of ik rij even langsquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Noord-Holland? dan ga ik weer een stukkie fietsen
Zwarte_Hand for president ! eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:29 schreef zwarte_hand het volgende:
Dit is misschien ook een hint voor diegene die het nieuwe topic opent, om voordat het topic te sluiten even te melden: We gaan hier verder (met een verwijzing naar het nieuw geopende topic).
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
dit topic kwam automatisch in je actieve topiclijst te staan hoor, dus ik snap niet waar het over gaat nu
Ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:34 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
En jij verwacht dat iedereen daar in kijkt?
dan snap ik niet hoe je over het nieuwe topic heen kan kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:34 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Ik kijk alleen op fok voor de stok he, ik kijk naar de locatie, de reacties, en verder niet.
Kijk, zo kan het ook mensen, sportief!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:34 schreef Broertie het volgende:
Als je het topic een beetje volgt en kijkt naar het aantal posts, kun je toch wel ongeveer zien wanneer het topic vol is, dus ik snap de problemen niet zo! Zat Zondag bij boertie in de auto en we hadden zoiets van : Stok weg? Jammer, zijn we te laat! Voor de zekerheid wel even de rest van de borden langs gereden, dat dan weer wel....
Wat mij betreft speelt Zwarte_hand het wel leuk mee!![]()
Yepquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:45 schreef swollywood het volgende:
Hoe ga je nu naar het topic dan? Je zet elke keer het actuele topic in de favorieten van je browser?
Zet dan http://forum.fok.nl/user/active/236917 in je favorieten.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:34 schreef malse-sjanker het volgende:
Ik kijk alleen op fok voor de stok he, ik kijk naar de locatie, de reacties, en verder niet.
stom misschien maar zo deed ik het dus ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:45 schreef swollywood het volgende:
Of zet je elke keer het actuele topic in de favorieten van je browser?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef swollywood het volgende:
Zet dan http://forum.fok.nl/user/active/236917 in je favorieten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef Prowl het volgende:
Hopelijk heb ik vanavond nog ff tijd dan haal ik em op
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef vegetassj4 het volgende:
hahaha, gaan we nou het topic vol spammen met hoeveel kilometer het voor iedereen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
zo, ff aangepast.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Prowl het volgende:
Morgen avond ff kijken of ik zin heb om die kant op te gaan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:36 schreef Prowl het volgende:
ok, zucht........![]()
ik zal vanavond es ff heen en weer crossen in mn rooie xant
Je bent zeker blond?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft een keer in Hellevoetsluis gehangen, ik zoeken en zoeken , zat ik aan de verkeerder kant van de weg
had dan ff een pm-metje gestuurdquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft een keer in Hellevoetsluis gehangen, ik zoeken en zoeken , zat ik aan de verkeerder kant van de weg
Waar stopt ze die tomtom dan allemaal in ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Prowl het volgende:
Blergh, tomtom ligt in de auto van de vrouw, nu moet ik wachten tot ze thuis is
edit
En dan komt ze thuis met gebroken vliezen
edit2
Vals alarm![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Waar stopt ze die tomtom dan allemaal in ?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:45 schreef malse-sjanker het volgende:
Gister waren die ophaal kansen niet goed bevallen.
quote:
Oeh, een race.quote:
quote:
Damnquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb zoveel aan school gewerkt, ik drukte op control s en vroeg me af waarom de tt niet veranderde
Ik gok; ergens in het zuiden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef vegetassj4 het volgende:
JAAAA!!!! stokje is onderweg
al een idee waar je hem heen gaat brengen?
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Waar stopt ze die tomtom dan allemaal in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |