wanneer is de laatste keer dat jij bij de Mc geweest bentquote:
Misschien in Duitsland geweest?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat jij bij de Mc geweest bent
Hoezo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Net ff menu'tje gehaald bij de McD bij de A4 Hoofddorp. Nu ben ik misselijk
Chili Chicken Burger is al veel te lang geleden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat jij bij de Mc geweest bent
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Omdat ontbijt en lunch ook fastfood waren, denk ik
waren we maar een provincie van Duitsland.. http://www.mcdonalds.de/quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:19 schreef Alexjaxx het volgende:
Goh top3 is bekend mensen..
McGreek = Net die vadsige italian shit waar je iedereen in dit topic over hoort janken..
McBBQ = NYcrispy die gewoon fucking vies is net door de BBQ-saus
McDeluxe = Quarterpounder met n stukje tomaat erop en een plakje kaas eraf.
Geven ze een keer de kans om een fatsoenlijke burger uit te kiezen en dan krijg je dit resultaat.. Democratie faalt omdat er teveel domme mensen zijn..
Glazen komen binnenkort ook weer in Nederlandquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:40 schreef kawotski het volgende:
[..]
waren we maar een provincie van Duitsland.. http://www.mcdonalds.de/
Het kan daar allemaal niet op.. de McRib, veel meer keuze in burgers, colaglazen, magnum flurry's.. etc etc..
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:27 schreef honeyblack het volgende:
kan je die glazen nou eigenlijk ook kopen zonder menu?
Elke week menuutje scorenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:27 schreef honeyblack het volgende:
kan je die glazen nou eigenlijk ook kopen zonder menu?
Koop ik ze liever op marktplaats.quote:
Volgens mij elke week, landelijk, een andere kleur. En dan gok ik dat ze de volgorde aanhouden zoals die op internet staat. Blauw - geel - licht blauw - roze - grijs - groenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef _Twinkle het volgende:
Is er elke week een nieuwe glas? Of is het afhankelijk van je mc?
Met van die worsten erop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had een keer in de Mc op Berlin Hbf een Nurnburger (ofzo iets) op, die was vaag
Normaal, wel een andere 'vorm' als tijdens die vorige actie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef consio het volgende:
Zijn het grote glazen?
Of gewoon een ''normale'' inhoud
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:35 schreef roos85 het volgende:
En hoe zit het nou met die mango passievrucht milkshake?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Battlefan het volgende:
Die is inderdaad weer terug, in de plaats van de Appel Peer shake
waar is de chocolade milkshake? díe was wél lekker..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
thank god dat de milkshake die zich appel-peer durft te noemen weg is
Weg, en voorlopig nog niet terugquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:30 schreef probeer het volgende:
[..]
waar is de chocolade milkshake? díe was wél lekker..
Nee joh heb het weg gegeven aan buur jochiequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ruil het glas over een paar weken?
1000 graden ook echtquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef EdNoolk het volgende:
Afgelopen week drie keer MCD. Heb deze keer een hamburger opgewarmd, 1 minuut op 1000 graden met plastic folie eromheen (incl. ingeprikte gaatjes). Was de beste tot nu toe, misschien volstaat 40 seconde ook wel in de magnetron.
Klopt toch? Ik doe vrijwel alles in de magnetron op 1000 graden... Oh wacht ik bedoel WATT. Sawryquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Klopt toch? Ik doe vrijwel alles in de magnetron op 1000 graden... Oh wacht ik bedoel WATT. Sawry
Weer? Dat zijn ze al minstens 4 jaar nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef Nezhi het volgende:
Yes, hamburgers zijn weer euroknallersde enige burgers die ik eigenlijk lekker vind.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef Nezhi het volgende:
Yes, hamburgers zijn weer euroknallersde enige burgers die ik eigenlijk lekker vind.
dat meen je niet! big tasty is het enige wat ik altijd eet bij de Macquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb van een werknemer bij de McDonald's gehoord dat de Big Tasty weggaat.
Er komt een nieuwe grote burger voor in de plaats.
Desalniettemin vind ik het wel heel jammer
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef Rockin-the-lowlands het volgende:
[..]
dat meen je niet! big tasty is het enige wat ik altijd eet bij de Mac
De schrik werd mij ook even te veel.quote:
Lijkt me stug, heel erg stugquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Misschien zat hij me in de maling te nemen, maar het lijkt me sterk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heel erg stug
Wordt ie wellicht vervangen door de 1955 burger? Die is Big en nog veel Tasty'er!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien zat hij me in de maling te nemen, maar het lijkt me sterk.
Ik zal informerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt ie wellicht vervangen door de 1955 burger? Die is Big en nog veel Tasty'er!
vond em ietwat apart, moet em vaker eten denk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wordt ie wellicht vervangen door de 1955 burger? Die is Big en nog veel Tasty'er!
Dat zou inderdaad goed kunnen inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Saus deed me juist aan de Tasty denken. Maar er zaten dacht ik 2 soorten saus op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond em ietwat apart, moet em vaker eten denk.
gegrilde uitjes zijn fijn maar vond de saus wat apart
Dat kan niet alleen goed, dat klopt nog ook. Tasty er uit, 1955 er in, eind deze maandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen inderdaad
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lijkt me stug, heel erg stug
Als een blad aan een boomquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad goed kunnen inderdaad
of je kijkt in het crew topicquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
Zo zie je maar weer, voor overig Mcnieuws vertrouw altijd robin007bond.
De enige lekkerequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
Hoop ut, morgen gelijk maar een tasty halen nu het nog kan.quote:
W-t-fquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:44 schreef Janneke141 het volgende:
En of we hamburgers blijven bestellen!
Dat was inderdaad ongeveer de reactie van het personeel, ja. Maar bakken deden ze!quote:
Hoeveel hebben jullie besteld dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ongeveer de reactie van het personeel, ja. Maar bakken deden ze!
Triestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:44 schreef Janneke141 het volgende:
En of we hamburgers blijven bestellen!
Als je de keuken echt over de zeik wilt hebben dan bestel je van alle soorten broodjes 5x waarvan telkens 1 plain 1 zonder tomaat ed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef Battlefan het volgende:
175 valt me nog mee, dat is sneller te doen dan 20 koffie bijvoorbeeld
Dan hebben ze er vast op gespuugdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je de keuken echt over de zeik wilt hebben dan bestel je van alle soorten broodjes 5x waarvan telkens 1 plain 1 zonder tomaat ed.
CRTL-Fquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is de appel peer milkshake weg ofzo? Ik kon m laatst niet bestellen
(niet het topic gelezen gewoon een snelle vraag)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:35 schreef roos85 het volgende:
En hoe zit het nou met die mango passievrucht milkshake? heb er gisteren 2x reclame daarvan voorbij zien komen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Battlefan het volgende:
Die is inderdaad weer terug, in de plaats van de Appel Peer shake
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
thank god dat de milkshake die zich appel-peer durft te noemen weg is
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat kan niet alleen goed, dat klopt nog ook. Tasty er uit, 1955 er in, eind deze maand
1x raden wat er gebeurd als je een groep management cursisten die met een cursus bezig zijn op het hoofdkantoor laat eten bij een McDonald'squote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je de keuken echt over de zeik wilt hebben dan bestel je van alle soorten broodjes 5x waarvan telkens 1 plain 1 zonder tomaat ed.
vertel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:52 schreef Battlefan het volgende:
[..]
1x raden wat er gebeurd als je een groep management cursisten die met een cursus bezig zijn op het hoofdkantoor laat eten bij een McDonald's
Heel voorspelbaar, allemaal heel leuk en lacherig doen en alle 20 een ander broodje met een andere special bestellen..quote:
Te makkelijk om te doen, zo veel mogelijk verschillende burgers natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:31 schreef Yannick567 het volgende:
Nou, als je een Tasty neemt kan je daar al 8 specials van maken. Dan nog een Sensation, een Salsa en dan ben je al een heel eind
In de buurt van 3,75 . Kan per mc verschillen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
Hoeveel kost de Italian Special, die lijkt me wel lekker. De rest vind ik matig. Ik eet alleen bij de Mac als ik snel mijn maag wil vullen en niet om te genietenHun koffie is wel goed, van de Italiaanse Segafredo.
Schandalig eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In de buurt van 3,75 . Kan per mc verschillen.
Bah, wat een prijs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
quote:
Ben ik met je eens, krijg ik vaak genoeg te horen.quote:
Die is niet per restaurant verschillend, is actieproduct dus die prijs staat vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |