SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
9 november, dus nog 5 maanden en een dag.. Genoeg tijd om wat golden guns te scoren!
Hoe gaat het eigenlijk werken met die 10 euro per maand die je moet gaan betalen voor mw3?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk werken met die 10 euro per maand die je moet gaan betalen voor mw3?
Of zit je te trollen?![]()
![]()
http://uk.xbox360.ign.com/articles/117/1171511p1.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk werken met die 10 euro per maand die je moet gaan betalen voor mw3?
Dat bedoel je zeker? Was een tijdje een gerucht dat het pay2play zou worden, maar dat is al ontkracht.
Zou ook de doodsteek voor CoD zijn, daar niet van.![]()
![]()
Klopt, het is geen pay to play. Maar hoe gaat het dan wel werken? Waar moet je precies voor betalen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
verrek, ik heb amerikaanse datumvermelding op mn pc 6/8/2011.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
9 november, dus nog 5 maanden en een dag.. Genoeg tijd om wat golden guns te scoren!
En t was laat gister, Vandaar dat ik 3 maanden dacht
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Daarom zit ik nu een beetje te kloten met shotguns, snipers etc. Niet continu maar wel een beetje om het spannend te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik dit spel nog 2/3 maanden serieus speel heb ik het er wel helemaal mee gehad
edit:
Nog ff 2 kleine filmpjes eentje is van TDM 34-3 en de andere SnD 15-3
Ik wilde eigenlijk een compilatie maken met het nummer Intergalactic van Beastie Boys maar heb gister te hard doorgespeeld waardoor de meeste gruwelijke matches zijn verdwenen uit mijn recent games.
[ Bericht 22% gewijzigd door Rijstkoker op 08-06-2011 12:45:26 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
ik had het na 2/3 maanden al gehad met deze gamequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik dit spel nog 2/3 maanden serieus speel heb ik het er wel helemaal mee gehad
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
ik had het na 2/3 maanden al gehad met deze game
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereport![]()
Staat die nog in je recent games?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereport![]()
zonder online vrienden zou ik dit spel ook niet meer spelenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
net of dat helptquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereportVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yup hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Staat die nog in je recent games?![]()
Zal hem straks wel even in mijn fileshare zetten voor je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil het wel een zienWelke is het?
![]()
Inderdaad, dit is denk ik gewoon een zoethoudertje van treyarch, alhoewel er wel verhalen waren dat mensen met een hakenkruis als emblem tijdelijk gebant werden..quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
t blijven verhalen hequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is denk ik gewoon een zoethoudertje van treyarch, alhoewel er wel verhalen waren dat mensen met een hakenkruis als emblem tijdelijk gebant werden..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben bijna een hele prestige terug gezet omdat ik volgens hun aan het "boosten"was maar ik was hun gewoon kenker hard aan het rapen. Dus ze doen er wel degelijk iets meequote:![]()
Als je niet van zombies houdt zou ik de maps niet kopen. En dat komt van iemand die ze heeft gewonnen.![]()
ga ze voorlopig niet halen, geen geld..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze mappack is wel 20 keer zo goed als die met Berlin wall![]()
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zeg me dat je aan het trollen bent?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze mappack is wel 20 keer zo goed als die met Berlin wallecht zonde van je geld die nieuwe mappen.
All good things are wild and free.![]()
Nee is serieus. Berlin wallquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg me dat je aan het trollen bent?echt zonde van je geld die nieuwe mappen.
Stadium
Discovery
van de vorige pack is alleen Kowloon wel te spelen. Van de nieuwe mappack vind ik alleen Convoy niet zo chill omdat iedereen meent dat ze daar OpTic l33t QS ladderstall fakie no scopers moeten zijn.
![]()
Van first strike vind ik alleen discovery kut, de andere 4 speel ik graag.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
dude... je hebt geen 10 euro...quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ga ze voorlopig niet halen, geen geld..![]()
![]()
Ach, ik heb het wel maar kan het heel goed ergens anders voor gebruiken..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Discovery is de fucking bom....
En van de nieuwe maps gaan Hotel en Zoo hem worden..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oh, kowloon en discovery.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee is serieus. Berlin wallStadium
Discovery
van de vorige pack is alleen Kowloon wel te spelen. Van de nieuwe mappack vind ik alleen Convoy niet zo chill omdat iedereen meent dat ze daar OpTic l33t QS ladderstall fakie no scopers moeten zijn.
Hotel is echt schurft, leuk man snipers aan beide kanten. Leuk man, het ene team blijft aan de ene kant en het andere team aan de andere kant.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Discovery kan ik alleen spelen met een silenced M16 en dan een gebouw in de gaten houden. Je kan er niet rushen anders loop je voor de kat z'n kut de hele tijd op en neer.quote:![]()
Had trouwens een 6 man party laatst. In gewone Groundwar matches is dat echt niet leuk, omdat het andere team dan echt helemaal kapot word gemaakt (je KD vindt dit wel leuk).
Maar wel grappig om met 6 man met een m60 te wachten in een hoekje met SnD. En dan NOG met 4-0 winnenStond bijna hoger dan als ik met een AR speel.
[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 08-06-2011 17:47:42 ]![]()
Lekker met een silenced galil en ninja de gebouwtjes af patrollen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discovery kan ik alleen spelen met een silenced M16 en dan een gebouw in de gaten houden. Je kan er niet rushen anders loop je voor de kat z'n kut de hele tijd op en neer.
Heerlijk iedereen afpikken..
Laatste game in Disco was 55-3 meen ikVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat heb ik ook, voordat je in de buurt van hun spawn bent zitten ze allemaal weer aan de andere kantquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discovery kan ik alleen spelen met een silenced M16 en dan een gebouw in de gaten houden. Je kan er niet rushen anders loop je voor de kat z'n kut de hele tijd op en neer.![]()
![]()
Gisteren nog iets in de 70-4 ofzo gegaan en ik blijf het een kut map vindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Lekker met een silenced galil en ninja de gebouwtjes af patrollen..
Heerlijk iedereen afpikken..
Laatste game in Disco was 55-3 meen ik![]()
![]()
Ben je slecht in long range fights ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
Hotel is echt schurft, leuk man snipers aan beide kanten. Leuk man, het ene team blijft aan de ene kant en het andere team aan de andere kant.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heb ik met arrayquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog iets in de 70-4 ofzo gegaan en ik blijf het een kut map vindenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam zulke scores.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog iets in de 70-4 ofzo gegaan en ik blijf het een kut map vinden
In een degelijke party spelen....quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam zulke scores.
Wereld van verschilVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hangt ook van de mode af, er zijn een aantal modes waar je K/D ratio niet echt boeien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam zulke scores.![]()
Raak schieten en host hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam zulke scores.![]()
Mensen met een KD van 4,3 en dan alleen maar TDM spelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hangt ook van de mode af, er zijn een aantal modes waar je K/D ratio niet echt boeien.![]()
![]()
In een potje tdm heb ik minstens elke keer 20 om 14 ofzo.quote:Maar goed ik loop ook echt als een dolle door alle mappen heen.
Daar gaat het waarschijnlijk mis je moet de plekken weten waar mensen vaak langs komen in de map zeker als je veel TDM speelt en die patrouilleren. Als je echt hoge scores wil halen moet je ground war of demo spelen en dan spwantrappen maar dat gaat opzich ook wel snel vervelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een potje tdm heb ik minstens elke keer 20 om 14 ofzo.Maar goed ik loop ook echt als een dolle door alle mappen heen.
![]()
TDM is altijd naar voren rushen op 3/4 hoogte vd map paar kills maken, omdraaien
rinse and repeat..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Problem?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen met een KD van 4,3 en dan alleen maar TDM spelen![]()
![]()
Dna doe je het toch niet verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een potje tdm heb ik minstens elke keer 20 om 14 ofzo.Maar goed ik loop ook echt als een dolle door alle mappen heen.
Genoeg maten van me oa khebvuurnodig die stormt keer op keer recht door t midden van de map nadat hij spawnt.
Dan zie je op het einde 9-32 ofzo
wtf is datquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb IF2 Abidal gekocht. Wat een beest.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee ik heb inmiddels wel een ''tactiek'' en weet wel waar iedereen loopt. Maar toch wil het me niet lukken om zo min mogelijk dood te gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Dna doe je het toch niet verkeerd.
Genoeg maten van me oa khebvuurnodig die stormt keer op keer recht door t midden van de map nadat hij spawnt.
Dan zie je op het einde 9-32 ofzoAll good things are wild and free.![]()
probeer eens ghost-silencer combo als je naar jouw mening teveel sterftquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb inmiddels wel een ''tactiek'' en weet wel waar iedereen loopt. Maar toch wil het me niet lukken om zo min mogelijk dood te gaan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gebruik ik al.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef BzP het volgende:
[..]
probeer eens ghost-silencer combo als je naar jouw mening teveel sterftAll good things are wild and free.![]()
Met jou manier van spelen niet eens zo maar mensen die dan bijna altijd 7-2 staan enzo vind ik wel heel triest. De betere spelers zitten toch ook niet in TDM.quote:![]()
Bah, wat vies, ga je mond eens spoelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef BzP het volgende:
[..]
probeer eens ghost-silencer combo als je naar jouw mening teveel sterft
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Voordat je de hoek om rent naar de drukke plek, eerst een tactical grenade gooienquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb inmiddels wel een ''tactiek'' en weet wel waar iedereen loopt. Maar toch wil het me niet lukken om zo min mogelijk dood te gaan.
Begin maar eens met niet de hoek om te rennen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voordat je de hoek om rent naar de drukke plek, eerst een tactical grenade gooien
70% van de deaths is omdat mensen op verkeerde momenten rennen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Inderdaad. Voor mij is minder dan 15 kills is een slecht potje. Een kd lager dan 3.5 ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met jou manier van spelen niet eens zo maar mensen die dan bijna altijd 7-2 staan enzo vind ik wel heel triest. De betere spelers zitten toch ook niet in TDM.
Ik speel vooral tdm in mijn eentje. Anders speel ik waar iedereen zin in heeft.![]()
![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor mij is minder dan 15 kills is een slecht potje.Een KD hoger dan 3.5 zorgt hier voor een vreugdekreet door het huis.quote:![]()
![]()
![]()
Hehe mijn gemiddelde schommelt nogal, ligt de laatste tijd rond de 2 met uitschieters en ook genoeg dipjes van rond de 1 of zelfs eronder als het echt bagger gaat al is dat gelukkig een uitzondering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
3.5 is mijn gemiddelde, dus alles er onder is ondergemiddeld![]()
KD staat nu op 1.13 geloof ik, maar m'n jonge broertjes spelen ook geregeld (smoes 1) en m'n vriendin waagt af en toe een poging (smoes 2) en dat helpt het gemiddelde niet.
Sowieso ligt het ook aan m'n manier van spelen en welke variant ik speel, als ik meega in het lame spel van velen gamers draai ik zo rond de 3, maar ik hanteer liever een wat aanvallende speelstijl en dat helpt het gemiddelde niet altijd ... bij mij in ieder geval.![]()
Verder boeit het me ook niet zoveel, zolang ik er maar lol in heb.![]()
![]()
TDM liefhebbers unite!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor mij is minder dan 15 kills is een slecht potje. Een kd lager dan 3.5 ook.
Ik speel vooral tdm in mijn eentje. Anders speel ik waar iedereen zin in heeft."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dan hebben jouw maten meer uithoudingsvermogen dan die van mij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereport
Ik vind de game grafisch ver onder de maat & bijvoorbeeld het knifen is ook echt aids!
Singelplayer vond ik wel tof
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Inderdaad ja, te slecht voor woordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan hebben jouw maten meer uithoudingsvermogen dan die van mij!
Ik vind de game grafisch ver onder de maat & bijvoorbeeld het knifen is ook echt aids!
Singelplayer vond ik wel tof
Of, als je wordt gedood door een granaat![]()
![]()
Het hoeft geen commando pro te zijn maar soms is het wel heel erg krom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, te slecht voor woorden
Vooral als je poppetje eerst een slash maakt zeg maar en je tegenstander er wel op springt.
Granaten waar je 1000 meter vanaf staat en dan nog dood van gaat![]()
Niet te vergeten dat je dood geschoten word als je al 10 meter een hoek om bent.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
quote:Ja, ik ben echt een panic knivende camper. Nee maar ik vind het gewoon een poepmap. Convoy en Zoo zijn 100x chiller.quote:RvP; Feyenoord
FIFA11quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Flak jacket? Gebruik ik op elke class.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, te slecht voor woorden
![]()
Oh hier niet, als ik al die kogels op hem raak schiet, is hij ook dood, anders is het 2 burst of ga ik doodquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog mee gespeeld terwijl ik host had en bijna alles was een 2 of 3 burst kill.
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Ik ging prestige 11 wager match in en won, toen kapte de host ineens en kwam het bericht dat als iedereen het spel had afgemaakt dan zou ik geld krijgen maar ik heb nog steeds niks gezien.rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat zou uiterst plezant zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:19 schreef KoningStoma het volgende:
wil je misschien iets van mijn 1.3 miljoen cod points?rice rice baby tututututedudududum![]()
Geen enkele keer geprestiged? Heb je dan wel alle wapens met alle attachements en camo's gekocht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:19 schreef KoningStoma het volgende:
wil je misschien iets van mijn 1.3 miljoen cod points?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
denk niet alle camo's danquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen enkele keer geprestiged? Heb je dan wel alle wapens met alle attachements en camo's gekocht?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
HUH WELKE NIET DAN????!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gisteren een kerel gezien die 26.000 kills had met de M60 zijn 2de wapen in zijn combat record was de famas met 12.000![]()
![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bel het AD..quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren een kerel gezien die 26.000 kills had met de M60 zijn 2de wapen in zijn combat record was de famas met 12.000
WERELDNIEUWS JONGENS
Niet normaal!!!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Care, ik heb 11k kills met de Famas en daarna 4k met de galil en dan 1k met Commando ofzo:P.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren een kerel gezien die 26.000 kills had met de M60 zijn 2de wapen in zijn combat record was de famas met 12.000
Nu heb ik bijna al een hele prestige niet meer met de Famas gespeeld en vind het eerlijk gezegd leuker zonder Famas. MP5K rapid fire
RvP; Feyenoord
quote:
Weg met rapid fire, extended mags en steady aimquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care, ik heb 11k kills met de Famas en daarna 4k met de galil en dan 1k met Commando ofzo:P.
Nu heb ik bijna al een hele prestige niet meer met de Famas gespeeld en vind het eerlijk gezegd leuker zonder Famas. MP5K rapid fire
weg met steady aim-> hardened proquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Weg met rapid fire, extended mags en steady aim
mp5k heeft echt een lekker schiet geluid, daarom speel ik niet met de ak74u
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
MPLOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
hardened op een SMG?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
weg met steady aim-> hardened pro
mp5k heeft echt een lekker schiet geluid, daarom speel ik niet met de ak74u
Doe mij maar steady aim pro, MP5K heeft een superhipfire..
+ quick ads after sprinting is baasSpecter ken ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MP5K
74U
Eckte Eckte spelen met de Specter
Spectre extende mags vind ik wel beestVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hardenend Pro = niet zulke hoge kick als je geraakt wordt. Aangezien je vaak geraakt wordt in close combat is Hardened Pro relaxd, schiet je minder vaak over je target heenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
hardened op een SMG?
Doe mij maar steady aim pro, MP5K heeft een superhipfire..
+ quick ads after sprinting is baas
[..]
Specter ken ik niet
Spectre extende mags vind ik wel beest"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
super in 1v1quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rapid fire is nog beter op de Spectre
Maar Rapid fire is kut als je meerdere encounters achter elkaar hebt door de need om te reloaden...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
SoHquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef BzP het volgende:
[..]
super in 1v1
Maar Rapid fire is kut als je meerdere encounters achter elkaar hebt door de need om te reloaden...![]()
Dat weet ik, maar in CQC strafe ik toch als een gek, daar heb ik veel meer aan SA.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hardenend Pro = niet zulke hoge kick als je geraakt wordt. Aangezien je vaak geraakt wordt in close combat is Hardened Pro relaxd, schiet je minder vaak over je target heen
Hardened vind ik wel fijn met DEMO als je toch met je AR ADS naar de spawns gericht zit..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zelfs dat red je niet soms met rapid fire,quote:
Ik ben er gewoon echt geen fan van.
Doe mij maar extended mags voor die quadfeedVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ah ik zoem ALTIJD in met mijn mp5k, dus hardened is meer voor mij. En met extended mags heb je geen SoH nodig, met 45 kogels kan je makkelijk 3 a 4 poppetjes afschietenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in CQC strafe ik toch als een gek, daar heb ik veel meer aan SA.
Hardened vind ik wel fijn met DEMO als je toch met je AR ADS naar de spawns gericht zit.."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
AK74u Rapid fire!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Zelfs dat red je niet soms met rapid fire,
Ik ben er gewoon echt geen fan van.
Doe mij maar extended mags voor die quadfeed
Scavenger pro
Sleight of hand pro
Marathon![]()
![]()
Fixedquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
AK74u Rapid fire! Een assault met extended mags.
Scavenger pro
Sleight of hand pro
Marathonrice rice baby tututututedudududum![]()
Extended magsquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah ik zoem ALTIJD in met mijn mp5k, dus hardened is meer voor mij. En met extended mags heb je geen SoH nodig, met 45 kogels kan je makkelijk 3 a 4 poppetjes afschieten![]()
Probeer maar eens steady aim en fire die gun eens from the hip, zal een nieuwe wereld voor je open gaan..
from the hip kan je nog snel strafen, springen etc.
Handig als je tegenstander ADS op je ligt te sproeien.Verschil moet er zijn hequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
AK74u Rapid fire!
Scavenger pro
Sleight of hand pro
MarathonVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
AK74u vind ik maar schurft, MP5K, MPL en spectre zijn relaxter.RvP; Feyenoord
Heb al heel vaak geprobeerd hipfire met steady aim, maar vindt toch dat het teveel kogels verspeelt. Enkel als je op 2 meter afstand staat gebruik ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Extended mags![]()
Probeer maar eens steady aim en fire die gun eens from the hip, zal een nieuwe wereld voor je open gaan..
from the hip kan je nog snel strafen, springen etc.
Handig als je tegenstander ADS op je ligt te sproeien.
[..]
Verschil moet er zijn he"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Pre fire is steady aim wel handig.RvP; Feyenoord
lol van 2 meter heb je geen SA meer nodig...quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb al heel vaak geprobeerd hipfire met steady aim, maar vindt toch dat het teveel kogels verspeelt. Enkel als je op 2 meter afstand staat gebruik ik het
En pre firing is altijd handig, vooral met SR71Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Scavenger gebruik ik bijna nooit omdat Flak Jacket. En ik heb liever tac mask pro (behalve in Array)quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
AK74u Rapid fire!
Scavenger pro
Sleight of hand pro
Marathon![]()
De reden waarom ik geen TDM meer speel. Het mooie is als je met 6 mensen speelt en je besluit allemaal UAV uit te zetten spelen ze gewoon zonder 1ste perkquote:![]()
Ik speel tegen die gasten altijd met counter-uav. Ik niks zien, zij niks zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen TDM meer speel. Het mooie is als je met 6 mensen speelt en je besluit allemaal UAV uit te zetten spelen ze gewoon zonder 1ste perk
Skills, and I know skills when I see them.quote:![]()
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Skills, and I know skills when I see them.![]()
Heb je honger?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.![]()
Je hapt zo lekker![]()
Maar ik weet dat er tegenover elke goede actie in dat filmpje 10 mislukkingen staan, toch doe ik het hem niet na.![]()
Goh net alsof ik dat niet zag aankomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Je hapt zo lekker![]()
Maar ik weet dat er tegenover elke goede actie in dat filmpje 10 mislukkingen staan, toch doe ik het hem niet na..
Dan vind ik een sniper montage meestal leuker om te zien dan mensen die de halve dag random tomahawks aan het gooien zijn in de hoop dat ze er 1 of 2 raken.![]()
Ach ja, het blijven allebei "montages". De 720 no scope headshot zal ook maar 1 op de zoveel keer goed gaan.![]()
Die vind ook totaal niet boeiend heb het meer over Quad feeds en dergelijke.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ach ja, het blijven allebei "montages". De 720 no scope headshot zal ook maar 1 op de zoveel keer goed gaan.![]()
In Crysis 2 heb ik echt problemen met matchmaking... Lijkt net alsof er maar 1 match is ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik had 23-1 op crysis 2.
Het gaat ook maar tot 50.ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Als je hem op de xbox speelt zet je locale dan op UK.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
In Crysis 2 heb ik echt problemen met matchmaking... Lijkt net alsof er maar 1 match is ofzoAls je hem op de PS3 speelt weet ik niet of je je regio kan veranderen.
Als ik mijn locale op Netherlands zet, dan werkt het ook kut.![]()
Doe t maar eens na zou ik zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.
Kijk maar eens naar een paar van die combos van hem, o.a. double longshot in array naar de kraan..
Die doe ik, en vast jij ook niet zomaar na..
Die gast heeft zeker skills..
Random shots my assVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom zou ik een hele avond willen proberen die ene goede tomahawk te gooien zodat ik kan fappen op mijn nieuwe montage....![]()
Jij misschien wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou ik een hele avond willen proberen die ene goede tomahawk te gooien zodat ik kan fappen op mijn nieuwe montage....
Zoals ze zeggen maakt hij zoiets in een avondje
zeikventjeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Geloof je het zelf vriend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen maakt hij zoiets in een avondje
zeikventje
Nogmaals het is leuk om naar te kijken maar skill kun je het amper noemen
edit überhaupt iets van COD skill noemen![]()
![]()
omg laat maar, ben wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof je het zelf vriend.
Nogmaals het is leuk om naar te kijken maar skill kun je het amper noemen
edit überhaupt iets van COD skill noemen
Smaakt veel te bitter hier opeensVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als je een FPS wil spelen waar het enigszins op skill aan komt moet je Halo gaan spelen. COD gaat zolang het niet op dedicated servers draait om connectie en het feit of je enigszins kan mikken. Dat mensen daar leuke filmpjes van maken en aan elkaar plakken doet daar vrij weinig aan af.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef BzP het volgende:
[..]
omg laat maar, ben weg
Smaakt veel te bitter hier opeens![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een FPS wil spelen waar het enigszins op skill aan komt moet je Halo Crysis 2 gaan spelen.![]()
Maar serieus. Ik stopte net gruwelijk gefrustreerd met Black Ops en stopte Crysis erin. Toen ik na ruim 1.5 uur spelen stopte was ik vrolijk.![]()
![]()
Ik heb nog steeds veel plezier met BO maar dat is meer omdat ik met maten aan het ouwe hoeren ben en ik gewoon zonder veel moeite 60 + games haal. Als iedereen in mijn lijst Crysis of Homefront zou spelen zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus. Ik stopte net gruwelijk gefrustreerd met Black Ops en stopte Crysis erin. Toen ik na ruim 1.5 uur spelen stopte was ik vrolijk.![]()
BO is ook alleen nog maar leuk met meer mensen, of voor zombies. Als ik in mijn eentje de multiplayer ga doen dan wordt vaak vloeken en tieren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds veel plezier met BO maar dat is meer omdat ik met maten aan het ouwe hoeren ben en ik gewoon zonder veel moeite 60 + games haal. Als iedereen in mijn lijst Crysis of Homefront zou spelen zou ik dat ook doen.![]()
Ik speel het ook bijna niet meer alleen of ik moet me echt kapot vervelen. Terwijl ik ook luttele uren FFA heb gespeeld in MW2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BO is ook alleen nog maar leuk met meer mensen, of voor zombies. Als ik in mijn eentje de multiplayer ga doen dan wordt vaak vloeken en tieren.![]()
MW2 heeft de riot shield, de barret en vele andere mogelijkheiden tot kloten.![]()
In black ops zijn veel van die overdreven en overpowered dingen eruitgehaald. Als je serieus wil spelen zijn die dingen gruwelijk irritant, maar ze maken het spel wel leuker over het algemeen.![]()
Nu moeten we ook weer niet doen alsof MW2 zo geweldig was want ik denk dat menig van ons wel een headset of controller heeft gebroken door dat spel. Maar je kon wel beter kutten, in BO heb ik alleen plezier als ik de hoge streaks en scores haal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
MW2 heeft de riot shield, de barret en vele andere mogelijkheiden tot kloten.![]()
In black ops zijn veel van die overdreven en overpowered dingen eruitgehaald. Als je serieus wil spelen zijn die dingen gruwelijk irritant, maar ze maken het spel wel leuker over het algemeen.![]()
Ik heb bijna en keer een tv kapot gemaakt omdat ik op een dikke killstreak zat en ik vanaf de andere kant van de map een noobtube in mijn gezicht kreegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik zei. Het is zeker wel een frustrerend kutspel. Te kinderachtig voor woorden eigenlijk
![]()
Ja mang ik heb bijna een keer mijn buurvrouw vermoord omdat ik geknifed werd vanaf 10 meter. Daarna wilde ik bijna nog wat andere gekke dingen doen!
Bijna![]()
Hoezo worden mensen zo gefrustreerd van een spelletje dat ze dingen kapot moeten maken? Beetje kut roepen does the job toch of niet?![]()
Ik sla altijd boos op de bank als ik slecht ga/ telkens door een campers gedood wordquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja mang ik heb bijna een keer mijn buurvrouw vermoord omdat ik geknifed werd vanaf 10 meter. Daarna wilde ik bijna nog wat andere gekke dingen doen!
Bijna![]()
Hoezo worden mensen zo gefrustreerd van een spelletje dat ze dingen kapot moeten maken? Beetje kut roepen does the job toch of niet?
Lucht wel op
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:05 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik sla altijd boos op de bank als ik slecht ga/ telkens door een campers gedood word
Lucht wel op![]()
Dat had ik vroeger alleen bij Mario op de SNES.![]()
![]()
![]()
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.
Haha daar is de mijne te kostbaar voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Hehe eindelijk de juiste instelling voor m'n internet-probleem gevonden i.c.m PSN, gebruik ik de KPN DNS gegevens gaat het met 20 kb/s allemaal qua downloads en met de OpenDNS variant ineens met 3 MB/s.![]()
![]()
Ik heb 'm 20.000 keer op de grond laten vallen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.![]()
En nu ook weer, je kunt dat ding ook nergens neerleggen hé!![]()
![]()
U were mad bro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb bijna en keer een tv kapot gemaakt omdat ik op een dikke killstreak zat en ik vanaf de andere kant van de map een noobtube in mijn gezicht kreeg. Te kinderachtig voor woorden eigenlijk
Vroeger op de PS2 werdt mijn controller nog gered door het draadje. Nu met die wireless shit kan je je controller de hele kamer door pleuren![]()
![]()
Laats bij mij ook nog, ik en wat vrienden zaten in een party op een 17 win streak joinen we een game.
je kent het wel 2 seconden bezig stand is 7500-1000.
Gelijk een hoop gekanker, vliegende controllers & een moeder die naar boven komt gevlogen dat het alsjeblieft wat zachter kan.
Leuk spelletje spelen
Bij mij was die draad altijd naar de klotequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vroeger op de PS2 werdt mijn controller nog gered door het draadje. Nu met die wireless shit kan je je controller de hele kamer door pleuren
Bij mij gebeurde dat terwijl ik in op een 103 winstreak zatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef leeroy het volgende:
Laats bij mij ook nog, ik en wat vrienden zaten in een party op een 17 win streak joinen we een game.
Gelijk een hoop gekanker, vliegende controllers & een moeder die naar boven komt gevlogen dat het alsjeblieft wat zachter kan.
Leuk spelletje spelen![]()
Wat speelde je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde dat terwijl ik in op een 103 winstreak zat
Wij speelde toen TDM en elke potje werd 7500-2500/3000 ofzoYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?![]()
![]()
Wat is campen? Als mensen een gedeelte van de map controleren en er blijven maar mensen op je af komen kun je beter die mensen de schuld geven ipv de mensen die het slim spelen. Mensen die in een hoekje zitten te wachten zie ik bijna nooit hoge scores halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?![]()
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is campen? Als mensen een gedeelte van de map controleren en er blijven maar mensen op je af komen kun je beter die mensen de schuld geven ipv de mensen die het slim spelen. Mensen die in een hoekje zitten te wachten zie ik bijna nooit hoge scores halen
9 van de goddamn 10 posts lig je te relativeren en alles af te kraken
Damn wat ben je een loser zeg..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zie de laatste tijd ook alleen maar van die 15e en 14e prestiges met Ghost pro - Hacker pro of Ghost pro - Ninja pro, natuurlijk met silencer. Dan haalt iemand uit mijn team of ik zelf de sr71 en dan dashboarden ze ineens. Ik begin meer en meer anti ghost te worden, wat een schurft perk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?RvP; Feyenoord
Het is iemand die een discussie wil aangaan, daar is een forum ook voor bedoeld. Laat die persoon relativeren als hij / zij dat wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...
Damn wat ben je een loser zeg..![]()
Ik kraak het niet af alleen wordt er altijd wel heel makkelijk gezegd dat iemand een camper is. Een camper voor mij is iemand die een heel potje lang ADS in een hoekje zit en laten dat nou net de makkelijkste mensen zijn om te killen want je weet waar ze zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...
Damn wat ben je een loser zeg..![]()
Ik vind het bij MW2 beter gebalanceerd omdat daar niemand cold-blooded gebruikte.
Nu ik ff zit te kijken heeft MW2 wel kutperks zegScrambler, OMA, final stand en danger close
Al heb je veel minder last van final stand dan van second chance in blackops
![]()
Heb vandaag en gister nog aardig wat MW2 gespeeld (zelfs weer geprestigedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het bij MW2 beter gebalanceerd omdat daar niemand cold-blooded gebruikte.
Nu ik ff zit te kijken heeft MW2 wel kutperks zegScrambler, OMA, final stand en danger close
Al heb je veel minder last van final stand dan van second chance in blackops
) maar je wordt daar helemaal gek van de quickscopers, de noobtubers en van commando.
Double xp houdt hier helaas voor me op, dit weekend hockeytoernooi ergens in brabanttot wanneer is double xp? Vorige keer tot dinsdagochtend..
Tot Maandag 22:00 uur!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Double xp houdt hier helaas voor me op, dit weekend hockeytoernooi ergens in brabanttot wanneer is double xp? Vorige keer tot dinsdagochtend..
![]()
![]()
Jij hebt al helemaal geen added value hier...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Het is iemand die een discussie wil aangaan, daar is een forum ook voor bedoeld. Laat die persoon relativeren als hij / zij dat wil.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat had ik met mn 26 win streak...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef leeroy het volgende:
Leuk spelletje spelen
Bobbanz kom is! Ben ik net weer terug erop.. 0 minuten geleden![]()
Leuk ook als je in een S&D potje stapt en het staat al 3-3 terwijl je team al de bom heeft geplant en iedereen is dood.Had ik net dus.
Staan ze allemaal bij die bom te kutten natuurlijk en ben je weer klaar met het potje.![]()
Korte review over de nieuwe mapjes zal leuk zijn.
First Strike was 1 weekje leuk.. maar vind het nu drama mappen en had me liever het geld bespaart.Zo niet.. dan toch!![]()
First strike vond ik na de tijd ook van dat ik hem beter niet had kunnen kopen. Maar de zombies heeft dat later weer goed gemaakt. En als ik hem met een paar vrienden deel kost die me ook niet zoveel. Ik denk er nog even over na!
![]()
Hotel schopt kont hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef rickyszz het volgende:
Hotel vind ik tot nu tot het leukste/beste mapen zoo de kloterigeste
Heb ik de laatste tijd heel vaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Leuk ook als je in een S&D potje stapt en het staat al 3-3 terwijl je team al de bom heeft geplant en iedereen is dood.Had ik net dus.
Staan ze allemaal bij die bom te kutten natuurlijk en ben je weer klaar met het potje.All good things are wild and free.![]()
Hou toch op man, veel gebruikte Cold-blooded (Pro)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ultieme SnD perk met Ninja pro etc![]()
![]()
Back!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:00 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat had ik met mn 26 win streak...
Bobbanz kom is! Ben ik net weer terug erop.. 0 minuten geleden![]()
Oke dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef NrSiX het volgende:
Korte review over de nieuwe mapjes zal leuk zijn.
First Strike was 1 weekje leuk.. maar vind het nu drama mappen en had me liever het geld bespaart.![]()
Hotel: De leukste map, en uiteraard de liften aan beide kanten, maar die ga je niet veel gebruiken. heeft fijne plekken waar je langs kunt voor de mensen die vooral aanvallen en voor mensen die graag sniperen. En lijkt erg veel op Highrise van MW2 9/10
Stockpile: Nog niet echt vaak gespeeld nogal veel plekken waar je in kunt en niet te vergeten de afsluitbare garagedeuren en vergeet niet dat je je hoofd er kunt bij stoten![]()
Lijkt veel kwa indeling op Array 7/10
Convoy: Een aardig grote map wat ik niet verwacht had. In het begin is het nog wel eens zoeken om een plekje te vinden want er zitten nogal veel campers in deze map op de brug vooral
Voor de rest een leuke en afwisselende map. Lijkt veel op Grid Havana 7.5/10.
Zoo: De mooiste map, met een paar stukjes monorails waar je bovenop kunt.
Het zelfde geld voor deze map dat je 'm echt moet kennen en een plekje moet vinden.
Want toen ik deze voor het eerst speelde vond ik het echt een rotmap maar, als je hem eenmaal kent is het echt een hele leuke map vooral omdat zo groot is. En lijkt op geen enkele map. 8.5/10
[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 11-06-2011 13:05:49 ]![]()
Is het eigenlijk nog double-xp weekend? Meen daar ooit iets over gelezen te hebben, om te vieren dat escalation online isKlaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef Toempf het volgende:
Is het eigenlijk nog double-xp weekend? Meen daar ooit iets over gelezen te hebben, om te vieren dat escalation online is![]()
Deze keer heeft xbox nuketown 24/7. Elke keer andersom, jammer, want ik vond het echt een gave gamemode![]()
![]()
Top! Dankjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oke dan!![]()
Hotel: De leukste map, en uiteraard de liften aan beide kanten, maar die ga je niet veel gebruiken. heeft fijne plekken waar je langs kunt voor de mensen die vooral aanvallen en voor mensen die graag sniperen. En lijkt erg veel op Highrise van MW2 9/10
[ afbeelding ]
Stockpile: Nog niet echt vaak gespeeld nogal veel plekken waar je in kunt en niet te vergeten de afsluitbare garagedeuren en vergeet niet dat je je hoofd er kunt bij stoten![]()
Lijkt veel kwa indeling op Array 7/10
[ afbeelding ]
Convoy: Een aardig grote map wat ik niet verwacht had. In het begin is het nog wel eens zoeken om een plekje te vinden want er zitten nogal veel campers in deze map op de brug vooral
Voor de rest een leuke en afwisselende map. Lijkt veel op Grid 7.5/10.[ afbeelding ]
Zoo: De mooiste map, met een paar stukjes monorails waar je bovenop kunt.
Het zelfde geld voor deze map dat je 'm echt moet kennen en een plekje moet vinden.
Want toen ik deze voor het eerst speelde vond ik het echt een rotmap maar, als je hem eenmaal kent is het echt een hele leuke map vooral omdat zo groot is. En lijkt op geen enkele map. 8.5/10
[ afbeelding ]
Zo niet.. dan toch!![]()
Ik snap alleen niet hoe mensen Stockpile met Array en Convoy met Grid kunnen vergelijken.
Array kan ik nog wel een beetje inkomen omdat de meeste mensen in dat centrale gebouw zitten maar daar houdt de vergelijking voor mij op![]()
Mha, ja Convoy lijkt eerder op Havana dan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap alleen niet hoe mensen Stockpile met Array en Convoy met Grid kunnen vergelijken.
Array kan ik nog wel een beetje inkomen omdat de meeste mensen in dat centrale gebouw zitten maar daar houdt de vergelijking voor mij op![]()
![]()
Gister een potje op nuketown 24/7 domination, we moesten tegen een clan en ik zat bij wat randoms. 54-7 en dan 201-179 ofzo, was wel geniaal omdat zij na de tijd op tilt sloegen. Ik had mijn lage streaks erop staan met spy, counter en napalm en aangezien zij bijna allemaal Ghost of hardline hadden ging de napalm altijd keurig over B voor een multi kill ^^.
En nog even een chopper en hind neergehaald omdat zij een camper hadden met 0 caps en 2 defends. Wel vertier dus, toch speel ik liever mercenary moshpit omdat je dan niet tegen clans aan loopt.RvP; Feyenoord
Net MW2 gespeeld FFA
30-3, helemaal blij
2e potje
30-25-7-9 is echt heel goed!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/![]()
Zo, COD maar even aan doen.RvP; Feyenoord
Jezusquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Net een paar keer pure TDM gedaan en classic. Best wel grappig en wat leuk om eindelijk gewoon geen ghost + silencer mensen te zien. En het gewoon om je guns skills gaat.![]()
Godverdomme, haal ik net in demolition een Blackbird ingezet bam 11 killstreak gunship roept zo fuckertje een attack heli in, game afgelopen ;s![]()
Leuk als je denk dat je veilig om het hoekje bent. En er toch 1 kogel bedenkt om maar eens om het hoekje te gaan kijken?
OF om een 15e prestige tegen te komen die je broertje bij wijze van spreke nog af kan maken. En dat die 15e prestige dan ook nog trots met zn gouden wapen in een hoekje ligt. Inclusief een silencer en ghost natuurlijk
[ Bericht 57% gewijzigd door MagischMannetje op 13-06-2011 12:58:34 ]![]()
Ik vraag me dan altijd af hoe lang het heeft geduurd voordat diegene prestige 15 is geworden, levellen duurt behoorlijk lang als je niet zo goed bent, weet ik uit ervaringquote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Leuk als je denk dat je veilig om het hoekje bent. En er toch 1 kogel bedenkt om maar eens om het hoekje te gaan kijken?
OF om een 15e prestige tegen te komen die je broertje bij wijze van spreke nog af kan maken. En dat die 15e prestige dan ook nog trots met zn gouden wapen in een hoekje ligt. Inclusief een silencer en ghost natuurlijk![]()
Klaus die Gabelstaplerfahrer
11 dagen tot 14de prestige daarna ben ik gestoptquote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef MagischMannetje het volgende:
OF om een 15e prestige tegen te komen die je broertje bij wijze van spreke nog af kan maken. En dat die 15e prestige dan ook nog trots met zn gouden wapen in een hoekje ligt. Inclusief een silencer en ghost natuurlijk![]()
![]()
1 keer iemand tegen gekomen die 15e prestige was met een kd van 0.3 en 35+ dagen gespeeld..
Tijdens die 35+ dagen leer je toch wel een beetje hoe je moet spelen, en om tenminste positief te staan.![]()
Zaterdag gaan airsoften in belgie.
Echt kicke met 1 op 1 replica guns knallen.
Demolition, ctf, escort en nog een paar toffe missies gehad.
Echt navy seal gevoel krijg je dan, een dikke aanrader voor iedereen.
Ik ga in ieder geval nooit meer paintballen..
Foto is niet toegankelijk btw. Hoe hard gaan die dingen eigenlijk? Buigen ze niet naar een 10-20 meter af?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef BzP het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Afbeelding faalt !quote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef BzP het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klinkt leuk maar de foto werkt nietquote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef BzP het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Paintballs buigen te vroeg af, deze bb's buigen af na ong 25-30 meter, op full auto schoot mn M15 20 kogels per secondequote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Foto is niet toegankelijk btw. Hoe hard gaan die dingen eigenlijk? Buigen ze niet naar een 10-20 meter af?
Ook t visier was psies als de M16 van BO.
Ik hbe mn Partyflock profiel op geheim, dus dat kan idd kloppen dan mn pic niet werkt hier
Nice, Dat wil ik ook ''ooit'' een keer doen lijkt me echt helemaal te gek!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Paintballs buigen te vroeg af, deze bb's buigen af na ong 25-30 meter, op full auto schoot mn M15 20 kogels per seconde
Ook t visier was psies als de M16 van BO.
[ afbeelding ]
Ik hbe mn Partyflock profiel op geheim, dus dat kan idd kloppen dan mn pic niet werkt hier![]()
![]()
De hele organisatie daar zijn hollandersquote:Op maandag 13 juni 2011 16:01 schreef KoningStoma het volgende:
Gay dat die shit in Nederland illegaal is.
20 man optrommelen, en gaan met die banaanquote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nice, Dat wil ik ook ''ooit'' een keer doen lijkt me echt helemaal te gek!
Wij gaan in september weer...
Heb mn baas trouwens 3 headshots gegeven
Hoe oud moet je er voor zijn 18 zekersquote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef BzP het volgende:
[..]
De hele organisatie daar zijn hollanders
[..]
20 man optrommelen, en gaan met die banaan
Wij gaan in september weer...
Heb mn baas trouwens 3 headshots gegeven![]()
Heb zelf ook een aantal BB guns gehad zoals deze:
Maar die gingen naar half uur al kapotMoet er trouwens eentje met een metalen loop hebben
Die hebben ze Londen trouwens waar ze ze die dingen onder de toonbank verkochten voor 30 pond
[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 13-06-2011 16:15:59 ]![]()
Tegen mij zeiden ze dat 95% van de hollanders het gewoon thuis deden opslaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is toch ontzettend onhandig? Je mag de spullen zelfs niet in nederland opslaan.Die is wel fijn voor indoor CQCquote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hoe oud moet je er voor zijn 18 zekers![]()
Heb zelf ook een aantal BB guns gehad zo deze:
[ afbeelding ]
Maar die gingen naar half uur al kapotMoet er trouwens eentje met een metalen loop hebben
Die hebben ze Londen trouwens waar ze ze die dingen onder de toonbank verkochten voor 30 pond
edit: volgens mij 18 ja,of 16Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zeiden wij ook, want aan de linkerkant ligt oo daadwerkelijk een (lege) poolquote:
Jullie allemaal dive to prone erin?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeiden wij ook, want aan de linkerkant ligt oo daadwerkelijk een (lege) pool![]()
heb wel een 360 noscope tegen een boom gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jullie allemaal dive to prone erin?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is dat bomen geen hoofd hebben, anders was het zeker een headshot?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef BzP het volgende:
[..]
heb wel een 360 noscope tegen een boom gemaakt![]()
Hij hoorde het geluidjequote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is dat bomen geen hoofd hebben, anders was het zeker een headshot?![]()
ik had mezelf wel een headshot gegeven toen ik mn gun op een boom uittestte, meteen gun en masker getest
De boom had riot shieldquote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef BzP het volgende:
ik had mezelf wel een headshot gegeven toen ik mn gun op een boom uittestte, meteen gun en masker getest?
![]()
![]()
was ff aant eten, toen moest ik toch snel ff naar de tafel uitreiken om R1 te tappen.
Sommige mensen maken het zichzelf echt moeilijk
Ga je nog voor 15?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ach dubbel xp was wel weer ff handig.
Ben van p13 lvl 43 naar p14 lvl 37 gegaan.![]()
Ik van p10 lvl 35 naar p12 lvl 44quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ach dubbel xp was wel weer ff handig.
Ben van p13 lvl 43 naar p14 lvl 37 gegaan.
Ah dubbel xp weekend, vandaar dat iedereen ineens weer BO speelde afgelopen weekend
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik was toen naar Belgie, dus heb er weinig van gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Ah dubbel xp weekend, vandaar dat iedereen ineens weer BO speelde afgelopen weekend
Wel al Escalation gekocht
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
En wat is de algemene indruk van de PS3 gebruikers na een weekend lang op de nieuwe maps te hebben gespeeld?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kon je die uitproberen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En wat is de algemene indruk van de PS3 gebruikers na een weekend lang op de nieuwe maps te hebben gespeeld?![]()
wat?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
![]()
Team Alfa & team Bravo
Alle debielen bij elkaarVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dual wiels skorpians
RvP; Feyenoord
Sowieso, beetje tegen de verveling. Mac11 dual wield ook wel droog of Python dual wield tomahawk onlyik ging wel 14-17 maar het was wel vermakelijk xd
RvP; Feyenoord
Was vandaag niet actief, reden hiervoor; Moest wachten op me examen uitslag.
Maar...... Ben geslaagd!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Was vandaag niet actief, reden hiervoor; Moest wachten op me examen uitslag.
Maar...... Ben geslaagd!![]()
![]()
Vraagje tussendoor: waar/hoe kan je zien welk prestige level iemand is?Klaus die Gabelstaplerfahrer
Alstuquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:04 schreef Toempf het volgende:
Vraagje tussendoor: waar/hoe kan je zien welk prestige level iemand is?![]()
![]()
Ik moet fucking 11 t/m 14 nog ;e Gaat me 3 dagen duren, hooguit 4 aangezien ik nog maar level 43 prestige 10 ben.RvP; Feyenoord
(te)veel hitmarkers is waarom ik afhaakte en de Olympia ben gaan gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef rickyszz het volgende:
Speel nu voor de vernieuwing met een Steakout donders vet/fijn wapen!
ლ(ಠ益ಠლ)![]()
Alle shotties geven teveel shitmarkers imo..
Fake or real?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zeg real!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef BzP het volgende:
Alle shotties geven teveel shitmarkers imo..
[ afbeelding ]
Fake or real?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je moet straks 3 x 13 euro betalen voor wat matige maps om je game compleet te maken?Op elke fokker past een bril.![]()
Learn2sharequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef Catch_me het volgende:
Dus je moet straks 3 x 13 euro betalen voor wat matige maps om je game compleet te maken?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jezus, weer? Kansloos eigenlijk, maar ze worden verkocht dus gelijk hebben ze!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kimbo skorpians is echt heldig met steady aim. Alleen ik ga dan niet bommen defusen etc, ik ga dan een beetje lopen killwhoren. potje 43 -3 op launchik had nog een chopper gunner in de wacht maar is er weer zo'n banaan die een blocker chopper gebruikt ;e. Ik ga nog veel plezier aan de skorpian beleven
RvP; Feyenoord
Lolquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Antilurker het volgende:
Gister 34-0, net 48-3 in DOM
G11
Oh en ronde 6 in Call of the dead
Ronde 7 hier :$RvP; Feyenoord
Dual wield Skorpionsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef vandermar het volgende:
Kimbo skorpians is echt heldig met steady aim. Alleen ik ga dan niet bommen defusen etc, ik ga dan een beetje lopen killwhoren. potje 43 -3 op launchik had nog een chopper gunner in de wacht maar is er weer zo'n banaan die een blocker chopper gebruikt ;e. Ik ga nog veel plezier aan de skorpian beleven
2.67 KDR op mijn 2de account zonder gehaald zonder het gebruiken van 74U en de Famas. Verder heb ik ook pas net de gunner unlocked en pas 1 of 2 keer gebruikt. Spel begint te makkelijk te worden![]()
Spel begon al bij First strike te makkelijk te worden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2.67 KDR op mijn 2de account zonder gehaald zonder het gebruiken van 74U en de Famas. Verder heb ik ook pas net de gunner unlocked en pas 1 of 2 keer gebruikt. Spel begint te makkelijk te wordenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daarom heb ik nu ook een 2de account. Op mijn 14de prestige account heb ik alle perks pro en alle lifetime challenges al bijna completequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Spel begon al bij First strike te makkelijk te worden..![]()
Misschien dat ik ook een tryhard KD account ga aanmakenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb al een paar dagen niet meer gespeeld, bitches maken nieuwe levels alsof het niks is.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik vraag me af wat mijn kd zou zijn als ik dat zou doen en van de snipers af zou blijvenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2.67 KDR op mijn 2de account zonder gehaald zonder het gebruiken van 74U en de Famas. Verder heb ik ook pas net de gunner unlocked en pas 1 of 2 keer gebruikt. Spel begint te makkelijk te wordenDat zou wel richting de 5 gaan denk ik.
![]()
Ja precies ik heb nu pas 80 kills ofzo met de Famas en die heb ik bijna alleen gemaakt door dat wapen op te rapen want veel anders vind je toch niet behalve de 74U en Famasquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat mijn kd zou zijn als ik dat zou doen en van de snipers af zou blijvenDat zou wel richting de 5 gaan denk ik.
![]()
![]()
Indrukwekkend hoor... Zijn dr niet veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat mijn kd zou zijn als ik dat zou doen en van de snipers af zou blijvenDat zou wel richting de 5 gaan denk ik.
Op BO forums zit er een met 7.23 met 60k kills, Campt als een motherfucker
Maar is goed in wat ie doet..
Mijn schijt verbinding zou dat nooit toe laten
Ik ga deze niet aanschaffen, wordt zo onderhand een verrekte duur spel.RvP; Feyenoord
Campen om je kd hoog te houden is zo zielig. Je moet bij TDM toch wel een spm van meer dan 300 hebben als je een hoge kd hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Indrukwekkend hoor... Zijn dr niet veel
Op BO forums zit er een met 7.23 met 60k kills, Campt als een motherfucker
Maar is goed in wat ie doet..
Mijn schijt verbinding zou dat nooit toe laten![]()
als ik me niet vergis zat zn spm rond de 800 : /quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Campen om je kd hoog te houden is zo zielig. Je moet bij TDM toch wel een spm van meer dan 300 hebben als je een hoge kd hebt.
En zn wl ratio ook rond de 7Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Groundwar is best wel chill, vandaag voor het eerst gedaan en wanneer je een helikopter in de lucht krijgt is het noobslay time. Dat is echt feest.
Eergister ook een potje demo 47-2, echt 7 seconden voor het einde gekillt en toen tilte ik hem echt hard en heb ik eerst mijn eigen claymore opgeblazen en toen mezelf genade, anders was het 47-1 :GRvP; Feyenoord
Had ik net eindelijk attack dogs in m'n care package, wordt de verbinding met de host verbroken. Ik moest een beetje huilenattack dogs zijn baas.
Je kunt ze ook instellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef Toempf het volgende:
Had ik net eindelijk attack dogs in m'n care package, wordt de verbinding met de host verbroken. Ik moest een beetje huilenattack dogs zijn baas.
Ja weet ik, maar 11 kills jonge, zo goed ben ik niet. Ik mag blij zijn als ik 5 haalquote:
Ik gebruik sinds kort 3/4/5 als killstreak met hardline pro, dus carepackage ook. Werkt ideaal, en zorgt ervoor dat ik veel ontspannender kan spelen omdat 4 kills zo gehaald is.Geen referral hier.![]()
Phaelanx, die naam doet me denken aan Unreal Tournament GOTY was volgens mij de naam van een level.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik hou hem op Spy Plane, Care Package en Chopper Gunner bij FFA, bij andere varianten op SAM Turret, Napalm Strike en Mortar Team.![]()
Mortar team bij TDM![]()
Spyplane, Sam Turret, Napalm als ik zin heb om de tegenstander te trollen met sam turrets en anders Counter, Napalm, ChopperRvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: