Is economie nou beta of alpha volgens jou?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb VS en erik nauwelijks met beta-babbels verveeld.
Dat is zo alpha als het maar zijn kan, kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werd wel afgebrand omdat ik een gebouw mooi vond.
De laatste keer dat ik mijn vriendin 'lag te neuken', dacht ik aan het Wetboek van Strafrecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je je vriendin ligt te neuken zit je niet aan haar vrouwelijke vormen te denken, maar de constructiewaarde van haar tieten te berekenen?
Ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb als het op economie aankomt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, je gaf zelf net toe dat slechts één hersenhelft van je op die manier functioneert, en aangezien jij je niet durft te meten met anderen waarvan je weet dat ze meer bagage hebben lijkt het erop dat je betekant prevaleert.
Maar ik hou nog steeds van je, daar niet van.
Waar denken wij economen dan aan tijdens het neuken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact, terwijl een jurist enkel denkt hoe hij een voordelige alimentatieconstructie kan bouwen waardoor hij haar en zijn toekomstig kind afscheept met een fooitje.
Nee, serieus? Ik kan tijdens het neuken best aan de goed-werkende airconditioning denken
Gammaquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is economie nou beta of alpha volgens jou?
Iedereen hanteert wat anders lijkt het wel m.b.t. economie.
Figures.quote:
Jullie denken aan de 50 euro die je verneukt hebt door zo'n tochtige poolse la aan te douwen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar denken wij economen dan aan tijdens het neuken?
Op welke manier wij fiscaal gunstig de vergoeding voor de vrouw in kwestie in de boeken kunnen opnemen?
En dat is jouw probleem, echte economen / bedrijfskundigen doen alsof ze overal verstand van hebben. Ben net 3 weken bij een nieuwe opdrachtgever in een nieuwe sector binnen, en vertel die dames nu al hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de wijsheid in pacht heb als het op economie aankomt.
Datzelfde feit geldt echter niet voor mijn mechanica-kunde.
Nee, dat ligt eraan. Econometrie is beta, klassieke economie alpha.quote:
Hohoho, er wordt genoten van luxe dingen, dus voor ¤50 pijpen neuken achter het centraal ben je er niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie denken aan de 50 euro die je verneukt hebt door zo'n tochtige poolse la aan te douwen.
Dat conformeert meer aan mijn idee inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan. Econometrie is beta, klassieke economie alpha.
Maar goed, de hele wereld is tegenwoordig bedrijfskundige en MBA, dus dat valt eerder onder het laatste.
Nee, het kan ook gratisquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho, er wordt genoten van luxe dingen, dus voor ¤50 pijpen neuken achter het centraal ben je er niet.
Wat voor antwoord is eruit gekomen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, dat is niet waar. Ik vroeg me af waarom een meisje met zulke kleine borsten en zonder noemenswaardig achterwerk zulke raadselachtige lingerie droeg.
Mwah, jarenlang alimentatie betalen zou ik niet zonder meer gratis willen noemen. En een duur horloge op haar verjaardag heeft ook z'n prijskaartje.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, natuurlijk niet, ik klink alleen overtuigend.
Tip: romantiek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, jarenlang alimentatie betalen zou ik niet zonder meer gratis willen noemen. En een duur horloge op haar verjaardag heeft ook z'n prijskaartje.
Tenzij je natuurlijk een ramkraak pleegt, maar daar zie ik je (tot op heden) niet voor aan.
Het was een onvoldoende die ik niet mocht herkansen, laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor antwoord is eruit gekomen?
Of was het niet multiple choice?
Niks, tijdens de ontgroening kreeg ik al een waardevolle les mee, namelijk dat alle vrouwen hoeren zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip: romantiek.
Klinkt gay, is het ook, maar dan hoef je geen duur horloge te kopen.
Sowieso, dure horloges die niet door jezelf gedragen worden.
Stigmatisering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tip: romantiek.
Klinkt gay, is het ook, maar dan hoef je geen duur horloge te kopen.
Sowieso, dure horloges die niet door jezelf gedragen worden.
Ach ja, tentamens genoeg, waar maakt men zich druk om.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was een onvoldoende die ik niet mocht herkansen, laten we het daar maar op houden.
If life isnt Disneyland, then why treat her like a fucking princessquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks, tijdens de ontgroening kreeg ik al een waardevolle les mee, namelijk dat alle vrouwen hoeren zijn.
En dat blijkt in de praktijk ook weer geheel waar te zijn, romantiek, life isn't fucking Disneyland.
quote:
Ik zou eerder zeggen dat klassieke economie een gamma-studie is, omdat je toch voornamelijk het menselijk handelen bestudeert. Zeker als je gaat kijken naar de politieke kant van economie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan. Econometrie is beta, klassieke economie alpha.
Maar goed, de hele wereld is tegenwoordig bedrijfskundige en MBA, dus dat valt eerder onder het laatste.
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
If life isnt Disneyland, then why treat her like a fucking princess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |