Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat deze uit mei-juni 2010 komen. Oude screens zien er in vergelijking toch een stuk minder uit, vooral de aliens zelf en de spelersmodellen zijn er FLINK op vooruit gegaan.quote:
Nice, betekent dus dat het er nog beter uit gaan zien!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat deze uit mei-juni 2010 komen. Oude screens zien er in vergelijking toch een stuk minder uit, vooral de aliens zelf en de spelersmodellen zijn er FLINK op vooruit gegaan.
Eén van de meest awesome films ooit vergamen, hoe verzinnen ze het!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef rubje het volgende:
Naja... een film uit 1986 nadoen..hoe verzin je het..
Nee, dat was ie NIET. Als er iets een flop was onder fans van het eerste uur dan is het die titel uit 2010 wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb pas nog Aliens Vs Predator gespeeld die was wel aardig.
Geen verhaal, nauwelijks gameplay die vernieuwend was, afwerking van likmevestje. Belichtingstechniek en AI hebben dat spel gered, en anno 1999 pikte je dat als gamer gewoon, maar met AvP'00 liep men bij Rebellion tegen dezelfde dingen aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Huh, AvP'99 een techdemo? Die engine is toch nooit ergens anders voor gebruikt? Niet zo gek ook, gezien de 256k kleuren textures....
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef rubje het volgende:
Naja... een film uit 1986 nadoen..hoe verzin je het..
quote:
ZIN IN!!quote:
Gamekings zijn bazen jong!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook op youtube te vinden, fuck op met die gamekings
Maar mooie gameplay, alles wat AvP had moeten zijn qua sfeer. Alleen die crusher vind ik wat minder...
AVP werkte goed, vond ik leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Slechter dan AVP kan het bijna niet worden en die scoorde wat? 6.8. Really?!
AvP2 was voor die tijd een prima gamequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
!
Met nog een goeie sneer naar de WiiU
Hierdoor had ik eigenlijk al geen zin in toen ik de trailers enz zag en toen wist ik nog niet of die tof of klote ging worden. Sowieso heb ik dat probleem vaak in games dat constante geknal op alles en iedereen dat zou ik graag anders zien.quote:1979: één enkele xenomorph doodt zes van de zeven bemanningsleden van het ruimteschip Nostromo. 2013: één enkele marine doodt een dikke honderd xenomorphs, waarvan tientallen met de kracht van z'n elleboog. Aliens hebben door de jaren heen duidelijk aan kracht ingeboet.
Aliens vond ik heel vet maar dit ziet er toch te makkelijk uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat was al kenmerkend voor Aliens an sich, magoed.
Die blonk ook niet uit in geloofwaardigheid en stond bol van 2D-karakters. Cameron is van oorsprong een striptekenaar en dat merk je in 90% van zijn films.
Neemt niet weg dat dit gewoon verkwisting is van de franchise.
Ik ga vanavond spelen, schrijf een review en daarna een open brief naar Fox, Sega, Gearbox en iedereen die ooit nog van plan is een Alien/Alien versus Predator titel te gaan maken: doe het alsjeblieft gewoon met liefde voor de franchise en kijk vooral eens naar concurrentie als het gaat om afwerking, verhaalvertelling en MP componenten.
Dit is dus geen bug. Dit zit echt in het spel en is zo bedoeld. Ze zijn uitgelegd als een blinde soort aliens die op geluid afgaan in een sewer level. Ik verzin dit niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Extra Chromosoompje?
Dat filmpjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit is dus geen bug. Dit zit echt in het spel en is zo bedoeld. Ze zijn uitgelegd als een blinde soort aliens die op geluid afgaan in een sewer level. Ik verzin dit niet.
Weten ze bij Gearbox eigenlijk wel dat Giger's aliens sowieso geen ogen hadden?
Also, bugfest:
En die ben ik dus serieus tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Extra Chromosoompje?
Dit gaat echt zo'n ding op internet worden denk ik jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:58 schreef Disorder het volgende:
IGN: Een 4.5. Ouch. Op Metacritics scoort de game momenteel nog slechter dan Duke Nukem Forever.
edit:
De Gearbox fora zijn om te smullen nu.
So true...quote:The people who made Aliens: colonial Marines don't love Aliens.
They aren't fans of the series. They're not even fans of the movie.
They're fans of the 15-20 minutes of Colonial Marine porn aboard the Sulaco and dropship. They're fans of Hudson's posturing, of the tech, of the back-talking "badass" marines. They're the worst kind of fan, in that they don't actually understand the thing it is they love; they take one passing glance at the surface of it and completely miss everything of substance underneath.
original post by SiL from avpgalaxy.net
Succes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
So true...
Ik ga eens spelen, eerste biertje zit erin om het scherpe randje eraf te halen.
Welke serie bedoelen ze? De games of is er nog meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
So true...
Ik ga eens spelen, eerste biertje zit erin om het scherpe randje eraf te halen.
quote:
quote:Hier en daar wat onhandige resolutie aan textures gekozen omdat er gewoon meer detail op mag
Ik heb je verhaal wel gelezen hoor, en ben blij dat het niet alleen maar huilen is, maar zo'n voorbeeld als die texture is wel echt om te janken... Erg jammer, gemiste kans, Gearboxquote:
In veel gevallen loop je er voorbij zonder het te merken, eerlijk waar. Maar bij andere objecten waar je iets op moet halen is het dan ook zo en dat is jammer. Andere random objecten zijn scherp als fuck.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal wel gelezen hoor, en ben blij dat het niet alleen maar huilen is, maar zo'n voorbeeld als die texture is wel echt om te janken... Erg jammer, gemiste kans, Gearbox
De films, kutje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke serie bedoelen ze? De games of is er nog meer?
Dude!quote:
Guy has a point en ik zie persoonlijk DLC ook echt als de kanker van de laatste generatie. Als je bij release al weet welke DLC je gaat bieden dan doe je iets niet goed IMO.quote:
Ik ken de films pas sinds kort dus ik dacht dat er misschien ook iets van een serie was ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je enigszins Engels kon en daarnaast begrijpend kon lezen dan kon je eruit destileren dat de schrijver bedoelt dat de makers fan zijn van het macho-aspect van 1 film, terwijl datzelfde macho-aspect glashard onderuit gehaald wordt in de film. De focus komt daardoor totaal op het verkeerde te liggen.
Deel 1quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ken de films pas sinds kort dus ik dacht dat er misschien ook iets van een serie was ofzo
Maargoed het allemaal kut dus!
Ik ga hem ook ooit wel een keer even doorspelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef lipjes het volgende:
Over gezuip gesproken.
Ik heb volgens mij koppijn gekregen van het gedrocht dat aliens heet
Probeer hem met veel pijn en moeite uit te spelen door mijn voldoening te vinden in hicks shotgun, hudsons pulse rifle & vasquez smart gun.
Maar blijf het niet super vinden
Tevens:
Dan doen ze iets prima, blijkbaar trappen mensen er allemaal in. Het verkoopt. Er is blijkbaar vraag naar vage DLC, dus komt er aanbod. Ik kan me niet heugen dat ik ooit iets gepre-ordered heb voor DLC, eigenlijk. Ik twijfel over SimCity, want hoewel de Europese set huizen wel leuk zijn, vind ik ze belachelijk duur. Je voelt je haast genaaid als je de speciale editie pre-ordered. Het zijn fucking huisjes, die vast en zeker straks beter, mooier en uitgebreider via een mod binnen het spel te zien zijn. Zo, twijfel weggeschreven bij dezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Guy has a point en ik zie persoonlijk DLC ook echt als de kanker van de laatste generatie. Als je bij release al weet welke DLC je gaat bieden dan doe je iets niet goed IMO.
twitter:JimSterling twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 12:07:16That good looking demo of Colonial Marines they kept showing at events? Not part of the game. It was entirely contrived, and basically a lie reageer retweet
Mja, dat is wel erg apart. Op de E3 zag het er allemaal veelbelovend uit, maar als ik het zo allemaal zie ik dit een gevalletje: never mind, won't play.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:29 schreef Disorder het volgende:
twitter:JimSterling twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 12:07:16That good looking demo of Colonial Marines they kept showing at events? Not part of the game. It was entirely contrived, and basically a lie reageer retweet
Sterker nog. De screens die ze voor de release lieten zien zagen er vele malen beter uit dan álles wat ik nu op Youtube zie. Hoe is het mogelijk dat een gamedeveloper gewoonweg mag liegen tegen potentiële kopers om ze erin te luizen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:33 schreef Pheno het volgende:
Flater van jewelste om je publiek zo te belazeren.
Als mensen erin blijven trappen wel. Feit is dat je voor een volledig spel nu 5x af kunt rekenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 06:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doen ze iets prima, blijkbaar trappen mensen er allemaal in. Het verkoopt. Er is blijkbaar vraag naar vage DLC, dus komt er aanbod. Ik kan me niet heugen dat ik ooit iets gepre-ordered heb voor DLC, eigenlijk. Ik twijfel over SimCity, want hoewel de Europese set huizen wel leuk zijn, vind ik ze belachelijk duur. Je voelt je haast genaaid als je de speciale editie pre-ordered. Het zijn fucking huisjes, die vast en zeker straks beter, mooier en uitgebreider via een mod binnen het spel te zien zijn. Zo, twijfel weggeschreven bij dezen
Een jaar later worden de meeste games niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als mensen erin blijven trappen wel. Feit is dat je voor een volledig spel nu 5x af kunt rekenen.
Doe dan een jaar later een mappack voor een schappelijk prijsje zou ik zeggen.
Omdat de servers gesloten worden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een jaar later worden de meeste games niet meer gespeeld.
Tegenwoordig niet meer nee. Maar als je dus tijd gaat investeren in een DLC pak van 4 episodes terwijl je game nog niet uit is dan liggen je prioriteiten niet goed. BF3 vind ik dat betreft op het randje balanceren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een jaar later worden de meeste games niet meer gespeeld.
Meestal omdat er alweer andere games uit zijn gekomen die je als gamer wil spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Omdat de servers gesloten worden?
AvP2 tot aan het jaar van sluiten online gespeeld...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal omdat er alweer andere games uit zijn gekomen die je als gamer wil spelen.
Dat kan, maar feit is dat mensen weer nieuwe games kopen en na een jaar de meeste games niet meer aanraken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
AvP2 tot aan het jaar van sluiten online gespeeld...
quote:
Bronquote:First off, due to me breaking NDA, I can't provide any proof that I'm not just talking out of my ass. But I figure you'd be interested in hearing what I have to say regardless. I've been on the project for around a year and a half, so some of the following are things I've heard from more senior guys.
Pecan (the internal codename for ACM) has a pretty long history. SEGA, GBX and 20th Century FOX came to an agreement to produce an Aliens game around 6 years ago, after which SEGA almost immediately announced it, long before Pecan had even started production. The game has been in active development in the past, only to be shelved in favor of another project (Borderlands, Duke, etc), and each time it was resumed it would undergo a major content overhaul.
SEGA, naturally, wasn't super pleased about the delays, but GBX got away with it for a long time and the contract between SEGA and GBX kept getting augmented to push the projected release further and further back. The last time it was resumed, GBX outsourced a good portion of the game to outside companies. Initially, the plan was for TimeGate to take the majority of campaign, GBX would take MP, Demiurge and Nerve would handle DLC and various other focused tasks. This decision was made mostly so that most of the developers at GBX could continue working on Borderlands 2, while a small group of LDs, coders and designers dealt with Pecan.
Somehow the schedules for Pecan and Borderlands 2 managed to line up and GBX realized that there was no fucking way they could cert and ship two titles at the same time. Additionally, campaign (which was being developed by TimeGate) was extremely far behind, even as Pecan's Beta deadline got closer and closer. In April or May (can't remember which), Pecan was supposed to hit beta, but GBX instead came to an agreement with SEGA that they would push the release date back one more time, buying GBX around 9 mos extension.
About 5 of those 9 months went to shipping BL2. In that time, TimeGate managed to scrap together 85% of the campaign, but once Borderlands 2 shipped and GBX turned its attention to Pecan, it became pretty apparent that what had been made was in a pretty horrid state. Campaign didn't make much sense, the boss fights weren't implemented, PS3 was way over memory, etcetcetc. GBX was pretty unhappy with TG's work, and some of Campaign maps were just completely redesigned from scratch. There were some last minute feature requests, most notably female marines, and the general consensus among GBX devs was that there was no way this game was going to be good by ship. There just wasn't enough time.
Considering that SEGA was pretty close to taking legal action against GBX, asking for an extension wasn't an option, and so Pecan crash-landed through certification and shipping. Features that were planned were oversimplified, or shoved in (a good example of this are challenges, which are in an incredibly illogical order). Issues that didn't cause 100% blockers were generally ignored, with the exception of absolutely horrible problems. This isn't because GBX didn't care, mind you. At a certain point, they couldn't risk changing ANYTHING that might cause them to fail certification or break some other system. And so, the product you see is what you get.
Beyond gameplay, the story has been raised as an issue several times. I can't really comment without feeling bad beyond saying that the script was approved by 20th Century FOX, and that the rush to throw a playable product together came at the cost of the story. Campaign does a pretty bad job of explaining a lot of the questions raised at the start of the game, and so hopefully there will be DLC to flesh that out a bit better.
I'll answer some questions, but I have to run soon, so it may take a while for responses.
Als je genoeg geld hebt dan kun je het altijd proberen. Maar ik zou hem laten liggen. De AI is belabberd. En anders zou ik wachten tot deze game een stuk goedkoper word. Als je moet kiezen tussen andere games dan is Dead Space 3 stukken beter of wacht op Crysis 3(nog 2 weken) nadat de reviews zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Is dit een game die zo kut is dat ik hem moet spelen, of mijden als de schurft?
Op een gegeven moment krijg je er een handigheid in.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Doe je snel. Ik ben net op LV-426 neergestort...
Met een hele groot boog omheen lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Is dit een game die zo kut is dat ik hem moet spelen, of mijden als de schurft?
quote:
Dit meen je toch niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets verder in het spel, en ondanks alle foutjes vind ik het wel prima eigenlijk.
Misschien zit die weer aan het bierquote:
Heb je Borderlands 2 gespeeld? Daar heb ik nu net weet ik hoeveel uur in zitten die game is echt gruwelijk vet! Dus ze kunnen het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigenlijk wel.
Gearbox staat niet bekend om te afwerking van spellen om het mild uit te drukken dus dit valt eigenlijk volledig mee.
Rest de vraag hoe het eruit had gezien als men zich in al die tijd echt gericht had beziggehouden met dit spel...
Om hier even op terug te komen, zie het volgende filmpje waarin je de verschillen duidelijk kunt zien:quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:29 schreef Disorder het volgende:
twitter:JimSterling twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 12:07:16That good looking demo of Colonial Marines they kept showing at events? Not part of the game. It was entirely contrived, and basically a lie reageer retweet
Tof, deel 1 nog niet eens uitgespeeld. Maar ook daar zitten rare keuzes qua afwerking in, enige reden dat het niet opvalt is de stijlkeuze. Gearbox heeft zich hier gewoon volledig vergalloppeerd qua ontwikkeling ondanks beloftes en "we zijn zulke grote fans"...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Borderlands 2 gespeeld? Daar heb ik nu net weet ik hoeveel uur in zitten die game is echt gruwelijk vet! Dus ze kunnen het wel.
Toch frappant, want je bent de eerste persoon die onderbouwd kan benoemen waarom de game niet een complete faal is. Ikzelf ben zwaar teleurgesteld als echte alien fan, maar het lijkt een complete vloek op de franchise te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tof, deel 1 nog niet eens uitgespeeld. Maar ook daar zitten rare keuzes qua afwerking in, enige reden dat het niet opvalt is de stijlkeuze. Gearbox heeft zich hier gewoon volledig vergalloppeerd qua ontwikkeling ondanks beloftes en "we zijn zulke grote fans"...
Met die demo leek het even dat het écht wat ging worden, nu is het een doodnormale shooter.
Hahaha, hell no!quote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de reviewers die het spel slecht scoren makkelijk willen scoren. Ze vinden het spel gewoon erg slecht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Op basis van track record alleen al hadden we het product moeten verwachten zoals het is, het spel met de grond gelijk maken omdat je niet precies kreeg wat je vorig jaar zag met de E3 vind ik gewoon makkelijk scoren.
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn. Ik heb playthroughs gezien op youtube. Dat mag dan een beetje verschillen van een eigen speelervaring, maar nergens kan ik die stap voorwaarts zien. Wat mij betreft is het een flop.quote:Aliens: Colonial Marines is een stap voorwaarts voor de franchise an sich
Dat lijkt toch nergens op, manquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:43 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na het zien van de demo beelden, de screens, en borderlands 2? Mijn verwachtingen waren juist prima op basis van de het geleverde materiaal. Dat gearbox hier totaal niet aan voldoet is weer een ander verhaal..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan vraag ik me af of je je verwachtingen domweg niet te hoog wegzet.
En waar beweer ik dat dan? Het enige wat ik neer zet is dat je de eerste bent die ik beargumenteerd kan aangeven waarom de game GEEN complete faal is, in tegenstelling tot elke reviewer die ik gezien heb.quote:Ik heb nergens gezegd dat het een perfect spel is, maar een 6 of zelfs 7 is het zeker wel waard.
Hebben ze dat dan al eerder bewezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Sega en gearbox weten wel hoe ze een goeie aliens game moeten maken alleen hier is alles verkeerd gelopen.
Niet specifiek een aliens game maar die demo stukken zagen er wel goed uit en leken ook beter te spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze dat dan al eerder bewezen?
Gearbox klein? Okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet specifiek een aliens game maar die demo stukken zagen er wel goed uit en leken ook beter te spelen.
Ze zijn die deal aangegaan maar hebben er daarna geen zin of tijd meer voorgehad dankzij borderlands 2 want daarmee hadden ze goud in handen dus ik snap dat gearbox als kleine studio met aliens in hun maag zat. Paar keer opnieuw beginnen en delen wegooien is ook niet handig. Dus Dan maar uitbesteden zodat er in iedereen geval iets afkomt is ook weer niet slim.
Het lijkt me ook niet heel moeilijk om een goeie aliens game te maken
Zie opmerking over producers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Sega en gearbox weten wel hoe ze een goeie aliens game moeten maken alleen hier is alles verkeerd gelopen.
Morrowind 2de beste game ooit!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nergens op, man![]()
Ik heb gisteren Morrowind geinstalleerd met een overhaul, 10 jaar oud en dat ziet er stukken beter uit dan dit. Ik wacht wel tot hij voor een paar euro in de aanbieding is over een paar maanden, alleen voor het geluid van de Assault Rifle. PFFFRRRRT PFFFRRRRT
Gearbox is een kleine ontwikkelaar ja. Dat wil zeggen ze hebben niet de capaciteit om 2 full games naast elkaar te ontwikkelen. Ze hebben die deal binnen gehaald met Sega een hele tijd terug en daar waren ze ook blij mee in eerste instantie. Maarja toen kwam Borderlands (2) even langs en is daar alle tijd en middelen heen gegaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gearbox klein? Oke
Geen zin of geen tijd heb ik ook wel eens, maar dat betekent niet dat je een deal kan vernaggelen. En tja, dat laatste: waar wacht je op, begin een kickstarterproject
Met 150 man of meer moet het vast lukken, maar he, ze wilden opeens al hun resources aan Borderlands 2 spenderen. Dat is een keuze. Als je het niet kan moet je het uitbesteden, maar dan wel aan een studio die het kan en zelf de vinger aan de pols houden. En dat laatste hebben ze zeker niet gedaan, want als ik dit vergelijk met Borderlands 1/2 dan is dit gewoonweg jammer. Dit mocht gewoonweg niet zo uitkomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gearbox is een kleine ontwikkelaar ja. Dat wil zeggen ze hebben niet de capaciteit om 2 full games naast elkaar te ontwikkelen.
Tsja Pheno het is niet fraai gegaan en had zeker niet gemogen zo maar goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met 150 man of meer moet het vast lukken, maar he, ze wilden opeens al hun resources aan Borderlands 2 spenderen. Dat is een keuze. Als je het niet kan moet je het uitbesteden, maar dan wel aan een studio die het kan en zelf de vinger aan de pols houden. En dat laatste hebben ze zeker niet gedaan, want als ik dit vergelijk met Borderlands 1/2 dan is dit gewoonweg jammer. Dit mocht gewoonweg niet zo uitkomen.
Je hebt uitbesteden en je hebt uitbesteden van hier heb je de hele zooi kijk maar wat je er mee doet en in feb moet het klaar zijn groeten Gearbox.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Uitbesteden doet nagenoeg elke studio. Wat Gearbox nu in de kont bijt is dat ze onvoldoende eisen hebben meegestuurd. Als ik morgenavond tijd heb even een verhaal vanaf polycount posten, want geeft een aardig kijkje in de keuken. Ik denk dat ik hem morgenavond grotendeels uitspeel, wellicht dinsdagavond nog, daarna eens beginnen aan een review.
Domste opmerking die ik overigens gelezen heb is dat de HUD 3D lijkt maar met anaglyph-brilletje niet werkt. Dan snap je niet wat ze hebben gedaan...
quote:Oh, Aliens: Colonial Marines could really use some bad press? Sure, why not? It's been such a long time since we heard anything negative about it. Try this one on for size -- players are reporting that Xbox 360 save files are being wiped. Outstanding!
Read more at http://www.destructoid.co(...)#BcjcPTPA8Yl3gtJO.99
quote:“Gearbox didnt care about the game, they spent the money from acm on the borderlands games. Look at the release of borderlands and when aliens was anounced, they had the other companies like timegate do the work.”
Heel verstandig dusquote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
Gearbox gebruikte Aliens geld voor Borderlands?
Een smerig gerucht over Aliens: Colonial Marines; smeriger zelfs dan normaal voor de Nachtwacht. Een zogenaamde Sega-medewerker heeft via Reddit onthuld dat Gearbox veel geld, bedoeld voor Aliens, heeft overgesluisd naar de Borderlands-franchise!
[..]
Wellicht was het geen flop geweest als ze het geld op de juiste plaats hadden geinvesteerd. Borderlands had net zo hard kunnen floppen en is een ontzettende sleeperhit met een ontwikkeltijd gelijk aan ACMquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Heel verstandig dus![]()
Drop de flop en investeer in je hit, logische beslissing.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het om Borderlands 2 gaat, deel 1 is ook alweer 3/4 jaar uit en was een absolute hit. Maar met de ontwikkeltijd van A:CM, 6 jaar?, begin ik weer te twijfelen. Maar goed, gewoon een gevalletje hoogmoed en teveel hooi op je vork nemen. Randy gaat het nog wel voelen, hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht was het geen flop geweest als ze het geld op de juiste plaats hadden geinvesteerd. Borderlands had net zo hard kunnen floppen en is een ontzettende sleeperhit met een ontwikkeltijd gelijk aan ACM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |