quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef vegetassj4 het volgende:
hahaha, gaan we nou het topic vol spammen met hoeveel kilometer het voor iedereen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
zo, ff aangepast.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Prowl het volgende:
Morgen avond ff kijken of ik zin heb om die kant op te gaan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:36 schreef Prowl het volgende:
ok, zucht........![]()
ik zal vanavond es ff heen en weer crossen in mn rooie xant
Je bent zeker blond?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft een keer in Hellevoetsluis gehangen, ik zoeken en zoeken , zat ik aan de verkeerder kant van de weg
had dan ff een pm-metje gestuurdquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft een keer in Hellevoetsluis gehangen, ik zoeken en zoeken , zat ik aan de verkeerder kant van de weg
Waar stopt ze die tomtom dan allemaal in ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Prowl het volgende:
Blergh, tomtom ligt in de auto van de vrouw, nu moet ik wachten tot ze thuis is
edit
En dan komt ze thuis met gebroken vliezen
edit2
Vals alarm![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Waar stopt ze die tomtom dan allemaal in ?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:45 schreef malse-sjanker het volgende:
Gister waren die ophaal kansen niet goed bevallen.
quote:
Oeh, een race.quote:
quote:
Damnquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb zoveel aan school gewerkt, ik drukte op control s en vroeg me af waarom de tt niet veranderde
Ik gok; ergens in het zuiden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef vegetassj4 het volgende:
JAAAA!!!! stokje is onderweg
al een idee waar je hem heen gaat brengen?
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:51 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Waar stopt ze die tomtom dan allemaal in ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Prowl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar wat moeite, ik heb nu ook +500km afgelegd in 2 avondenquote:
Niet onderweg, maar vrijdag zit ik er denk ik wel in de buurt. Toevallig had ik dat plaatsje ook al in mijn hoofd zitten om de stok een keer neer te leggen.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:36 schreef malse-sjanker het volgende:
Mooie verplaatsing ! Ik denk dat broertie alweer onderweg is.
Doe geen moeite, ik stap vanmiddag op de fiets in de auto om 'm op te halen. Is maar 10 km, ofzo. Prowl had 'm beter bij mij voor de deur kunnen leggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Niet onderweg, maar vrijdag zit ik er denk ik wel in de buurt. Toevallig had ik dat plaatsje ook al in mijn hoofd zitten om de stok een keer neer te leggen.....
had beter eerst buienradar kunnen checkenquote:
waar gaat ie heen als je m hebt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:03 schreef Thijz het volgende:
[..]
had beter eerst buienradar kunnen checken
dat weet ik nog niet, heb een 3tal locaties in m'n hoofd. Jullie mogen kiezen locatie 1, 2 of 3.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb een 3tal locaties in m'n hoofd. Jullie mogen kiezen locatie 1, 2 of 3.
en de derde optie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef Thijz het volgende:
sorry, hij gaat ķf een stukje naar 't noorden ķf naar 't oosten.
't noorden it was, mits 'ie er had gelegen.quote:
Is ie nu al weg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:39 schreef Thijz het volgende:
[..]
't noorden it was, mits 'ie er had gelegen.![]()
Volgens mij heeft diegene die 'm meegejoept heeft nog wel in de hondekak gestaan.![]()
Ik doelde ook meer op het 'er zit maar 1 verplaatsing tussen'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef malse-sjanker het volgende:
@ Nijnja, niet reageren op doorgestreepte tekst, dan zet je jezelf voor schut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Thijz op 26-06-2011 16:39:33 ]Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Hoe was hetquote:Op zondag 26 juni 2011 15:49 schreef -gt- het volgende:
kon het niet laten
kwam er nl. bijna langges ( nijnja weet wel wrom )
zie conversatie eerder ergens
hier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
achterkant van het bord:
[ afbeelding ]
sleutelbord:
[ afbeelding ]
en 2 omgevingsfotooos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
suc7
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef malse-sjanker het volgende:
Ik maak nog scherpere foto's met het afdekkapje voor de lens.
vond ik ook al een gewaagde idd...quote:
Zal nog wel meevallen, aangezien dat bord er hier zo te zien ook al stond en dat was januari 2010!!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vond ik ook al een gewaagde idd...moet ie maar snel verplaatst worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |