Als die term misbruikt wordt ben ik er ook zeker niet tegen om dat aan de kaak te stellen. Ik zou het zelf niet snel/ bijna nooit gebruiken in elk geval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk, hetzelfde als misbruik van de term kapitalisme om het corporatisme mee aan te vallen?
Het staat er toch klip en klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem niet. De zin valt op twee manieren te interpreteren. Dat heeft niks met berusten in onwetendheid te maken...
Ik vraag GS gewoon om uitleg over wat die term moet betekenen. Ik heb de term niet verzonnen en zou hem ook niet gebruiken, vandaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Je hecht onnatuurlijke veel waarde aan de term 'cultureel marxist'.
Ik kan alleen maar verliezen door een vaste definitie te geven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat roep je in drie of vier varianten nu al een uur maar je weet niets meer te onderbouwen dan negerzoenen... Je slaat gewoon iedere plank flink mis met het gebruik van die term.
Misschien dat jij het dan dus niet ziet en de onwetende bentquote:
Nee hoor, ik creerde gewoon een onzinopmerking om je bezig te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien dat jij het dan dus niet ziet en de onwetende bent
Als jij dubieuze termen als cultureel-marxisme gebruikt die je niet uit kan leggen dan val ik jou daar gewoon op aan. Heeft niks met iets durven te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar verliezen door een vaste definitie te geven.
Zelf durf je het libertarisme of je eigen stroming nog niet te noemen, zodra je dat eens doet ben jij degene die mij mag aanvallen op terminologie.
de laatste keer dat ik dat hoorde was het een docent die het expres fout deed om maar te testen of men goed oplettequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik creerde gewoon een onzinopmerking om je bezig te houden.
Geen dank.
Een rechts-liberaal die denkt libertarier te zijn. Beetje een gevalletje identiteitscrisis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Ah, je bent tegen het gebruik van terminologie.
Ik kan je definities van libertarisme niet vinden, eenmaal had je het over zandnegers, alsof dat woord taboe is bij libertariers, de andere keer had je het over een stel websites, waarvan ik toevallig vrijspreker af en toe volg. Nogmaals, definieer mij.
Het zogenaamde libertarisme wordt vaak gebruikt als laagje chroom, daar doel ik op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan je definities van libertarisme niet vinden, eenmaal had je het over zandnegers, alsof dat woord taboe is bij libertariers, de andere keer had je het over een stel websites, waarvan ik toevallig vrijspreker af en toe volg. Nogmaals, definieer mij.
Volgens mij hadden we dat al gedaan. Althans, iemand anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik kan het wel uitleggen, maar mijn uitleg staat je niet aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als jij dubieuze termen als cultureel-marxisme gebruikt die je niet uit kan leggen dan val ik jou daar gewoon op aan.
Dus het gaat niet langer om de definite? Die is helder vanaf nu?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat roep je in drie of vier varianten nu al een uur maar je weet niets meer te onderbouwen dan negerzoenen... Je slaat gewoon iedere plank flink mis met het gebruik van die term.
Ik ben ook een vaderfiguur, dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik dat hoorde was het een docent die het expres fout deed om maar te testen of men goed oplette
Oh, dus dan is het juist wel consistent als ik een dun laagje chroom heb, want dat zou inherent zijn aan de stroming?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zogenaamde libertarisme wordt vaak gebruikt als laagje chroom, daar doel ik op.
Je kan het niet uitleggen want je uitleg slaat nergens op. Er is namelijk geen enkele goede definitie, behalve die gehanteerd door wat vreemde conservatieve snuiters.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, maar mijn uitleg staat je niet aan.
Je definitie schiet allemaal kanten op en spreekt zichzelf meermaals tegen. Dat kan jij helder noemen, ik zie dat niet zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, maar mijn uitleg staat je niet aan.
Ik quote:
[..]
Dus het gaat niet langer om de definite? Die is helder vanaf nu?
Mooi, dan wil ik met alle liefde overgaan tot wat voorbeelden hoor
Omdat de linkse mensen hard aan het werk zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is de SC de laatste tijd zo rechts?
Zelfs een autistelijk meisje die gepest wordt als ik, ziet hoe ongelooflijk waanzinnig en lelijk en schokkend deze zin is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Je fokt als een autistelijk meisje die gepest wordt.
Omdat heel POL rechts is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
Niet aan de stroming maar aan een bepaald type aanhang van die stroming.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het juist wel consistent als ik een dun laagje chroom heb, want dat zou inherent zijn aan de stroming?
Kijk, nu was je grappig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat de linkse mensen hard aan het werk zijn?
Ah, dus ik ben rechts-liberaal?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een rechts-liberaal die denkt libertarier te zijn. Beetje een gevalletje identiteitscrisis.
Hufter.quote:
Klootzak.quote:
gezien de hoeveelheid posts die hier overdag door de rechtse kliek wordt gemaakt zit er wel degelijk een kern van waarheid in.quote:
FOK in zijn geheel is ook vrij rechts natuurlijkquote:
En verdomd, hij heeft nog gelijk ook.quote:
Leg dan eens uit, op basis van enkele standpunten die ik inneem, waarin ik verschil van puur liberalisme?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet aan de stroming maar aan een bepaald type aanhang van die stroming.
Ik zie het niet meerdere kanten uitschieten en ik zie het ook niet zichzelf tegenspreken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je definitie schiet allemaal kanten op en spreekt zichzelf meermaals tegen. Dat kan jij helder noemen, ik zie dat niet zo.
Het strooien met achterlijke termen als cultureel-marxisme bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leg dan eens uit, op basis van enkele standpunten die ik inneem, waarin ik verschil van puur liberalisme?
Dan zou ik nog even teruglezen als ik jou wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie het niet meerdere kanten uitschieten en ik zie het ook niet zichzelf tegenspreken.
Jij ontduikt de bewijslast, niet ik
De circlejerk van Koosquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
gezien de hoeveelheid posts die hier overdag door de rechtse kliek wordt gemaakt zit er wel degelijk een kern van waarheid in.
Ah, datzelfde geldt voor tegenstanders van het kapitalismequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je kan het niet uitleggen want je uitleg slaat nergens op. Er is namelijk geen enkele goede definitie, behalve die gehanteerd door wat vreemde conservatieve snuiters.
Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
gezien de hoeveelheid posts die hier overdag door de rechtse kliek wordt gemaakt zit er wel degelijk een kern van waarheid in.
Dat zou ik ook doen als ik jou wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik nog even teruglezen als ik jou was.
Dat zeg ik: je bent een beetje in de war omdat je net Ayn Rand hebt gelezen. Of nouja, dat idee krijg ik altijd van je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben rechts-liberaal?
Waarom ben ik dan tegen geweldinitiatie, overheidsingrijpen en de absentie van een waardenkader bij de politiek.
Hm ware het niet dat liberalisme vaak geassocieerd wordt met anarchisme, en je daar totaal geen persoon voor bent. Het ligt vaak aan perceptie van anderen, niet zozeer jou me dunkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leg dan eens uit, op basis van enkele standpunten die ik inneem, waarin ik verschil van puur liberalisme?
Oh, het noemen van cultureel-marxisme maakt mij een nep-libertarier?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het strooien met achterlijke termen als cultureel-marxisme bijvoorbeeld.
Een gulden voorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef eriksd het volgende:
Overigens moeten jullie toch wel respect hebben voor het feit dat GS nagenoeg altijd inhoudelijk post en uitgebreid op iedereen ingaat.
Over het algemeen trekt FOK! en dan vooral POL veel hoogopgeleide usersquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
Nu niet veel woorden met inhoudelijk verwarren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef eriksd het volgende:
Overigens moeten jullie toch wel respect hebben voor het feit dat GS nagenoeg altijd inhoudelijk post en uitgebreid op iedereen ingaat.
Je hebt een termpje gemaakt om kritiek op de samenleving in te kunnen omvatten..quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, het is de kritische manier om Westerse normen en waarden te bekijken.
Jij bent het er niet mee eens, maar ik kan jou ook vragen het kapitalisme te beschrijven, voor mij is er geen cultureel-marxisme / progressivisme buiten dan het constant bagatelliseren van de voordelen van de westerse wereld en het uitvergroten van de negatieve aspecten, vroeger en nu.
Zo klopt het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over het algemeen trekt FOK! en dan vooral POL veel hoogopgeleide users
De overheid mag niet ingrijpen op het leven van mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat zeg ik: je bent een beetje in de war omdat je net Ayn Rand hebt gelezen. Of nouja, dat idee krijg ik altijd van je.
Je geweldsinitiatie is je stokpaardje blijkbaar, maar dat komt voornamelijk neer op huilen hoe gemeen belasting is. Je staat wel te juichen als de overheid wilt ingrijpen in mensen hun leven.
Aldus een rechtse vmbo'er (sorry, kon het niet laten).quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over het algemeen trekt FOK! en dan vooral POL veel hoogopgeleide users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |