quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
ik mis nog de functie op Fok om sommige users te blokeren
Die is er wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
Yup gewoon De Oppermod een toelage geven en je krijgt het knopje erbij.quote:
Wat is het nou? Thumbs up of huilen?quote:
Beter ga je zeiken in KLB ipv hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Wel die dikke harses van Knol in beeld...je bent gewaarschuwd....
Thumbs up voor het huilen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is het nou? Thumbs up of huilen?
Ik luister King Creosote & Jon Hopkins, het album Diamond Mine!
second thatquote:
Tim Knol is vet.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Wel die dikke harses van Knol in beeld...je bent gewaarschuwd....
Voor 2000 zag je nog wel eens wat tieten voorbij flashen maar als je een zoutzak als Tim laat optreden houden de meisjes hun truitjes wel aan....quote:
Als het je daar om te doen is... ik wil Selah Sue zien, komt die nog?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor 2000 zag je nog wel eens wat tieten voorbij flashen maar als je een zoutzak als Tim laat optreden houden de meisjes hun truitjes wel aan....
Nah niet alleen hoor. Stagediven. Dronken/Doped artiesten en andere gekkigheid is wat ik al jaren mis bij Pinkpop.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het je daar om te doen is... ik wil Selah Sue zien, komt die nog?
Dan moet je maar naar Lowlands gaan/quote:Op zondag 12 juni 2011 15:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nah niet alleen hoor. Stagediven. Dronken/Doped artiesten en andere gekkigheid is wat ik al jaren mis bij Pinkpop.
En jij zit thuis.. te kijken naar een streampje, dus? Laat die mensen lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 15:30 schreef Evertjan het volgende:
op maandag komen altijd de gezinnetjes met schone kleren aan een dagje uit doen op Pinkpop
Iets beter geef ik toe. Maar na mijn eerste Sziget in 2010 weet ik hoe een festival moet zijn en wil ik niet meer terug....quote:
Dat zou ik in het Coldplay topic vragen, volgens mij zijn hier maar weinigen die zich daardoor heen willen worstelen om een oordeel te kunnen vellenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:33 schreef Nober het volgende:
Maarre, het nieuwe album van Coldplay viel dus tegen??
Hahaha, alsof ze in dat topic objectief zijn... allemaal fans die natuurlijk positief zijn ''Geweldig album, moet je luisteren, 5 sterren, blablabla''quote:Op zondag 12 juni 2011 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou ik in het Coldplay topic vragen, volgens mij zijn hier maar weinigen die zich daardoor heen willen worstelen om een oordeel te kunnen vellen
Luisteren kan toch geen kwaad? Of beslis jij al iets niet te luisteren gebaseerd op de mening van anderen?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ze in dat topic objectief zijn... allemaal fans die natuurlijk positief zijn ''Geweldig album, moet je luisteren, 5 sterren, blablabla''
Nee ik luister heel veel nieuwe muziek, voornamelijk wat ik niet ken.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Luisteren kan toch geen kwaad? Of beslis jij al iets niet te luisteren gebaseerd op de mening van anderen?
Nee ik luister Street Halo van Burial.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ok....maar je hoort het ook toch?
Van de 20 bands die ze hebben...hoeveel kans acht je dat jouw underground bandje daar bij zal zitten?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
Even een vraag, als Typhoon fan, is die er ook?
een ander genre dat pop of rock op Pinkpop, nee dat nooitquote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
Typhoon (Glenn de Randamie) is een bekende Nederlandse rapper uit Zwolle.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van de 20 bands die ze hebben...hoeveel kans acht je dat jouw underground bandje daar bij zal zitten?
Ach wij hebben Kempi....zo hebben we allemaal wel wat....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Typhoon (Glenn de Randamie) is een bekende Nederlandse rapper uit Zwolle.
Oke, maar Limp Bizkit heeft toch wel ooit N 2 Gether Now gedaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef alors het volgende:
[..]
een ander genre dat pop of rock op Pinkpop, nee dat nooit
een echte fan weet dit soort dingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
Anthrax deed ook Bring the Noise op Dynamo...zonder Public Enemy is het dan toch wat meer rock dan rap....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke, maar Limp Bizkit heeft toch wel ooit N 2 Gether Now gedaan?
Ik weet dat hij met een nieuw album bezig is, wellicht had 'ie er wat van laten horen op Pinkpop, maar hij treed vandaag ergens anders op zie ik op zijn website.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
een echte fan weet dit soort dingen.
Zo iemand heeft meer kans op Lowlands of kleinere festivals die een breder publiek wil entertainen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet dat hij met een nieuw album bezig is, wellicht had 'ie er wat van laten horen op Pinkpop, maar hij treed vandaag ergens anders op zie ik op zijn website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |