Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat deze uit mei-juni 2010 komen. Oude screens zien er in vergelijking toch een stuk minder uit, vooral de aliens zelf en de spelersmodellen zijn er FLINK op vooruit gegaan.quote:
Nice, betekent dus dat het er nog beter uit gaan zien!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat deze uit mei-juni 2010 komen. Oude screens zien er in vergelijking toch een stuk minder uit, vooral de aliens zelf en de spelersmodellen zijn er FLINK op vooruit gegaan.
Eén van de meest awesome films ooit vergamen, hoe verzinnen ze het!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef rubje het volgende:
Naja... een film uit 1986 nadoen..hoe verzin je het..
Nee, dat was ie NIET. Als er iets een flop was onder fans van het eerste uur dan is het die titel uit 2010 wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb pas nog Aliens Vs Predator gespeeld die was wel aardig.
Geen verhaal, nauwelijks gameplay die vernieuwend was, afwerking van likmevestje. Belichtingstechniek en AI hebben dat spel gered, en anno 1999 pikte je dat als gamer gewoon, maar met AvP'00 liep men bij Rebellion tegen dezelfde dingen aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Huh, AvP'99 een techdemo? Die engine is toch nooit ergens anders voor gebruikt? Niet zo gek ook, gezien de 256k kleuren textures....
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef rubje het volgende:
Naja... een film uit 1986 nadoen..hoe verzin je het..
quote:
ZIN IN!!quote:
Gamekings zijn bazen jong!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook op youtube te vinden, fuck op met die gamekings
Maar mooie gameplay, alles wat AvP had moeten zijn qua sfeer. Alleen die crusher vind ik wat minder...
AVP werkte goed, vond ik leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Slechter dan AVP kan het bijna niet worden en die scoorde wat? 6.8. Really?!
AvP2 was voor die tijd een prima gamequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
!
Met nog een goeie sneer naar de WiiU
Hierdoor had ik eigenlijk al geen zin in toen ik de trailers enz zag en toen wist ik nog niet of die tof of klote ging worden. Sowieso heb ik dat probleem vaak in games dat constante geknal op alles en iedereen dat zou ik graag anders zien.quote:1979: één enkele xenomorph doodt zes van de zeven bemanningsleden van het ruimteschip Nostromo. 2013: één enkele marine doodt een dikke honderd xenomorphs, waarvan tientallen met de kracht van z'n elleboog. Aliens hebben door de jaren heen duidelijk aan kracht ingeboet.
Aliens vond ik heel vet maar dit ziet er toch te makkelijk uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat was al kenmerkend voor Aliens an sich, magoed.
Die blonk ook niet uit in geloofwaardigheid en stond bol van 2D-karakters. Cameron is van oorsprong een striptekenaar en dat merk je in 90% van zijn films.
Neemt niet weg dat dit gewoon verkwisting is van de franchise.
Ik ga vanavond spelen, schrijf een review en daarna een open brief naar Fox, Sega, Gearbox en iedereen die ooit nog van plan is een Alien/Alien versus Predator titel te gaan maken: doe het alsjeblieft gewoon met liefde voor de franchise en kijk vooral eens naar concurrentie als het gaat om afwerking, verhaalvertelling en MP componenten.
Dit is dus geen bug. Dit zit echt in het spel en is zo bedoeld. Ze zijn uitgelegd als een blinde soort aliens die op geluid afgaan in een sewer level. Ik verzin dit niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Extra Chromosoompje?
Dat filmpjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dit is dus geen bug. Dit zit echt in het spel en is zo bedoeld. Ze zijn uitgelegd als een blinde soort aliens die op geluid afgaan in een sewer level. Ik verzin dit niet.
Weten ze bij Gearbox eigenlijk wel dat Giger's aliens sowieso geen ogen hadden?
Also, bugfest:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |