Qua Toernooi wel ja. Het mooiste jaar waarin een wk gespeeld werd, was natuurlijk 8 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:38 schreef tong80 het volgende:
Van harte alvast.
En Hools-topic 1970.
Mooiste WK-jaar
Toen werd de hardste wedstrijd ooit gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Qua Toernooi wel ja. Het mooiste jaar waarin een wk gespeeld werd, was natuurlijk 8 jaar daarvoor.
Ja, ik heb het dus niet over het toernooi. Een of ander Bommels vrouwtje van een drieling kreeg een zoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen werd de hardste wedstrijd ooit gespeeld.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus niet over het toernooi. Een of ander Bommels vrouwtje van een drieling kreeg een zoon.
2 ? dan ga je wel uit je bolquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren bij een Aziatische supermarkt/toko geweest. 2 biertjes gekocht, dadelijk even 1 proberen..
Ik kan niet zoveel meenemen op de fiets he.quote:
Momenteel Chang uit Thailand, de andere moet ik zo even beneden in de koelkast kijken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
Welk bier? Aziatisch bier is vind ik meestal iets te waterig.
Laatst? Roep je dat niet al meer dan 2 jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatst het populairste bier uit Amerika geprobeerd. Budweiser. Da's echt niet te zuipen
Dat is echt bocht idd. Helemaal Bud Light. Dat is een ramp.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Laatst het populairste bier uit Amerika geprobeerd. Budweiser. Da's echt niet te zuipen
DAt is een andere Budweiserquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Maar Budweiser is toch van origine Tjsechisch?
Stond net iets heel andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
DAt is een andere Budweiser.
In Europa heet dat bier Budweiser Budvar
quote:
Loserquote:
Homo-shirt.quote:
Nee is zo, maar je bent de laatste dagen toch een beetje vaker hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Lekker toetje en een leuk shirt
OleIk ben toch nooit echt weggeweest en zo'n klein kluppie bevalt me wel
Okeequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Homo-shirt.
Maar ik ben te laf Bossie. Altijd in het zwart.
Foto genomen op de dag van de bruiloft van mijn broer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Fotoboek van tong80
Is inderdaad erg zwart
Ja, maar dat is denk ik vrij onzinnig. Okee als je kijkt naar de Gothictypjes dan wel. Maar genoeg positief ingestelde mensen die zwart dragen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik draag ook eigenlijk altijd zwart. Soms met wat blauw in de vorm van jeans of zo.
Men zegt dat je dan een depressieve aard zou hebben![]()
Leuk bossie je baardje
Roze niet hoor. Meestal toch wel met blauw of rood of oranje. Nu heb ik overigens een grijs t-shirt met opdruk aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef tong80 het volgende:
Bossie geen kakker worden hoor. Roze is voor wijfen.
Trouwens wat Bluezz zei die baard is echt cool.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Roze niet hoor. Meestal toch wel met blauw of rood of oranje. Nu heb ik overigens een grijs t-shirt met opdruk aan.
hm, mijn baard ziet er ook al bijna zo uit, en dat met drie dagen niet scheren. (en ja mijn vrouw klaagt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |