abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100146761
Het is echt een stoot onder de riem, dat je zo laag moet zinken om de PVV de schuld te geven van de gebeurtenissen in Oslo is gelijk om te zeggen dat alle misdaden die de Joden tegen de Palestijnen begaan de schuld van de PVDA zijn, De partij van de dieren afslachting en mishandeling moet zo nodig weer zijn mond opendoen en doen alsof zij de moraalridders van de maatschappij zijn. Sorry hoor, maar dan is het ook de schuld van de PVDA dat er 6 miljoen joden afgeslacht zijn in de tweede wereldoorlog, wat een non-sense dat die Job Cohen uitkraamt.

http://www.hbvl.be/nieuws(...)wegen-misbruikt.aspx

Nu zullen er zekere mensen zeggen 'dat heeft cohen helemaal niet gezegd', maar mensen met verstand weten dat hij dat dus wel zeker indirect in deze context zegt.
  zondag 31 juli 2011 @ 02:01:08 #2
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_100146837
Er worden wel een shitload aan PVV topics aangemaakt ineens.
pi_100146930
:') Fuck off. Onzin. Iemand woorden in de mond leggen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_100146955
En wat is een stoot onder de riem? Het is hart onder de riem of stoot onder de gordel.
  zondag 31 juli 2011 @ 02:13:20 #5
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_100147017
Job Cohen is in zijn uitspraak behoorlijk vaag. Geert Wilders neemt dit hem meteen kwalijk terwijl hij zelf moslims met terroristen vergelijkt.
Jesus hates you.
pi_100147340
De strijd tussen Job en Geert is gewoon gênant.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100147378
Als de daad van Brevik onder invloed van de teksten/uitspraken van de PVV zijn gepleegd, dan zijn de aanslagen door extremistische moslims onder invloed van de teksten/uitspraken van de Koran/imams gepleegd.

Maar over dat laatste hoor je Cohen natuurlijk niet :') :')
  zondag 31 juli 2011 @ 02:52:14 #8
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_100147552
quote:
Job Cohen's uitspraken zijn wederom beneden alle peil
Wat bedoel je met 'wederom' :?

Of doel je op het nieuws van een afgelopen dinsdag dat dat de eerste keer was? Zou wel vreemd zijn aangezien het artikel wat jij noemt over afgelopen dinsdag ging.

Ben overigens wel benieuwd of Wilders beelden van deze aanslag gaat misbruiken voor propaganda doeleinden in Fitna II. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 31-07-2011 03:05:22 ]
pi_100147650
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 02:52 schreef Dlocks het volgende:

Wat bedoel je met 'wederom' :?

Of doel je op het nieuws van een afgelopen dinsdag dat dat de eerste keer was? Zou wel vreemd zijn aangezien het artikel wat jij noemt over afgelopen dinsdag ging.

Ben overigens wel benieuwd of Wilders beelden van deze aanslag misbruiken voor propaganda doeleinden in Fitna II. :X
Ik denk eerder dat hij doelt op Jobs rijke verleden van domme uitspraken.
Betwijfel of Fitna 2 nog wel doorgaat, hij kan beter kappen met die onzin.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 31 juli 2011 @ 03:16:30 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100147875
En toch blijven mensen maar lekker PvdA of PVV stemmen, hè.

Ga zo door jongens!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_100147932
quote:
Cohen liet dinsdag optekenen dat dader Anders B. Breivik zich op een vergelijkbaar gedachtegoed baseerde als de PVV en dat Wilders zelf concludeerde dat de gruweldaden in Noorwegen zijn uitgevoerd door een idioot.
De beste man heeft gewoon gelijk. Wat mij betreft zei hij het zelfs nog te genuanceerd. Dit ontkennen is gewoon debiel.

Overigens zijn de minder vriendelijke acties van Joden jegens Palastijnen eerder de schuld van de PVV dan van de PvdA, als het tussen die 2 zou gaan, klaphaas.

Slotje.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_100148179
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 03:16 schreef SpecialK het volgende:
En toch blijven mensen maar lekker PvdA of PVV stemmen, hè.
Ach typisch gevalletje van onderlinge haat. De PVV komt voor autochtone tokkies op; de PvdA voor allochtone tokkies. Als die twee tokkiegroepen elkaar gaan bevechten: mij best.

Ik maak mij meer zorgen over de torenhoge belastingen ;)
pi_100148621
quote:
Cohen liet dinsdag optekenen dat dader Anders B. Breivik zich op een vergelijkbaar gedachtegoed baseerde als de PVV en dat Wilders zelf concludeerde dat de gruweldaden in Noorwegen zijn uitgevoerd door een idioot.
Tja, dat laatste zinnetje is een beetje vals inderdaad, maar volgens mij bedoelt hij eerder: 'mensen die in het gedachtengoed van de PVV geloven zijn idioten', dan dat hij Wilders verantwoordelijk houdt voor de gebeurtenissen in Oslo.

Verder vind ik dat Wilders zich wel erg makkelijk distantieert van de relatie tussen het PVV gedachtengoed en de gebeurtenissen in Oslo en dat iedereen die dat opmerkt opvallend hard wordt aangepakt door PVV aanhangers. Wat Albayrak zei (‘Het is goed dat Wilders de daden van Breivik verre van zich werpt, maar om nou te zeggen dat er helemaal geen verband is tussen zijn ideologie en de ideeën van de Noor: nee.’) staat buiten kijf, ongeacht hoeveel onzin ze verder nog verkondigt.
pi_100148797
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 03:21 schreef trancethrust het volgende:

[..]

De beste man heeft gewoon gelijk. Wat mij betreft zei hij het zelfs nog te genuanceerd. Dit ontkennen is gewoon debiel.

Overigens zijn de minder vriendelijke acties van Joden jegens Palastijnen eerder de schuld van de PVV dan van de PvdA, als het tussen die 2 zou gaan, klaphaas.

Slotje.
Kut nou eens op met je slotje want voor jouw soort heeft alleen de linkse opinie bestaansrecht en willen rechts het zwijgen opleggen ,ik wil dit juist discussieren, het is namelijk walgelijk dat men het maar goed vind dat Cohen op slinkse wijze de moorden in Oslo toe wil voegen als oorzaak van het PVV gedachtegoed, denkt de PVDA soms echt dat wij hun niet doorhebben? Immers als dat niet de walgelijke manier was van Cohen om zieltjes te winnen voor de PVDA, dan hadden ze de PVV nooit genoemd. Ze moeten maar lekker doorgaan met het ritueel slachten van beesten, want dat zijn ze bij de PVDA, namelijk moordenaars in hart en ziel.
pi_100149884
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 05:11 schreef zetalore het volgende:

[..]

Kut nou eens op met je slotje want voor jouw soort heeft alleen de linkse opinie bestaansrecht en willen rechts het zwijgen opleggen ,ik wil dit juist discussieren, het is namelijk walgelijk dat men het maar goed vind dat Cohen op slinkse wijze de moorden in Oslo toe wil voegen als oorzaak van het PVV gedachtegoed, denkt de PVDA soms echt dat wij hun niet doorhebben? Immers als dat niet de walgelijke manier was van Cohen om zieltjes te winnen voor de PVDA, dan hadden ze de PVV nooit genoemd. Ze moeten maar lekker doorgaan met het ritueel slachten van beesten, want dat zijn ze bij de PVDA, namelijk moordenaars in hart en ziel.
Jij snapt echt niets he? Is verder niet erg hoor, maar houd dan gewoon je mond.
Hier komt straks ook wel weer een slotje op, net zoals je andere topic dat nagenoeg het zelfde was. Het is gewoon onzin wat je hier allemaal neer pleurt. Over beneden alle peil gesproken.
pi_100149990
Is dit topic een parodie of zo. Je druk maken over een vage en vermeende denigrerende uitspraak van een politicus. En dan wel er met stapels zelf overheen gaan met denigreren van die andere politicus.
pi_100150320
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 02:40 schreef Zienswijze het volgende:
Als de daad van Brevik onder invloed van de teksten/uitspraken van de PVV zijn gepleegd, dan zijn de aanslagen door extremistische moslims onder invloed van de teksten/uitspraken van de Koran/imams gepleegd.

Maar over dat laatste hoor je Cohen natuurlijk niet :') :')
Ik vind me niet rechts maar ik was altijd van mening dat je aanslagen gepleegd vanuit de islam en de islam zelf niet los kan zien. Ook de Koran is vaag op dat gebied. De een zegt wel dat een gewapende strijd is toegestaan, de ander niet. Ja, ik vind dat imams de verantwoordelijkheid hebben om moslims te vertellen wat daarmee echt wordt bedoeld in de Koran. En als ze zeggen dat geweld is toegestaan, moeten die imams daarop aangesproken worden.
pi_100151240
Wat een geluk voor "onze" politici dat Wilders en de PVV er zijn.
Nu hoeven ze zelf geen beleid te maken, echte beslissingen te nemen, de werkelijke problemen van ons land op te lossen. Het enige onderwerp is de relatie van willekeurig welk probleem dan ook met Wilders en de vraag of hij daaraan schuldig is of niet.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:32:44 #19
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_100151558
quote:

[..]

Voor iemand die dit wil bediscussieren, ben je lekker bezig.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_100151642
Ik snap niet dat die Cohen er gewoon niet mee stopt... wat een plank heeft ie voor zijn kop, dat ziet toch iedereen!!
pi_100151728
Vind het wel zeer knap, echt, dat de uitspraak van Cohen gewoon 180 graden wordt omgebogen, chapeau
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_100151932
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:42 schreef Dutchnative het volgende:
Vind het wel zeer knap, echt, dat de uitspraak van Cohen gewoon 180 graden wordt omgebogen, chapeau
Het is wel bijzonder knap weer inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2011 11:53:48 ]
pi_100151995
Tering, wat een zwakzinnig gebrabbel. Ik zou bijna uit protest op de PvdA gaan stemmen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_100152402
En daarbij, beetje respect voor de doden / slachtoffers / nabestaanden zou ook fijn zijn.
Meteen 24u later modder gooien, wat een smeerlap...
pi_100152452
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef GJonline het volgende:
En daarbij, beetje respect voor de doden / slachtoffers / nabestaanden zou ook fijn zijn.
Moddergooien, moddergooien, laat nu gewoon eens zien wat Cohen precies heeft gezegd wat zo bezwaarlijk is
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_100152530
Dat weet je best he! Niet alles is letterlijk te nemen op papier, je moet ook tussen de regels doorlezen. Vroeger toch ook begrijpend lezen gehad? Gewoon het feit dat ie erover begint 24u nadien.. En dan nu hebben ze ineens het plan om te stoppen met thee drinken?!?! Beetje toevallig he allemaal. Vind het gewoon een kwal.
pi_100152599
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:18 schreef GJonline het volgende:
Dat weet je best he!
Tsja, met zo'n uitspraak kan ik op een discussieforum erg weinig.
quote:
Niet alles is letterlijk te nemen op papier, je moet ook tussen de regels doorlezen. Vroeger toch ook begrijpend lezen gehad? Gewoon het feit dat ie erover begint 24u nadien..
Het was bezwaarlijk geweest als hij schuldigen ging aanwijzen, zeker, maar dat doet hij niet, hij zegt dat we beter op moeten letten in het vervolg, dat is iets heel anders.
quote:
En dan nu hebben ze ineens het plan om te stoppen met thee drinken?!?! Beetje toevallig he allemaal. Vind het gewoon een kwal.
:? Hallo onderbuik
-Linkse Boomknuffelaar
pi_100152608
quote:
Dat weet je best he! Niet alles is letterlijk te nemen op papier, je moet ook tussen de regels doorlezen. Vroeger toch ook begrijpend lezen gehad? Gewoon het feit dat ie erover begint 24u nadien.. En dan nu hebben ze ineens het plan om te stoppen met thee drinken?!?! Beetje toevallig he allemaal. Vind het gewoon een kwal.
De argumenten beginnen inderdaad op te raken. ;(
  zondag 31 juli 2011 @ 12:23:12 #29
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_100152647
Het bizarre is dat ik Cohen of zijn uitspraken niet gezien heb de afgelopen tijd. Het gejank van Wilders dat Cohen de aanslagen misbruikt was wel heel duidelijk te zien.

Is dit niet alvast een gevalletje van zich indekken voor de storm van kritiek die gaat losbreken (en ondertussen is losgebroken)?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 31 juli 2011 @ 12:26:54 #30
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_100152737
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 01:56 schreef zetalore het volgende:
Het is echt een stoot onder de riem
Niet een hart onder de gordel?

quote:
, dat je zo laag moet zinken om de PVV de schuld te geven van de gebeurtenissen in Oslo
Onzin:
"Cohen benadrukte op Radio 1 dat Wilders op geen enkele manier verantwoordelijk kan worden gehouden voor de terreurdaad van Anders Breivik."

quote:
is gelijk om te zeggen dat alle misdaden die de Joden tegen de Palestijnen begaan de schuld van de PVDA zijn
Ik weet niet waarom een Belgische politieke partij schuld heeft aan en bepaald coflict, wanneer iemand anders schuld heeft aan een andere situatie. Wat dus in helemaal niet is gezegd.

quote:
, De partij van de dieren afslachting en mishandeling moet zo nodig weer zijn mond opendoen en doen alsof zij de moraalridders van de maatschappij zijn.
Iedereen in de politiek wil een bepaald moraal uitdragen. Hetzelfde zie je bij gebruikers op een internetforum die een discussie starten en anderen gaan beschudligen voor wat ze zelf doen.

quote:
Sorry hoor, maar dan is het ook de schuld van de PVDA dat er 6 miljoen joden afgeslacht zijn in de tweede wereldoorlog, wat een non-sense dat die Job Cohen uitkraamt.
Normaal gesproken is een Godwin al een teken van verlies van de discussie, maar dat is eigenlijk in de voorgaande zinnen al gebeurd.
Géén kloon van tvlxd!
pi_100152744
Ah, weer een prachttopic van een intelligente en hondstrouwe Wildersstemmer. Zeg het ze, TS!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100152783
quote:
Het is een complot. De PvdA probeert Wilders de schuld in de schoenen te schuiven! Wat een inzicht, wat een visie! Jij bent mijn held!
pi_100152812
Julle naunceren ontzettend wat er uit zijn mond komt, ik ben het er gewoon niet mee eens!

Edit: onnodig kwetsende post verder.

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2011 15:55:52 ]
pi_100152846
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:29 schreef GJonline het volgende:
Julle naunceren ontzettend wat er uit zijn mond komt, ik ben het er gewoon niet mee eens!
Als hij zo'n man van het volk is wat hij beweerd, had ie wel rekening gehouden met alles erom heen, zeker met dat wijf van hem.

Noorwegen R.I.P.
Ik heb nog steeds niet gehoord wat nu precies het probleem is, een quote zou erg fijn zijn
-Linkse Boomknuffelaar
pi_100152852
Het is een complot. De PvdA probeert Wilders de schuld in de schoenen te schuiven! Wat een inzicht, wat een visie! Jij bent mijn held!

Thx ik doe mijn best vriend.
pi_100152878
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:29 schreef GJonline het volgende:
Als hij zo'n man van het volk is wat hij beweerd, had ie wel rekening gehouden met alles erom heen, zeker met dat wijf van hem.

Noorwegen R.I.P.
Jouw beheersing van de Nederlandse taal is belabberd en je conclusies zijn simpelweg achterlijk. Het heeft geen nut om met jou in discussie te gaan omdat je simpelweg het benodigde niveau niet bezit, Hoepel dus gewoon de fuck op.
pi_100152901
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jouw beheersing van de Nederlandse taal is belabberd en je conclusies zijn simpelweg achterlijk. Het heeft geen nut om met jou in discussie te gaan omdat je simpelweg het benodigde niveau niet bezit
pi_100152923
Haha Inkoppertje, bedankt Koos!
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2011 @ 12:37:08 #39
137949 Disana
pi_100153009
Mijn tenen gaan spontaan krom staan van jouw slechte Nederlands. Doe daar eerst eens iets aan voor je gaat betogen hoe slecht een ander wel niet is.

Edit: oh ik zie dat Koos er ook al over viel.
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2011 @ 12:39:18 #40
137949 Disana
pi_100153062
Reactie op edit.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2011 15:56:05 ]
pi_100153078
Hij was goed he? Ik ben vast de enigste (oeps) die dat doet...
pi_100153082
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jouw beheersing van de Nederlandse taal is belabberd en je conclusies zijn simpelweg achterlijk. Het heeft geen nut om met jou in discussie te gaan omdat je simpelweg het benodigde niveau niet bezit, Hoepel dus gewoon de fuck op.
Hee, ik merkte dit al eerder op he!
pi_100153646
Wat Cohen zei:
"Politici moeten zich realiseren dat hun woorden ertoe doen," en over Wilders "Hij heeft geen enkele verantwoordelijkheid"

Wat er na de tweet van Wilders werd gemaakt van de woorden van Cohen:
"Wilders is een fascistische extremist die geweld goedkeurt en gestopt moet worden."

Toch knap dat Wilders met zijn PvdA demonisering het zo heeft kunnen draaien dat al zijn adepten erin mee gaan.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_100153822
Hahaha

nog een paar van die dijen kletters aub! !
  zondag 31 juli 2011 @ 13:06:24 #45
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_100153826
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:00 schreef Zolcon het volgende:

Toch knap dat Wilders met zijn PvdA demonisering het zo heeft kunnen draaien dat al zijn adepten erin mee gaan.
Dat is geen 'demonisering' dat is 'zeggen waar het op staat'. Als iemand hetzelfde over Wilders zegt, DAT is demonisering. Leer dat nou eens, anders zul je hier in POL niet kunnen overleven, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_100153964
QFT
pi_100153977
Ik ben een beetje klaar met alle aanklachten en (semi-)bedreigingen aan het adres van links in het algemeen maar met name de PvdA. Ik kon mij erg goed vinden in de toespraak die Ed van Thijn hield in Amsterdam vrijdag. Het zwartmaken en vals beschuldigen van de pvda neemt idiote vormen aan en kan zeer gevaarlijke gevolgen hebben. Een aanslag zoals in Oslo sluit ik in Nederland niet uit.
De manier waarop Bosma en Wilders het socialisme gelijk stellen aan het nazisme is echt schandalig.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_100153990
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:10 schreef GJonline het volgende:
QFT
Vertel mij eens heel eerlijk en probeer objectief te zijn. Wat heeft Job Cohen allemaal gezegd dat zo vreselijk is?
  zondag 31 juli 2011 @ 13:12:47 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_100154015
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:11 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben een beetje klaar met alle aanklachten en (semi-)bedreigingen aan het adres van links in het algemeen maar met name de PvdA. Ik kon mij erg goed vinden in de toespraak die Ed van Thijn hield in Amsterdam vrijdag. Het zwartmaken en vals beschuldigen van de pvda neemt idiote vormen aan en kan zeer gevaarlijke gevolgen hebben. Een aanslag zoals in Oslo sluit ik in Nederland niet uit.
De manier waarop Bosma en Wilders het socialisme gelijk stellen aan het nazisme is echt schandalig.
Dit dus.
pi_100154239
quote:

[..]

Vertel mij eens heel eerlijk en probeer objectief te zijn. Wat heeft Job Cohen allemaal gezegd dat zo vreselijk is?
nu F1
pi_100154570
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:21 schreef GJonline het volgende:

[..]

nu F1
Als je zulke beschuldigingen maakt moet je ze ook hard maken
pi_100154825
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:33 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Als je zulke beschuldigingen maakt moet je ze ook hard maken
Iemand die niet in staat is om zijn beschuldigen te motiveren verdient het niet om serieus genomen te worden.
pi_100155195
quote:
Wat dat betreft is het gewoon een kwestie van tijd voordat een Nederlandse Breivik overgaat tot actie.
pi_100155224
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het gewoon een kwestie van tijd voordat een Nederlandse Breivik overgaat tot actie.
sure :')

fear nothing but fear itself. En jij probeert dat wat aan te wakkeren. Jammer!
pi_100155279
Koos heeft gelijk. Als je nu ziet hoe de PvdA wordt aangevallen vanwege een aanslag op nota bene een zusterpartij dan zijn we met ze allen wel heel erg geïndoctrineerd door de leugens van Wilders over links en het zogenaamde multiculturalisme en de vreselijk machtige PvdA die met alle kwade bedoelingen bezig is Nederland aan salafisten te verkopen
pi_100155307
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Oh, ik ben er niet bang voor. Maak je maar geen zorgen. En ik probeer evenmin wat aan te wakkeren. Wel zie ik de wijze waarop er wordt gesproken over de PvdA. Dan valt het op FOK! nog enigszins mee. De haat is intens.
pi_100157167
quote:

[..]

Ik had inderdaad niet om een slotje hoeven te roepen, je lult je eigen topic zonder hulp ook wel op slot met je onlogisch gebrabbel.
  zondag 31 juli 2011 @ 15:02:18 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100157203
Wat een schattig topic. Dat steekt me een stoot onder de riem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 31 juli 2011 @ 15:02:37 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_100157208
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot al die Wilders- en andere rechtse adepten, die helemaaaaaal niet bezig zijn om Nederland angst aan te praten voor de Islam / multiculturalisme/socialisme/sociaal-democratie/links in het algemeen, bedoel je?
  zondag 31 juli 2011 @ 15:06:29 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100157325
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 31 juli 2011 @ 15:09:17 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100157410
Overigens, die PVV-ertjes zijn ook lekker bezig op een forum-fansite van de PVV met hun uitspraken over Noorwegen en Breivik. Ze juichen het nog neit niet allemaal toe wat ie gedaan heeft, maar heel erg vinden ze het ook weer niet.
http://www.opiniestukken.(...).TjPvW4Xy944.twitter
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100158254
Wat heeft Job Cohen dan letterlijk gezegd ?
Mogen wij dat niet weten, omdat dan blijkt dat de TS aan het fantaseren is ?
pi_100158510
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2011 09:58 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik vind me niet rechts maar ik was altijd van mening dat je aanslagen gepleegd vanuit de islam en de islam zelf niet los kan zien. Ook de Koran is vaag op dat gebied. De een zegt wel dat een gewapende strijd is toegestaan, de ander niet. Ja, ik vind dat imams de verantwoordelijkheid hebben om moslims te vertellen wat daarmee echt wordt bedoeld in de Koran. En als ze zeggen dat geweld is toegestaan, moeten die imams daarop aangesproken worden.
Exact. Het is dan hypocriet van Cohen om wel de PVV ter verantwoording te roepen, maar niet de imams/de teksten uit de Koran wanneer er een aanslag door extremistische moslims wordt gepleegd. Immers, die extremisten halen hun rechtvaardiging uit de teksten van de Koran cq. de uitspraken van imams.

Cohen :N
pi_100158637
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:13 schreef GJonline het volgende:
Diegene die Cohen al langer kent, kijkt hier niet raar van op. Dat Cohen zich niet om de slachtoffers bekommert, zijn we wel gewend. Toen hij nog burgemeester van A'dam was en in de Amsterdamse Diamantenbuurt die toestanden (criminaliteit, mensen weggepest uit hun buurt etc.) aan de gang waren, toen ging hij ook doodleuk in een of ander buurthuis thee met de daders dringen. In plaats dat hij zich destijds om de slachtoffers bekommerde...nee hoor. Die moesten maar verhuizen.
pi_100158681
quote:
4s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:15 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Moddergooien, moddergooien, laat nu gewoon eens zien wat Cohen precies heeft gezegd wat zo bezwaarlijk is
Hij is hypocriet, omdat:

quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef Zienswijze het volgende:
Het is dan hypocriet van Cohen om wel de PVV ter verantwoording te roepen, maar niet de imams/de teksten uit de Koran wanneer er een aanslag door extremistische moslims wordt gepleegd. Immers, die extremisten halen hun rechtvaardiging uit de teksten van de Koran cq. de uitspraken van imams.
  Boks-Chick zondag 31 juli 2011 @ 15:48:41 #66
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100158714
Kunnen we de discussie - even los van het gegeven of het een nuttige is of niet - netjes houden? Oftewel niet op de man spelen, elkaar beledigen en dat soort gedoe :*
en @GJonline gewoon normaal posten en niet mensen proberen uit te dagen tot uitspraken die niet nodig zijn. Thanks ;)
lolwut
pi_100158959
Luister hier wat Cohen werkelijk zei:
http://www.radio1.nl/cont(...)eten-woorden-matigen

Cohen begint zo over Wilders:

Dat begriijp ik heel goed. Hij heeft natuurlijk groot gelijk dat hij op geen enkele manier verantwoordelijk kan worden gehouden
pi_100159044
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hij is hypocriet, omdat:

[..]

Heeft Cohen nooit gezegd, niet eens geinsinueerd. Dit topic is nergens op gebaseerd.
pi_100159058
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Diegene die Cohen al langer kent, kijkt hier niet raar van op. Dat Cohen zich niet om de slachtoffers bekommert, zijn we wel gewend.
ai ai..... de haat tegen sociaaldemocraten gaat onverminderd door ... ondanks de lessen van Noorwegen.

quote:
Toen hij nog burgemeester van A'dam was en in de Amsterdamse Diamantenbuurt die toestanden (criminaliteit, mensen weggepest uit hun buurt etc.) aan de gang waren, toen ging hij ook doodleuk in een of ander buurthuis thee met de daders dringen. In plaats dat hij zich destijds om de slachtoffers bekommerde...nee hoor. Die moesten maar verhuizen.
proberen een gesprek aan te gaan met overlastige kids is heel normaal.. en soms helpt dat..
en weet je zeker dat het thee was ? wat is je bron?
pi_100159099
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:00 schreef Bluesdude het volgende:
proberen een gesprek aan te gaan met overlastige kids is heel normaal.. en soms helpt dat..
Dat is hetzelfde als nu thee met Brevik gaan drinken en de slachtoffers en nabestaanden links laten liggen.
pi_100159133
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:59 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Heeft Cohen nooit gezegd, niet eens geinsinueerd. Dit topic is nergens op gebaseerd.
Jawel, hij vindt dat politici hun toon moeten matigen. Omdat extremisten onder invloed van hen erge dingen kunnen uithalen. Maar, waarom zegt hij dit dan niet over de Koran cq. uitspraken van extremistische imams?

Met andere woorden: Cohen is hypocriet.
pi_100159321
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:03 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Jawel, hij vindt dat politici hun toon moeten matigen. Omdat extremisten onder invloed van hen erge dingen kunnen uithalen. Maar, waarom zegt hij dit dan niet over de Koran cq. uitspraken van extremistische imams?

Met andere woorden: Cohen is hypocriet.
Zeker zal hij dat ook zeggen, maar dat weet je niet of dat past niet in jouw vijandsbeeld.
maw jij bent hypocriet
pi_100159372
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zeker zal hij dat ook zeggen, maar dat weet je niet of dat past niet in jouw vijandsbeeld.
maw jij bent hypocriet
Oja, waar zegt hij dat dan?
pi_100159396
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als nu thee met Brevik gaan drinken en de slachtoffers en nabestaanden links laten liggen.
wat een lariekoek is dat....
je zit overlastgevende kids/ crimineeltjes gelijk te stellen aan een massamoordenaar.
nooit gehoord van pedagogie ?
het kan idd wel eens helpen goede gesprekken te hebben met dwarse kids
wie niet probeert zal zeker falen daarin
pi_100159453
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:11 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oja, waar zegt hij dat dan?
dat weet ik niet..
zo weet ik dat ook niet van nog 16,5 miljoen mensen in Nederland ..
ik ga ervan uit dat men iets op een gewone redelijke manier denkt..
....
ik eis ook geen bewijs van jou dat jij geen aanhanger bent van massamoord op buitenlanders en linkse mensen

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 31-07-2011 16:35:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')