Daar gaat het waarschijnlijk mis je moet de plekken weten waar mensen vaak langs komen in de map zeker als je veel TDM speelt en die patrouilleren. Als je echt hoge scores wil halen moet je ground war of demo spelen en dan spwantrappen maar dat gaat opzich ook wel snel vervelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een potje tdm heb ik minstens elke keer 20 om 14 ofzo.Maar goed ik loop ook echt als een dolle door alle mappen heen.
Problem?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen met een KD van 4,3 en dan alleen maar TDM spelen
Dna doe je het toch niet verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In een potje tdm heb ik minstens elke keer 20 om 14 ofzo.Maar goed ik loop ook echt als een dolle door alle mappen heen.
wtf is datquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb IF2 Abidal gekocht. Wat een beest.
Nee ik heb inmiddels wel een ''tactiek'' en weet wel waar iedereen loopt. Maar toch wil het me niet lukken om zo min mogelijk dood te gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Dna doe je het toch niet verkeerd.
Genoeg maten van me oa khebvuurnodig die stormt keer op keer recht door t midden van de map nadat hij spawnt.
Dan zie je op het einde 9-32 ofzo
probeer eens ghost-silencer combo als je naar jouw mening teveel sterftquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb inmiddels wel een ''tactiek'' en weet wel waar iedereen loopt. Maar toch wil het me niet lukken om zo min mogelijk dood te gaan.
Gebruik ik al.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef BzP het volgende:
[..]
probeer eens ghost-silencer combo als je naar jouw mening teveel sterft
Met jou manier van spelen niet eens zo maar mensen die dan bijna altijd 7-2 staan enzo vind ik wel heel triest. De betere spelers zitten toch ook niet in TDM.quote:
Bah, wat vies, ga je mond eens spoelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef BzP het volgende:
[..]
probeer eens ghost-silencer combo als je naar jouw mening teveel sterft
Voordat je de hoek om rent naar de drukke plek, eerst een tactical grenade gooienquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik heb inmiddels wel een ''tactiek'' en weet wel waar iedereen loopt. Maar toch wil het me niet lukken om zo min mogelijk dood te gaan.
Begin maar eens met niet de hoek om te rennen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voordat je de hoek om rent naar de drukke plek, eerst een tactical grenade gooien
Inderdaad. Voor mij is minder dan 15 kills is een slecht potje. Een kd lager dan 3.5 ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met jou manier van spelen niet eens zo maar mensen die dan bijna altijd 7-2 staan enzo vind ik wel heel triest. De betere spelers zitten toch ook niet in TDM.
Hier ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor mij is minder dan 15 kills is een slecht potje.
Een KD hoger dan 3.5 zorgt hier voor een vreugdekreet door het huis.quote:
Hehe mijn gemiddelde schommelt nogal, ligt de laatste tijd rond de 2 met uitschieters en ook genoeg dipjes van rond de 1 of zelfs eronder als het echt bagger gaat al is dat gelukkig een uitzondering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef KoningStoma het volgende:
3.5 is mijn gemiddelde, dus alles er onder is ondergemiddeld
TDM liefhebbers unite!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor mij is minder dan 15 kills is een slecht potje. Een kd lager dan 3.5 ook.
Ik speel vooral tdm in mijn eentje. Anders speel ik waar iedereen zin in heeft.
Dan hebben jouw maten meer uithoudingsvermogen dan die van mij!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereport
Inderdaad ja, te slecht voor woordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan hebben jouw maten meer uithoudingsvermogen dan die van mij!
Ik vind de game grafisch ver onder de maat & bijvoorbeeld het knifen is ook echt aids!
Singelplayer vond ik wel tof
Het hoeft geen commando pro te zijn maar soms is het wel heel erg krom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, te slecht voor woorden
Of, als je wordt gedood door een granaat![]()
quote:
Ja, ik ben echt een panic knivende camper. Nee maar ik vind het gewoon een poepmap. Convoy en Zoo zijn 100x chiller.quote:
FIFA11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |