Denk je wat je kwijt bent voor die grote beurt bij die wagen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef Hyman het volgende:
Maar mehn, die S40 van me moet maandag naar de garage voor andere achterveren,én ik moet nog de rekening krijgen van de grote beurt.
goedddd!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Hyman het volgende:
nouuu, ik ben geslaagd en ga na de ferkansie naar het hbo!
en jij
Je vraagt je af hoe je een half uur vol kan lullen over zoiets. Mja, echt veel hebben die mensen niet te doen dus kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef Hyman het volgende:
@x3ro (mn adblocker verneukt fok!)
Ik gok wel een eurootje of 1200
Gisteren met Sjoegerd en een andere vriend een ritje gemaakt naar Den Haag, voor een ticket voor Wacken voor sjoerd. We hadden nog zn 27mc bakje mee
reden we de hele tijd voor een vrachtwagen die aan het lullen was op ons kanaal
heeft ie gewoon een half uur achter elkaar geluld over een afstandsbediening voor zn laadklep
.
Jups, why?quote:
Ik ook meng, People and business managementquote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef Hyman het volgende:
nouuu, ik ben geslaagd en ga na de ferkansie naar het hbo!
en jij
mja op de pabo krijg je een reken en taaltoets en die moet je halen anders is het game overquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Hyman het volgende:
@KB
Laatste toets op het hbo? om over te gaan ofzo?
omg stop dat wil ik niet weten ik moet het halen stress alles D:quote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef Hyman het volgende:
@KB,
ja een vriendin van mn zusje had dat ook ja, was daarom van de opleiding af geknikkert.
Dankquote:Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg stop dat wil ik niet weten ik moet het halen stress alles D:
En grappige tattoo x3ro
eerste jaar ja maar het kutte is, als ik het niet haal mag ik me niet opnieuw aanmelden meerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:49 schreef Hyman het volgende:
in welk jaar zit je dan? als het je eerste jaar is, zou je nog overnieuw kunnen beginnen. 1 jaar extra lijkt me niet zo'n groot probleem
Ben op zoek naar een complete 205 mi16 (of een 205 1.1 oid en een goed mi16 blok) òf een goede BMW E30 2.5. Denk dat ik voor die laatste ga. Is tenminste nog eens bruikbaar wanneer ik naar Zolder ga ofzo en is ook nog eens wegenbelasting vrijquote:
hehe aww, zelf ontworpen dus ook, leuk leuk!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
DankHeb er best lang op gezeten, wat ik nou wou
Heb me voor vanmiddag wel weer de C350 weten te regelen tho, alleen nog iets zien te bedenken om te gaan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |