Nietzsche overigens ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef GSbrder het volgende:
De grootste filosoof die wij in Nederland ooit hebben gehad is het trouwens met me eens:
[..]
Zo beeldde ik me Voorschrift ook in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geef alles om wintersport, dus dat is mooi.
En verder beeld ik me jou vanaf nu in als een soort Barney Stinson, held
[ afbeelding ]
Idd, als je ene oorlog begint moet je altijd zorgen dat de Joden aan jouw kant staan, dan win je alles.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact.
Voorbeeldfuncties kunnen ook negatief zijn, door Hitler weten we hoe het niet moet bijvoorbeeld.
"Have you met Ted" was dan ook het credo voor het flirten met de barvrouw en dat doorspelen naar Erik, die uitermate gefascineerd was door haar achterwerk.quote:
En dan gaat het goed en dan moet die overheid weer heel snel weg zijn omdat het de markt beschadigdquote:PROVADA: ‘Overheid moet pro-actiever zijn bij afstoten vastgoed’
AMSTERDAM - De Rijksoverheid moet eerder inspelen op kantoren en gebieden die worden afgestoten. Dat zegt Edo Arnoldussen directeur van de RVOB, de vastgoedtak van het ministerie van Financiën. Hij zei dat op een bijeenkomst op de Provada over het nationaal ruimtelijk beleid.
En vervolgens?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Have you met Ted" was dan ook het credo voor het flirten met de barvrouw en dat doorspelen naar Erik, die uitermate gefascineerd was door haar achterwerk.
Een Bismarckiaanse wijsheid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, als je ene oorlog begint moet je altijd zorgen dat de Joden aan jouw kant staan, dan win je alles.
Exact, erik zat achterstevoren op zijn barkruk toen de deerne een servetje van het belendende tafeltje liet glijden en door de knietjes ging.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Have you met Ted" was dan ook het credo voor het flirten met de barvrouw en dat doorspelen naar Erik, die uitermate gefascineerd was door haar achterwerk.
Het was inderdaad net een scene uit How I met your mother.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, erik zat achterstevoren op zijn barkruk toen de deerne een servetje van het belendende tafeltje liet glijden en door de knietjes ging.
Bleef ze geintrigeerd naar Voorschrift staren, niet wetende of haar gaydar malfunctioneerde en ze een aantrekkelijke en welgestelde gagfi jongeman aan de flirt had, of dat haar instinct toch juist was en ze meer kans had bij de blonde reus naast hem.quote:
Whos who?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was inderdaad net een scene uit How I met your mother.
Heeft erik nog actie ondernemen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bleef ze geintrigeerd naar Voorschrift staren, niet wetende of haar gaydar malfunctioneerde en ze een aantrekkelijke en welgestelde gagfi jongeman aan de flirt had, of dat haar instinct toch juist was en ze meer kans had bij de blonde reus naast hem.
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.quote:
Marshall Erickson?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.
Ah juist, Marshall.quote:
Hij doelt op zichzelf hoor, GS ik groter dan ik ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft erik nog actie ondernemen?
VS lijkt me een uitermate geschikte wingman, beter dan een heterowingman die alle vrouwen voor "de grap" vertelt dat ie homo met je is waardoor je imago in de desbetreffende gelegenheid naar de maan is.
Marshall is eigenlijk de ongekroonde koning van die crewquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.
Erik, erik, je snapt toch dat blonde reus voor jou staat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij doelt op zichzelf hoor, GS ik groter dan ik ben.
Attention whore.
Verder kijk ik niet naar HIMYM dus ik hou mij even afzijdig.
Doch, ik wacht op een uitnodiging voor je kroegtocht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef eriksd het volgende:
Volgende meet, dat blijft ook maar rondzingen hé.
Formaliteit. Naief linksmens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Donner: VNG-besluit is afwijzing totale akkoord
Waarom uberhaupt een stemming houden als de gemeenten toch geen andere keus hadden dan instemmen?
Democratie, lol.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Donner: VNG-besluit is afwijzing totale akkoord
Waarom uberhaupt een stemming houden als de gemeenten toch geen andere keus hadden dan instemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |