Dat is het niet dus maak maar een kopietje van je idquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Rijbewijs is ook een officieel legitimatie middel, dus moet voldoende zijn
Was net idd mijn post aan het aanpassenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat is het niet dus maak maar een kopietje van je id
Wordt over het algemeen wel geaccepteerd in Nederland. Zeker met een evenement als Pinkpop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat is het niet dus maak maar een kopietje van je id
Wel beetje miereneukerig... Kan geen kopie meer maken, heb er vast nog 1 liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nope, kopie paspoort wordt wel geaccepteerd tijdens pinkpop.
Op de meeting is verteld dat het NIET wordt geaccepteerd bij ons, maar dat is waarschijnlijk vanwege de arbo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wordt over het algemeen wel geaccepteerd in Nederland. Zeker met een evenement als Pinkpop.
Hahah ja dat denk ik ook maar ze hebben het nu gekroond tot 'eco-camping'. En verwachten dit jaar 12.000 man(evenveel als op B) op die camping...quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef tdrone het volgende:
ik dacht altij dat mensen op camping C of oud waren of te laat om op A/B te staan
dat ik wat optimistischquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hahah ja dat denk ik ook maar ze hebben het nu gekroond tot 'eco-camping'. En verwachten dit jaar 12.000 man(evenveel als op B) op die camping...
Nou er zijn 40k kampeerplekken(met heel veel proppen) en iets van 60k kaarten verkocht(3dagen dan)?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat ik wat optimistisch
ben nog steeds aan het twijfelen of ik rond 8 uur of half 9 in landgraaf kom voor camping B
vorig jaar zijn kwamen we rond half 9 aan en toen was er nog voldoende plaats maar nu lees ik overal dat het toch druk word etc...
B is gezelligerquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef Gitaarmat het volgende:
A heeft een feesthal en B een feesttent? A is dichterbij maar B is groter? We weten nog niet op welke we willen.Maar wss wordt het B.
Oke, oke.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
B is gezelligerIk heb op beide gestaan en A is vooral praktisch.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke, oke.Dan wordt het dus B, omdat B.
Waarom om 23:00 uur al? Daar schiet je toch niks mee op? (behalve zeiknat worden want het gaat regenenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:40 schreef MissSpooky het volgende:
A! Morgen om 23:00 sta ik er alWeet niet of ik 't helemaal ga trekken, maarja, moet het ook een keer meemaken oid.
samen met iedereen met dezelfde gedachte in de zelfde stemming de nacht doorhalen is gezellig tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Waarom om 23:00 uur al? Daar schiet je toch niks mee op? (behalve zeiknat worden want het gaat regenen)
Nouja ik heb het zelf ook een keer gedaan maar veel schiet je er niet mee op(naja misschien een verkoudheid oppikkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
samen met iedereen met dezelfde gedachte in de zelfde stemming de nacht doorhalen is gezellig toch
Wat bedoel je precies, je wilt zeggen dat er 20 000 mensen zijn met weekendkaarten die geen plek kunnen krijgen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nou er zijn 40k kampeerplekken(met heel veel proppen) en iets van 60k kaarten verkocht(3dagen dan)?
Ik zou voor 8 gaan, dan speel je iig safe
Waarschijnlijk zitten er wel meer dan eén mens(en) in eén tent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Core2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, je wilt zeggen dat er 20 000 mensen zijn met weekendkaarten die geen plek kunnen krijgen?
Mag ik vragen wat je daar nu voor betaald heb? En ga je dan dinsdagochtend weg?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Moffol het volgende:
Ik ga op een boerderijcamping 4 km van Pinkpop vandaan staan met een tent
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:54 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Was net idd mijn post aan het aanpassen
Het is idd GEEN officieel legitimatie middel
Een kopie is niet geldig...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
Bron!
Wel raar dan, dat je het niet als legitimatie mag gebruiken bij Pinkpop?
Kak, dat past niet in mn festivalportemonnee. Nouja, dan maar goed opletten dat ik mn paspoort niet kwijtraak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Een kopie is niet geldig...
http://www.rijksoverheid.(...)j-identificeren.html
Het wordt wel krap ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Core2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, je wilt zeggen dat er 20 000 mensen zijn met weekendkaarten die geen plek kunnen krijgen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:16 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Heeft u de Nederlandse nationaliteit, dan kunt u zich identificeren met een geldig Nederlands paspoort, een geldige Nederlandse identiteitskaart, een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM). U mag zowel een paspoort als een identiteitskaart bezitten.
Bron!
Wel raar dan, dat je het niet als legitimatie mag gebruiken bij Pinkpop?
mja maar de meeting hadden ze het over 40k dus volgens mij weten ze het zelf niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Core2 het volgende:
Ah true ja, waarom denk ik daar niet aan. Op de website staat trouwens 50 000 plekken.
Onze dienst begint om 05:00 uur. Ik verwacht dat camping b om een uur of 07:00/08:00 open zal gaan. Dat is een beetje afhankelijk van de drukte op straat!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef AppleBite het volgende:
Hmm, nu begin ik toch wel te twijfelen of half 10 goed genoeg is voor een plaatsje op Camping B, en nee, ik heb alle vragen gelezen en ook de OP gezien, eigenlijk is deze vraag dan ook meer gericht aan audreyoot haha, trouwens, hoe zit het met de verkeersdrukte (auto) rondom Pinkpop?
Niet iedereen kom met een eenpersoonstent aan he, dus op 1 plek kunnen meerdere mensen slapen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
mja maar de meeting hadden ze het over 40k dus volgens mij weten ze het zelf niet meer![]()
Het zal ook allemaal wel meevallen, wees gewoon op tijd
Ik weet ook niet hoe hun de calculaties uitvoeren, het zal iig krapper worden daarom is C uitgebreid en D is ook uitgebreid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niet iedereen kom met een eenpersoonstent aan he, dus op 1 plek kunnen meerdere mensen slapen..
Ik neem aan dat het bij Minli toch wel gesloten is, toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Onze dienst begint om 05:00 uur. Ik verwacht dat camping b om een uur of 07:00/08:00 open zal gaan. Dat is een beetje afhankelijk van de drukte op straat!
Helaas zijn alle wegen rondom de camping dit jaar open wegens een geschil met mondo verde. Je kan dus met je auto vrij dichtbij komen maar het wordt afgeraden vanwege de mensendrukte op straat
Begin eens de OP door te lezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef akadoenka het volgende:
Camping B gaat open rond 8 uur lees ik.
Hoelaat gaat camping A ongeveer open?
Rond die tijd wel ja. Soms eerder, soms later.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef akadoenka het volgende:
Vijf uur aanwezig, dan gaat tie open rond zessen?
Ja maar de mensheggerweg nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bij Minli toch wel gesloten is, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |