Volgens mij een compilatie, want ze waren gisteravond?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme vraag, maar is dit nou live?
Geen playback nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme vraag, maar is dit nou live?
Ik zou het niet weten, val er net in.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Volgens mij een compilatie, want ze waren gisteravond?
Ha ha ha haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef Steven250 het volgende:
is er dit jaar geen camping radio? Da's jammer, was meestal wel vermakelijk om naar te luisteren zo 's avonds
Ja grappig he, had ik vorig jaar ook toen ik ze op Lowlands zagquote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Wat een iel manneke. Dat zoek je niet achter die stem
sopsopsop?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja grappig he, had ik vorig jaar ook toen ik ze op Lowlands zagLeuke jongen wel
Daar gaan we weerquote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja grappig he, had ik vorig jaar ook toen ik ze op Lowlands zagLeuke jongen wel
Joh, er worden tenminste niet gelijk 23 foto's bij gepost van halfnakende goddelijke lichamen. Er hoeft hier maar 1 keer Joss Stone of Katy Perry te worden gedraaid op de radio en de tetten vliegen je weer om de oren in dit topic. En het vrouwvolk hier houdt zich dan rustig.quote:
Wie?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef henkde_j het volgende:
Wat een iel manneke. Dat zoek je niet achter die stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |