quote:
Laat me niet lachenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang users zich min of meer fatsoenlijk gedragen zijn ze hier van harte welkom wat mij betreft. En dat gaat dan op van links tot rechts en boven tot onder.
Ik had een goede mop in gedachten, maar die zal ik dan maar voor me houden.quote:
Misschien kan dit soort randdebielen langere tijd van Fok! worden geweerd?quote:Ze moeten maar lekker doorgaan met het ritueel slachten van beesten, want dat zijn ze bij de PVDA, namelijk moordenaars in hart en ziel.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Job Cohen's uitspraken zijn wederom beneden alle peil
En dan vooral de zin:
[..]
Misschien kan dit soort randdebielen langere tijd van Fok! worden geweerd?
Het is in ieder geval niet gewenst, ik zal er eens even naar kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:44 schreef StefanP het volgende:
Presidentsverkiezingen USA 2012: Obama, Romney, Palin en ...
Users Breivik noemen is dus de nieuwe Hitler vergelijking?
Deze user loopt met enige regelmaat insinuaties te maken op mijn vermeende politieke gezindheid, hoewel uit mijn uitlatingen in de SC blijkt dat ik helemaal niet in die hoek te vinden ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
von prutser, is mijn gok dan.
Trek je net zoals de rest van FOK gewoon niks van hem aan. Dit groeit alleen maar met (negatieve) aandacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze user loopt met enige regelmaat insinuaties te maken op mijn vermeende politieke gezindheid, hoewel uit mijn uitlatingen in de SC blijkt dat ik helemaal niet in die hoek te vinden ben.
Op een gegeven moment vind ik dit genoeg, gaarne zie ik dat men correctieve actie onderneemt, teneinde de rust in de SC te bewaren.
Er is in het verleden discussie geweest over de begrijpelijkheid, onder andere door ondergetekende als user.quote:
Hier begon het, zie tekst hierboven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
Deze user loopt met enige regelmaat insinuaties te maken op mijn vermeende politieke gezindheid, hoewel uit mijn uitlatingen in de SC blijkt dat ik helemaal niet in die hoek te vinden ben.
Op een gegeven moment vind ik dit genoeg, gaarne zie ik dat men correctieve actie onderneemt, teneinde de rust in de SC te bewaren.
Die klacht over begrijpelijkheid van je teksten hierboven snap ik op slag!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hier begon het, zie tekst hierboven.
Nazi-isme is een vorm van regeren, dat het woord OOK negatieve lading heeft, daar ben ik niet debet aan.
Je verwenst mensen dood, ziek? geen geld > dood.
En dan over mij durven klagen, moet ik nog voor je bidden ook, of zo je wilt, je karma is weer een tint donkerder.
Geloof je totaal niet in meer? tja, dan kan je wild om je heen meppen en janken.
Het is dan ook of je koud in een film valt van 2 uur die al anderhalf uur loopt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Kees22 het volgende:
Die klacht over begrijpelijkheid van je teksten hierboven snap ik op slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |