Als je genoeg geld hebt dan kun je het altijd proberen. Maar ik zou hem laten liggen. De AI is belabberd. En anders zou ik wachten tot deze game een stuk goedkoper word. Als je moet kiezen tussen andere games dan is Dead Space 3 stukken beter of wacht op Crysis 3(nog 2 weken) nadat de reviews zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Is dit een game die zo kut is dat ik hem moet spelen, of mijden als de schurft?
Op een gegeven moment krijg je er een handigheid in.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Doe je snel. Ik ben net op LV-426 neergestort...
Met een hele groot boog omheen lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Is dit een game die zo kut is dat ik hem moet spelen, of mijden als de schurft?
quote:
Dit meen je toch niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets verder in het spel, en ondanks alle foutjes vind ik het wel prima eigenlijk.
Misschien zit die weer aan het bierquote:
Heb je Borderlands 2 gespeeld? Daar heb ik nu net weet ik hoeveel uur in zitten die game is echt gruwelijk vet! Dus ze kunnen het wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Eigenlijk wel.
Gearbox staat niet bekend om te afwerking van spellen om het mild uit te drukken dus dit valt eigenlijk volledig mee.
Rest de vraag hoe het eruit had gezien als men zich in al die tijd echt gericht had beziggehouden met dit spel...
Om hier even op terug te komen, zie het volgende filmpje waarin je de verschillen duidelijk kunt zien:quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:29 schreef Disorder het volgende:
twitter:JimSterling twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 12:07:16That good looking demo of Colonial Marines they kept showing at events? Not part of the game. It was entirely contrived, and basically a lie reageer retweet
Tof, deel 1 nog niet eens uitgespeeld. Maar ook daar zitten rare keuzes qua afwerking in, enige reden dat het niet opvalt is de stijlkeuze. Gearbox heeft zich hier gewoon volledig vergalloppeerd qua ontwikkeling ondanks beloftes en "we zijn zulke grote fans"...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Borderlands 2 gespeeld? Daar heb ik nu net weet ik hoeveel uur in zitten die game is echt gruwelijk vet! Dus ze kunnen het wel.
Toch frappant, want je bent de eerste persoon die onderbouwd kan benoemen waarom de game niet een complete faal is. Ikzelf ben zwaar teleurgesteld als echte alien fan, maar het lijkt een complete vloek op de franchise te zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tof, deel 1 nog niet eens uitgespeeld. Maar ook daar zitten rare keuzes qua afwerking in, enige reden dat het niet opvalt is de stijlkeuze. Gearbox heeft zich hier gewoon volledig vergalloppeerd qua ontwikkeling ondanks beloftes en "we zijn zulke grote fans"...
Met die demo leek het even dat het écht wat ging worden, nu is het een doodnormale shooter.
Hahaha, hell no!quote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de reviewers die het spel slecht scoren makkelijk willen scoren. Ze vinden het spel gewoon erg slecht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Op basis van track record alleen al hadden we het product moeten verwachten zoals het is, het spel met de grond gelijk maken omdat je niet precies kreeg wat je vorig jaar zag met de E3 vind ik gewoon makkelijk scoren.
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn. Ik heb playthroughs gezien op youtube. Dat mag dan een beetje verschillen van een eigen speelervaring, maar nergens kan ik die stap voorwaarts zien. Wat mij betreft is het een flop.quote:Aliens: Colonial Marines is een stap voorwaarts voor de franchise an sich
Dat lijkt toch nergens op, manquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:43 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |