Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Was vandaag niet actief, reden hiervoor; Moest wachten op me examen uitslag.
Maar...... Ben geslaagd!
Alstuquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:04 schreef Toempf het volgende:
Vraagje tussendoor: waar/hoe kan je zien welk prestige level iemand is?
(te)veel hitmarkers is waarom ik afhaakte en de Olympia ben gaan gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef rickyszz het volgende:
Speel nu voor de vernieuwing met een Steakout donders vet/fijn wapen!
Ik zeg real!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef BzP het volgende:
Alle shotties geven teveel shitmarkers imo..
[ afbeelding ]
Fake or real?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn2sharequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef Catch_me het volgende:
Dus je moet straks 3 x 13 euro betalen voor wat matige maps om je game compleet te maken?
Lolquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Antilurker het volgende:
Gister 34-0, net 48-3 in DOM
G11
Oh en ronde 6 in Call of the dead
Dual wield Skorpionsquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef vandermar het volgende:
Kimbo skorpians is echt heldig met steady aim. Alleen ik ga dan niet bommen defusen etc, ik ga dan een beetje lopen killwhoren. potje 43 -3 op launchik had nog een chopper gunner in de wacht maar is er weer zo'n banaan die een blocker chopper gebruikt ;e. Ik ga nog veel plezier aan de skorpian beleven
Spel begon al bij First strike te makkelijk te worden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2.67 KDR op mijn 2de account zonder gehaald zonder het gebruiken van 74U en de Famas. Verder heb ik ook pas net de gunner unlocked en pas 1 of 2 keer gebruikt. Spel begint te makkelijk te worden
Daarom heb ik nu ook een 2de account. Op mijn 14de prestige account heb ik alle perks pro en alle lifetime challenges al bijna completequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Spel begon al bij First strike te makkelijk te worden..
Ik vraag me af wat mijn kd zou zijn als ik dat zou doen en van de snipers af zou blijvenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2.67 KDR op mijn 2de account zonder gehaald zonder het gebruiken van 74U en de Famas. Verder heb ik ook pas net de gunner unlocked en pas 1 of 2 keer gebruikt. Spel begint te makkelijk te worden
Ja precies ik heb nu pas 80 kills ofzo met de Famas en die heb ik bijna alleen gemaakt door dat wapen op te rapen want veel anders vind je toch niet behalve de 74U en Famasquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat mijn kd zou zijn als ik dat zou doen en van de snipers af zou blijvenDat zou wel richting de 5 gaan denk ik.
Indrukwekkend hoor... Zijn dr niet veelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat mijn kd zou zijn als ik dat zou doen en van de snipers af zou blijvenDat zou wel richting de 5 gaan denk ik.
Campen om je kd hoog te houden is zo zielig. Je moet bij TDM toch wel een spm van meer dan 300 hebben als je een hoge kd hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Indrukwekkend hoor... Zijn dr niet veel
Op BO forums zit er een met 7.23 met 60k kills, Campt als een motherfucker
Maar is goed in wat ie doet..
Mijn schijt verbinding zou dat nooit toe laten
als ik me niet vergis zat zn spm rond de 800 : /quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Campen om je kd hoog te houden is zo zielig. Je moet bij TDM toch wel een spm van meer dan 300 hebben als je een hoge kd hebt.
Je kunt ze ook instellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef Toempf het volgende:
Had ik net eindelijk attack dogs in m'n care package, wordt de verbinding met de host verbroken. Ik moest een beetje huilenattack dogs zijn baas.
Ja weet ik, maar 11 kills jonge, zo goed ben ik niet. Ik mag blij zijn als ik 5 haalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |