Qua Toernooi wel ja. Het mooiste jaar waarin een wk gespeeld werd, was natuurlijk 8 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:38 schreef tong80 het volgende:
Van harte alvast.
En Hools-topic 1970.
Mooiste WK-jaar
Toen werd de hardste wedstrijd ooit gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Qua Toernooi wel ja. Het mooiste jaar waarin een wk gespeeld werd, was natuurlijk 8 jaar daarvoor.
Ja, ik heb het dus niet over het toernooi. Een of ander Bommels vrouwtje van een drieling kreeg een zoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen werd de hardste wedstrijd ooit gespeeld.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus niet over het toernooi. Een of ander Bommels vrouwtje van een drieling kreeg een zoon.
2 ? dan ga je wel uit je bolquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren bij een Aziatische supermarkt/toko geweest. 2 biertjes gekocht, dadelijk even 1 proberen..
Ik kan niet zoveel meenemen op de fiets he.quote:
Momenteel Chang uit Thailand, de andere moet ik zo even beneden in de koelkast kijken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
Welk bier? Aziatisch bier is vind ik meestal iets te waterig.
Laatst? Roep je dat niet al meer dan 2 jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatst het populairste bier uit Amerika geprobeerd. Budweiser. Da's echt niet te zuipen
Dat is echt bocht idd. Helemaal Bud Light. Dat is een ramp.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatst het populairste bier uit Amerika geprobeerd. Budweiser. Da's echt niet te zuipen
DAt is een andere Budweiserquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Maar Budweiser is toch van origine Tjsechisch?
Stond net iets heel andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
DAt is een andere Budweiser.
In Europa heet dat bier Budweiser Budvar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |