Na het zien van de demo beelden, de screens, en borderlands 2? Mijn verwachtingen waren juist prima op basis van de het geleverde materiaal. Dat gearbox hier totaal niet aan voldoet is weer een ander verhaal..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan vraag ik me af of je je verwachtingen domweg niet te hoog wegzet.
En waar beweer ik dat dan? Het enige wat ik neer zet is dat je de eerste bent die ik beargumenteerd kan aangeven waarom de game GEEN complete faal is, in tegenstelling tot elke reviewer die ik gezien heb.quote:Ik heb nergens gezegd dat het een perfect spel is, maar een 6 of zelfs 7 is het zeker wel waard.
Hebben ze dat dan al eerder bewezen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Sega en gearbox weten wel hoe ze een goeie aliens game moeten maken alleen hier is alles verkeerd gelopen.
Niet specifiek een aliens game maar die demo stukken zagen er wel goed uit en leken ook beter te spelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze dat dan al eerder bewezen?
Gearbox klein? Okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet specifiek een aliens game maar die demo stukken zagen er wel goed uit en leken ook beter te spelen.
Ze zijn die deal aangegaan maar hebben er daarna geen zin of tijd meer voorgehad dankzij borderlands 2 want daarmee hadden ze goud in handen dus ik snap dat gearbox als kleine studio met aliens in hun maag zat. Paar keer opnieuw beginnen en delen wegooien is ook niet handig. Dus Dan maar uitbesteden zodat er in iedereen geval iets afkomt is ook weer niet slim.
Het lijkt me ook niet heel moeilijk om een goeie aliens game te maken
Zie opmerking over producers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Sega en gearbox weten wel hoe ze een goeie aliens game moeten maken alleen hier is alles verkeerd gelopen.
Morrowind 2de beste game ooit!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat lijkt toch nergens op, man![]()
Ik heb gisteren Morrowind geinstalleerd met een overhaul, 10 jaar oud en dat ziet er stukken beter uit dan dit. Ik wacht wel tot hij voor een paar euro in de aanbieding is over een paar maanden, alleen voor het geluid van de Assault Rifle. PFFFRRRRT PFFFRRRRT
Gearbox is een kleine ontwikkelaar ja. Dat wil zeggen ze hebben niet de capaciteit om 2 full games naast elkaar te ontwikkelen. Ze hebben die deal binnen gehaald met Sega een hele tijd terug en daar waren ze ook blij mee in eerste instantie. Maarja toen kwam Borderlands (2) even langs en is daar alle tijd en middelen heen gegaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gearbox klein? Oke
Geen zin of geen tijd heb ik ook wel eens, maar dat betekent niet dat je een deal kan vernaggelen. En tja, dat laatste: waar wacht je op, begin een kickstarterproject
Met 150 man of meer moet het vast lukken, maar he, ze wilden opeens al hun resources aan Borderlands 2 spenderen. Dat is een keuze. Als je het niet kan moet je het uitbesteden, maar dan wel aan een studio die het kan en zelf de vinger aan de pols houden. En dat laatste hebben ze zeker niet gedaan, want als ik dit vergelijk met Borderlands 1/2 dan is dit gewoonweg jammer. Dit mocht gewoonweg niet zo uitkomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gearbox is een kleine ontwikkelaar ja. Dat wil zeggen ze hebben niet de capaciteit om 2 full games naast elkaar te ontwikkelen.
Tsja Pheno het is niet fraai gegaan en had zeker niet gemogen zo maar goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met 150 man of meer moet het vast lukken, maar he, ze wilden opeens al hun resources aan Borderlands 2 spenderen. Dat is een keuze. Als je het niet kan moet je het uitbesteden, maar dan wel aan een studio die het kan en zelf de vinger aan de pols houden. En dat laatste hebben ze zeker niet gedaan, want als ik dit vergelijk met Borderlands 1/2 dan is dit gewoonweg jammer. Dit mocht gewoonweg niet zo uitkomen.
Je hebt uitbesteden en je hebt uitbesteden van hier heb je de hele zooi kijk maar wat je er mee doet en in feb moet het klaar zijn groeten Gearbox.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Uitbesteden doet nagenoeg elke studio. Wat Gearbox nu in de kont bijt is dat ze onvoldoende eisen hebben meegestuurd. Als ik morgenavond tijd heb even een verhaal vanaf polycount posten, want geeft een aardig kijkje in de keuken. Ik denk dat ik hem morgenavond grotendeels uitspeel, wellicht dinsdagavond nog, daarna eens beginnen aan een review.
Domste opmerking die ik overigens gelezen heb is dat de HUD 3D lijkt maar met anaglyph-brilletje niet werkt. Dan snap je niet wat ze hebben gedaan...
quote:Oh, Aliens: Colonial Marines could really use some bad press? Sure, why not? It's been such a long time since we heard anything negative about it. Try this one on for size -- players are reporting that Xbox 360 save files are being wiped. Outstanding!
Read more at http://www.destructoid.co(...)#BcjcPTPA8Yl3gtJO.99
quote:“Gearbox didnt care about the game, they spent the money from acm on the borderlands games. Look at the release of borderlands and when aliens was anounced, they had the other companies like timegate do the work.”
Heel verstandig dusquote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
Gearbox gebruikte Aliens geld voor Borderlands?
Een smerig gerucht over Aliens: Colonial Marines; smeriger zelfs dan normaal voor de Nachtwacht. Een zogenaamde Sega-medewerker heeft via Reddit onthuld dat Gearbox veel geld, bedoeld voor Aliens, heeft overgesluisd naar de Borderlands-franchise!
[..]
Wellicht was het geen flop geweest als ze het geld op de juiste plaats hadden geinvesteerd. Borderlands had net zo hard kunnen floppen en is een ontzettende sleeperhit met een ontwikkeltijd gelijk aan ACMquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Heel verstandig dus![]()
Drop de flop en investeer in je hit, logische beslissing.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het om Borderlands 2 gaat, deel 1 is ook alweer 3/4 jaar uit en was een absolute hit. Maar met de ontwikkeltijd van A:CM, 6 jaar?, begin ik weer te twijfelen. Maar goed, gewoon een gevalletje hoogmoed en teveel hooi op je vork nemen. Randy gaat het nog wel voelen, hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht was het geen flop geweest als ze het geld op de juiste plaats hadden geinvesteerd. Borderlands had net zo hard kunnen floppen en is een ontzettende sleeperhit met een ontwikkeltijd gelijk aan ACM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |