In dan reisflesjes, te koop bij bijv. Xenos.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef koentjedrummer het volgende:
heeft iemand een tip hoe je een kleine hoeveelheid bakolie kan meenemen??
Ja ik bedoelde natuurlijk op de camping. Nee dan valt het me allemaal meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:04 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
op de camping kun je prima eten meenemen, op het terrein inderdaad niet, maar als je echt groen bent kun je natuurlijk gewoon als je op het terrein bent en honger hebt naar je tent wandelen.
ik zorg altijd ervoor dat ik op het festival genoeg geld heb om te doen en laten wat ik wil. ja het is een stuk duurder dan normaal, maar af en toe mag je wel eens gewoon niet denken aan het geld en doen en laten waar je zin in hebt
churros voor 3 bonnen, here I come![]()
Wij nemen ook eieren en hamburgers mee voor de ochtend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde natuurlijk op de camping. Nee dan valt het me allemaal mee
Ik word echt pissig als men mijn drinkontbijt gaat afpakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef koentjedrummer het volgende:
oomdat ik 's morgens geen 33 euro 50 wil betalen voor spek met ei
Daar neem ik m'n moeder voor mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef koentjedrummer het volgende:
en hoe zit het met het afwassen van bv pannetjes??
dat kan met bier, net zoals tandenpoetsen en mond spoelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef koentjedrummer het volgende:
het is een festival he, niet een lokale franse camping waar je 's ochtends "deux baguettes s'il vous plait" gaat bestellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:08 schreef koentjedrummer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar neem ik m'n moeder voor mee.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
de aller aller allerlaatste band is bekendgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Wat neem je allemaal wel niet mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe kan ik het beste inpakken?
- weekendtas
- trolley (enorm)
- boodschappentassen
Dit allemaal icm rugzak
Ik neem aan dat het een vrouw is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal wel niet mee?
Ik denk dat ik alleen een rugzak meeneem en een tas voor slaapzak en luchtbed. En daar red ik het sowieso wel mee.quote:
En het bier danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen een rugzak meeneem en een tas voor slaapzak en luchtbed. En daar red ik het sowieso wel mee.
das bijna een 3 sterren overnachting wat jij gaat verzorgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef Audreyoot het volgende:
Pff ik heb vier zware zakken van de tent, 2 stoeltje, een tas met gewoon eten, een koelbox, een koffer en zon hiking rugzak. Ohja en nog een adidas weekendtas waar mn dekbed en luchtbed in zitten...
en nog 2 trayen idd
Ja het is wat luxe dat moet ik toegevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef Lon3 het volgende:
[..]
das bijna een 3 sterren overnachting wat jij gaat verzorgen
Dat sleep ik ook nog wel mee.quote:
je vergeet het bierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
veel verder dan wat shirts en ondergoed en een tandenborstel kom ik niet..
ik ben nu aan het twijfelen of ik een beschaming voor het vrouwenras ben, of gewoon een betere versie ervan
ja goed, en bier, maar ik ga er dan even voor het gemak van uit dat iemand anders bier voor me meebrengt.. *wink*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |