Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?quote:
Je bedoelt dat de VU de Inholland oder de uni's is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat VU een kutuni is.
Slechts uni in naam.
VUquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?
Wat vinden jullie trouwens de slechtste universiteiten des Lands?
Omhoog trekken wellicht, maar wanneer in eerste instantie in de eerste jaren het verschil "VU" student of "UvA" student wegvalt dan is het diploma-inflatie voor de UvA studenten, alles voor niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?
Wat vinden jullie trouwens de slechtste universiteiten des Lands?
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de VU de Inholland oder de uni's is?
Point made, tis gewoon in praktijk een HBO.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
De mensen op de VU zijn ook kut. Van die mensen die tot hun 25ste thuiswonen, al op hun 16e de ware hebben gevonden en als hobby's uitgaan hebben.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
De mensen op de VU zijn ook kut. Van die mensen die tot hun 25ste thuiswonen, al op hun 16e de ware hebben gevonden en als hobby's uitgaan hebben.
Plural.quote:
Hm, beetje doorgeschoten met "inflatiecorrectie", het begint klein en eindigt groot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Het Europees Parlement wil vanaf 2014 elk jaar 5 procent meer geld voor Europa.
EUSSR
Ik snap hem nietquote:
Europarlementariers gingen er van ALLE beroepen in heel Nederland er gemiddeld het meest op vooruit. Geeft te denken, niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
EUSSR
Dat soort types zijn het. Pseudo-intellectuelen op de VU.quote:
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort types zijn het. Pseudo-intellectuelen op de VU.
Of nemen ze tegenwoordig zelfs die moeite niet meer?
Oeiquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.
Bovendien geforceerd toegelaten door steungroepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.
Nederland is zo gek nog wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien geforceerd toegelaten door steungroepen.
Ah ja. "Ik zie amper allochtonen op mijn universiteit"quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg het per e-mail als pdf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
Jezus tering zeg, krijg ik mijn loonstrook in het vervolg niet meer per post maar moet allerlei achterlijke accounts aanmaken om het online te krijgen.
Godsgloeiende kankerzooi, flikker eens op, ik wil het gewoon op papier krijgen.
Het is ook zo, het is zo geregeld dat voor allochtonen andere toelatingseisen gelden daar.quote:
Ik ken één iemand die dat studeert en dat is een van de weinige mensen aan wie ik een enorme teringhekel heb. Dus geheel objectief zal mijn oordeel niet zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
Erik, ze zitten bij jou op school, wat vind jij van Beta-Gamma's?
Goeie zaak. Hopen dat dat slappe gedoe dan ook is afgelopen en dat de macht van de nationale regeringen beteugeld gaat worden, zeker op financieel gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
EUSSR
Ik heb op mijn universiteit geen minderheden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah ja. "Ik zie amper allochtonen op mijn universiteit"
"Nepstudent, het stikt ervan op mijn uni!"
"Waar studeer je dan?"
9 vd 10 keer gevolgd door "ik studeer aan de VU"
Ik krijg het op m'n bureau van de afdelingssecretaresse, mooi in envelopje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Ik wil het gewoon op papier hebben.
Ik weet het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook zo, het is zo geregeld dat voor allochtonen andere toelatingseisen gelden daar.
Haha, duidelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken één iemand die dat studeert en dat is een van de weinige mensen aan wie ik een enorme teringhekel heb. Dus geheel objectief zal mijn oordeel niet zijn.
Beetje schoensmeer en gebrekkig Nederlands doet wonderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als we zo omgingen met onze zorgbehoevenden/ouderen, woonden we in een paradijs.
Gelukkig zitten er nog wat rechtse theologen in Nijmegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
De VU gecombineerd met Nijmegen, dat zou toch wel de natte droom van elke rooie zijn.
De meeste allochtonen bij ons zijn buitenlandse studenten. Wel zat vrouwen, maar wat wil je met medische studiesquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb op mijn universiteit geen minderheden.
Vrouwen en allochtonen, ze zijn er niet, tenzij je met de laatste categorie chinezen meetelt.
Jammer dat jij er geen interesse in hebt, anders had ik gevraagd of je de afdelingssecretaresse ook op je bureau krijgt, mooi met een strikje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik krijg het op m'n bureau van de afdelingssecretaresse, mooi in envelopje.
Bij mijn huidige werkgever heb ik 'm altijd al als PDF gekregen. En het afgelopen jaar hebben we geloof ik nog niet eens één pak printpapier gebruikt, het is een near paperless officequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
Jezus tering zeg, krijg ik mijn loonstrook in het vervolg niet meer per post maar moet allerlei achterlijke accounts aanmaken om het online te krijgen.
Godsgloeiende kankerzooi, flikker eens op, ik wil het gewoon op papier krijgen.
Ik krijg helemaal niks. Enkel per kwartaal een accountant met vraagtekens bij bankafschriften over "privé opnamen"quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik krijg het op m'n bureau van de afdelingssecretaresse, mooi in envelopje.
Goh, nee, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De meeste allochtonen bij ons zijn buitenlandse studenten. Wel zat vrouwen, maar wat wil je met medische studiesPsychologie is hier 70-80% allochtoon en vrouwelijk (Duits en blond). Zelfs het rumoer tijdens colleges is duits
Nijmegen is koning, ik ben daar eens met een maat naar college gegaan, uiteraard strak in pak en dan helemaal voorin zitten. Toen ik tijdens de pauze naar buiten marcheerde had je ze moeten zien kijken, een man in pak, dat kenden ze alleen van de televisie en van de verhalen van hun grootouders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Leiden lijkt mij een leuke uni. Of Nijmegen.
Ah je werkt voor je pa en graait in de kas?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niks. Enkel per kwartaal een accountant met vraagtekens bij bankafschriften over "privé opnamen"
Nijmegen is niet heel slecht, qua rechten heeft het de dubieuze eer wat gekke politici voor te brengen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:06 schreef eriksd het volgende:
Leiden lijkt mij een leuke uni. Of Nijmegen.
*kijkt in profiel*quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, nee, daar heb ik geen last van.
Pakis en chings, een paar spanjaarden maar voor de rest is 80 - 90% blank, mannelijk en arisch.
Waarom zou je in pak naar colleges gaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nijmegen is koning, ik ben daar eens met een maat naar college gegaan, uiteraard strak in pak en dan helemaal voorin zitten. Toen ik tijdens de pauze naar buiten marcheerde had je ze moeten zien kijken, een man in pak, dat kenden ze alleen van de televisie en van de verhalen van hun grootouders.
Hij is ook blank en blond. 100% match.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nijmegen is niet heel slecht, qua rechten heeft het de dubieuze eer wat gekke politici voor te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |