Ben ik het wel mee eens. En dan zijn dat ook van die personen die eigenlijk helemaal niets meekrijgen van het festival zelf. Ik heb niet zoveel met die luidruchtige types...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is nog een verschil tussen aanwezig zijn en aanwezig zijn om aan andere mensen die je niet kent te laten merken dat je aanwezig bent. Buitensporige geldingsdrang noemt men dat ook wel. Wat mij betreft in geen enkele situatie te rechtvaardigen.
Ik wil graag m'n oren heel houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Klagen over lawaai op een festivalMan man man
Het is niets veranderd met de afgelopen dagen.. Alleen maandag regen.. En wie weet waait het allemaal wel gewoon over..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:13 schreef akadoenka het volgende:
Oei oei oei hoorde net het weer op L1. Dit beloofd niet veel goeds.
Neem de poncho maar mee heeeeeeee!
Morgen toch ook regen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is niets veranderd met de afgelopen dagen.. Alleen maandag regen.. En wie weet waait het allemaal wel gewoon over..
Volgens weeronline niet in landgraaf.. En volgens de buienradar was het ook allemaal reuze mee.. (5 dagen 3 uren details staat om zaterdag en maandag nog geen mm op..)quote:
T punt is gewoon dat alle weerberichten anders zijn, en daar ook je kleding op aan moet passen.. Hoe dan ook zal het de sfeer niet beinvloeden als er een paar buitjes zijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef mieknok het volgende:
Volgens MeteoLimburg, zon afgewisseld met kleine buien...
Daar had ik nog niet aan gedacht, valt dus mee misschienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens weeronline niet in landgraaf.. En volgens de buienradar was het ook allemaal reuze mee.. (5 dagen 3 uren details staat om zaterdag en maandag nog geen mm op..)
Heb voor alles wat ingepakt, heb al ervaring met alle weersoorten op festivals... Van hittegolven tot modderregensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
T punt is gewoon dat alle weerberichten anders zijn, en daar ook je kleding op aan moet passen.. Hoe dan ook zal het de sfeer niet beinvloeden als er een paar buitjes zijn!
Je moet het wel in de achterhoofd houden, maar niets zo veranderlijk als het weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, valt dus mee misschien
Ik alleen nog maar hittegolven.. Nog tips voor de modderregensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef mieknok het volgende:
[..]
Heb voor alles wat ingepakt, heb al ervaring met alle weersoorten op festivals... Van hittegolven tot modderregens
kisten, laarzen, snorkels aantrekken, sowieso extra set kleding in auto (alles word klef en klam) en een extra ponchoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik alleen nog maar hittegolven.. Nog tips voor de modderregens
Ah daar had ik allemaal al aan gedacht inderdaad.. Laarzen liggen standaard in de auto, en had sowieso al een extra set kleding in de auto bedacht.. als is het maar een joggingbroek een een shirtjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef mieknok het volgende:
[..]
kisten, laarzen, snorkels aantrekken, sowieso extra set kleding in auto (alles word klef en klam) en een extra poncho![]()
Hand boven je biertje houden, anders blijft hij altijd gevuld...
Ja maar nog niet op zaterdag als het goed is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mensheggerweg gaat trouwens wel gewoon dicht. Tenminste, die borden staan er als je van Eygelshoven af komt.
Ik neem aan dat je daar op zaterdag toch nog gewoon kunt parkeren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar nog niet op zaterdag als het goed is.
Bij mondo verde ja, betaal je wel ik weet nie hoeveelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar op zaterdag toch nog gewoon kunt parkeren?
Vanaf vanavond alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar nog niet op zaterdag als het goed is.
Weird volgens de organisatie was er een conflict en zou hij zaterdag open blijven tot aan mondo verde.quote:
Of ze hebben de verkeerde verkeerde borden neergezetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:50 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Weird volgens de organisatie was er een conflict en zou hij zaterdag open blijven tot aan mondo verde.
30 euro voor 3 dagen.. Dus 2 keer zoveel als op de andere, vind ik nog meevallen moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Bij mondo verde ja, betaal je wel ik weet nie hoeveel
Of waar wil je anders parkeren? Er is namelijk geen parkeermogelijkheid langs die weg.
Wij parkeren bij Mondo Verde. 30 Euro vind ik wel meevallen, 10 Euro P.P. voor drie dagen. Volgens weeronline en weer.nl krijgen we best goed weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
30 euro voor 3 dagen.. Dus 2 keer zoveel als op de andere, vind ik nog meevallen moet ik zeggen..
Hmm ligt er maar net aan op welke camping je wilt staan he..? Tis wel langer lopen.. Want jij bedoelt neem ik aan over het spoor?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:01 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind het duur gezien je 2 straten verderop voor niks kan parkeren, mja...
Nope, doctor calsstraatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm ligt er maar net aan op welke camping je wilt staan he..? Tis wel langer lopen.. Want jij bedoelt neem ik aan over het spoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |