zo eentje dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef Audreyoot het volgende:
nee, tenzij er zon mini campinggazz flesje in gaat.
Doe s normaal. Op de website staat wel mee wat niet mag. In de praktijk blijken de instructies toch wel anders te zijn. Zonde om zooi mee te slepen als het toch niet mag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen...jullie kunnen zelf toch ook wel met een beetje gezond verstand bedenken wat wel en niet mag. Gewoon die aluminium wegwerp-bbq's die je in elke supermarkt kunt kopen. Voor de rest niks van vuur oid, tenzij het een campinggaz stelletje is met gasflesje voor éénmalig gebruik. Het specifieke type staat op de Pinkpop-site.
Jewel, vorig jaar mocht je langs de weg op het fietspad parkeren. Maar nogmaals; ik hou me niet bezig met parkerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:07 schreef josb83 het volgende:
Zag ik gister, gelijk achter camping B waar een groot grasveld ligt. Verder kun je daar toch niet parkeren? Althans, niet in de buurt van de camping lijkt mij.
Bier en Bbq bij jou!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik neem de bbq van m'n vader mee. Die staat op wieltjes, lekker makkelijk vervoeren dus. Mag dit?
[ afbeelding ]
Ik doe toch normaal. Er staat gewoon duidelijk wat wel en niet mag en het is misschien al 20 keer gevraagd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef Piger het volgende:
[..]
zo eentje dus.
http://www.koopjespakker.(...)ktoestel-Gasbus.html
[..]
Doe s normaal. Op de website staat wel mee wat niet mag. In de praktijk blijken de instructies toch wel anders te zijn. Zonde om zooi mee te slepen als het toch niet mag.
Ik vind 30 euro ook veel geld, bij die parkeerplaats bij C is het toch 15 euro voor 3 dagen? Zover is dat niet lopen naar B...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:05 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
30 euro vind ik veel geld. Doctor calsstraat was vorig jaar gratis, ik heb niks vernomen dat je daar nu ook voor moet betalen.
Ik denk niet dat die mag maar weet ik niet 100% zeker, je kan het risico lopen misschien heb je geluk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef Piger het volgende:
[..]
zo eentje dus.
http://www.koopjespakker.(...)ktoestel-Gasbus.html
[..]
Doe s normaal. Op de website staat wel mee wat niet mag. In de praktijk blijken de instructies toch wel anders te zijn. Zonde om zooi mee te slepen als het toch niet mag.
Negeer die posts gewoon en je hebt nergens last van.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik doe toch normaal. Er staat gewoon duidelijk wat wel en niet mag en het is misschien al 20 keer gevraagd.Maargoed, bij deze beantwoord jij dus alle vragen die d.m.v. het lezen van het topic/reglement te beantwoorden zijn?
Ik vond het ook zelf ook beetje een twijfelgeval. Goed wegstoppen en dan zullen ze wel niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef Audreyoot het volgende:
Ik denk niet dat die mag maar weet ik niet 100% zeker, je kan het risico lopen misschien heb je geluk.
Algemeen worden idd die zilveren wegwerp BBQ's geaccepteerd of deze campinggazz flesjes voor 1 malig gebruik.
Geen idee, ik parkeer em bij de crew parkeerplaats bij C maar ik weet niet hoeveel velden nog parkeerplaats zijn ivm uitbreiding camping.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro ook veel geld, bij die parkeerplaats bij C is het toch 15 euro voor 3 dagen? Zover is dat niet lopen naar B...
Jij kunt mijn posts ook negeren als ze je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef Piger het volgende:
[..]
Negeer die posts gewoon en je hebt nergens last van.
We rijden tussen 6 en half7 weg vanuit Gorinchem, dus ik gok dat we er tussen 8 en 9 wel zijn. Ik neem pindakaas mee, dan brouw ik daar wel heerlijke satesaus vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem jij de saté-saus mee? Hoe laat kom je ongeveer aan morgen?
De planning is 6 uur vertrek vanuit Tilburg. Zullen zo rond 8 wel aankomen op 't gemakje. Krentenbolletjes mee en lekker ontbijten op de camping.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:14 schreef mieknok het volgende:
[..]
We rijden tussen 6 en half7 weg vanuit Gorinchem, dus ik gok dat we er tussen 8 en 9 wel zijn. Ik neem pindakaas mee, dan brouw ik daar wel heerlijke satesaus vanHoe laat zijn jullie van plan aan te komen?
Waar worden de hosties uitgedeeld?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef akadoenka het volgende:
Ik wil iedereen hele fijne dagen toe wensen!
Laten we hopen dat de weergoden goed gezind zijn en pinkpop niet verregend.
Wees leef voor elkaar, dan wordt het weer een top weekend voor ons allemaal
Niet bang zijn voor wat druppeltjes regen, niet bang zijn dat je ziek wordt, niet bang zijn dat je tent lekt. Geen stress, gewoon genieten, 3 dagen lang .... met je kameraden, en met iedereen om je heen op de camping/festival. Die saamhorigheid maakt pinkpop
Slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook. Heel hard. Want het is mijn tent niet waar ik in slaap.
Droge kleren aantrekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:33 schreef akadoenka het volgende:
Wat doe jij als je kletsnatgeregend bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |