Flak jacket? Gebruik ik op elke class.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, te slecht voor woorden
Of, als je wordt gedood door een granaat![]()
Oh hier niet, als ik al die kogels op hem raak schiet, is hij ook dood, anders is het 2 burst of ga ik doodquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren nog mee gespeeld terwijl ik host had en bijna alles was een 2 of 3 burst kill.
Dat zou uiterst plezant zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:19 schreef KoningStoma het volgende:
wil je misschien iets van mijn 1.3 miljoen cod points?
Geen enkele keer geprestiged? Heb je dan wel alle wapens met alle attachements en camo's gekocht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:19 schreef KoningStoma het volgende:
wil je misschien iets van mijn 1.3 miljoen cod points?
denk niet alle camo's danquote:Op donderdag 9 juni 2011 02:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen enkele keer geprestiged? Heb je dan wel alle wapens met alle attachements en camo's gekocht?
Bel het AD..quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren een kerel gezien die 26.000 kills had met de M60 zijn 2de wapen in zijn combat record was de famas met 12.000
Care, ik heb 11k kills met de Famas en daarna 4k met de galil en dan 1k met Commando ofzo:P.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren een kerel gezien die 26.000 kills had met de M60 zijn 2de wapen in zijn combat record was de famas met 12.000
quote:
Weg met rapid fire, extended mags en steady aimquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Care, ik heb 11k kills met de Famas en daarna 4k met de galil en dan 1k met Commando ofzo:P.
Nu heb ik bijna al een hele prestige niet meer met de Famas gespeeld en vind het eerlijk gezegd leuker zonder Famas. MP5K rapid fire
weg met steady aim-> hardened proquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Weg met rapid fire, extended mags en steady aim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |