Dat is het niet dus maak maar een kopietje van je idquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Rijbewijs is ook een officieel legitimatie middel, dus moet voldoende zijn
Was net idd mijn post aan het aanpassenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat is het niet dus maak maar een kopietje van je id
Wordt over het algemeen wel geaccepteerd in Nederland. Zeker met een evenement als Pinkpop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wel beetje miereneukerig... Kan geen kopie meer maken, heb er vast nog 1 liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nope, kopie paspoort wordt wel geaccepteerd tijdens pinkpop.
Op de meeting is verteld dat het NIET wordt geaccepteerd bij ons, maar dat is waarschijnlijk vanwege de arbo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wordt over het algemeen wel geaccepteerd in Nederland. Zeker met een evenement als Pinkpop.
Hahah ja dat denk ik ook maar ze hebben het nu gekroond tot 'eco-camping'. En verwachten dit jaar 12.000 man(evenveel als op B) op die camping...quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef tdrone het volgende:
ik dacht altij dat mensen op camping C of oud waren of te laat om op A/B te staan
dat ik wat optimistischquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hahah ja dat denk ik ook maar ze hebben het nu gekroond tot 'eco-camping'. En verwachten dit jaar 12.000 man(evenveel als op B) op die camping...
Nou er zijn 40k kampeerplekken(met heel veel proppen) en iets van 60k kaarten verkocht(3dagen dan)?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat ik wat optimistisch
ben nog steeds aan het twijfelen of ik rond 8 uur of half 9 in landgraaf kom voor camping B
vorig jaar zijn kwamen we rond half 9 aan en toen was er nog voldoende plaats maar nu lees ik overal dat het toch druk word etc...
B is gezelligerquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
A heeft een feesthal en B een feesttent? A is dichterbij maar B is groter? We weten nog niet op welke we willen.Maar wss wordt het B.
Oke, oke.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
B is gezelligerIk heb op beide gestaan en A is vooral praktisch.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke, oke.Dan wordt het dus B, omdat B.
Waarom om 23:00 uur al? Daar schiet je toch niks mee op? (behalve zeiknat worden want het gaat regenenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:40 schreef MissSpooky het volgende:
A! Morgen om 23:00 sta ik er alWeet niet of ik 't helemaal ga trekken, maarja, moet het ook een keer meemaken oid.
samen met iedereen met dezelfde gedachte in de zelfde stemming de nacht doorhalen is gezellig tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Waarom om 23:00 uur al? Daar schiet je toch niks mee op? (behalve zeiknat worden want het gaat regenen)
Nouja ik heb het zelf ook een keer gedaan maar veel schiet je er niet mee op(naja misschien een verkoudheid oppikkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
samen met iedereen met dezelfde gedachte in de zelfde stemming de nacht doorhalen is gezellig toch
Wat bedoel je precies, je wilt zeggen dat er 20 000 mensen zijn met weekendkaarten die geen plek kunnen krijgen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nou er zijn 40k kampeerplekken(met heel veel proppen) en iets van 60k kaarten verkocht(3dagen dan)?
Ik zou voor 8 gaan, dan speel je iig safe
Waarschijnlijk zitten er wel meer dan eén mens(en) in eén tent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Core2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, je wilt zeggen dat er 20 000 mensen zijn met weekendkaarten die geen plek kunnen krijgen?
Mag ik vragen wat je daar nu voor betaald heb? En ga je dan dinsdagochtend weg?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Moffol het volgende:
Ik ga op een boerderijcamping 4 km van Pinkpop vandaan staan met een tent
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Was net idd mijn post aan het aanpassen
Het is idd GEEN officieel legitimatie middel
Een kopie is niet geldig...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
Bron!
Wel raar dan, dat je het niet als legitimatie mag gebruiken bij Pinkpop?
Kak, dat past niet in mn festivalportemonnee. Nouja, dan maar goed opletten dat ik mn paspoort niet kwijtraak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Een kopie is niet geldig...
http://www.rijksoverheid.(...)j-identificeren.html
Het wordt wel krap ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Core2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, je wilt zeggen dat er 20 000 mensen zijn met weekendkaarten die geen plek kunnen krijgen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
Bron!
Wel raar dan, dat je het niet als legitimatie mag gebruiken bij Pinkpop?
mja maar de meeting hadden ze het over 40k dus volgens mij weten ze het zelf niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Core2 het volgende:
Ah true ja, waarom denk ik daar niet aan. Op de website staat trouwens 50 000 plekken.
Onze dienst begint om 05:00 uur. Ik verwacht dat camping b om een uur of 07:00/08:00 open zal gaan. Dat is een beetje afhankelijk van de drukte op straat!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, nu begin ik toch wel te twijfelen of half 10 goed genoeg is voor een plaatsje op Camping B, en nee, ik heb alle vragen gelezen en ook de OP gezien, eigenlijk is deze vraag dan ook meer gericht aan audreyoot haha, trouwens, hoe zit het met de verkeersdrukte (auto) rondom Pinkpop?
Niet iedereen kom met een eenpersoonstent aan he, dus op 1 plek kunnen meerdere mensen slapen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
mja maar de meeting hadden ze het over 40k dus volgens mij weten ze het zelf niet meer![]()
Het zal ook allemaal wel meevallen, wees gewoon op tijd
Ik weet ook niet hoe hun de calculaties uitvoeren, het zal iig krapper worden daarom is C uitgebreid en D is ook uitgebreid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niet iedereen kom met een eenpersoonstent aan he, dus op 1 plek kunnen meerdere mensen slapen..
Ik neem aan dat het bij Minli toch wel gesloten is, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Onze dienst begint om 05:00 uur. Ik verwacht dat camping b om een uur of 07:00/08:00 open zal gaan. Dat is een beetje afhankelijk van de drukte op straat!
Helaas zijn alle wegen rondom de camping dit jaar open wegens een geschil met mondo verde. Je kan dus met je auto vrij dichtbij komen maar het wordt afgeraden vanwege de mensendrukte op straat
Begin eens de OP door te lezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef akadoenka het volgende:
Camping B gaat open rond 8 uur lees ik.
Hoelaat gaat camping A ongeveer open?
Rond die tijd wel ja. Soms eerder, soms later.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef akadoenka het volgende:
Vijf uur aanwezig, dan gaat tie open rond zessen?
Ja maar de mensheggerweg nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bij Minli toch wel gesloten is, toch?
Is een speciaal campingterrein voor op camping Aquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef TripleP het volgende:
Voor de mensen die op pinkpop werken, mogen jullie op alle campings slapen?
Oké nu ben ik een beetje in de warquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Rond die tijd wel ja. Soms eerder, soms later.
Maar ik ga bij mijn vrienden slapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is een speciaal campingterrein voor op camping A
Jupsquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef TripleP het volgende:
Voor de mensen die op pinkpop werken, mogen jullie op alle campings slapen?
Dat is voor catering crewquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is een speciaal campingterrein voor op camping A
YESquote:
O nou je gaat er toch vooral heen voor de muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef TripleP het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik pinkpop leuk vind, want elke jaar vind ik de line-up behoorlijk saai.Maar misschien dat de sfeer vet is.
Dudequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:59 schreef cowmoes het volgende:
..
Of dat we op hoop van zege op zaterdag weg gaan met de eerst trein en dan om 9:49 aankomen op het station in landgraaf met de kans dat er geen plek meer is op camping B.
Ik ga voor m'n werkquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
O nou je gaat er toch vooral heen voor de muziek.
Pinkpop is niet Lowlands en mag ik niet heen omdat ik ook naar Lowlands ga?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Jij als rechtgeaarde Lowlands fan wil daar toch helemaal niet naartoe?!
Neem het niet al te letterlijk, ik kijk alleen naar je usericon...quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Pinkpop is niet Lowlands en mag ik niet heen omdat ik ook naar Lowlands ga?
Dus er is weinig sfeer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
O nou je gaat er toch vooral heen voor de muziek.
Mensen die die twee festivals vergelijken weten niet waar ze over praten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Neem het niet al te letterlijk, ik kijk alleen naar je usericon...
Was ook met een knipoog bedoeld, er is altijd wel een beetje een strijd over de beide festivals.
Eh is dat niet een beetje kort door de bocht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Mensen die die twee festivals vergelijken weten niet waar ze over praten.
Misschien, maar het bevat een kern van waarheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eh is dat niet een beetje kort door de bocht?
Iedereen die op beide festivals is geweest heeft er imo wat over te zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien, maar het bevat een kern van waarheid.
Heb je ook wel een beetje gelijk in, maar het zijn nou eenmaal de enige 2 grote meerdaagse festivals in Nederland en dan zal je altijd gaan vergelijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien, maar het bevat een kern van waarheid.
Klopt, mensen die op beide geweest zijn weten dat het iets verschillends is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef TripleP het volgende:
[..]
Iedereen die op beide festivals is geweest heeft er imo wat over te zeggen
Je kunt twee dezelfde dingen toch ook niet vergelijken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Klopt, mensen die op beide geweest zijn weten dat het iets verschillends is.
Nee, dat is juist het leuke van festivals. Iedereen praat met iedereen, dus ook op Pinkpopquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Dus er is weinig sfeer?
Worden mensen boos als je tegen ze praat, zelfde als dat mensen doen op straat?
Ja maar ook dat ze moppen gaan bouwen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het leuke van festivals. Iedereen praat met iedereen, dus ook op Pinkpop
Net trouwens nog een opvouwbaar steekwagentje gehaald bij de Blokker voor 25 euro. Dat gaat me heel wat frustratie schelen denk ikNet even getest, alles goed vastzetten en je loopt fluitend naar de camping
Moppen bouwen? Belg toevallig?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Ja maar ook dat ze moppen gaan bouwen?
Action, Blokker, Leenbakker, Xenos, V&D, Hema, Scapino, Perry Sport, Intersport en zo kan ik nog een hele hoop andere zaken opnoemen die slaapzakken hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb er zin an! Weet iemand nog een standaard winkel waar tegen een normale prijs slaapzakken worden verkocht? Kom er net achter dat de mijne kaduuk is.
Misschien let ik er dan gewoon nooit op, dat kan ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Action, Blokker, Leenbakker, Xenos, V&D, Hema, Scapino, Perry Sport, Intersport en zo kan ik nog een hele hoop andere zaken opnoemen die slaapzakken hebben.
Alleen die van de Xenos lijken me altijd zo koud... En echt heel warm wordt het 's nachts niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Pizzabodem het volgende:
De Xenos heeft deze week veel slaapzakken en campingspul in de aanbieding. Zie folder op de website.
Vraag: Heb je de Pinkpop topics op Fok! net pas ontdekt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef Tispel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FEEEEEEEEEEEEEEESTJES
als pinkpop zijn altijd goed.
Even een vraagje aan de insiders.
Hoe vroeg gaat camping A open? Ik wil morgenavond al gaan.
(Ja ik heb dit hele topic doorgespit en iedereen vraagt hoe laat moet ik komen om nog op a of b te kunnen staan)
Word een kruiwagen om spullen te slepen en om lekker in te zitten toegelaten?
Ik zie niet dat het verboden word? Maar ook niet dat het wordt toegestaan.
YEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAW
Gewoon dikke trainingsbroek + sweater aandoen en veel bier drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen die van de Xenos lijken me altijd zo koud... En echt heel warm wordt het 's nachts niet.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon dikke trainingsbroek + sweater aandoen en veel bier drinken.
Je kunt ook een 2 persoonsslaapzak kopen....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon dikke trainingsbroek + sweater aandoen en veel bier drinken.
Dat is zeker heerlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
De festivalhekken om de mensen naar de campings te leiden staan al klaar
*legt blaadje in de auto zodat ie morgen z'n wijk nog in mag rijden*
Heerlijk om gewoon naast Pinkpop te wonen
Dat heb ik met Solar ook altijd. Kan zo naar huis fietsen, maar de gezelligheid op de camping is driekwart van dat festivalquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dat is zeker heerlijk.
Ik kan er ook naartoe lopen (3km).
Ondanks de korte afstand, tóch op de camping.
Camping = half the fun !
Ik ga wel naar de camping met vrienden, maar slaap daarna toch thuis denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dat is zeker heerlijk.
Ik kan er ook naartoe lopen (3km).
Ondanks de korte afstand, tóch op de camping.
Camping = half the fun !
Solarquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat heb ik met Solar ook altijd. Kan zo naar huis fietsen, maar de gezelligheid op de camping is driekwart van dat festival
Tja... ik deel op PP de tent met mijn partner (vriendin), dat maakt het slapen in de tent tóch iets anders..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de camping met vrienden, maar slaap daarna toch thuis denk ik
Kutweer
Een rijbewijs is een wettelijk erkent legitimatiebewijs, kan dus wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Is het wel, bekijk het wetboek er maar op naquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Was net idd mijn post aan het aanpassen
Het is idd GEEN officieel legitimatie middel
De AH is zondag dicht en maandag om 9 uur open, zegt hun site. Dus voldoende inkopen zaterdag (of genoeg meenemen).quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef cowmoes het volgende:
Zijn de supermarkten in Landgraaf ook geopend op zondag en maandag?
Gezeik!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, kom net dit bericht tegen
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44805735
Minder mooie vuurwerkshow dus dit jaar vanwege zo'n kutbeesten clubje![]()
+1 Zo gaat het bij mij ook altijd, lekker chill smorgens, rustig, met hier en daar nog een dronken festivalgangerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef Veadige het volgende:
[..]
Tja... ik deel op PP de tent met mijn partner (vriendin), dat maakt het slapen in de tent tóch iets anders..![]()
Nee, ik wil niet maar de hele tijd op sex hinten.
Ondanks mijn enorme zuipgedrag op PP (en dat is echt heel erg) sta ik toch iedere morgen vroeg op (07.00, ik zet zelfs de wekker van mijn mobiel) en ga dan in de voortent op ons simpele gasstelletje eieren bakken, heerlijk!!!
En daarna lekker douchen, zo rond 08.00 is het nog niet zo druk daar en dan weer op naar de volgende festivaldag!!
Heb er zin in
-edit- ligt aan de mate van vervuiling, maar misschien wordt er eerst gedoucht en daarna eieren gebakken..
http://www.pinkpop.nl/2011/pinkpop-media/quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Butthurt het volgende:
Weet iemand of er ook ergens een livestream te vinden is, ik kan er zelf dit jaar helaas niet bij zijn...
Laat ik dit zeggen: op de camping is het nóóóit stil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoelang gaan de feesten eigenlijk door? Als die tenten op camping B dichtgaan gaan de partyharders dan nog verder de camping op enzo?
Sorry dat ik het zeg, maar pak dan je boel en ga thuis slapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef Veadige het volgende:
[..]
Laat ik dit zeggen: op de camping is het nóóóit stil.
Klinkt gay, maar daarom slaap ik ook met oordopjes.
Sinds een jaar of 2, 3...
Een van de beste dingen die ik ooit op PP heb gedaan.
Er zijn altijd wel gasten om je heen (in/bij andere tenten) die van hun mammie het hele jaar niks mogen en op PP denken Baas te zijn en altijd Haantje de voorste willen zijn en interessant menen te moeten doen.
En dan het liefst zo dat iedereen het ook maar mag horen, terwijl het eigenlijk pathetic is..
Ja pas net ontdekt Ik heb Fok pas 5 jaar als startpagina en nu het forum maar eens bekeken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef Veadige het volgende:
[..]
Vraag: Heb je de Pinkpop topics op Fok! net pas ontdekt?
Antwoord op de vraag: zeg ik lekker niet, anders "steel" je mijn plaats...
(Camping A open (uit jarenlange ervaring) zo rond 6.45-07.00)
Wordt gewoon gedoogdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef senderrr het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met wiet op Pinkpop? Het is voor mij de eerste keer, en op de site las ik dat er een zero-tolerance beleid is en dat de bagage wordt doorzocht...
Oppervlakkigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef senderrr het volgende:
En dat doorzoeken van de bagage, gebeurt dat wél?
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, in ieder geval niet op het festivalterrein zelf.quote:
Ik denk dat we op dit moment het beste van MeteoLimburg uit kunnen gaan:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Dupje het volgende:
Hmm nu is het vooral de maandag die niet zo mooi wordt qua weer:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031
Haha wow, ik krijg mijn spullen niet in een eastpak hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:29 schreef Pizzabodem het volgende:
Zo, ik heb ook ingepakt. Alles behalve tent/matje/slaapzak past uiteindelijk in m'n good old Eastpak middelbare school tas. Hij zit wel erg vol, dus vannacht voel ik mij weer even een brugklasser
Ja, maar je zult net zien: na weken/maanden goed weer te hebben gehad, dat het net op Pinkpop kutweer is... Maar goed, boven het festivalterrein doet het weer soms ook rare dingen. Zo kan het op de camping wel regenen, maar op het terrein zelf blijft het droog.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:49 schreef Sjebbige het volgende:
Ik maak me geen zorgen over het weer... Dat is al weken hetzelfde hier in Limburg.
Warm & zonnig afgewisseld met wat bewolking en af en toe een lokaal regenbuitje.
Lekker optimistisch blijven dus delete die poncho, insert zonnebrand en zonnebril!
Dat zeg ik, optimistisch blijven!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar je zult net zien: na weken/maanden goed weer te hebben gehad, dat het net op Pinkpop kutweer is... Maar goed, boven het festivalterrein doet het weer soms ook rare dingen. Zo kan het op de camping wel regenen, maar op het terrein zelf blijft het droog.
Voor de muziek alleenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:25 schreef Moffol het volgende:
Nemen jullie oordopjes mee? En doen jullie dat tegen de te harde muziek of als je 's avonds wil 'slapen' en er is nog veel herrie?
Oke, heb je gewoon van die simpele goedkope gele herriestoppers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voor de muziek alleenIk kan niet met oordoppen in slapen
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:29 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oke, heb je gewoon van die simpele goedkope gele herriestoppers?
Handig! Zijn die goedkope herriestoppers een beetje goed, denk je? En is het echt nodig op Pinkpop, gaat de muziek zo ontiegelijk hard?quote:
Muziek niet, festivalgangers welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef Moffol het volgende:
[..]
Handig! Zijn die goedkope herriestoppers een beetje goed, denk je? En is het echt nodig op Pinkpop, gaat de muziek zo ontiegelijk hard?
Oh, dus de muziek is niet zoals in een discotheek waar je gelijk een gehoorbeschadiging oploopt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Muziek niet, festivalgangers wel
Ik gebruik geen oordopjes
Alleen als je recht voor de speakers staat. In het voorste vak is het behoorlijk hard, daarachter valt het heel erg mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oh, dus de muziek is niet zoals in een discotheek waar je gelijk een gehoorbeschadiging oploopt?
Gelukkig. Maar voor de zekerheid koop ik toch maar oordopjes. Ik heb Alpine Partyplugs gezien die goed filteren waardoor de muziek minder luid wordt en je de pratende mensen beter verstaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alleen als je recht voor de speakers staat. In het voorste vak is het behoorlijk hard, daarachter valt het heel erg mee.
Nooit verboden geweest voor zover ik het weet, dit jaar mag het iig gewoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef Exterminator het volgende:
Zijn partytenten eigenlijk toegestaan dit jaar? Meen me te herinneren dat het ook eens 'n editie niet mocht, kan er nu echter niets over vinden...
2009 op camping b. Omdat de partytenten teveel ruimte in beslag zouden nemen. Op last van security weg moeten halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:23 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nooit verboden geweest voor zover ik het weet, dit jaar mag het iig gewoon.
Lol, toen had ik gewoon mn partytentje opstaan heurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
2009 op camping b. Omdat de partytenten teveel ruimte in beslag zouden nemen. Op last van security weg moeten halen
Er is nog een verschil tussen aanwezig zijn en aanwezig zijn om aan andere mensen die je niet kent te laten merken dat je aanwezig bent. Buitensporige geldingsdrang noemt men dat ook wel. Wat mij betreft in geen enkele situatie te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar pak dan je boel en ga thuis slapen
Je weet toch hoe het gaat? Ik kies er bewust voor om in alle rust, stilte en luxe thuis te slapen. Als je kiest voor de camping, dan moet je dit voor lief nemen en niet klagen.
But that can be me
Ik ook, het ligt er natuurlijk wel aan hoe groot dat ding is en waar je zoiets opzet. Als je 'm gewoon in het midden tussen je tentjes niet al te asociaal neerzet zal het echt geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Lol, toen had ik gewoon mn partytentje opstaan heur
Ben ik het wel mee eens. En dan zijn dat ook van die personen die eigenlijk helemaal niets meekrijgen van het festival zelf. Ik heb niet zoveel met die luidruchtige types...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is nog een verschil tussen aanwezig zijn en aanwezig zijn om aan andere mensen die je niet kent te laten merken dat je aanwezig bent. Buitensporige geldingsdrang noemt men dat ook wel. Wat mij betreft in geen enkele situatie te rechtvaardigen.
Ik wil graag m'n oren heel houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Klagen over lawaai op een festivalMan man man
Het is niets veranderd met de afgelopen dagen.. Alleen maandag regen.. En wie weet waait het allemaal wel gewoon over..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef akadoenka het volgende:
Oei oei oei hoorde net het weer op L1. Dit beloofd niet veel goeds.
Neem de poncho maar mee heeeeeeee!
Morgen toch ook regen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is niets veranderd met de afgelopen dagen.. Alleen maandag regen.. En wie weet waait het allemaal wel gewoon over..
Volgens weeronline niet in landgraaf.. En volgens de buienradar was het ook allemaal reuze mee.. (5 dagen 3 uren details staat om zaterdag en maandag nog geen mm op..)quote:
T punt is gewoon dat alle weerberichten anders zijn, en daar ook je kleding op aan moet passen.. Hoe dan ook zal het de sfeer niet beinvloeden als er een paar buitjes zijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef mieknok het volgende:
Volgens MeteoLimburg, zon afgewisseld met kleine buien...
Daar had ik nog niet aan gedacht, valt dus mee misschienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens weeronline niet in landgraaf.. En volgens de buienradar was het ook allemaal reuze mee.. (5 dagen 3 uren details staat om zaterdag en maandag nog geen mm op..)
Heb voor alles wat ingepakt, heb al ervaring met alle weersoorten op festivals... Van hittegolven tot modderregensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
T punt is gewoon dat alle weerberichten anders zijn, en daar ook je kleding op aan moet passen.. Hoe dan ook zal het de sfeer niet beinvloeden als er een paar buitjes zijn!
Je moet het wel in de achterhoofd houden, maar niets zo veranderlijk als het weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, valt dus mee misschien
Ik alleen nog maar hittegolven.. Nog tips voor de modderregensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef mieknok het volgende:
[..]
Heb voor alles wat ingepakt, heb al ervaring met alle weersoorten op festivals... Van hittegolven tot modderregens
kisten, laarzen, snorkels aantrekken, sowieso extra set kleding in auto (alles word klef en klam) en een extra ponchoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik alleen nog maar hittegolven.. Nog tips voor de modderregens
Ah daar had ik allemaal al aan gedacht inderdaad.. Laarzen liggen standaard in de auto, en had sowieso al een extra set kleding in de auto bedacht.. als is het maar een joggingbroek een een shirtjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef mieknok het volgende:
[..]
kisten, laarzen, snorkels aantrekken, sowieso extra set kleding in auto (alles word klef en klam) en een extra poncho![]()
Hand boven je biertje houden, anders blijft hij altijd gevuld...
Ja maar nog niet op zaterdag als het goed is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mensheggerweg gaat trouwens wel gewoon dicht. Tenminste, die borden staan er als je van Eygelshoven af komt.
Ik neem aan dat je daar op zaterdag toch nog gewoon kunt parkeren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar nog niet op zaterdag als het goed is.
Bij mondo verde ja, betaal je wel ik weet nie hoeveelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar op zaterdag toch nog gewoon kunt parkeren?
Vanaf vanavond alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar nog niet op zaterdag als het goed is.
Weird volgens de organisatie was er een conflict en zou hij zaterdag open blijven tot aan mondo verde.quote:
Of ze hebben de verkeerde verkeerde borden neergezetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Weird volgens de organisatie was er een conflict en zou hij zaterdag open blijven tot aan mondo verde.
30 euro voor 3 dagen.. Dus 2 keer zoveel als op de andere, vind ik nog meevallen moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Bij mondo verde ja, betaal je wel ik weet nie hoeveel
Of waar wil je anders parkeren? Er is namelijk geen parkeermogelijkheid langs die weg.
Wij parkeren bij Mondo Verde. 30 Euro vind ik wel meevallen, 10 Euro P.P. voor drie dagen. Volgens weeronline en weer.nl krijgen we best goed weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
30 euro voor 3 dagen.. Dus 2 keer zoveel als op de andere, vind ik nog meevallen moet ik zeggen..
Hmm ligt er maar net aan op welke camping je wilt staan he..? Tis wel langer lopen.. Want jij bedoelt neem ik aan over het spoor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind het duur gezien je 2 straten verderop voor niks kan parkeren, mja...
Nope, doctor calsstraatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm ligt er maar net aan op welke camping je wilt staan he..? Tis wel langer lopen.. Want jij bedoelt neem ik aan over het spoor?
Nee want die bewoners hebben speciale parkeerkaartenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:10 schreef akadoenka het volgende:
Kun je in die woonwijken vrij parkeren? Dan bedoel ik niet gelijk ernaast maar bij achter de winkel, onderste scheyt, achter het veldje etc?
Of iets dichterbij, thv swagemakersstraat?
Dankjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Sterkte voor iedereen die de hele nacht bij de rotonde staat.
Ja, maar toch niet op alle plaatsen? Iets verder in de wijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee want die bewoners hebben speciale parkeerkaarten
Ik weet het niet, daar ga ik niet overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:21 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet op alle plaatsen? Iets verder in de wijk?
Volgens mij is dat bij snowworld?? Maar zoals ik zei, ik ben niet van het parkeren dus daar kan ik niet veel zinnigs over zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:24 schreef akadoenka het volgende:
Hoe ver lopen ligt de dichtsbijzinde parking van camping A dan?
Zie net dat het maar een tientje kost
tentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat zijn nou nog echte do's qua spullen die je echt mee moet nemen maar men snel vergeet?
Ik verwacht dat ik de helft vergeet..
Ja, want een festivalcamping is een vrijbrief voor asociaal en irritant gedrag. Zal ik dan ook maar op jouw tent gaan schijten? Het is immers een festival en dan gebeuren zulke gekke dingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Klagen over lawaai op een festivalMan man man
Vorig jaar op solar is mijn tent idd bijna vernield door zulke lui.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want een festivalcamping is een vrijbrief voor asociaal en irritant gedrag. Zal ik dan ook maar op jouw tent gaan schijten? Het is immers een festival en dan gebeuren zulke gekke dingen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Vorig jaar op solar is mijn tent idd bijna vernield door zulke lui.
Maar volgens mij is de controle op de campings op pinkpop wel een stuk beter.
Zal wel 24 uur per dag security rond lopen? In groepjes van 2 a 4 a 6 a 8?
24,99, opvouwbaar steekwagentje bij de Blokkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef Audreyoot het volgende:
Bah wat zie ik op tegen het sleepwerkIk moet me een karretje ritselen
Geen verkeerd idee, jammer dat ik moet werken tot 18 en om 19 al op de camping zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
24,99, opvouwbaar steekwagentje bij de BlokkerSpullen goed vastbinden en gaan met die banaan uhhh... spullen!
Spanking?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
En wij slaan met knuppels als je je niet gedraagt zeg ik je
Ik zou er om kunnen lachen jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want een festivalcamping is een vrijbrief voor asociaal en irritant gedrag. Zal ik dan ook maar op jouw tent gaan schijten? Het is immers een festival en dan gebeuren zulke gekke dingen.
Hmm nee normaal gesproken niet. Ik ben ook geen officiële security, daar werken we wel mee samen. Wij lopen in groepjes over de camping te controlen op glas/vuur/diefstal/overlast. Maar geluid niet, tenzij je het te bont maakt en met een boombox om 5 uur in de ochtend op standje 10 over de camping loopt, dan heb je wss het verzoek hem uit te zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef akadoenka het volgende:
Letten jullie security ook op geluidsoverlast na een bepaalde tijd? Of kan het net als op solar door gaan tot 8 uur?
Hou er rekening mee dat je tent dan zo lek is als een zeef nuquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:53 schreef Piger het volgende:
voor elkaar gekregen om de tent weer met stokken en al in 1 zak terug te krijgen..Het lag sinds vorig jaar als een hoopje zooi bij elkaar, toen kreeg ik het met mijn brakke kop niet voor elkaar.
Ik ook. Heel hard. Want het is mijn tent niet waar ik in slaap.quote:
Haha wat the f bedoel je daarmee? Heb je een plaatje? Normaal mag je BBQ'en op de bbq plaats maar ik weet niet of je zoiets mee naar binnen krijgt (normaal wegwerp BBQ's). Maar laat maar es zien, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef koentjedrummer het volgende:
@audreyoot en een bbq met speciaal soort gloeiende niet brandende kolen mag dat op de camping?
Dat valt wel mee. Eerst de binnentent opgevouwen en ingepropt. Toen geprobeerd mijn arm er in de lengte naast te stoppenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef akadoenka het volgende:
Hou er rekening mee dat je tent dan zo lek is als een zeef nu
Ik neem de bbq van m'n vader mee. Die staat op wieltjes, lekker makkelijk vervoeren dus. Mag dit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:58 schreef koentjedrummer het volgende:
is een opvouwbare bbq met 2 soort van brandertjes die je aansteekt mag dat??
iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem de bbq van m'n vader mee. Die staat op wieltjes, lekker makkelijk vervoeren dus. Mag dit?
[ afbeelding ]
nee, tenzij er zon mini campinggazz flesje in gaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Piger het volgende:
Voor eenmalig gebruikt, valt zoiets ook wel onder neem ik aan?
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Solar als voorbeeld noemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef akadoenka het volgende:
Letten jullie security ook op geluidsoverlast na een bepaalde tijd? Of kan het net als op solar door gaan tot 8 uur?
Mensen...jullie kunnen zelf toch ook wel met een beetje gezond verstand bedenken wat wel en niet mag. Gewoon die aluminium wegwerp-bbq's die je in elke supermarkt kunt kopen. Voor de rest niks van vuur oid, tenzij het een campinggaz stelletje is met gasflesje voor éénmalig gebruik. Het specifieke type staat op de Pinkpop-site.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef Piger het volgende:
Voor eenmalig gebruikt, valt zoiets ook wel onder neem ik aan?
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Jij vind 10 Euro veel geld? lol. Ik reed gister over de Doctor Calsstraat en zag dat je daar voor 15 Euro kon parkeren voor drie dagen, is dus ook niet gratis, of het is 10 km van de camping af zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind het duur gezien je 2 straten verderop voor niks kan parkeren, mja...
30 euro vind ik veel geld. Doctor calsstraat was vorig jaar gratis, ik heb niks vernomen dat je daar nu ook voor moet betalen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef josb83 het volgende:
[..]
Jij vind 10 Euro veel geld? lol. Ik reed gister over de Doctor Calsstraat en zag dat je daar voor 15 Euro kon parkeren voor drie dagen, is dus ook niet gratis, of het is 10 km van de camping af zeker?
zo eentje dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef Audreyoot het volgende:
nee, tenzij er zon mini campinggazz flesje in gaat.
Doe s normaal. Op de website staat wel mee wat niet mag. In de praktijk blijken de instructies toch wel anders te zijn. Zonde om zooi mee te slepen als het toch niet mag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen...jullie kunnen zelf toch ook wel met een beetje gezond verstand bedenken wat wel en niet mag. Gewoon die aluminium wegwerp-bbq's die je in elke supermarkt kunt kopen. Voor de rest niks van vuur oid, tenzij het een campinggaz stelletje is met gasflesje voor éénmalig gebruik. Het specifieke type staat op de Pinkpop-site.
Jewel, vorig jaar mocht je langs de weg op het fietspad parkeren. Maar nogmaals; ik hou me niet bezig met parkerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef josb83 het volgende:
Zag ik gister, gelijk achter camping B waar een groot grasveld ligt. Verder kun je daar toch niet parkeren? Althans, niet in de buurt van de camping lijkt mij.
Bier en Bbq bij jou!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem de bbq van m'n vader mee. Die staat op wieltjes, lekker makkelijk vervoeren dus. Mag dit?
[ afbeelding ]
Ik doe toch normaal. Er staat gewoon duidelijk wat wel en niet mag en het is misschien al 20 keer gevraagd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef Piger het volgende:
[..]
zo eentje dus.
http://www.koopjespakker.(...)ktoestel-Gasbus.html
[..]
Doe s normaal. Op de website staat wel mee wat niet mag. In de praktijk blijken de instructies toch wel anders te zijn. Zonde om zooi mee te slepen als het toch niet mag.
Ik vind 30 euro ook veel geld, bij die parkeerplaats bij C is het toch 15 euro voor 3 dagen? Zover is dat niet lopen naar B...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
30 euro vind ik veel geld. Doctor calsstraat was vorig jaar gratis, ik heb niks vernomen dat je daar nu ook voor moet betalen.
Ik denk niet dat die mag maar weet ik niet 100% zeker, je kan het risico lopen misschien heb je geluk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef Piger het volgende:
[..]
zo eentje dus.
http://www.koopjespakker.(...)ktoestel-Gasbus.html
[..]
Doe s normaal. Op de website staat wel mee wat niet mag. In de praktijk blijken de instructies toch wel anders te zijn. Zonde om zooi mee te slepen als het toch niet mag.
Negeer die posts gewoon en je hebt nergens last van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik doe toch normaal. Er staat gewoon duidelijk wat wel en niet mag en het is misschien al 20 keer gevraagd.Maargoed, bij deze beantwoord jij dus alle vragen die d.m.v. het lezen van het topic/reglement te beantwoorden zijn?
Ik vond het ook zelf ook beetje een twijfelgeval. Goed wegstoppen en dan zullen ze wel niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef Audreyoot het volgende:
Ik denk niet dat die mag maar weet ik niet 100% zeker, je kan het risico lopen misschien heb je geluk.
Algemeen worden idd die zilveren wegwerp BBQ's geaccepteerd of deze campinggazz flesjes voor 1 malig gebruik.
Geen idee, ik parkeer em bij de crew parkeerplaats bij C maar ik weet niet hoeveel velden nog parkeerplaats zijn ivm uitbreiding camping.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro ook veel geld, bij die parkeerplaats bij C is het toch 15 euro voor 3 dagen? Zover is dat niet lopen naar B...
Jij kunt mijn posts ook negeren als ze je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef Piger het volgende:
[..]
Negeer die posts gewoon en je hebt nergens last van.
We rijden tussen 6 en half7 weg vanuit Gorinchem, dus ik gok dat we er tussen 8 en 9 wel zijn. Ik neem pindakaas mee, dan brouw ik daar wel heerlijke satesaus vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem jij de saté-saus mee? Hoe laat kom je ongeveer aan morgen?
De planning is 6 uur vertrek vanuit Tilburg. Zullen zo rond 8 wel aankomen op 't gemakje. Krentenbolletjes mee en lekker ontbijten op de camping.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef mieknok het volgende:
[..]
We rijden tussen 6 en half7 weg vanuit Gorinchem, dus ik gok dat we er tussen 8 en 9 wel zijn. Ik neem pindakaas mee, dan brouw ik daar wel heerlijke satesaus vanHoe laat zijn jullie van plan aan te komen?
Waar worden de hosties uitgedeeld?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef akadoenka het volgende:
Ik wil iedereen hele fijne dagen toe wensen!
Laten we hopen dat de weergoden goed gezind zijn en pinkpop niet verregend.
Wees leef voor elkaar, dan wordt het weer een top weekend voor ons allemaal
Niet bang zijn voor wat druppeltjes regen, niet bang zijn dat je ziek wordt, niet bang zijn dat je tent lekt. Geen stress, gewoon genieten, 3 dagen lang .... met je kameraden, en met iedereen om je heen op de camping/festival. Die saamhorigheid maakt pinkpop
Slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. Heel hard. Want het is mijn tent niet waar ik in slaap.
Droge kleren aantrekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:33 schreef akadoenka het volgende:
Wat doe jij als je kletsnatgeregend bent?
Meestal, niet altijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef akadoenka het volgende:
WC rollen hangen neem ik aan in die toiletten? Heb vernomen dat ze dit jaar luxe zijn, hokjes met huiswc model
Zowel bij de headliners als de afsluitingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.nu.nl/pinkpop/(...)kpop-afgeblazen.html
Dit betekent dat het vuurwerk dus wel doorgaat?
Yep, alleen wel ingekort. Max. 4 minuten aldus Jan Smeets op 3 voor 12.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.nu.nl/pinkpop/(...)kpop-afgeblazen.html
Dit betekent dat het vuurwerk dus wel doorgaat?
Cool!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Yep, alleen wel ingekort. Max. 4 minuten aldus Jan Smeets op 3 voor 12.
Allenmaal voor een goed doel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef koentjedrummer het volgende:
tas(sen) ingepakt word nog iets om dat uurtje naar de camping te lopen..
Elke keer vloeken op die grote hoeveelheid spullen die je hebt meegenomen tijdens het slepen, maar als de tent eenmaal staat en je je eerste pilsje in je hand hebt, ben je het in één klap vergeten. Heerlijkquote:
Ja, zolang het geen verboden voorwerpen zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:39 schreef NM. het volgende:
Is het trouwens mogelijk om gewoon van het terrein af te gaan, iets uit je auto te halen en terug te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Wat bedoel je? Kartonnen pakjes mogen sowieso, of bedoel je petflessen? Daarvan mag je 1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef koentjedrummer het volgende:
hoe zit het met de plastic pakjes drinken?? beetje onduidelijk staat niet vermeld
Waar haal je dat vandaan? Op de camping kan je vreten meenemen wat je wil, alleen geen eten meenemen het festival terrein op...quote:
In dan reisflesjes, te koop bij bijv. Xenos.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef koentjedrummer het volgende:
heeft iemand een tip hoe je een kleine hoeveelheid bakolie kan meenemen??
Ja ik bedoelde natuurlijk op de camping. Nee dan valt het me allemaal meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:04 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
op de camping kun je prima eten meenemen, op het terrein inderdaad niet, maar als je echt groen bent kun je natuurlijk gewoon als je op het terrein bent en honger hebt naar je tent wandelen.
ik zorg altijd ervoor dat ik op het festival genoeg geld heb om te doen en laten wat ik wil. ja het is een stuk duurder dan normaal, maar af en toe mag je wel eens gewoon niet denken aan het geld en doen en laten waar je zin in hebt
churros voor 3 bonnen, here I come![]()
Wij nemen ook eieren en hamburgers mee voor de ochtend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde natuurlijk op de camping. Nee dan valt het me allemaal mee
Ik word echt pissig als men mijn drinkontbijt gaat afpakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef koentjedrummer het volgende:
oomdat ik 's morgens geen 33 euro 50 wil betalen voor spek met ei
Daar neem ik m'n moeder voor mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef koentjedrummer het volgende:
en hoe zit het met het afwassen van bv pannetjes??
dat kan met bier, net zoals tandenpoetsen en mond spoelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef koentjedrummer het volgende:
het is een festival he, niet een lokale franse camping waar je 's ochtends "deux baguettes s'il vous plait" gaat bestellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef koentjedrummer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar neem ik m'n moeder voor mee.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
de aller aller allerlaatste band is bekendgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Wat neem je allemaal wel niet mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe kan ik het beste inpakken?
- weekendtas
- trolley (enorm)
- boodschappentassen
Dit allemaal icm rugzak
Ik neem aan dat het een vrouw is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal wel niet mee?
Ik denk dat ik alleen een rugzak meeneem en een tas voor slaapzak en luchtbed. En daar red ik het sowieso wel mee.quote:
En het bier danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen een rugzak meeneem en een tas voor slaapzak en luchtbed. En daar red ik het sowieso wel mee.
das bijna een 3 sterren overnachting wat jij gaat verzorgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef Audreyoot het volgende:
Pff ik heb vier zware zakken van de tent, 2 stoeltje, een tas met gewoon eten, een koelbox, een koffer en zon hiking rugzak. Ohja en nog een adidas weekendtas waar mn dekbed en luchtbed in zitten...
en nog 2 trayen idd
Ja het is wat luxe dat moet ik toegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef Lon3 het volgende:
[..]
das bijna een 3 sterren overnachting wat jij gaat verzorgen
Dat sleep ik ook nog wel mee.quote:
je vergeet het bierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
veel verder dan wat shirts en ondergoed en een tandenborstel kom ik niet..
ik ben nu aan het twijfelen of ik een beschaming voor het vrouwenras ben, of gewoon een betere versie ervan
ja goed, en bier, maar ik ga er dan even voor het gemak van uit dat iemand anders bier voor me meebrengt.. *wink*quote:
Voor een tray bier? Verkocht!quote:
Dan neem ik mijn eigen moeder maar weer mee.. Die wil zelf voor een tray bier wel mee hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een tray bier? Verkocht!
(Nee, m'n moeder leen ik niet uit/verkoop ik niet.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |