Hij doelt op zichzelf hoor, GS ik groter dan ik ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft erik nog actie ondernemen?
VS lijkt me een uitermate geschikte wingman, beter dan een heterowingman die alle vrouwen voor "de grap" vertelt dat ie homo met je is waardoor je imago in de desbetreffende gelegenheid naar de maan is.
Marshall is eigenlijk de ongekroonde koning van die crewquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rolverdeling is weer een ander verhaal, maar ik denk dat Erik Ted was (vrijgezel), ik dan maar Barney (de flikker) en jij die andere gozer met z'n vriendin waar ik de naam van kwijt ben.
Erik, erik, je snapt toch dat blonde reus voor jou staat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij doelt op zichzelf hoor, GS ik groter dan ik ben.
Attention whore.
Verder kijk ik niet naar HIMYM dus ik hou mij even afzijdig.
Doch, ik wacht op een uitnodiging voor je kroegtocht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:18 schreef eriksd het volgende:
Volgende meet, dat blijft ook maar rondzingen hé.
Formaliteit. Naief linksmens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Donner: VNG-besluit is afwijzing totale akkoord
Waarom uberhaupt een stemming houden als de gemeenten toch geen andere keus hadden dan instemmen?
Democratie, lol.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom uberhaupt een stemming houden als de gemeenten toch geen andere keus hadden dan instemmen?
Niets ervan.quote:
Geen idee, waarom een referendum houden als je toch verplicht bent mee te doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Moet jij eens opletten, Noorman!quote:
Die is zo gay, dattie straight isquote:
Jij had een hollandser hoofd dan ik.quote:
Ik heb donker haar.quote:
Je hebt gelijk, oh grote Akelaquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou nou jongens, jullie zijn beiden Arisch, kop op, er zijn ergere dingen.
Dit vind ik nou niet zo aardigquote:
Wat een format zeg. Tjonge.quote:Ted vows here and now that when he has kids that he is going to tell them every single detail of how he met their mother—Thus birthing the entire concept for the series.
Primus inter pares (Latijn), eerste onder zijns gelijken, betekent dat een lid van een groep dezelfde rechten heeft als alle anderen, maar toch een verhoogd aanzien heeft.quote:
Hé, gaan we nu selectief doorklikken op mijn wiki-linkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Primus inter pares (Latijn), eerste onder zijns gelijken, betekent dat een lid van een groep dezelfde rechten heeft als alle anderen, maar toch een verhoogd aanzien heeft.
Awh wat een compliment.
Dolle boel. Verder is het gewoon Friends met een ontwikkelde en stijlvollere Joey.quote:
Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, waarom een referendum houden als je toch verplicht bent mee te doen?
Creabea dat ik ben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hé, gaan we nu selectief doorklikken op mijn wiki-link?
How I met your mother is gaafquote:
Overigens niet vreemd, ik heb ook wel eens schijnsalarisonderhandelingen meegemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |