Qua Toernooi wel ja. Het mooiste jaar waarin een wk gespeeld werd, was natuurlijk 8 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:38 schreef tong80 het volgende:
Van harte alvast.
En Hools-topic 1970.
Mooiste WK-jaar
Toen werd de hardste wedstrijd ooit gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Qua Toernooi wel ja. Het mooiste jaar waarin een wk gespeeld werd, was natuurlijk 8 jaar daarvoor.
Ja, ik heb het dus niet over het toernooi. Een of ander Bommels vrouwtje van een drieling kreeg een zoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen werd de hardste wedstrijd ooit gespeeld.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus niet over het toernooi. Een of ander Bommels vrouwtje van een drieling kreeg een zoon.
2 ? dan ga je wel uit je bolquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren bij een Aziatische supermarkt/toko geweest. 2 biertjes gekocht, dadelijk even 1 proberen..
Ik kan niet zoveel meenemen op de fiets he.quote:
Momenteel Chang uit Thailand, de andere moet ik zo even beneden in de koelkast kijken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
Welk bier? Aziatisch bier is vind ik meestal iets te waterig.
Laatst? Roep je dat niet al meer dan 2 jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatst het populairste bier uit Amerika geprobeerd. Budweiser. Da's echt niet te zuipen
Dat is echt bocht idd. Helemaal Bud Light. Dat is een ramp.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatst het populairste bier uit Amerika geprobeerd. Budweiser. Da's echt niet te zuipen
DAt is een andere Budweiserquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Maar Budweiser is toch van origine Tjsechisch?
Stond net iets heel andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
DAt is een andere Budweiser.
In Europa heet dat bier Budweiser Budvar
quote:
Loserquote:
Homo-shirt.quote:
Nee is zo, maar je bent de laatste dagen toch een beetje vaker hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Lekker toetje en een leuk shirt
OleIk ben toch nooit echt weggeweest en zo'n klein kluppie bevalt me wel
Okeequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Homo-shirt.
Maar ik ben te laf Bossie. Altijd in het zwart.
Foto genomen op de dag van de bruiloft van mijn broer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Fotoboek van tong80
Is inderdaad erg zwart
Ja, maar dat is denk ik vrij onzinnig. Okee als je kijkt naar de Gothictypjes dan wel. Maar genoeg positief ingestelde mensen die zwart dragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik draag ook eigenlijk altijd zwart. Soms met wat blauw in de vorm van jeans of zo.
Men zegt dat je dan een depressieve aard zou hebben![]()
Leuk bossie je baardje
Roze niet hoor. Meestal toch wel met blauw of rood of oranje. Nu heb ik overigens een grijs t-shirt met opdruk aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef tong80 het volgende:
Bossie geen kakker worden hoor. Roze is voor wijfen.
Trouwens wat Bluezz zei die baard is echt cool.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roze niet hoor. Meestal toch wel met blauw of rood of oranje. Nu heb ik overigens een grijs t-shirt met opdruk aan.
hm, mijn baard ziet er ook al bijna zo uit, en dat met drie dagen niet scheren. (en ja mijn vrouw klaagt)quote:
Als ie goed gevuld is zou ik er geen probs mee hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Againzender het volgende:
hm, mijn baard ziet er ook al bijna zo uit, en dat met drie dagen niet scheren. (en ja mijn vrouw klaagt)
Ik heb gisteren met iemand van de begeleiding al even geoefend met mijn trimmer. Moet inderdaad nog iets groeien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:17 schreef Againzender het volgende:
en niks mis met die baard bossie, als het wat langer wordt misschien een beetje bijhouden
Arme juffiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo Ole en geniet van de aandacht van de kids
Leren ze het daar dan nooitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Belgische voetbalrechten verkassen van Sporza naar VTM. Dus geen samenvattingen van de competitie meer op de Belg.
Zijn dochter ziet er ook wel appetijtelijk uit...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Docu over Barry Hay op NED-3. Wel een mooie man dacht ik voor de vrouwen.
hij heeft nogal een face-lift kop vind ik, zo'n ouwe rocker moet gewoon een lekker getekend gezicht hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Docu over Barry Hay op NED-3. Wel een mooie man dacht ik voor de vrouwen.
Zit dit te typen met bril op en een baard van een week.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Againzender het volgende:
en mijn driedaagse baard is er weer af trouwens, en mijn bril ook bijna
Ik kan wel typen zonder bril en dan geen fouten maken, maar ik kan dan niet de reageer knop vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit dit te typen met bril op en een baard van een week.
Er zijn users die hoopten dat ik hem niet kon vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan wel typen zonder bril en dan geen fouten maken, maar ik kan dan niet de reageer knop vinden.
Tja weet ik. Maar die mensen hebben een vertekenend beeld van jou en van de wereld (waarschijnlijk).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn users die hoopten dat ik hem niet kon vinden.
ik zit ook weer met bril op, ogen moeten even wennenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit dit te typen met bril op en een baard van een week.
Dat had ik een keer bij een tentamen op het HBO. had net een nieuwe bril met flink wat verschil t.o.v. de vorige. Werd me dus geadviseerd om zo nu en dan de oude nog een keer op te zetten. Zat ik dus daar op het tentamen met een bril op tafel, terwijl ik er gewoon 1 op mijn neus hadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit ook weer met bril op, ogen moeten even wennen
nu na 19 jaar probeer ik weer lenzen, en wat voelt dat veel beter! en het zicht is geweldig, die dooie hoeken als ik over mjn schouder kijk op de fiets ben ik kwijt. Maar ogen zijn even moe nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik een keer bij een tentamen op het HBO. had net een nieuwe bril met flink wat verschil t.o.v. de vorige. Werd me dus geadviseerd om zo nu en dan de oude nog een keer op te zetten. Zat ik dus daar op het tentamen met een bril op tafel, terwijl ik er gewoon 1 op mijn neus had
Okee, je dat is misschien wel verstandig. Ik blijf bij een bril, ben al 25 jaar brildragendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu na 19 jaar probeer ik weer lenzen, en wat voelt dat veel beter! en het zicht is geweldig, die dooie hoeken als ik over mjn schouder kijk op de fiets ben ik kwijt. Maar ogen zijn even moe nu.
Ik ook trouwens, ik ga naar bed, trusten hools
dank jequote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Toevallig Bos, mijn moeder is woensdag ook jarig
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Belgische voetbalrechten verkassen van Sporza naar VTM. Dus geen samenvattingen van de competitie meer op de Belg.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
De Belgische clubs vangen 55miljoen per jaar voor de rechten.
Redden wij niet eens met de eredivisie.
Zojuist jamie in 30 minuten gekeken.. Morgen ga ik de curry zelf maken
.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]Maar dat zit toch vooral in het betaal tv gedeelte?
Nou, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Nederlandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig hebben de Belgen niet het probleem dat ze alle competities moeten volgen om hun sterren te zien.
Was leuk iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
Diamond League: 100m van New York. 3x een valse start
quote:
Het was vannacht al 4 uur.quote:
Moet ook niet te overmoedig worden, Maar had een feest van studenten in een club waar echt alleen maar trappen waren Hebben 2 lekkere studenten mij geholpen de hele avondquote:
Dat zei mijn anesthesiste ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ole vindt altijd wel een reden om te drinken
Ik weet het niet zeker, maar het kan bijna niet anders. Echt een keer of 4 (bij wisseling diensten) meegemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het belachelijk dat ze dat in de status hebben gezet trouwens
Okee, mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Heb jamies curry uit het boek Jamie in 30 minuten geprobeerd te maken.
Redelijk geslaagd. Alleen de currypasta had wat beter gemogen. Was iets te grof om het een pasta te noemen. Had een kleinere pastamachine moeten gebruiken.
Ik heb geen badquote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Ole het volgende:
voor het eerst in tijden weer in bad gelégen ipv op de badrand of op een krukje
Ja was prima. Nu op ned 3 Wolfmother ook wel leukquote:Op zondag 12 juni 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
De Staat is best een leuke band trouwens
/stream pinkpop gevonden
Ja zit ik nu te luisteren, wat een leuke band! Ben meteen ff aan het downenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was prima. Nu op ned 3 Wolfmother ook wel leuk
Ik heb hun eerste studioalbum. Vind het wel veel van hetzelfde maar toch niet slecht.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zit ik nu te luisteren, wat een leuke band! Ben meteen ff aan het downen![]()
Aussie band ook nog en dan die invloeden, helemaal leuk
quote:
Doe eens niet zo raar!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef borisz het volgende:
Om het hier even over voetbal te hebben.
.......
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef borisz het volgende:
Johan Derksen zomergast. De geruchten gingen al maar het is nu min of meer bevestigd
Tja het was al een wonder dat hij nog ergens als trainer aan de slag is kunnen gaan. DIe gast faalt gigantisch als trainerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef borisz het volgende:
Ruud Gullit
Een verdediger van Terek Groznyi kopt een vrije trap in eigen goal in de laatste minuut.
Zes miljoen pakken in een half jaar. Doet die netjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja het was al een wonder dat hij nog ergens als trainer aan de slag is kunnen gaan. DIe gast faalt gigantisch als trainer
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
OMG
Zo midgetgolfen was leuk. We waren met achten en werden geadviseerd om te splitsen in 2 groepen van 4,
We waren met 4 mannen en 4 dames maar dat vonden we wat afgezaagd. Opeens keek ik zo rond en dacht he 4 30+ers en 4 onder de 30. Dus dat werd hem, maar de "oudjes inclussief ik" waren echt wel veel beter dan die snotapen
Volgens Tan willen ze hem bij het jeugdteam dumpenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd hoe makkelijk die gekke Rus gaat doen over een afkoopsom, en denk dat Ruud geen cent mee krijgt
Mooi zegquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Pa moest een traantje wegpinken toen ik hem zijn cadeau gaf (een mok met I love Papa). Had het wel gisteren perongeluk laten vallen, waardoor er een barst in zit, maar goed gebaar is belangrijker.
Mooi hè die jaren 80 ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:15 schreef borisz het volgende:
Spannend duel he tussen Belgie en de USSR
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg ook ooit zo'n mok van mijn zus met een vreselijke tekst (dus niet I love maar een echt tegeltje) die heb ik expres laten vallen de volgende dag
![]()
Ging nog lastig ook zo'n dikke mok
quote:In last 25 years,Boston is only city to win all 4 major North American titles (#MLB, #NFL, #NBA, #NHL) at least once.
Zag net de beelden. Die goalie kan volgens mij naar een andere club gaan uitzien.quote:
Ik ook niet, sowieso lust ik geen vis. Misschien toch maar homo wordenquote:
want die houden wel van visquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet, sowieso lust ik geen vis. Misschien toch maar homo worden
Nee. ik bedoel dat ze wel eens zeggen dat een kutje naar vis smaaktquote:
ole ik zocht je op MSN.quote:
ben niet thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
ole ik zocht je op MSN.
Een briljante Dr Phil.
Alweer op Wembley? Dat is wel erg snel achter elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
In de Amsterdam ArenA wordt in 2013 de Europa League finale gespeeld. Terwijl Ajax dat jaar de CLfinale op Wembley speelt.
FA bestaat dan 150 jaar, daarbij denk ik dat Platini nog iets goed te maken heeft mbt wk 2018quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alweer op Wembley? Dat is wel erg snel achter elkaar
In Vancouver vonden ze het verliezen niet zo leukquote:
Nou ben ik een groot vis en vrouwen liefhebber, maar die link heb ik nooit gelegd....quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. ik bedoel dat ze wel eens zeggen dat een kutje naar vis smaakt
hopelijk vandaag hhquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
ole ik zocht je op MSN.
Een briljante Dr Phil.
Pooier en hoer ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef Bos81 het volgende:
Ole ik heb een raadsel voor jou
Als 1 geld is en 2 liefde wat is dan 3 en 4
vriendschap en vrijheid?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef Bos81 het volgende:
Ole ik heb een raadsel voor jou
Als 1 geld is en 2 liefde wat is dan 3 en 4
quote:
Is dat dat feest in de provincie Zeeland?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef borisz het volgende:
Ja het jaarlijkse Tongfestival. Georganiseerd door Blof
Die hoofdrolspeler is onderscheiden. Prachtfilm en geweldig gespeeld ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
Het regent harder dan Blof hebben kan.
Ken die film niet, maar ik kijk nauwelijks films. Kan mijn aandacht er nooit bijhouden.
Laatste film die ik gezien heb is The Kings Speech. Briljante film.
Speelt Helena Bonham-Carter ook geen rol in die film?. Die vrouw vind ik écht Íets hebben..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die hoofdrolspeler is onderscheiden. Prachtfilm en geweldig gespeeld ook
Dikke tieten ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Speelt Helena Bonham-Carter ook geen rol in die film?. Die vrouw vind ik écht Íets hebben..
Ja zeker.quote:
Nee bah. Te veel van kijk mij eens lekker zijn.quote:
Je hebt goeie smaakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Ja zeker.
Maar ik ben sinds gisteren wel een fan/bewonderaar van Ellen Page
[ afbeelding ]
Hoerig ookquote:
Oh omdat ik dat lelijk vind, heb ik opeens geen smaakquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
Gullit is weg en Terek wint. 2-0 van Krylia Sovetov Samara
Okee, ja ik zag die 3-0 en dacht ehh dat doen ze bij de D-tjes nog wel beter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef borisz het volgende:
WK onder 17. Vandaag begonnen.
01.00 morgen, dus straksis NL - Congo
Argentinie is echt 3x niks dit duel.
Okee. Ik zie wel. Denk niet dat ik veel ga kijken. Heb echt wel mijn nachtrust nodig en kan niet te veel "spelen" met mijn nacht-slaapmedicatie..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:55 schreef borisz het volgende:
Als dit WK is afgelopen begint het WK U20. Kortom lekker veel voetbal.
Helaas is dat wel in Colombia dus ook weer savonds en snachts voetbal.
Volgende week begint wel het Wk voor vrouwen in Duitsland.
foto.s zijn geluktquote:
1-0 Verloren van Congoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef borisz het volgende:
Dat wordt uitslagen op teletekst lezen, zijn geen tijden om te kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef borisz het volgende:
Ja, RIPquote:
hoorde het vanmiddag van mijn moeder. Beste concert dat ik ooit gezien heb was Bruce met de E Street Band.quote:
Voor mij ook. In 1985 in de Kuip. Krijg nog kippenvel.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoorde het vanmiddag van mijn moeder. Beste concert dat ik ooit gezien heb was Bruce met de E Street Band.
toen was ik 10, vond mijn moeder te vroegquote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij ook. In 1985 in de Kuip. Krijg nog kippenvel.
krijg rare gedachtenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:18 schreef rubbereend het volgende:
En ter afsluiting van t weekend een heerlijk stukje gerookte paling
Maak me gekquote:Op zondag 19 juni 2011 22:18 schreef rubbereend het volgende:
En ter afsluiting van t weekend een heerlijk stukje gerookte paling
Het was heerlijk zachtquote:
Heb een tijd geleden een special over hem geschreven http://sport.fok.nl/speci(...)m-anton-geesink.htmlquote:Mooi net andere tijden sport met Anton Geesink.
Echt een grootheid.
quote:
mogguh! Moet nog slapenquote:
Waar te volgen en vanaf hoe laat ?quote:
Okquote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
BBC vanaf 1u NLtijd.
In Nederland liggen de rechten bij sport1. De NOS zendt wel de halve finales en de finale live uit.
Daar heb ik een schoonmaakster voor.quote:
Ja. zul je zien dat het nu een saaie korte eenzijdige drie setter wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok
Heb er zin in.
Die twee gasten van de langste partij ooit hebben weer tegen elkaar geloot
Sporza zend het ook uit. Is misschien wat makkelijker te volgen qua taal.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef borisz het volgende:
BBC vanaf 1u NLtijd.
In Nederland liggen de rechten bij sport1. De NOS zendt wel de halve finales en de finale live uit.
Zenden alleen de Belgen uit + einde van het toernooi. Op de Beeb lekker naar Boris Becker luisterenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sporza zend het ook uit. Is misschien wat makkelijker te volgen qua taal.
wat een positieve insteekquote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. zul je zien dat het nu een saaie korte eenzijdige drie setter wordt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Bos81 het volgende:
En Co is/komt terug op de Nederlandse velden..
Bijna tong!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ole heeft haar dagelijkse ritme weer te pakken.
Tsja duidelijker kan niet..quote:
Heb je nog contact met Method-Mich. Misschien dat hij wel mee komt met ASWH. Wat ik het laatst weet is hij nauw betrokken bij het eerste,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mooie afdeling met grote clubs en derbies.
Ik kan niks zeggen over de kansen. Alleen dat ik trots zal zijn als we niet degraderen.
Via MSN hebben we al afgesproken elkaars dikke gezicht irl te gaan zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je nog contact met Method-Mich. Misschien dat hij wel mee komt met ASWH. Wat ik het laatst weet is hij nauw betrokken bij het eerste,
Tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Via MSN hebben we al afgesproken elkaars dikke gezicht irl te gaan zien
Ik "zie" hem tegenwoordig op een ander forum. Op Fok komt ie vrijwel niet meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tof.
Ik heb hem al 2 jaar niet meer gesproken, terwijl we daarvoor wel veel contact hadden...
Maar ja ik ben in die tijd ziek geworden en hij kwam niet meer in Hools..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |