Is een speciaal campingterrein voor op camping Aquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef TripleP het volgende:
Voor de mensen die op pinkpop werken, mogen jullie op alle campings slapen?
Oké nu ben ik een beetje in de warquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Rond die tijd wel ja. Soms eerder, soms later.
Maar ik ga bij mijn vrienden slapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is een speciaal campingterrein voor op camping A
Jupsquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef TripleP het volgende:
Voor de mensen die op pinkpop werken, mogen jullie op alle campings slapen?
Dat is voor catering crewquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Is een speciaal campingterrein voor op camping A
YESquote:
O nou je gaat er toch vooral heen voor de muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef TripleP het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik pinkpop leuk vind, want elke jaar vind ik de line-up behoorlijk saai.Maar misschien dat de sfeer vet is.
Dudequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:59 schreef cowmoes het volgende:
..
Of dat we op hoop van zege op zaterdag weg gaan met de eerst trein en dan om 9:49 aankomen op het station in landgraaf met de kans dat er geen plek meer is op camping B.
Ik ga voor m'n werkquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
O nou je gaat er toch vooral heen voor de muziek.
Pinkpop is niet Lowlands en mag ik niet heen omdat ik ook naar Lowlands ga?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Jij als rechtgeaarde Lowlands fan wil daar toch helemaal niet naartoe?!
Neem het niet al te letterlijk, ik kijk alleen naar je usericon...quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Pinkpop is niet Lowlands en mag ik niet heen omdat ik ook naar Lowlands ga?
Dus er is weinig sfeer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:20 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
O nou je gaat er toch vooral heen voor de muziek.
Mensen die die twee festivals vergelijken weten niet waar ze over praten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Neem het niet al te letterlijk, ik kijk alleen naar je usericon...
Was ook met een knipoog bedoeld, er is altijd wel een beetje een strijd over de beide festivals.
Eh is dat niet een beetje kort door de bocht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Mensen die die twee festivals vergelijken weten niet waar ze over praten.
Misschien, maar het bevat een kern van waarheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:33 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eh is dat niet een beetje kort door de bocht?
Iedereen die op beide festivals is geweest heeft er imo wat over te zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien, maar het bevat een kern van waarheid.
Heb je ook wel een beetje gelijk in, maar het zijn nou eenmaal de enige 2 grote meerdaagse festivals in Nederland en dan zal je altijd gaan vergelijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Misschien, maar het bevat een kern van waarheid.
Klopt, mensen die op beide geweest zijn weten dat het iets verschillends is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef TripleP het volgende:
[..]
Iedereen die op beide festivals is geweest heeft er imo wat over te zeggen
Je kunt twee dezelfde dingen toch ook niet vergelijken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Klopt, mensen die op beide geweest zijn weten dat het iets verschillends is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |