Het is anders dan andere omroepen. De VPRO heeft een eigen, originele identiteit en dat al vele decennia lang. Iets wat je van de meeste andere omroepen niet kunt zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:
Verklaar je nader. (ofwel hoeveel betalen ze je om dat te zeggen?)
Schrijf een boze brief naar de VPRO. Misschien luisteren ze naar je.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:
Serieus die gasten hebben alleen bagger door de jaren heen uitgezonden, niemand heeft de VPRO nodig, opdoeken die zooi en weg ermee.
Pro SBS?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:
Serieus die gasten hebben alleen bagger door de jaren heen uitgezonden, niemand heeft de VPRO nodig, opdoeken die zooi en weg ermee.
Een andere smaak Allah, maar belastinggeld verkwisting no thnx. Ik vertrouw het gewoon niet, als de VPRO zo weinig investeert in zijn programma's dan laat het raden waar het geld daadwerkelijk naar toe gaat, jawel, de zakkenvullers van de VPRO, hoeveel geld ontvangen ze wel niet voor de troep die ze uitzenden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Het is anders dan andere omroepen. De VPRO heeft een eigen, originele identiteit en dat al vele decennia lang. Iets wat je van de meeste andere omroepen niet kunt zeggen.
Men betaalt mij helemaal niks. Gek he, mensen met een andere smaak dan jij?
Interesseert me niet , uiteindelijk heb ik het toch bij het rechte eind, met zo'n verweer als 'Je schrijft trouwens als een 11-jarige' , ga je het nooit redden. Alleen mensen met weinig hersen capaciteit grijpen naar dat soort argumenten etc, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:48 schreef Tja..1986 het volgende:
VPRO heeft gewoon genoeg leden om PO te blijven. Niet zo zeiken.
Je schrijft trouwens als een 11-jarige.
Dat heb ik al gedaan maar je hebt gefaald blijkbaar om deze volgende aspecten eruit te halen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef Saavedra het volgende:
Ik weet dat dit heel vreemd moet klinken, maar zou je misschien ook nog wat eh, argumenten kunnen aandragen bij je.. Gewaagde uitspraken?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach de vpro, het is net een oude hond. Vroeger was is leuk en speels, blij en deed is geweldig grappige dingen. Nu is het slecht een herinnering. Hij stinkt, laat overal haren slingeren, ligt meestal te pitten en sjagrijnt. Eigenlijk zou je hem in moeten laten slapen, maar hij hoort er gewoon bij. Ja, dementerend en waardeloos, maar de herinnering doet je het vergeven.
Zo klopt iequote:
Blijkbaar heb je toch vaak genoeg zitten kijken en je huiswerk Nederlands laten versloffen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef zetalore het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat erom dat je ervoor betaald.
Gelukkig maak jij nooit foutenquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je toch vaak genoeg zitten kijken en je huiswerk Nederlands laten versloffen...
Hoewel minder innovatief als ooit durf ik toch nog te stellen dat het slechtste van de VPRO nog altijd boeiender radio of televisie oplevert dan het beste van de TROS, die van de publieke gelden niet meer weet te fabrutselen als wekelijks de grote Volendammer inteeltshow of de zoveelste 'special' omtrent het fenomeen Andre Riool met zijn vieuxquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo klopt ie
De VPRO is vergane glorie, ze teren op hun oude succes. Hebben al jarenlang geen nieuw succesvol en goed programma weten te maken. Alles wat ze goed doen zijn concepten die al zeker 20 jaar oud zijn. Ook op de radio.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |