Ja sorry, ik kan niets meer van die onzin van je maken?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij neemt alles en iedereen wel errug serieus hè
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan niets meer van die onzin van je maken?
Ik mag wel vanaf 15 augustus weer keihard de herkansingen inquote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WtfffffffIk heb tot minimaal 1 juli tentamens
Maaruh, als jij plekken weet, weet ik wel bier
Ik ben vanaf het begin tot het eind van m'n eind/selectieopdracht ziek geweest, kan me straks nog m'n jaar kosten. Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:02 schreef TwyLight het volgende:
Gvd man, ik ben echt ziek en word maar niet beter
Longontsteking, eens even optellen:
Afgelopen week hele week ziek, die week daarvoor donderdag + vrijdag ziek, en die week dáárvoor dinsdag, woensdag, donderdag & vrijdag ziek. Da's al 11 dagen ziek deze maand
Ben vandaag weer aan het werk gegaan maar ben eigenlijk nog steeds te beroerd, maar durf me niet echt meer ziek te melden
http://tinyurl.com/6jxktflquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het begin tot het eind van m'n eind/selectieopdracht ziek geweest, kan me straks nog m'n jaar kosten. Wat doe je eigenlijk voor werk?
Juh, dan heb ik ook eventueel her'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik mag wel vanaf 15 augustus weer keihard de herkansingen in![]()
En we hebben het natuurlijk over de grote stad hier, plekken zat, bier zat
Ik ben geloof ik voordat ik uit het Oosten wegverhuisde van nummer gewisseld, wij hebben elkaar daarna toch nog wel gesmst/gebeld? Toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, dan heb ik ook eventueel her's
Ok cool, dan spreken we snel ff af, ik heb jou al veel te lang niet meer gesprokenHeb je nog steeds hetzelfde nummer enzo?
Kom je nu mee, ik kon wel flink wat stukken gefreesd hout/whatever gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/6jxktfl
Ik bedien de freesmachine en maak tekeningen wat die moet zagen enzo, maar is maar een tijdelijke baan tot ik in september weer naar school ga. Kon niks beters vinden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kom je nu mee, ik kon wel flink wat stukken gefreesd hout/whatever gebruiken
In ander materiaal ook, maar ik heb vooral ronde vormen met de hand gesneden ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]dat heb je nu allemaal met de hand gedaan?
Zijn ze ook rond geworden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In ander materiaal ook, maar ik heb vooral ronde vormen met de hand gesneden ja.
Ja het resultaat was niet slecht tochquote:
Ik heb hier de 06-11.......... staan, die is vast nog goed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voordat ik uit het Oosten wegverhuisde van nummer gewisseld, wij hebben elkaar daarna toch nog wel gesmst/gebeld? Toch?
JAAAAAAAAAAAAAA, tuurlijk wel, er was ooit nog die legendarische PUBmeet in Utrecht met die dude in zn rolstoel!!
Die toen alle fietsen om ging knallen met die rolstoel, len was datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voordat ik uit het Oosten wegverhuisde van nummer gewisseld, wij hebben elkaar daarna toch nog wel gesmst/gebeld? Toch?
JAAAAAAAAAAAAAA, tuurlijk wel, er was ooit nog die legendarische PUBmeet in Utrecht met die dude in zn rolstoel!!
Ohjaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat onthoud jij dan weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohja. Dat was ook die meet waar Jimbo met zn blote reet op de foto ging
Grappig was dat.
Wil ik ook nog gaan halenquote:
Ik was laatst voor schoenen wezen kijken. Maar maat 45 blijkt tegenwoordig bijzonder te zijn ofzo, want nergens hadden ze mijn maat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil ik ook nog gaan halenPaar hightops
Alleen heb ik al (te)veel schoenen
Geen idee meerquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, voor de rest was er niet heel veel grappigs gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |