Zijn ook mijn belastingcenten meid....quote:Op zondag 12 juni 2011 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
ga zelf lekker weg joher zit een knop op je radio/tv hoor
ga je lekker bij de VVD/PVV ofzo klagenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zijn ook mijn belastingcenten meid....
Laat mij gewoon Knol een Drol vinden en dan heb ik het weer geventileerd i.p.v volleerde politici met deze futiliteiten lastig te vallen....quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
ik mis nog de functie op Fok om sommige users te blokeren
Die is er wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Evertjan het volgende:
Yup gewoon De Oppermod een toelage geven en je krijgt het knopje erbij.quote:
Wat is het nou? Thumbs up of huilen?quote:
Beter ga je zeiken in KLB ipv hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Wel die dikke harses van Knol in beeld...je bent gewaarschuwd....
Thumbs up voor het huilen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is het nou? Thumbs up of huilen?
Ik luister King Creosote & Jon Hopkins, het album Diamond Mine!
second thatquote:
Tim Knol is vet.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Wel die dikke harses van Knol in beeld...je bent gewaarschuwd....
Voor 2000 zag je nog wel eens wat tieten voorbij flashen maar als je een zoutzak als Tim laat optreden houden de meisjes hun truitjes wel aan....quote:
Als het je daar om te doen is... ik wil Selah Sue zien, komt die nog?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor 2000 zag je nog wel eens wat tieten voorbij flashen maar als je een zoutzak als Tim laat optreden houden de meisjes hun truitjes wel aan....
Nah niet alleen hoor. Stagediven. Dronken/Doped artiesten en andere gekkigheid is wat ik al jaren mis bij Pinkpop.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het je daar om te doen is... ik wil Selah Sue zien, komt die nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |