abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:44:47 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122919300
Pulse rifle, nepperd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:56:27 #127
28033 Pek
je moet wat
pi_122919844
Whatever, nerd _O-
Meer dan 2,99 euro ga ik niet uitgeven, dus ik wacht op de voorjaarsaanbieding van Steam :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:16:17 #128
12888 Skull-splitter
pi_122920601
Die tip zou ik je wel geven als je er op kunt wachten.
pi_122921012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan vraag ik me af of je je verwachtingen domweg niet te hoog wegzet.
Na het zien van de demo beelden, de screens, en borderlands 2? Mijn verwachtingen waren juist prima op basis van de het geleverde materiaal. Dat gearbox hier totaal niet aan voldoet is weer een ander verhaal..

quote:
Ik heb nergens gezegd dat het een perfect spel is, maar een 6 of zelfs 7 is het zeker wel waard.

En waar beweer ik dat dan? Het enige wat ik neer zet is dat je de eerste bent die ik beargumenteerd kan aangeven waarom de game GEEN complete faal is, in tegenstelling tot elke reviewer die ik gezien heb.

Voor de rest kan ik (op basis van wat ik gezien heb in de tijd die ik erin heb zitten) niet anders dan concluderen dat ik blij ben dat ik de game niet gepreordered heb, en daarnaast ook nog enkele maten ervan heb kunnen weerhouden..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:37:02 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122921325
Sega en gearbox weten wel hoe ze een goeie aliens game moeten maken alleen hier is alles verkeerd gelopen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122922751
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Sega en gearbox weten wel hoe ze een goeie aliens game moeten maken alleen hier is alles verkeerd gelopen.
Hebben ze dat dan al eerder bewezen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:31:58 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922919
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hebben ze dat dan al eerder bewezen?
Niet specifiek een aliens game maar die demo stukken zagen er wel goed uit en leken ook beter te spelen.

Ze zijn die deal aangegaan maar hebben er daarna geen zin of tijd meer voorgehad dankzij borderlands 2 want daarmee hadden ze goud in handen dus ik snap dat gearbox als kleine studio met aliens in hun maag zat. Paar keer opnieuw beginnen en delen wegooien is ook niet handig. Dus Dan maar uitbesteden zodat er in iedereen geval iets afkomt is ook weer niet slim.

Het lijkt me ook niet heel moeilijk om een goeie aliens game te maken :P
pi_122924353
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet specifiek een aliens game maar die demo stukken zagen er wel goed uit en leken ook beter te spelen.

Ze zijn die deal aangegaan maar hebben er daarna geen zin of tijd meer voorgehad dankzij borderlands 2 want daarmee hadden ze goud in handen dus ik snap dat gearbox als kleine studio met aliens in hun maag zat. Paar keer opnieuw beginnen en delen wegooien is ook niet handig. Dus Dan maar uitbesteden zodat er in iedereen geval iets afkomt is ook weer niet slim.

Het lijkt me ook niet heel moeilijk om een goeie aliens game te maken :P
Gearbox klein? Oke :')

Geen zin of geen tijd heb ik ook wel eens, maar dat betekent niet dat je een deal kan vernaggelen. En tja, dat laatste: waar wacht je op, begin een kickstarterproject :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:36:22 #134
12888 Skull-splitter
pi_122925415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
Zie opmerking over producers.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:05:39 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122926852
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat lijkt toch nergens op, man :')
Ik heb gisteren Morrowind geinstalleerd met een overhaul, 10 jaar oud en dat ziet er stukken beter uit dan dit. Ik wacht wel tot hij voor een paar euro in de aanbieding is over een paar maanden, alleen voor het geluid van de Assault Rifle. PFFFRRRRT PFFFRRRRT :P
Morrowind 2de beste game ooit!!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:06:10 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122926884
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gearbox klein? Oke :')

Geen zin of geen tijd heb ik ook wel eens, maar dat betekent niet dat je een deal kan vernaggelen. En tja, dat laatste: waar wacht je op, begin een kickstarterproject :P
Gearbox is een kleine ontwikkelaar ja. Dat wil zeggen ze hebben niet de capaciteit om 2 full games naast elkaar te ontwikkelen. Ze hebben die deal binnen gehaald met Sega een hele tijd terug en daar waren ze ook blij mee in eerste instantie. Maarja toen kwam Borderlands (2) even langs en is daar alle tijd en middelen heen gegaan.

Maarja je zit met die deal van Sega dus je zult iets moeten afleveren dus besteed je het maar uit aan een prutsstudio met dit als resultaat. Ik vraag me wel af in hoeverre Gearbox wist dat het zo slecht ging worden of zijn die ook om de tuin geleid met mooie demo's en toen ze de finalversie hadden bleek het rotzooi. Anders kan die Pitchford goed liegen :P

Verder leef ik met Skull mee! En de naam is nu zo besmet dat er niet snel een andere zal komen nog :P

[ Bericht 9% gewijzigd door AQuila360 op 15-02-2013 20:15:03 ]
pi_122928644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gearbox is een kleine ontwikkelaar ja. Dat wil zeggen ze hebben niet de capaciteit om 2 full games naast elkaar te ontwikkelen.
Met 150 man of meer moet het vast lukken, maar he, ze wilden opeens al hun resources aan Borderlands 2 spenderen. Dat is een keuze. Als je het niet kan moet je het uitbesteden, maar dan wel aan een studio die het kan en zelf de vinger aan de pols houden. En dat laatste hebben ze zeker niet gedaan, want als ik dit vergelijk met Borderlands 1/2 dan is dit gewoonweg jammer. Dit mocht gewoonweg niet zo uitkomen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:18:59 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122933600
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Met 150 man of meer moet het vast lukken, maar he, ze wilden opeens al hun resources aan Borderlands 2 spenderen. Dat is een keuze. Als je het niet kan moet je het uitbesteden, maar dan wel aan een studio die het kan en zelf de vinger aan de pols houden. En dat laatste hebben ze zeker niet gedaan, want als ik dit vergelijk met Borderlands 1/2 dan is dit gewoonweg jammer. Dit mocht gewoonweg niet zo uitkomen.
Tsja Pheno het is niet fraai gegaan en had zeker niet gemogen zo maar goed.

Het is maar een aliens game geen GTA 5 :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:24:41 #139
12888 Skull-splitter
pi_122943592
Uitbesteden doet nagenoeg elke studio. Wat Gearbox nu in de kont bijt is dat ze onvoldoende eisen hebben meegestuurd. Als ik morgenavond tijd heb even een verhaal vanaf polycount posten, want geeft een aardig kijkje in de keuken. Ik denk dat ik hem morgenavond grotendeels uitspeel, wellicht dinsdagavond nog, daarna eens beginnen aan een review.

Domste opmerking die ik overigens gelezen heb is dat de HUD 3D lijkt maar met anaglyph-brilletje niet werkt. Dan snap je niet wat ze hebben gedaan...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:33:44 #140
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122943723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Uitbesteden doet nagenoeg elke studio. Wat Gearbox nu in de kont bijt is dat ze onvoldoende eisen hebben meegestuurd. Als ik morgenavond tijd heb even een verhaal vanaf polycount posten, want geeft een aardig kijkje in de keuken. Ik denk dat ik hem morgenavond grotendeels uitspeel, wellicht dinsdagavond nog, daarna eens beginnen aan een review.

Domste opmerking die ik overigens gelezen heb is dat de HUD 3D lijkt maar met anaglyph-brilletje niet werkt. Dan snap je niet wat ze hebben gedaan...
Je hebt uitbesteden en je hebt uitbesteden van hier heb je de hele zooi kijk maar wat je er mee doet en in feb moet het klaar zijn groeten Gearbox.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:39:37 #141
12888 Skull-splitter
pi_122943804
Gearbox heeft ook keer op keer om uitstel gevraagd. Tussen aankondiging met eerste batch screenshots en eerstvolgende was het vervolgens bijna anderhalf jaar stil en leek het even stilletjes verdwenen te zijn.

Naast een review schrijf ik wel een open brief overigens. Het is een schande te noemen dat er zo embarmelijk met een bestaande franchise wordt omgegaan.

Als modmakers als boetedoening gewoon de assets van Colonial Marines mogen gebruiken, dan wordt het nog leuk...
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:21:09 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122944542
quote:
Oh, Aliens: Colonial Marines could really use some bad press? Sure, why not? It's been such a long time since we heard anything negative about it. Try this one on for size -- players are reporting that Xbox 360 save files are being wiped. Outstanding!
Read more at http://www.destructoid.co(...)#BcjcPTPA8Yl3gtJO.99
pi_122944834
Misschien ben ik een doemdenker maar eerlijkheidshalve zeg ik bij deze versie: Nee, gaat'm niet worden.

Reden? Ik weet niet maar iets zegt mij dat als je het spel even gespeeld hebt,je het gelijk wil wegzetten omdat er al zoveel games zijn die soortgelijke omgevingen weten na te bootsen in hun spel te samen met bijbehorende gameplay (alleen de poppetjes zijn anders dus)
  zaterdag 16 februari 2013 @ 14:24:22 #144
12888 Skull-splitter
pi_122949115
Al die games halen de suiker bij Aliens wel. Maar dan nog is het een wereld apart. Wellicht moet de wereld maar eens vijf jaar zonder stellen en dan eens een goede titel op de markt zetten die eens niét te lang ontwikkeld zijn. (Geen énkele titel is binnen voorspelde tijd ontwikkeld tot op heden.)
  maandag 18 februari 2013 @ 20:04:03 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123043599
Gearbox gebruikte Aliens geld voor Borderlands?

Een smerig gerucht over Aliens: Colonial Marines; smeriger zelfs dan normaal voor de Nachtwacht. Een zogenaamde Sega-medewerker heeft via Reddit onthuld dat Gearbox veel geld, bedoeld voor Aliens, heeft overgesluisd naar de Borderlands-franchise!

quote:
“Gearbox didnt care about the game, they spent the money from acm on the borderlands games. Look at the release of borderlands and when aliens was anounced, they had the other companies like timegate do the work.”
  maandag 18 februari 2013 @ 20:31:02 #146
28033 Pek
je moet wat
pi_123045343
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
Gearbox gebruikte Aliens geld voor Borderlands?

Een smerig gerucht over Aliens: Colonial Marines; smeriger zelfs dan normaal voor de Nachtwacht. Een zogenaamde Sega-medewerker heeft via Reddit onthuld dat Gearbox veel geld, bedoeld voor Aliens, heeft overgesluisd naar de Borderlands-franchise!

[..]

Heel verstandig dus :Y
Drop de flop en investeer in je hit, logische beslissing.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 08:24:41 #147
12888 Skull-splitter
pi_123061055
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Heel verstandig dus :Y
Drop de flop en investeer in je hit, logische beslissing.
Wellicht was het geen flop geweest als ze het geld op de juiste plaats hadden geinvesteerd. Borderlands had net zo hard kunnen floppen en is een ontzettende sleeperhit met een ontwikkeltijd gelijk aan ACM
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:00:20 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_123078959
http://www.destructoid.co(...)-praise-245943.phtml

Gelukkig komt haast die aankondiging van de PS4 dan zal het nieuws over ACM wel stoppen :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:43:42 #149
12888 Skull-splitter
pi_123080697
Randy, Randy, Randy... Laat dit een les voor je zijn, zelfingenomen Texaan dat je bent :D

Typisch Amerikaans overigens, als je het ergens niet mee eens bent mag je het ineens onder je bed opbergen...
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:14:59 #150
28033 Pek
je moet wat
pi_123082069
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wellicht was het geen flop geweest als ze het geld op de juiste plaats hadden geinvesteerd. Borderlands had net zo hard kunnen floppen en is een ontzettende sleeperhit met een ontwikkeltijd gelijk aan ACM
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het om Borderlands 2 gaat, deel 1 is ook alweer 3/4 jaar uit en was een absolute hit. Maar met de ontwikkeltijd van A:CM, 6 jaar?, begin ik weer te twijfelen. Maar goed, gewoon een gevalletje hoogmoed en teveel hooi op je vork nemen. Randy gaat het nog wel voelen, hoor :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')