Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?quote:
Je bedoelt dat de VU de Inholland oder de uni's is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat VU een kutuni is.
Slechts uni in naam.
VUquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?
Wat vinden jullie trouwens de slechtste universiteiten des Lands?
Omhoog trekken wellicht, maar wanneer in eerste instantie in de eerste jaren het verschil "VU" student of "UvA" student wegvalt dan is het diploma-inflatie voor de UvA studenten, alles voor niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?
Wat vinden jullie trouwens de slechtste universiteiten des Lands?
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de VU de Inholland oder de uni's is?
Point made, tis gewoon in praktijk een HBO.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
De mensen op de VU zijn ook kut. Van die mensen die tot hun 25ste thuiswonen, al op hun 16e de ware hebben gevonden en als hobby's uitgaan hebben.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
De mensen op de VU zijn ook kut. Van die mensen die tot hun 25ste thuiswonen, al op hun 16e de ware hebben gevonden en als hobby's uitgaan hebben.
Plural.quote:
Hm, beetje doorgeschoten met "inflatiecorrectie", het begint klein en eindigt groot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Het Europees Parlement wil vanaf 2014 elk jaar 5 procent meer geld voor Europa.
EUSSR
Ik snap hem nietquote:
Europarlementariers gingen er van ALLE beroepen in heel Nederland er gemiddeld het meest op vooruit. Geeft te denken, niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
EUSSR
Dat soort types zijn het. Pseudo-intellectuelen op de VU.quote:
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort types zijn het. Pseudo-intellectuelen op de VU.
Of nemen ze tegenwoordig zelfs die moeite niet meer?
Oeiquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.
Bovendien geforceerd toegelaten door steungroepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.
Nederland is zo gek nog wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien geforceerd toegelaten door steungroepen.
Ah ja. "Ik zie amper allochtonen op mijn universiteit"quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg het per e-mail als pdf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
Jezus tering zeg, krijg ik mijn loonstrook in het vervolg niet meer per post maar moet allerlei achterlijke accounts aanmaken om het online te krijgen.
Godsgloeiende kankerzooi, flikker eens op, ik wil het gewoon op papier krijgen.
Het is ook zo, het is zo geregeld dat voor allochtonen andere toelatingseisen gelden daar.quote:
Ik ken één iemand die dat studeert en dat is een van de weinige mensen aan wie ik een enorme teringhekel heb. Dus geheel objectief zal mijn oordeel niet zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ze zitten bij jou op school, wat vind jij van Beta-Gamma's?
Goeie zaak. Hopen dat dat slappe gedoe dan ook is afgelopen en dat de macht van de nationale regeringen beteugeld gaat worden, zeker op financieel gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
EUSSR
Ik heb op mijn universiteit geen minderheden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah ja. "Ik zie amper allochtonen op mijn universiteit"
"Nepstudent, het stikt ervan op mijn uni!"
"Waar studeer je dan?"
9 vd 10 keer gevolgd door "ik studeer aan de VU"
Ik krijg het op m'n bureau van de afdelingssecretaresse, mooi in envelopje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het gewoon op papier hebben.
Ik weet het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo, het is zo geregeld dat voor allochtonen andere toelatingseisen gelden daar.
Haha, duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken één iemand die dat studeert en dat is een van de weinige mensen aan wie ik een enorme teringhekel heb. Dus geheel objectief zal mijn oordeel niet zijn.
Beetje schoensmeer en gebrekkig Nederlands doet wonderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als we zo omgingen met onze zorgbehoevenden/ouderen, woonden we in een paradijs.
Gelukkig zitten er nog wat rechtse theologen in Nijmegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
De VU gecombineerd met Nijmegen, dat zou toch wel de natte droom van elke rooie zijn.
De meeste allochtonen bij ons zijn buitenlandse studenten. Wel zat vrouwen, maar wat wil je met medische studiesquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb op mijn universiteit geen minderheden.
Vrouwen en allochtonen, ze zijn er niet, tenzij je met de laatste categorie chinezen meetelt.
Jammer dat jij er geen interesse in hebt, anders had ik gevraagd of je de afdelingssecretaresse ook op je bureau krijgt, mooi met een strikje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik krijg het op m'n bureau van de afdelingssecretaresse, mooi in envelopje.
Bij mijn huidige werkgever heb ik 'm altijd al als PDF gekregen. En het afgelopen jaar hebben we geloof ik nog niet eens één pak printpapier gebruikt, het is een near paperless officequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
Jezus tering zeg, krijg ik mijn loonstrook in het vervolg niet meer per post maar moet allerlei achterlijke accounts aanmaken om het online te krijgen.
Godsgloeiende kankerzooi, flikker eens op, ik wil het gewoon op papier krijgen.
Ik krijg helemaal niks. Enkel per kwartaal een accountant met vraagtekens bij bankafschriften over "privé opnamen"quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik krijg het op m'n bureau van de afdelingssecretaresse, mooi in envelopje.
Goh, nee, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De meeste allochtonen bij ons zijn buitenlandse studenten. Wel zat vrouwen, maar wat wil je met medische studiesPsychologie is hier 70-80% allochtoon en vrouwelijk (Duits en blond). Zelfs het rumoer tijdens colleges is duits
Nijmegen is koning, ik ben daar eens met een maat naar college gegaan, uiteraard strak in pak en dan helemaal voorin zitten. Toen ik tijdens de pauze naar buiten marcheerde had je ze moeten zien kijken, een man in pak, dat kenden ze alleen van de televisie en van de verhalen van hun grootouders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Leiden lijkt mij een leuke uni. Of Nijmegen.
Ah je werkt voor je pa en graait in de kas?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks. Enkel per kwartaal een accountant met vraagtekens bij bankafschriften over "privé opnamen"
Nijmegen is niet heel slecht, qua rechten heeft het de dubieuze eer wat gekke politici voor te brengen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Leiden lijkt mij een leuke uni. Of Nijmegen.
*kijkt in profiel*quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, nee, daar heb ik geen last van.
Pakis en chings, een paar spanjaarden maar voor de rest is 80 - 90% blank, mannelijk en arisch.
Waarom zou je in pak naar colleges gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nijmegen is koning, ik ben daar eens met een maat naar college gegaan, uiteraard strak in pak en dan helemaal voorin zitten. Toen ik tijdens de pauze naar buiten marcheerde had je ze moeten zien kijken, een man in pak, dat kenden ze alleen van de televisie en van de verhalen van hun grootouders.
Hij is ook blank en blond. 100% match.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen is niet heel slecht, qua rechten heeft het de dubieuze eer wat gekke politici voor te brengen.
Dan moet je ook een bedrijfskunde of economie-college volgen, met sociologie krijg je de griet titulaertjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nijmegen is koning, ik ben daar eens met een maat naar college gegaan, uiteraard strak in pak en dan helemaal voorin zitten. Toen ik tijdens de pauze naar buiten marcheerde had je ze moeten zien kijken, een man in pak, dat kenden ze alleen van de televisie en van de verhalen van hun grootouders.
Ja.quote:
Ik heb bijna voor elkaar dat ik alles paperless krijg. Ook rekeningen, afschriften ed. Alleen mijn creditcard doet nog wel alles op papier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het gewoon op papier hebben.
Hoorde laatst nog iemand klagen over een nieuwe digitale studieomgeving die niet helemaal werkte, ingevoerd 2 weken voor de tentamens?quote:
Geenstijllezer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoorde laatst nog iemand klagen over een nieuwe digitale studieomgeving die niet helemaal werkte, ingevoerd 2 weken voor de tentamens?
Gewoon, om die linkse hippie's in Nijmegen te pesten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in pak naar colleges gaan?
Bedankt, was al kwijt waar het vandaan kwam.quote:
Klopt, ik blend in als een koreaan tijdens het Arirang Festival.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is ook blank en blond. 100% match.
http://www.rechten.vu.nl/nl/opleidingen/masteropleidingen/ondernemingsrecht_zuidas/index.aspquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat VU een kutuni is.
Slechts uni in naam.
Was overigens rechten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je ook een bedrijfskunde of economie-college volgen, met sociologie krijg je de griet titulaertjes.
Grappig, bij mij moet juist alles digitaal terwijl ik moeite doe om het op papier te krijgen, bij jouw gaat alles op papier en moet je juist moeite doen om het digitaal te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb bijna voor elkaar dat ik alles paperless krijg. Ook rekeningen, afschriften ed. Alleen mijn creditcard doet nog wel alles op papier.
Maar de rechtenstudenten in Nijmegen worden PVV-ers of Sea Shepherd fanaticiquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
http://www.rechten.vu.nl/nl/opleidingen/masteropleidingen/ondernemingsrecht_zuidas/index.asp
Dit schijnt een goed programma te zijn. Ik hoor ook wel goede verhalen over economieopleidingen aan de VU.
Nuff said.quote:Wat is de Zuidas?
Correct, godver, wat heb ik daarover lopen zeiken bij het incompetent ICT-volk hier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoorde laatst nog iemand klagen over een nieuwe digitale studieomgeving die niet helemaal werkte, ingevoerd 2 weken voor de tentamens?
quote:
Alsnog paupers dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar de rechtenstudenten in Nijmegen worden PVV-ers of Sea Shepherd fanatici
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Net zo erg als in pak naar je werk gaan
Als iemand in pak op jouw werk verschijnt dan keten je jezelf aan z'n been vast?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. In pak naar je werk hoort bij veel beroepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:
Nee, dan lachen we hem met z'n allen keihard uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als iemand in pak op jouw werk verschijnt dan keten je jezelf aan z'n been vast?
Enkel tijdens presentaties en scriptie-verdediging.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. In pak naar je werk hoort bij veel beroepen.
Geen enkele universiteit stelt pakken verplicht, dat is voorbehouden aan een stel faalHBOs
Ketelpak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef eriksd het volgende:
Presentaties op je opleiding in pak.
Nee, danku.
Dan is het toegestaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest het.
Vooral ook in het Britse stijl onderwijs in Australië, maar Nederland is ook geen uitzondering.
Oh, nee niet tijdens colleges nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is het toegestaan.
Colleges worden bezocht door 50 - 300 studenten, waarom zou ik in pak gaan?
Lex Luthor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef eriksd het volgende:
Of je moet zo gaan:
[ afbeelding ]
Mooie cartier overigens.
Kantoorbezoeken vind ik zo'n onzin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ga altijd slobberdebonkie naar kantoorbezoeken, daar niet van.
Omdat je spijkerbroek en Greenpeace T-shirt in de was zitten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is het toegestaan.
Colleges worden bezocht door 50 - 300 studenten, waarom zou ik in pak gaan?
Dat is niet meer dan logischquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, nee niet tijdens colleges nee.
Wel presentaties en verdedigingen.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch
Maar ik vind het vaak te gemaakt als iemand al zijn colleges in pak bezoekt.
Waarom zou je? Die docenten zien er 90% van de gevallen ook niet uit.
Inderdaad. ik had een college-genoot die altijd in coltrui kwam met colbert en ribbroek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch
Maar ik vind het vaak te gemaakt als iemand al zijn colleges in pak bezoekt.
Waarom zou je? Die docenten zien er 90% van de gevallen ook niet uit.
Of zo:quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef eriksd het volgende:
Of je moet zo gaan:
[ afbeelding ]
Mooie cartier overigens.
Ribbroek.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad. ik had een college-genoot die altijd in coltrui kwam met colbert en ribbroek.
Goddomme wat een idioot, zijn "werkervaring" was autoverkoper.
Als hij meeleest; hoi proleet.
Ja, maar jij hebt geile griffierskutjes.quote:
Enkel toegestaan als gepensioneerd VVD'er met een topbaan verleden en bijklus baantje als consultant met een uurltarief van >400 euro, of bejaarden.quote:
Met een bloederige handafdruk op de jaspanden. Vivisectie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
Van die artsen die in hun witte jas college komen geven
Ook bijna alleen maar mannelijke docenten hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geile griffierskutjes.
Ik moet het doen met stoffige constructeurs, achterhaalde onderzoeksmethodiekdocenten en gelikte vastgoedbazen.
Ik zou in een deuk liggen. Alhoewel...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Met een bloederige handafdruk op de jaspanden
Nee, zelfs dan ben je nog een klasseloze pauper als je een ribbroek draagt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel toegestaan als gepensioneerd VVD'er met een topbaan verleden en bijklus baantje als consultant met een uurltarief van >400 euro, of bejaarden.
Uiteraard, daarom moet de compensatie op ander gebied zo torenhoog zijn om respectwaardig over te komen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan ben je nog een klasseloze pauper als je een ribbroek draagt.
Tsja, dat geluk heb jij weer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook bijna alleen maar mannelijke docenten hier
Wel altijd keurig gekleed.
Je kan proberen wat je wilt, zelfs met een briljant verleden, maar iemand met een ribbroek kan ik in geen geval serieus nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom moet de compensatie op ander gebied zo torenhoog zijn om respectwaardig over te komen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, dat geluk heb jij weer.
Ik heb hier één docent die altijd met zijn sokken in orthopedisch verantwoorde sandalen de zaal binnen komt.
[ afbeelding ]
They exist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, dat geluk heb jij weer.
Ik heb hier één docent die altijd met zijn sokken in orthopedisch verantwoorde sandalen de zaal binnen komt.
[ afbeelding ]
Ik ging een klein beetje dood van binnenquote:
Ze komen vooral gepaard met de titulatuur: prof. dr. ir.quote:
Vanavond om 19u00 was het tentamen toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:25 schreef Nautilus. het volgende:
Goed, even een saffiaantje roken voor het open raam, en dan toch echt aan de studie.
Een goedemiddag verder, Olympiers.
In Nederland inderdaad, egalitaire tokkie droevenis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze komen vooral gepaard met de titulatuur: prof. dr. ir.
Yup, maar ik ben nu in Amsterdam, dus moet uiterlijk om vijf uur weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanavond om 19u00 was het tentamen toch?
Succes iig!
Zoals Zu Guttenberg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Nederland inderdaad, egalitaire tokkie droevenis.
Ga maar eens naar Duitsland, die professoren zien er gelikt uit en hebben tenminste nog gezag.
Ze bestaan wel, maar het probleem is dat je in Nederland een faalhaas bent als je promoveert, waarbij je dan een baan in het bedrijfsleven laat schieten voor een onderbetaalde hondenbaan (sorry werkgever) en niet erkend wordt voor je doctoraat, terwijl je in Duitsland zelfs op het vliegveld met Gutentag, Herr Doctor! wordt aangesproken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Nederland inderdaad, egalitaire tokkie droevenis.
Ga maar eens naar Duitsland, die professoren zien er gelikt uit en hebben tenminste nog gezag.
Is geen titel hèquote:
He, daar lijk ik wel een beetje opquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
Ooit moesten wij eens in groepjes samen werken met een student uit Delft, zonder poep, die gast zag er precies zo uit:
[ afbeelding ]
Hah, je bent de eerste die ik spreek die er net zo over denkt als mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar het probleem is dat je in Nederland een faalhaas bent als je promoveert, waarbij je dan een baan in het bedrijfsleven laat schieten voor een onderbetaalde hondenbaan (sorry werkgever) en niet erkend wordt voor je doctoraat, terwijl je in Duitsland zelfs op het vliegveld met Gutentag, Herr Doctor! wordt aangesproken.
Kijk, was die maatschappelijke erkenning er ook in Nederland, konden we ergens over praten, dan wilde ik ook wel 4 - 10 jaar aan de staatsruif liggen om mijn doctoraat te halen.
Vergeet echter één ding niet, dat in Duitsland een Dr.-titel erg een prestigeding is en er nogal mee gerommeld wordt, alleen om die titel voor je naam te kunnen zetten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar het probleem is dat je in Nederland een faalhaas bent als je promoveert, waarbij je dan een baan in het bedrijfsleven laat schieten voor een onderbetaalde hondenbaan (sorry werkgever) en niet erkend wordt voor je doctoraat, terwijl je in Duitsland zelfs op het vliegveld met Gutentag, Herr Doctor! wordt aangesproken.
Kijk, was die maatschappelijke erkenning er ook in Nederland, konden we ergens over praten, dan wilde ik ook wel 4 - 10 jaar aan de staatsruif liggen om mijn doctoraat te halen.
Als mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, je bent de eerste die ik spreek die er net zo over denkt als mij.
Ik vind een doctoraat verspilling van tijd in Nederland.
As me.quote:
* Noteert:quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
As me.
Automatisme, fuck off grammarnazi.
Dat maakt niet uit, prestigeding is prima en dat rommelen krijg je overal, maar er is voor oprechte doctoren nog wel erkenning in Duitsland. Hier niet, hier ben je een ambitieloze nerd die voor de veiligheid van de vertrouwde onderwijsinstelling kiest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergeet echter één ding niet, dat in Duitsland een Dr.-titel erg een prestigeding is en er nogal mee gerommeld wordt, alleen om die titel voor je naam te kunnen zetten.
Hier wel ja. Hier welquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, je bent de eerste die ik spreek die er net zo over denkt als mij.
Ik moet elke keer aan die post van Koos denken over die veer en de schutterijquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Noteert:
Groepen mensen die niet serieus te nemen zijn:
- Bèta's
- + fiscalisten
einde notitie *
Liever een veer op m'n hoofd dan een veer in m'n reet, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan die post van Koos denken over die veer en de schutterij
Inderdaad, familielid van me heeft z'n doctoraat, en is meteen verhuisd naar het buitenland want niemand gaf er waarde aan, en het onderwijs wou hij toch niet in. Hij was "te oud" en "te gespecialiseerd"quote:
Dat uiteraard. Maar het totaalplaatje was zo grappig. Jij trots vertellen over wapens enzo, en Koos die zoals gewoonlijk weer de zure grapjas uithangt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liever een veer op m'n hoofd dan een veer in m'n reet, zal ik maar zeggen.
Welnee, jij ziet er zo uit:quote:
IJveer-arresten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan die post van Koos denken over die veer en de schutterij
Ik ben ook een halve betaquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Noteert:
Groepen mensen die niet serieus te nemen zijn:
- Bèta's
- + fiscalisten
einde notitie *
Ja, opzouten nu.quote:
Kom kom, niet iedereen doet er zo lang over als TitusPullo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik het met je eens ben dat een Dr.-titel best beter gewaardeerd moet worden. Alleen in Duitsland heb je last van wat je hier "diploma-inflatie" noemt, het staat leuk maar inhoudelijk begint het steeds minder te betekenen. Dat zu Guttenberg gefraudeerd heeft met z'n titel staat niet op zichzelf, dat doen relatief veel mensen om op die manier makkelijk een dergelijke titel te behalen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, prestigeding is prima en dat rommelen krijg je overal, maar er is voor oprechte doctoren nog wel erkenning in Duitsland. Hier niet, hier ben je een ambitieloze nerd die voor de veiligheid van de vertrouwde onderwijsinstelling kiest.
Goh, da's je vak, muts!quote:
Ja ja, de waarde van je diploma is merkbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, da's je vak, muts!
Ik zie overal gebouwen
Ach, als er diploma-inflatie heerst krijg je vanzelf meer respect voor ouderen met dergelijke titulatuur. Ik durf mij vakinhoudelijk ook amper te meten aan ir. uit de jaren 80quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik het met je eens ben dat een Dr.-titel best beter gewaardeerd moet worden. Alleen in Duitsland heb je last van wat je hier "diploma-inflatie" noemt, het staat leuk maar inhoudelijk begint het steeds minder te betekenen. Dat zu Guttenberg gefraudeerd heeft met z'n titel staat niet op zichzelf, dat doen relatief veel mensen om op die manier makkelijk een dergelijke titel te behalen.
Wat de titel dan nog waard is laat ik in het midden, ik vind het echter wel jammer voor de mensen die hard voor de titel gewerkt hebben en de waarde ervan nu zien verminderen.
Dus als je je vriendin ligt te neuken zit je niet aan haar vrouwelijke vormen te denken, maar de constructiewaarde van haar tieten te berekenen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, da's je vak, muts!
Ik zie overal gebouwen
Dat is juist het voordeel van ons economen / bedrijfskundigen, wij weten helemaal niks maar door onze overmatige zelfoverschattingen denken wij ons gewoon te kunnen meten aan alles en iedereen en sturen vervolgens daar dikke facturen voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als er diploma-inflatie heerst krijg je vanzelf meer respect voor ouderen met dergelijke titulatuur. Ik durf mij vakinhoudelijk ook amper te meten aan ir. uit de jaren 80
Exact, terwijl een jurist enkel denkt hoe hij een voordelige alimentatieconstructie kan bouwen waardoor hij haar en zijn toekomstig kind afscheept met een fooitje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je je vriendin ligt te neuken zit je niet aan haar vrouwelijke vormen te denken, maar de constructiewaarde van haar tieten te berekenen?
Daarom studeer ik ook economiequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is juist het voordeel van ons economen / bedrijfskundigen, wij weten helemaal niks maar door onze overmatige zelfoverschattingen denken wij ons gewoon te kunnen meten aan alles en iedereen en sturen vervolgens daar dikke facturen voor.
Ik heb VS en erik nauwelijks met beta-babbels verveeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan stuur je tijdens een meet maar alleen je goede helft op en laat je de betakant thuis.
Maar goed, je gaf zelf net toe dat slechts één hersenhelft van je op die manier functioneert, en aangezien jij je niet durft te meten met anderen waarvan je weet dat ze meer bagage hebben lijkt het erop dat je betekant prevaleert.quote:
Ik werd wel afgebrand omdat ik een gebouw mooi vond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb VS en erik nauwelijks met beta-babbels verveeld.
Goh, dan komen die drie er nog goed vanafquote:
Is economie nou beta of alpha volgens jou?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb VS en erik nauwelijks met beta-babbels verveeld.
Dat is zo alpha als het maar zijn kan, kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werd wel afgebrand omdat ik een gebouw mooi vond.
De laatste keer dat ik mijn vriendin 'lag te neuken', dacht ik aan het Wetboek van Strafrecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je je vriendin ligt te neuken zit je niet aan haar vrouwelijke vormen te denken, maar de constructiewaarde van haar tieten te berekenen?
Ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb als het op economie aankomt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, je gaf zelf net toe dat slechts één hersenhelft van je op die manier functioneert, en aangezien jij je niet durft te meten met anderen waarvan je weet dat ze meer bagage hebben lijkt het erop dat je betekant prevaleert.
Maar ik hou nog steeds van je, daar niet van.
Waar denken wij economen dan aan tijdens het neuken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, terwijl een jurist enkel denkt hoe hij een voordelige alimentatieconstructie kan bouwen waardoor hij haar en zijn toekomstig kind afscheept met een fooitje.
Nee, serieus? Ik kan tijdens het neuken best aan de goed-werkende airconditioning denken
Gammaquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is economie nou beta of alpha volgens jou?
Iedereen hanteert wat anders lijkt het wel m.b.t. economie.
Figures.quote:
Jullie denken aan de 50 euro die je verneukt hebt door zo'n tochtige poolse la aan te douwen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar denken wij economen dan aan tijdens het neuken?
Op welke manier wij fiscaal gunstig de vergoeding voor de vrouw in kwestie in de boeken kunnen opnemen?
En dat is jouw probleem, echte economen / bedrijfskundigen doen alsof ze overal verstand van hebben. Ben net 3 weken bij een nieuwe opdrachtgever in een nieuwe sector binnen, en vertel die dames nu al hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb als het op economie aankomt.
Datzelfde feit geldt echter niet voor mijn mechanica-kunde.
Nee, dat ligt eraan. Econometrie is beta, klassieke economie alpha.quote:
Hohoho, er wordt genoten van luxe dingen, dus voor ¤50 pijpen neuken achter het centraal ben je er niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie denken aan de 50 euro die je verneukt hebt door zo'n tochtige poolse la aan te douwen.
Dat conformeert meer aan mijn idee inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan. Econometrie is beta, klassieke economie alpha.
Maar goed, de hele wereld is tegenwoordig bedrijfskundige en MBA, dus dat valt eerder onder het laatste.
Nee, het kan ook gratisquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho, er wordt genoten van luxe dingen, dus voor ¤50 pijpen neuken achter het centraal ben je er niet.
Wat voor antwoord is eruit gekomen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, dat is niet waar. Ik vroeg me af waarom een meisje met zulke kleine borsten en zonder noemenswaardig achterwerk zulke raadselachtige lingerie droeg.
Mwah, jarenlang alimentatie betalen zou ik niet zonder meer gratis willen noemen. En een duur horloge op haar verjaardag heeft ook z'n prijskaartje.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, natuurlijk niet, ik klink alleen overtuigend.
Tip: romantiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, jarenlang alimentatie betalen zou ik niet zonder meer gratis willen noemen. En een duur horloge op haar verjaardag heeft ook z'n prijskaartje.
Tenzij je natuurlijk een ramkraak pleegt, maar daar zie ik je (tot op heden) niet voor aan.
Het was een onvoldoende die ik niet mocht herkansen, laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor antwoord is eruit gekomen?
Of was het niet multiple choice?
Niks, tijdens de ontgroening kreeg ik al een waardevolle les mee, namelijk dat alle vrouwen hoeren zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip: romantiek.
Klinkt gay, is het ook, maar dan hoef je geen duur horloge te kopen.
Sowieso, dure horloges die niet door jezelf gedragen worden.
Stigmatisering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip: romantiek.
Klinkt gay, is het ook, maar dan hoef je geen duur horloge te kopen.
Sowieso, dure horloges die niet door jezelf gedragen worden.
Ach ja, tentamens genoeg, waar maakt men zich druk om.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een onvoldoende die ik niet mocht herkansen, laten we het daar maar op houden.
If life isnt Disneyland, then why treat her like a fucking princessquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks, tijdens de ontgroening kreeg ik al een waardevolle les mee, namelijk dat alle vrouwen hoeren zijn.
En dat blijkt in de praktijk ook weer geheel waar te zijn, romantiek, life isn't fucking Disneyland.
quote:
Ik zou eerder zeggen dat klassieke economie een gamma-studie is, omdat je toch voornamelijk het menselijk handelen bestudeert. Zeker als je gaat kijken naar de politieke kant van economie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan. Econometrie is beta, klassieke economie alpha.
Maar goed, de hele wereld is tegenwoordig bedrijfskundige en MBA, dus dat valt eerder onder het laatste.
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
If life isnt Disneyland, then why treat her like a fucking princess
Dat mocht van jouquote:
Hm, jij wel.quote:
En dus lieg ik liever met:quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af.
Een bekende Duitse dichter schreef eens: "einfach mal erniedrigen und dann wegwerfen" = "gewoon een keertje vernederen en dan weggooien".
Vervolgens heb je 9 maanden later zo'n kleine GSborderline aan je broek hangen, nee, das romantisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dus lieg ik liever met:
Schat, geen cadeau paste bij jouw adembenemende schoonheid, dus ik geef je mijn lul met een strikje.
Dan dat ik 800 euro spendeer aan materialica.
Dat is correct. Maar over de definities van dergelijke vakken is te twisten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat klassieke economie een gamma-studie is, omdat je toch voornamelijk het menselijk handelen bestudeert. Zeker als je gaat kijken naar de politieke kant van economie.
En dat voorkom je door haar cadeaus te geven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vervolgens heb je 9 maanden later zo'n kleine GSborderline aan je broek hangen, nee, das romantisch.
Als Reya de plaats van TitusPullo als dorpsintellectueel heeft ingenomen, dan heb jij de plaats van Rock_de_Braziliaan als vrouwenhater van FHM-niveau ingenomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af.
Een bekende Duitse dichter schreef eens: "einfach mal erniedrigen und dann wegwerfen" = "gewoon een keertje vernederen en dan weggooien".
Tsja, die Zeiten ändern sich mein Lieber.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als Reya de plaats van TitusPullo als dorpsintellectueel heeft ingenomen, dan heb jij de plaats van Rock_de_Braziliaan als vrouwenhater van FHM-niveau ingenomen.
Alles wordt minder.
Nee, dat voorkom je door gewoon de volgende ochtend weer op te rotten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat voorkom je door haar cadeaus te geven?
Dat lost wel alle problemen op ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, dat voorkom je door gewoon de volgende ochtend weer op te rotten.
Maar dat komt omdat ze jouw identiteit kent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lost wel alle problemen op ja.
Dan neemt ze zeker weten die morning after pil niet, puur om mij te fucken.
Mja, de misogynie is weer sterk bij sommige mensen, ook al claimen ze vast het "ironisch" of "niet serieus" te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als Reya de plaats van TitusPullo als dorpsintellectueel heeft ingenomen, dan heb jij de plaats van Rock_de_Braziliaan als vrouwenhater van FHM-niveau ingenomen.
Alles wordt minder.
Ik meen het bloedserieus hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mja, de misogynie is weer sterk bij sommige mensen, ook al claimen ze vast het "ironisch" of "niet serieus" te doen.
Mijn studie ook, maar het is zo breed als je het maakt. Laatst een paper geschreven vanuit een discursieve invalshoek. Dat leunt sterkt op constructivisme waarbij je dus aan de gang gaat met de betekenis van taal, van menselijke producten. En dan wordt het wel weer erg alpha.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar over de definities van dergelijke vakken is te twisten.
Mijn studie is dan ook enkel gamma, of beperkt beta, of zelfs alpha.
Ik geef alles om wintersport, dus dat is mooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze jouw identiteit kent.
Dat heb ik ondervangen door valse visitekaartjes compleet met niet te traceren telefoonnummer en emailadres.
Overigens geef ik niets om (winter)sport, maar dit filmpje is wel erg cool.
Barney Stinson, he's so awsome , he's so awsome!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef alles om wintersport, dus dat is mooi.
En verder beeld ik me jou vanaf nu in als een soort Barney Stinson, held
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik geloof dat de R&P modjes kinderachtig zijn, dus dan moeten we rem, duke en joac meenemen. Als protection.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef eriksd het volgende:
Dat Wajong topic schreeuwt om een POL raid
Toen ik erachter kwam dat hij in het echt homo was vond ik hem in HIMYM opeens een stuk minder overtuigend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
Barney!
Gelukkig is hij homo, keep the honor up my boy!
Effe dimmen jijquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef eriksd het volgende:
Dat Wajong topic schreeuwt om een POL raid
We hebben jou ook nodig, als redelijk alternatief edoch kritisch uitlatende working-class hero.quote:
Nope.quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef GSbrder het volgende:
Hebben jullie trouwens al gehoord dat Steve Jobs een ruimteschip bouwt in Calli?
[ afbeelding ]
Eh?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef GSbrder het volgende:
Hebben jullie trouwens al gehoord dat Steve Jobs een ruimteschip bouwt in Calli?
[ afbeelding ]
Over Steve Jobs kan ik geen grappen maken, want hij is een ernstig ziek man, dat kan ik voor mijn geweten niet verantwoorden.quote:
Moet ik soms weer tussenbeide komen en in de bres springen voor de arme Wajongers?quote:
Ik wel, vind het een sukkelquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over Steve Jobs kan ik geen grappen maken, want hij is een ernstig ziek man, dat kan ik voor mijn geweten niet verantwoorden.
Wat heeft php nu weer gedaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik soms weer tussenbeide komen en in de bres springen voor de arme Wajongers?
Ga je gang maar. Aansteller.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik soms weer tussenbeide komen en in de bres springen voor de arme Wajongers?
quote:
Doe eens gek, zolang jij er gelukkig van wordt het op te nemen voor volslagen onbekenden, moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:05 schreef von_Preussen het volgende:
PHP schijnt ondanks zijn geprolongeerde afwezigheid de users hier toch te blijven intrigeren.
Beetje zoals jij jezelf beter voelt door volslagen onbekenden af te kraken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe eens gek, zolang jij er gelukkig van wordt het op te nemen voor volslagen onbekenden, moet je dat vooral doen.
Zoals beschreven in dat rapport wat je vanochtend van het bureau van je collega geskipt hebt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een voorbeeldfunctie.
Exact.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals beschreven in dat rapport wat je vanochtend van het bureau van je collega geskipt hebt?
quote:En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zin de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,
Dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.
HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS, sorry!
Wie kraak ik af?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Beetje zoals jij jezelf beter voelt door volslagen onbekenden af te kraken?
Stiekem vind je php gewoon een beetje lief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een voorbeeldfunctie.
Nietzsche overigens ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef GSbrder het volgende:
De grootste filosoof die wij in Nederland ooit hebben gehad is het trouwens met me eens:
[..]
Zo beeldde ik me Voorschrift ook in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef alles om wintersport, dus dat is mooi.
En verder beeld ik me jou vanaf nu in als een soort Barney Stinson, held
[ afbeelding ]
Idd, als je ene oorlog begint moet je altijd zorgen dat de Joden aan jouw kant staan, dan win je alles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
Voorbeeldfuncties kunnen ook negatief zijn, door Hitler weten we hoe het niet moet bijvoorbeeld.
"Have you met Ted" was dan ook het credo voor het flirten met de barvrouw en dat doorspelen naar Erik, die uitermate gefascineerd was door haar achterwerk.quote:
En dan gaat het goed en dan moet die overheid weer heel snel weg zijn omdat het de markt beschadigdquote:PROVADA: ‘Overheid moet pro-actiever zijn bij afstoten vastgoed’
AMSTERDAM - De Rijksoverheid moet eerder inspelen op kantoren en gebieden die worden afgestoten. Dat zegt Edo Arnoldussen directeur van de RVOB, de vastgoedtak van het ministerie van Financiën. Hij zei dat op een bijeenkomst op de Provada over het nationaal ruimtelijk beleid.
En vervolgens?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Have you met Ted" was dan ook het credo voor het flirten met de barvrouw en dat doorspelen naar Erik, die uitermate gefascineerd was door haar achterwerk.
Een Bismarckiaanse wijsheid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, als je ene oorlog begint moet je altijd zorgen dat de Joden aan jouw kant staan, dan win je alles.
Exact, erik zat achterstevoren op zijn barkruk toen de deerne een servetje van het belendende tafeltje liet glijden en door de knietjes ging.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Have you met Ted" was dan ook het credo voor het flirten met de barvrouw en dat doorspelen naar Erik, die uitermate gefascineerd was door haar achterwerk.
Het was inderdaad net een scene uit How I met your mother.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, erik zat achterstevoren op zijn barkruk toen de deerne een servetje van het belendende tafeltje liet glijden en door de knietjes ging.
Bleef ze geintrigeerd naar Voorschrift staren, niet wetende of haar gaydar malfunctioneerde en ze een aantrekkelijke en welgestelde gagfi jongeman aan de flirt had, of dat haar instinct toch juist was en ze meer kans had bij de blonde reus naast hem.quote:
Whos who?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was inderdaad net een scene uit How I met your mother.
Heeft erik nog actie ondernemen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bleef ze geintrigeerd naar Voorschrift staren, niet wetende of haar gaydar malfunctioneerde en ze een aantrekkelijke en welgestelde gagfi jongeman aan de flirt had, of dat haar instinct toch juist was en ze meer kans had bij de blonde reus naast hem.
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.quote:
Marshall Erickson?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.
Ah juist, Marshall.quote:
Hij doelt op zichzelf hoor, GS ik groter dan ik ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft erik nog actie ondernemen?
VS lijkt me een uitermate geschikte wingman, beter dan een heterowingman die alle vrouwen voor "de grap" vertelt dat ie homo met je is waardoor je imago in de desbetreffende gelegenheid naar de maan is.
Marshall is eigenlijk de ongekroonde koning van die crewquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.
Erik, erik, je snapt toch dat blonde reus voor jou staat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij doelt op zichzelf hoor, GS ik groter dan ik ben.
Attention whore.
Verder kijk ik niet naar HIMYM dus ik hou mij even afzijdig.
Doch, ik wacht op een uitnodiging voor je kroegtocht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef eriksd het volgende:
Volgende meet, dat blijft ook maar rondzingen hé.
Formaliteit. Naief linksmens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Donner: VNG-besluit is afwijzing totale akkoord
Waarom uberhaupt een stemming houden als de gemeenten toch geen andere keus hadden dan instemmen?
Democratie, lol.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom uberhaupt een stemming houden als de gemeenten toch geen andere keus hadden dan instemmen?
Niets ervan.quote:
Geen idee, waarom een referendum houden als je toch verplicht bent mee te doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Moet jij eens opletten, Noorman!quote:
Die is zo gay, dattie straight isquote:
Jij had een hollandser hoofd dan ik.quote:
Ik heb donker haar.quote:
Je hebt gelijk, oh grote Akelaquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou nou jongens, jullie zijn beiden Arisch, kop op, er zijn ergere dingen.
Dit vind ik nou niet zo aardigquote:
Wat een format zeg. Tjonge.quote:Ted vows here and now that when he has kids that he is going to tell them every single detail of how he met their mother—Thus birthing the entire concept for the series.
Primus inter pares (Latijn), eerste onder zijns gelijken, betekent dat een lid van een groep dezelfde rechten heeft als alle anderen, maar toch een verhoogd aanzien heeft.quote:
Hé, gaan we nu selectief doorklikken op mijn wiki-linkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Primus inter pares (Latijn), eerste onder zijns gelijken, betekent dat een lid van een groep dezelfde rechten heeft als alle anderen, maar toch een verhoogd aanzien heeft.
Awh wat een compliment.
Dolle boel. Verder is het gewoon Friends met een ontwikkelde en stijlvollere Joey.quote:
Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, waarom een referendum houden als je toch verplicht bent mee te doen?
Creabea dat ik ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hé, gaan we nu selectief doorklikken op mijn wiki-link?
How I met your mother is gaafquote:
Overigens niet vreemd, ik heb ook wel eens schijnsalarisonderhandelingen meegemaaktquote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
Toch maar even kijken. Raden jullie hem aan?
Ik ben kunstcriticus, gespecialiseerd in Griekse mannen-buste's uit de oudheid met uitwijkers naar lichaamssculptuur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had kunstenaar moeten worden.
Mooi zo.quote:
Ja.quote:
Ik mag graag naar kunst kijken, maar niet enkel Griekse mannen-buste'squote:Op woensdag 8 juni 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben kunstcriticus, gespecialiseerd in Griekse mannen-buste's uit de oudheid.
Nee, de knollenclub.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik dacht je bedoelde deze: http://www.rbc.com/country-select.html
Nep-elitarist.quote:
Niemand die aan die club wat zal missen.quote:
QFTquote:
Dan gaat de rest nog banger naar de overheid kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Als er één schaap van de dam is geschopt...
Ik mag graag kunst voorbijlopen en een korte blik er op werpen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag graag naar kunst kijken, maar niet enkel Griekse mannen-buste's
Correct. Maar dat heb ik met PSV ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niemand die aan die club wat zal missen.
Ik mag graag naar een museum gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mag graag kunst voorbijlopen en een korte blik er op werpen.
Hehe, droge humor maar ik lig dubbel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag graag naar een museum gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, al zoekende op anti-chicken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, droge humor maar ik lig dubbel.
Dat is trouwens onmogelijk. Zelfs als de onderklasse uitsterft, dan ontstaat er een nieuwe onderklasse. Er bungelt altijd iemand onderaan.quote:
Gewoon een hypothetische vraag, nietquote:
Zucht, pragmaticus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is trouwens onmogelijk. Zelfs als de onderklasse uitsterft, dan ontstaat er een nieuwe onderklasse. Er bungelt altijd iemand onderaan.
Door we het te sponsoren en subsidieren krijgen we er meer vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is trouwens onmogelijk. Zelfs als de onderklasse uitsterft, dan ontstaat er een nieuwe onderklasse. Er bungelt altijd iemand onderaan.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook, al zoekende op anti-chicken.
Dus speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Journalisten blijven nodig inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |