Huhuuquote:
Jee, mijn pc heeft het afgelopen jaar diverse upgrades gehad dat ik me ga afvragen hoe Oblivion er nu uitzietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben weer es aan Oblivion begonnen, Dunmer Assassin (custom built). Zit een beetje caves te ontdoen van tuig en tegelijkertijd guards van de steden af te slachtenAls lvl 1
Mwoah hoeft ook niet persé, maar loop er dan niet zo mee te pochen denk ik danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
Inderdaad, laat het lekker stil staan.
Ik wil een snelle goser die ook hard mept, dan kom je al gauw bij Speed = Light Armor uitquote:
Het kan zijn dat dat behoorlijk tegen valt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee, mijn pc heeft het afgelopen jaar diverse upgrades gehad dat ik me ga afvragen hoe Oblivion er nu uitzietMisschien ook weer eens installeren
En ik heb het net vanavond geinstalleerdquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb het net vanavond geinstalleerd
Ik ga vannacht op mijn werk nog even uitzoeken hoe dat ook alweer zat met levelen en welke major/minor skills je kiest etc.
Gewoon je journal lezen, en dan komt het goed, schatjequote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal wel weer helemaal de weg kwijt raken in alle sidequests
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |