Heb ik hier geen last vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was laatst voor schoenen wezen kijken. Maar maat 45 blijkt tegenwoordig bijzonder te zijn ofzo, want nergens hadden ze mijn maat.
Ik was drie winkels ingelopen, iedere schoen die ik uitkoos hadden ze niet in 45quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:47 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan je nou problemen hebben met maat 45Die maat wordt al 100 jaar gevoerd. Tegenwoordig hebben bijna alle schoenen zelfs al 46 als max.
Dit kan aan 2 dingen liggen. Of de winkels of jouw smaak. Welke is 't?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was drie winkels ingelopen, iedere schoen die ik uitkoos hadden ze niet in 45Hippies
Online shoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutwinkels dan! Gewoon online shoppen, doe ik ook altijd, werkt uitstekend
Lukt niet met mijn maatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Online shoppenLekker doelgericht de stad door om meteen ook te checken of de pasvorm etc wel goed is
De laatste keer dat ik dat deed mocht ik het een week later ophalen in een aftands postkantoortje in de Bijlmer met gratis soaquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:19 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kutwinkels dan! Gewoon online shoppen, doe ik ook altijd, werkt uitstekend
Ik deed vroeger niet aan Flippo's ruilen, ik was toen al druk bezig met soa's ruilenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:48 schreef Hyman het volgende:
Ach, soa's had jij sowieso allemaal al.
Gotta catch em all!
Zo'n Kialapunt zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed mocht ik het een week later ophalen in een aftands postkantoortje in de Bijlmer met gratis soa
"jongen met aids die zelfmoord pleegt in Australië"quote:
Ik kan zn kop niet uitstaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"jongen met aids die zelfmoord pleegt in Australië"
"verslaafd aan cocaïne en denkt dat hij god is"
Rijke fanatasie, die jongen
Omdat appelquote:
Alleen heb ik dan wel 2 dagen lang vet erg koorts liggen hebben in mijn bedjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:15 schreef Bravebart het volgende:
Chille griep dat het maar 2 dagen duurde!
sukkel dat je bent.quote:
Ik mis je ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Hyman het volgende:
HALLO klinkerbotsert, ik moest vandaag heul de dag naar werk toe. En sowieso post ik niet denderend veel meer hier.
Hehe.quote:
Ik zou 'm bijna kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:57 schreef Hyman het volgende:
http://cgi.ebay.com/photo(...)&hash=item35b2dbfd03
haha
Vergunninghouders zonder vergunning, die zijn dan ook strafbaar toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:15 schreef x3ro het volgende:
Weer eens de staatskas gespekt met 70 eurivanwege 'voertuig parkeren op een parkeerplaats voor vergunninghouders zonder vergunning'.
Ik had een afspraak bij een instantie in Sittard. Ik zou daar van 9 tot 12 ongeveer zijn, kun je op elke schijt parkeerplaats in de buurt max 2 uur parkenHandig wanneer ik er bijna 4 uur bezig ben en ik geen mogelijkheid heb ff die auto te verzetten oid.
Nope, maar het is toch belachelijk dat je in de buurt van het centrum nergens langer dan 2 uur kan parkerenquote:
Ik heb bij mij in de straat een blauwe zone. Moet er niet aan denken dat mensen die naar de ArenA gaan of in de buurt werken de hele dag voor mij deur staan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, maar het is toch belachelijk dat je in de buurt van het centrum nergens langer dan 2 uur kan parkeren
Roel & Elinequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Juicyhil, wie zijn dat in je fobo?
Dat topic ken ik, maar het zegt me nog steeds niks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)836&biw=1108&bih=514
Doen ze in dat gat niet aan, dat zijn de aangewezen parkeerplaatsen, die waar je 2 uur mag staanquote:
Het is geen gat, en tuurlijk zijn er parkeergarages. Alleen wat verder weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Doen ze in dat gat niet aan, dat zijn de aangewezen parkeerplaatsen, die waar je 2 uur mag staan
Vroegerrrr, toen ik daar nog wel eens met mijn ouwe lui kwam, kon je daar zonder problemen de hele dag parkeren
Niet waarvan ik op de hoogte ben iigquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Plums het volgende:
[..]
Het is geen gat, en tuurlijk zijn er parkeergarages. Alleen wat verder weg.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet waarvan ik op de hoogte ben iig![]()
Sinds wanneer kom jij trouwens weer op Fok?
Jah, we hadden die parkeerplaatsen allebei gezien, dus dachten, dat moet wel goed zitten. Nou, niet dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Plums het volgende:
[..]fail. Je was nog wel gaan kijken met je pa.
Sinds ik even moest reageren.
Hoi nijn
28 / 82 heeft niets met dyslexie te makenquote:
Ik was wegquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Plums het volgende:
[..]fail. Je was nog wel gaan kijken met je pa.
Sinds ik even moest reageren.
Hoi nijn
ben je dyslesbisch ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
28 / 82 heeft niets met dyslexie te maken
Nee. Dyslexie heeft te maken met letters/woorden. Moeite met getallen = Dyscalculiequote:
392388499288347812quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Dyslexie heeft te maken met letters/woorden. Moeite met getallen = Dyscalculie
196194249644173906quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
392388499288347812
Geef daar maar eens de helft van
Nee dombo het is 3923884992quote:
quote:
Tegenwoordig is 't zo dat je met een beetje geluk 2 pagina's vol krijgtquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
deze pub sc is echt goed dood. vroegah gingen er 10 topics per dag... nu 1 topic per maand?
quote:
In mijn geval had je het foutquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Volgens mij kwam iedereen hier altijd voor liszzlelelele.
maar hej, ik kan het fout hebben.
Voor wie kwam jij dan?quote:
Kijken of er nog iets over Kinderen voor Kinderen was gepost.quote:
Ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijken of er nog iets over Kinderen voor Kinderen was gepost.
Ongeveerquote:
Ik weetquote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
daar had ik nog een leuke foto van bij het karten.
Heeft meer te maken met het binnen de perken houden van mijn bel en voornamelijk sms kostenquote:
Ik had er bijna 3 gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met het binnen de perken houden van mijn bel en voornamelijk sms kosten
Ik heb er 2 in 't gebruik. Heb buiten die wel nog 2 of 3 simkaarten en 2 telefoons rond slingerenquote:
Ja ik ook, lijkt wel een verzameling hier, maar ik had dan m'n NL telefoon, belgische telefoon en een werktelefoonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb er 2 in 't gebruik. Heb buiten die wel nog 2 of 3 simkaarten en 2 telefoons rond slingeren
Ga pas weer eens kijken voor een nieuw toestel tegen het einde van het jaar. Dan komt Nvidia met hun quadcore Kal-El cpu's voor mobiles en tablets.
Je kan beter langer laten drogen, minder kans dat ie alsnog naar de klote gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef x3ro het volgende:
Overigens deed mijn blackberry het wel weer braaf na een dag drogen
Heb 'm nodig en gok dat ik het wel gemerkt had wanneer het niet lang genoeg wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je kan beter langer laten drogen, minder kans dat ie alsnog naar de klote gaat.
Word tijd dat die LG Optimus 3D uitkomt in NL, zodat ik 'm eens kan proberen. Ben benieuwd hoe goed zo'n 3D scherm werkt in de realiteit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik ook, lijkt wel een verzameling hier, maar ik had dan m'n NL telefoon, belgische telefoon en een werktelefoonGelukkig ging het werk niet door.
Ik heb er 3quote:
Lelijke Amerikaanse grafbakquote:
OMGGEINNZZZ!!?!1!!1quote:
Komt hierna de poll over de penislengte van het Fok!volk?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Trouwens, zometeen om 22:22 een nieuwe versie van 22tracks
Ga ik mijn paranormale krachten gebruikenquote:
Pfieuw.quote:
Toen was PUB nog baas en we nog meetings hadden. Goeden ouden tijdt.quote:
In de stairway met bavaria, fristi en met zonder vrouwen? Ik ben erbijquote:
Ligt eraan wat je ermee gaat doen natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
Hee Heimen heb jij nog een tip voor een beetje goedkope maar goede leptop
"Ik wordt"quote:Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoor trouwens deze of volgende week of ik toegelaten wordt tot de hogeschool
wat?quote:
Ditquote:
Dat klopt niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoor trouwens deze of volgende week of ik toegelaten wordt tot de hogeschool
Het is dan ook geen opleiding Nederlands, dus het heeft er geen hoer mee te maken.quote:
Naaisquote:Op maandag 27 juni 2011 10:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, moest net bloed prikken gaat die stomme pot ouwehoeren en schiet die er half uit. Zegt ze, ooh volgens mij kan het nog wel en drukt ze hem er weer inDeed fucking zeer, en nu nog steeds
En wordt waarschijnlijk een dikke blauwe plek
Altijd leuk om zo bestolen te wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Kreeg ik net vakantiegeld. Fucking 40% belasting eraf
Specs en prijs?quote:
Wat zijn de buren uit aan 't vreten?quote:
Ik trof vanochtend op mn brommer een vol condoom aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat zijn de buren uit aan 't vreten?
donderdag 7 t/m zondag 10 juli Gothenburg, ZwedenVervoer gedurende deze 4 dagen, Volvo T5-R
Wtf, wat woont er naast jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik trof vanochtend op mn brommer een vol condoom aan
Moet je even doorheen bijtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die broer verpest het met z'n domme hoofd
Reden erachter? Wanneer je je goed voelt bij iets zul je er namelijk niet zo snel spijt van krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
Hij ziet er wel grappig uit. Maar ik zou geen tattoo nemen
En dat vind je raar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had gisteren een broek gekocht. Zelfde merk, zelfde winkel, zelfde maat maar alleen een ander modelletje. Zit fucking krap
Maar maten zijn neem ik aan gebaseerd op iets, die zouden in elk geval universeel moeten zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat vind je raar?Ze hebben niet voor niks verschillende modellen
Maten zeggen alleen iets over taille en lengte, niks over de rest van de verhoudingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar maten zijn neem ik aan gebaseerd op iets, die zouden in elk geval universeel moeten zijn.
Net zoals dat ik met maat 45 een schoen van Vans en Etnies pas.
Verschilt idd allemaal heel erg per merk. Mijn schoenen variëren tussen een 44 en 45.5quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maten zeggen alleen iets over taille en lengte, niks over de rest van de verhoudingen
Sowieso zijn schoenmaten júíst iets waar je zo ongeveer van elk merk weer een andere maat moet hebbenItalianen vallen groot, Fransen klein, etc. etc.
Alleen Japanners hebben het begrepen, die doen hun maten gewoon in mm
Mijne tussen 46 en 48 2/3quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verschilt idd allemaal heel erg per merk. Mijn schoenen variëren tussen een 44 en 45.5
Kun jij op water lopen?quote:
Alleen als ik heel dronken benquote:
quote:
Dat is inderdaad zo. Ik ga gewoon voortaan alleen maar in een vijgenblad rondlopen, nergens last van. Of daar moeten ook weer maten voor zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maten zeggen alleen iets over taille en lengte, niks over de rest van de verhoudingen
Sowieso zijn schoenmaten júíst iets waar je zo ongeveer van elk merk weer een andere maat moet hebbenItalianen vallen groot, Fransen klein, etc. etc.
Alleen Japanners hebben het begrepen, die doen hun maten gewoon in mm
Lijkt me een topplan jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Ik ga gewoon voortaan alleen maar in een vijgenblad rondlopen, nergens last van. Of daar moeten ook weer maten voor zijn
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef Hyman het volgende:
als je dat schaapje omdraait is het net een pokémon die zn spierballen laat zien en op een wolkje zit
Denk je wat je kwijt bent voor die grote beurt bij die wagen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef Hyman het volgende:
Maar mehn, die S40 van me moet maandag naar de garage voor andere achterveren,én ik moet nog de rekening krijgen van de grote beurt.
goedddd!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Hyman het volgende:
nouuu, ik ben geslaagd en ga na de ferkansie naar het hbo!
en jij
Je vraagt je af hoe je een half uur vol kan lullen over zoiets. Mja, echt veel hebben die mensen niet te doen dus kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef Hyman het volgende:
@x3ro (mn adblocker verneukt fok!)
Ik gok wel een eurootje of 1200
Gisteren met Sjoegerd en een andere vriend een ritje gemaakt naar Den Haag, voor een ticket voor Wacken voor sjoerd. We hadden nog zn 27mc bakje mee
reden we de hele tijd voor een vrachtwagen die aan het lullen was op ons kanaal
heeft ie gewoon een half uur achter elkaar geluld over een afstandsbediening voor zn laadklep
.
Jups, why?quote:
Ik ook meng, People and business managementquote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Hyman het volgende:
nouuu, ik ben geslaagd en ga na de ferkansie naar het hbo!
en jij
mja op de pabo krijg je een reken en taaltoets en die moet je halen anders is het game overquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Hyman het volgende:
@KB
Laatste toets op het hbo? om over te gaan ofzo?
omg stop dat wil ik niet weten ik moet het halen stress alles D:quote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef Hyman het volgende:
@KB,
ja een vriendin van mn zusje had dat ook ja, was daarom van de opleiding af geknikkert.
Dankquote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg stop dat wil ik niet weten ik moet het halen stress alles D:
En grappige tattoo x3ro
eerste jaar ja maar het kutte is, als ik het niet haal mag ik me niet opnieuw aanmelden meerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef Hyman het volgende:
in welk jaar zit je dan? als het je eerste jaar is, zou je nog overnieuw kunnen beginnen. 1 jaar extra lijkt me niet zo'n groot probleem
Ben op zoek naar een complete 205 mi16 (of een 205 1.1 oid en een goed mi16 blok) òf een goede BMW E30 2.5. Denk dat ik voor die laatste ga. Is tenminste nog eens bruikbaar wanneer ik naar Zolder ga ofzo en is ook nog eens wegenbelasting vrijquote:
hehe aww, zelf ontworpen dus ook, leuk leuk!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
DankHeb er best lang op gezeten, wat ik nou wou
Heb me voor vanmiddag wel weer de C350 weten te regelen tho, alleen nog iets zien te bedenken om te gaan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |