanbaar is, ik heb de cd's ook maar ik kan ze ook niet echt meezingen zeg maar
Ja, ik loop er altijd tegenaan te schoppen, maar ik vind het prachtig klinkenquote:
Volgens mij een compilatie, want ze waren gisteravond?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme vraag, maar is dit nou live?
Geen playback nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme vraag, maar is dit nou live?
Ik zou het niet weten, val er net in.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Volgens mij een compilatie, want ze waren gisteravond?
Ha ha ha haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef Steven250 het volgende:
is er dit jaar geen camping radio? Da's jammer, was meestal wel vermakelijk om naar te luisteren zo 's avonds
Ja grappig he, had ik vorig jaar ook toen ik ze op Lowlands zagquote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Wat een iel manneke. Dat zoek je niet achter die stem
sopsopsop?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja grappig he, had ik vorig jaar ook toen ik ze op Lowlands zagLeuke jongen wel
Daar gaan we weerquote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja grappig he, had ik vorig jaar ook toen ik ze op Lowlands zagLeuke jongen wel
Joh, er worden tenminste niet gelijk 23 foto's bij gepost van halfnakende goddelijke lichamen. Er hoeft hier maar 1 keer Joss Stone of Katy Perry te worden gedraaid op de radio en de tetten vliegen je weer om de oren in dit topic. En het vrouwvolk hier houdt zich dan rustig.quote:
Wie?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Wat een iel manneke. Dat zoek je niet achter die stem
White Liesquote:
Zal wel iets met gekochte rechten te maken hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
En zoals elk jaar draait 3FM steeds weer dezelfde nummers uit liveoptredens
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, er worden tenminste niet gelijk 23 foto's bij gepost van halfnakende goddelijke lichamen. Er hoeft hier maar 1 keer Joss Stone of Katy Perry te worden gedraaid op de radio en de tetten vliegen je weer om de oren in dit topic. En het vrouwvolk hier houdt zich dan rustig.
Stelletje wijven dat jullie zijn.
Nee want Anne is een baasquote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik die begeleider van Tim Knol nomineren voor slechtste gitaarsolo van de dag?
Wat een feministische postquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Joh, er worden tenminste niet gelijk 23 foto's bij gepost van halfnakende goddelijke lichamen. Er hoeft hier maar 1 keer Joss Stone of Katy Perry te worden gedraaid op de radio en de tetten vliegen je weer om de oren in dit topic. En het vrouwvolk hier houdt zich dan rustig.
nee want met een naam als Anne Soldaat ben je gewoon een baas.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik die begeleider van Tim Knol nomineren voor slechtste gitaarsolo van de dag?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
omg is het weer die tijd van de maandquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsss... Chocola? Ben & Jerry's zal je bedoelen!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg is het weer die tijd van de maandneem een stuk chocola en hou je koest vrouw
Haal je leuter uit je hand en haal bier voor me, kerel.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg is het weer die tijd van de maandneem een stuk chocola en hou je koest vrouw
Nou daar denken de kenners toch echt anders over.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Anne Soldaat![]()
Nou dat ie maar gaat schieten, gitaarspelen is niet zn beste skill
Ciskaquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben dan ook Christa Dresselhuijs. Of hoe heet die gnoom van Opzij ook alweer?
Mevrouw wind van Opzij?(matige woordgarp)quote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben dan ook Christa Dresselhuijs. Of hoe heet die gnoom van Opzij ook alweer?
Zo, dat dacht ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef henkde_j het volgende:
Die toetsenist mag zo ook weer met het busje naar huis
Een 4+, dat kan je beter henk!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mevrouw wind van Opzij?(matige woordgarp)
Shaggie erbij Cee?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Haal je leuter uit je hand en haal bier voor me, kerel.
Zij is ook geen hoofdredactrice, maar hoofdredacteurquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zij is ook geen hoofdredactrice, maar hoofdredacteur
ja maar dat is gewoon ook onzin om overal maar een vrouwelijke vorm voor te verzinnenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zij is ook geen hoofdredactrice, maar hoofdredacteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |