En die ben ik dus serieus tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Extra Chromosoompje?
Dit gaat echt zo'n ding op internet worden denk ik jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:58 schreef Disorder het volgende:
IGN: Een 4.5. Ouch. Op Metacritics scoort de game momenteel nog slechter dan Duke Nukem Forever.
edit:
De Gearbox fora zijn om te smullen nu.
So true...quote:The people who made Aliens: colonial Marines don't love Aliens.
They aren't fans of the series. They're not even fans of the movie.
They're fans of the 15-20 minutes of Colonial Marine porn aboard the Sulaco and dropship. They're fans of Hudson's posturing, of the tech, of the back-talking "badass" marines. They're the worst kind of fan, in that they don't actually understand the thing it is they love; they take one passing glance at the surface of it and completely miss everything of substance underneath.
original post by SiL from avpgalaxy.net
Succes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
So true...
Ik ga eens spelen, eerste biertje zit erin om het scherpe randje eraf te halen.
Welke serie bedoelen ze? De games of is er nog meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
So true...
Ik ga eens spelen, eerste biertje zit erin om het scherpe randje eraf te halen.
quote:
quote:Hier en daar wat onhandige resolutie aan textures gekozen omdat er gewoon meer detail op mag
Ik heb je verhaal wel gelezen hoor, en ben blij dat het niet alleen maar huilen is, maar zo'n voorbeeld als die texture is wel echt om te janken... Erg jammer, gemiste kans, Gearboxquote:
In veel gevallen loop je er voorbij zonder het te merken, eerlijk waar. Maar bij andere objecten waar je iets op moet halen is het dan ook zo en dat is jammer. Andere random objecten zijn scherp als fuck.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal wel gelezen hoor, en ben blij dat het niet alleen maar huilen is, maar zo'n voorbeeld als die texture is wel echt om te janken... Erg jammer, gemiste kans, Gearbox
De films, kutje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke serie bedoelen ze? De games of is er nog meer?
Dude!quote:
Guy has a point en ik zie persoonlijk DLC ook echt als de kanker van de laatste generatie. Als je bij release al weet welke DLC je gaat bieden dan doe je iets niet goed IMO.quote:
Ik ken de films pas sinds kort dus ik dacht dat er misschien ook iets van een serie was ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je enigszins Engels kon en daarnaast begrijpend kon lezen dan kon je eruit destileren dat de schrijver bedoelt dat de makers fan zijn van het macho-aspect van 1 film, terwijl datzelfde macho-aspect glashard onderuit gehaald wordt in de film. De focus komt daardoor totaal op het verkeerde te liggen.
Deel 1quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ken de films pas sinds kort dus ik dacht dat er misschien ook iets van een serie was ofzo
Maargoed het allemaal kut dus!
Ik ga hem ook ooit wel een keer even doorspelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef lipjes het volgende:
Over gezuip gesproken.
Ik heb volgens mij koppijn gekregen van het gedrocht dat aliens heet
Probeer hem met veel pijn en moeite uit te spelen door mijn voldoening te vinden in hicks shotgun, hudsons pulse rifle & vasquez smart gun.
Maar blijf het niet super vinden
Tevens:
Dan doen ze iets prima, blijkbaar trappen mensen er allemaal in. Het verkoopt. Er is blijkbaar vraag naar vage DLC, dus komt er aanbod. Ik kan me niet heugen dat ik ooit iets gepre-ordered heb voor DLC, eigenlijk. Ik twijfel over SimCity, want hoewel de Europese set huizen wel leuk zijn, vind ik ze belachelijk duur. Je voelt je haast genaaid als je de speciale editie pre-ordered. Het zijn fucking huisjes, die vast en zeker straks beter, mooier en uitgebreider via een mod binnen het spel te zien zijn. Zo, twijfel weggeschreven bij dezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Guy has a point en ik zie persoonlijk DLC ook echt als de kanker van de laatste generatie. Als je bij release al weet welke DLC je gaat bieden dan doe je iets niet goed IMO.
twitter:JimSterling twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 12:07:16That good looking demo of Colonial Marines they kept showing at events? Not part of the game. It was entirely contrived, and basically a lie reageer retweet
Mja, dat is wel erg apart. Op de E3 zag het er allemaal veelbelovend uit, maar als ik het zo allemaal zie ik dit een gevalletje: never mind, won't play.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:29 schreef Disorder het volgende:
twitter:JimSterling twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 12:07:16That good looking demo of Colonial Marines they kept showing at events? Not part of the game. It was entirely contrived, and basically a lie reageer retweet
Sterker nog. De screens die ze voor de release lieten zien zagen er vele malen beter uit dan álles wat ik nu op Youtube zie. Hoe is het mogelijk dat een gamedeveloper gewoonweg mag liegen tegen potentiële kopers om ze erin te luizen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:33 schreef Pheno het volgende:
Flater van jewelste om je publiek zo te belazeren.
Als mensen erin blijven trappen wel. Feit is dat je voor een volledig spel nu 5x af kunt rekenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 06:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doen ze iets prima, blijkbaar trappen mensen er allemaal in. Het verkoopt. Er is blijkbaar vraag naar vage DLC, dus komt er aanbod. Ik kan me niet heugen dat ik ooit iets gepre-ordered heb voor DLC, eigenlijk. Ik twijfel over SimCity, want hoewel de Europese set huizen wel leuk zijn, vind ik ze belachelijk duur. Je voelt je haast genaaid als je de speciale editie pre-ordered. Het zijn fucking huisjes, die vast en zeker straks beter, mooier en uitgebreider via een mod binnen het spel te zien zijn. Zo, twijfel weggeschreven bij dezen
Een jaar later worden de meeste games niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als mensen erin blijven trappen wel. Feit is dat je voor een volledig spel nu 5x af kunt rekenen.
Doe dan een jaar later een mappack voor een schappelijk prijsje zou ik zeggen.
Omdat de servers gesloten worden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een jaar later worden de meeste games niet meer gespeeld.
Tegenwoordig niet meer nee. Maar als je dus tijd gaat investeren in een DLC pak van 4 episodes terwijl je game nog niet uit is dan liggen je prioriteiten niet goed. BF3 vind ik dat betreft op het randje balanceren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een jaar later worden de meeste games niet meer gespeeld.
Meestal omdat er alweer andere games uit zijn gekomen die je als gamer wil spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Omdat de servers gesloten worden?
AvP2 tot aan het jaar van sluiten online gespeeld...quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal omdat er alweer andere games uit zijn gekomen die je als gamer wil spelen.
Dat kan, maar feit is dat mensen weer nieuwe games kopen en na een jaar de meeste games niet meer aanraken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
AvP2 tot aan het jaar van sluiten online gespeeld...
quote:
Bronquote:First off, due to me breaking NDA, I can't provide any proof that I'm not just talking out of my ass. But I figure you'd be interested in hearing what I have to say regardless. I've been on the project for around a year and a half, so some of the following are things I've heard from more senior guys.
Pecan (the internal codename for ACM) has a pretty long history. SEGA, GBX and 20th Century FOX came to an agreement to produce an Aliens game around 6 years ago, after which SEGA almost immediately announced it, long before Pecan had even started production. The game has been in active development in the past, only to be shelved in favor of another project (Borderlands, Duke, etc), and each time it was resumed it would undergo a major content overhaul.
SEGA, naturally, wasn't super pleased about the delays, but GBX got away with it for a long time and the contract between SEGA and GBX kept getting augmented to push the projected release further and further back. The last time it was resumed, GBX outsourced a good portion of the game to outside companies. Initially, the plan was for TimeGate to take the majority of campaign, GBX would take MP, Demiurge and Nerve would handle DLC and various other focused tasks. This decision was made mostly so that most of the developers at GBX could continue working on Borderlands 2, while a small group of LDs, coders and designers dealt with Pecan.
Somehow the schedules for Pecan and Borderlands 2 managed to line up and GBX realized that there was no fucking way they could cert and ship two titles at the same time. Additionally, campaign (which was being developed by TimeGate) was extremely far behind, even as Pecan's Beta deadline got closer and closer. In April or May (can't remember which), Pecan was supposed to hit beta, but GBX instead came to an agreement with SEGA that they would push the release date back one more time, buying GBX around 9 mos extension.
About 5 of those 9 months went to shipping BL2. In that time, TimeGate managed to scrap together 85% of the campaign, but once Borderlands 2 shipped and GBX turned its attention to Pecan, it became pretty apparent that what had been made was in a pretty horrid state. Campaign didn't make much sense, the boss fights weren't implemented, PS3 was way over memory, etcetcetc. GBX was pretty unhappy with TG's work, and some of Campaign maps were just completely redesigned from scratch. There were some last minute feature requests, most notably female marines, and the general consensus among GBX devs was that there was no way this game was going to be good by ship. There just wasn't enough time.
Considering that SEGA was pretty close to taking legal action against GBX, asking for an extension wasn't an option, and so Pecan crash-landed through certification and shipping. Features that were planned were oversimplified, or shoved in (a good example of this are challenges, which are in an incredibly illogical order). Issues that didn't cause 100% blockers were generally ignored, with the exception of absolutely horrible problems. This isn't because GBX didn't care, mind you. At a certain point, they couldn't risk changing ANYTHING that might cause them to fail certification or break some other system. And so, the product you see is what you get.
Beyond gameplay, the story has been raised as an issue several times. I can't really comment without feeling bad beyond saying that the script was approved by 20th Century FOX, and that the rush to throw a playable product together came at the cost of the story. Campaign does a pretty bad job of explaining a lot of the questions raised at the start of the game, and so hopefully there will be DLC to flesh that out a bit better.
I'll answer some questions, but I have to run soon, so it may take a while for responses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |