hardened op een SMG?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
weg met steady aim-> hardened pro
mp5k heeft echt een lekker schiet geluid, daarom speel ik niet met de ak74u
Specter ken ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MP5K
74U
Eckte Eckte spelen met de Specter
Hardenend Pro = niet zulke hoge kick als je geraakt wordt. Aangezien je vaak geraakt wordt in close combat is Hardened Pro relaxd, schiet je minder vaak over je target heenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
hardened op een SMG?
Doe mij maar steady aim pro, MP5K heeft een superhipfire..
+ quick ads after sprinting is baas
[..]
Specter ken ik niet
Spectre extende mags vind ik wel beest
super in 1v1quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rapid fire is nog beter op de Spectre
SoHquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef BzP het volgende:
[..]
super in 1v1
Maar Rapid fire is kut als je meerdere encounters achter elkaar hebt door de need om te reloaden...
Dat weet ik, maar in CQC strafe ik toch als een gek, daar heb ik veel meer aan SA.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hardenend Pro = niet zulke hoge kick als je geraakt wordt. Aangezien je vaak geraakt wordt in close combat is Hardened Pro relaxd, schiet je minder vaak over je target heen
Zelfs dat red je niet soms met rapid fire,quote:
Ah ik zoem ALTIJD in met mijn mp5k, dus hardened is meer voor mij. En met extended mags heb je geen SoH nodig, met 45 kogels kan je makkelijk 3 a 4 poppetjes afschietenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in CQC strafe ik toch als een gek, daar heb ik veel meer aan SA.
Hardened vind ik wel fijn met DEMO als je toch met je AR ADS naar de spawns gericht zit..
AK74u Rapid fire!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Zelfs dat red je niet soms met rapid fire,
Ik ben er gewoon echt geen fan van.
Doe mij maar extended mags voor die quadfeed
Fixedquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
AK74u Rapid fire! Een assault met extended mags.
Scavenger pro
Sleight of hand pro
Marathon
Extended magsquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ah ik zoem ALTIJD in met mijn mp5k, dus hardened is meer voor mij. En met extended mags heb je geen SoH nodig, met 45 kogels kan je makkelijk 3 a 4 poppetjes afschieten
Verschil moet er zijn hequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
AK74u Rapid fire!
Scavenger pro
Sleight of hand pro
Marathon
Heb al heel vaak geprobeerd hipfire met steady aim, maar vindt toch dat het teveel kogels verspeelt. Enkel als je op 2 meter afstand staat gebruik ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Extended mags![]()
Probeer maar eens steady aim en fire die gun eens from the hip, zal een nieuwe wereld voor je open gaan..
from the hip kan je nog snel strafen, springen etc.
Handig als je tegenstander ADS op je ligt te sproeien.
[..]
Verschil moet er zijn he
lol van 2 meter heb je geen SA meer nodig...quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb al heel vaak geprobeerd hipfire met steady aim, maar vindt toch dat het teveel kogels verspeelt. Enkel als je op 2 meter afstand staat gebruik ik het
Scavenger gebruik ik bijna nooit omdat Flak Jacket. En ik heb liever tac mask pro (behalve in Array)quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
AK74u Rapid fire!
Scavenger pro
Sleight of hand pro
Marathon
De reden waarom ik geen TDM meer speel. Het mooie is als je met 6 mensen speelt en je besluit allemaal UAV uit te zetten spelen ze gewoon zonder 1ste perkquote:
Ik speel tegen die gasten altijd met counter-uav. Ik niks zien, zij niks zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen TDM meer speel. Het mooie is als je met 6 mensen speelt en je besluit allemaal UAV uit te zetten spelen ze gewoon zonder 1ste perk
Skills, and I know skills when I see them.quote:
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Skills, and I know skills when I see them.
Heb je honger?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.
Goh net alsof ik dat niet zag aankomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Je hapt zo lekker![]()
Maar ik weet dat er tegenover elke goede actie in dat filmpje 10 mislukkingen staan, toch doe ik het hem niet na.
Die vind ook totaal niet boeiend heb het meer over Quad feeds en dergelijke.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ach ja, het blijven allebei "montages". De 720 no scope headshot zal ook maar 1 op de zoveel keer goed gaan.
In Crysis 2 heb ik echt problemen met matchmaking... Lijkt net alsof er maar 1 match is ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik had 23-1 op crysis 2.
Het gaat ook maar tot 50.
Als je hem op de xbox speelt zet je locale dan op UK.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
In Crysis 2 heb ik echt problemen met matchmaking... Lijkt net alsof er maar 1 match is ofzo
Doe t maar eens na zou ik zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit noem je skill? Je wil niet weten hoevaak mensen die voor dit soort clips gaan falen het ziet er allemaal wel leuk uit als je het samenvat maar skill kun je dit niet noemen.
Jij misschien wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou ik een hele avond willen proberen die ene goede tomahawk te gooien zodat ik kan fappen op mijn nieuwe montage....
Geloof je het zelf vriend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen maakt hij zoiets in een avondje
zeikventje
omg laat maar, ben wegquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof je het zelf vriend.
Nogmaals het is leuk om naar te kijken maar skill kun je het amper noemen
edit überhaupt iets van COD skill noemen
Als je een FPS wil spelen waar het enigszins op skill aan komt moet je Halo gaan spelen. COD gaat zolang het niet op dedicated servers draait om connectie en het feit of je enigszins kan mikken. Dat mensen daar leuke filmpjes van maken en aan elkaar plakken doet daar vrij weinig aan af.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef BzP het volgende:
[..]
omg laat maar, ben weg
Smaakt veel te bitter hier opeens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een FPS wil spelen waar het enigszins op skill aan komt moet je Halo Crysis 2 gaan spelen.
Ik heb nog steeds veel plezier met BO maar dat is meer omdat ik met maten aan het ouwe hoeren ben en ik gewoon zonder veel moeite 60 + games haal. Als iedereen in mijn lijst Crysis of Homefront zou spelen zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus. Ik stopte net gruwelijk gefrustreerd met Black Ops en stopte Crysis erin. Toen ik na ruim 1.5 uur spelen stopte was ik vrolijk.
BO is ook alleen nog maar leuk met meer mensen, of voor zombies. Als ik in mijn eentje de multiplayer ga doen dan wordt vaak vloeken en tieren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds veel plezier met BO maar dat is meer omdat ik met maten aan het ouwe hoeren ben en ik gewoon zonder veel moeite 60 + games haal. Als iedereen in mijn lijst Crysis of Homefront zou spelen zou ik dat ook doen.
Ik speel het ook bijna niet meer alleen of ik moet me echt kapot vervelen. Terwijl ik ook luttele uren FFA heb gespeeld in MW2quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BO is ook alleen nog maar leuk met meer mensen, of voor zombies. Als ik in mijn eentje de multiplayer ga doen dan wordt vaak vloeken en tieren.
Nu moeten we ook weer niet doen alsof MW2 zo geweldig was want ik denk dat menig van ons wel een headset of controller heeft gebroken door dat spel. Maar je kon wel beter kutten, in BO heb ik alleen plezier als ik de hoge streaks en scores haal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:41 schreef KoningStoma het volgende:
MW2 heeft de riot shield, de barret en vele andere mogelijkheiden tot kloten.![]()
In black ops zijn veel van die overdreven en overpowered dingen eruitgehaald. Als je serieus wil spelen zijn die dingen gruwelijk irritant, maar ze maken het spel wel leuker over het algemeen.
Ik heb bijna en keer een tv kapot gemaakt omdat ik op een dikke killstreak zat en ik vanaf de andere kant van de map een noobtube in mijn gezicht kreegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik zei. Het is zeker wel een frustrerend kutspel
Ik sla altijd boos op de bank als ik slecht ga/ telkens door een campers gedood wordquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja mang ik heb bijna een keer mijn buurvrouw vermoord omdat ik geknifed werd vanaf 10 meter. Daarna wilde ik bijna nog wat andere gekke dingen doen!
Bijna![]()
Hoezo worden mensen zo gefrustreerd van een spelletje dat ze dingen kapot moeten maken? Beetje kut roepen does the job toch of niet?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:05 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik sla altijd boos op de bank als ik slecht ga/ telkens door een campers gedood word
Lucht wel op
Haha daar is de mijne te kostbaar voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.
Ik heb 'm 20.000 keer op de grond laten vallen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.
U were mad bro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb bijna en keer een tv kapot gemaakt omdat ik op een dikke killstreak zat en ik vanaf de andere kant van de map een noobtube in mijn gezicht kreeg. Te kinderachtig voor woorden eigenlijk
Bij mij was die draad altijd naar de klotequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vroeger op de PS2 werdt mijn controller nog gered door het draadje. Nu met die wireless shit kan je je controller de hele kamer door pleuren
Bij mij gebeurde dat terwijl ik in op een 103 winstreak zatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef leeroy het volgende:
Laats bij mij ook nog, ik en wat vrienden zaten in een party op een 17 win streak joinen we een game.
je kent het wel 2 seconden bezig stand is 7500-1000.
Gelijk een hoop gekanker, vliegende controllers & een moeder die naar boven komt gevlogen dat het alsjeblieft wat zachter kan.
Leuk spelletje spelen
Wat speelde je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde dat terwijl ik in op een 103 winstreak zat
Wat is campen? Als mensen een gedeelte van de map controleren en er blijven maar mensen op je af komen kun je beter die mensen de schuld geven ipv de mensen die het slim spelen. Mensen die in een hoekje zitten te wachten zie ik bijna nooit hoge scores halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is campen? Als mensen een gedeelte van de map controleren en er blijven maar mensen op je af komen kun je beter die mensen de schuld geven ipv de mensen die het slim spelen. Mensen die in een hoekje zitten te wachten zie ik bijna nooit hoge scores halen
Ik zie de laatste tijd ook alleen maar van die 15e en 14e prestiges met Ghost pro - Hacker pro of Ghost pro - Ninja pro, natuurlijk met silencer. Dan haalt iemand uit mijn team of ik zelf de sr71 en dan dashboarden ze ineens. Ik begin meer en meer anti ghost te worden, wat een schurft perk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?
Het is iemand die een discussie wil aangaan, daar is een forum ook voor bedoeld. Laat die persoon relativeren als hij / zij dat wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...
9 van de goddamn 10 posts lig je te relativeren en alles af te kraken
Damn wat ben je een loser zeg..
Ik kraak het niet af alleen wordt er altijd wel heel makkelijk gezegd dat iemand een camper is. Een camper voor mij is iemand die een heel potje lang ADS in een hoekje zit en laten dat nou net de makkelijkste mensen zijn om te killen want je weet waar ze zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...
9 van de goddamn 10 posts lig je te relativeren en alles af te kraken
Damn wat ben je een loser zeg..
Heb vandaag en gister nog aardig wat MW2 gespeeld (zelfs weer geprestigedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het bij MW2 beter gebalanceerd omdat daar niemand cold-blooded gebruikte.
Nu ik ff zit te kijken heeft MW2 wel kutperks zegScrambler, OMA, final stand en danger close
Al heb je veel minder last van final stand dan van second chance in blackops
Tot Maandag 22:00 uur!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Double xp houdt hier helaas voor me op, dit weekend hockeytoernooi ergens in brabanttot wanneer is double xp? Vorige keer tot dinsdagochtend..
Jij hebt al helemaal geen added value hier...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Het is iemand die een discussie wil aangaan, daar is een forum ook voor bedoeld. Laat die persoon relativeren als hij / zij dat wil.
Dat had ik met mn 26 win streak...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef leeroy het volgende:
Laats bij mij ook nog, ik en wat vrienden zaten in een party op een 17 win streak joinen we een game.
je kent het wel 2 seconden bezig stand is 7500-1000.
Gelijk een hoop gekanker, vliegende controllers & een moeder die naar boven komt gevlogen dat het alsjeblieft wat zachter kan.
Leuk spelletje spelen
Hotel schopt kont hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef rickyszz het volgende:
Hotel vind ik tot nu tot het leukste/beste mapen zoo de kloterigeste
Heb ik de laatste tijd heel vaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Leuk ook als je in een S&D potje stapt en het staat al 3-3 terwijl je team al de bom heeft geplant en iedereen is dood.Had ik net dus.
Staan ze allemaal bij die bom te kutten natuurlijk en ben je weer klaar met het potje.
Hou toch op man, veel gebruikte Cold-blooded (Pro)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het bij MW2 beter gebalanceerd omdat daar niemand cold-blooded gebruikte.
Back!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:00 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat had ik met mn 26 win streak...
Bobbanz kom is! Ben ik net weer terug erop.. 0 minuten geleden
Oke dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef NrSiX het volgende:
Korte review over de nieuwe mapjes zal leuk zijn.
First Strike was 1 weekje leuk.. maar vind het nu drama mappen en had me liever het geld bespaart.
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:31 schreef Toempf het volgende:
Is het eigenlijk nog double-xp weekend? Meen daar ooit iets over gelezen te hebben, om te vieren dat escalation online is
Top! Dankjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oke dan!![]()
Hotel: De leukste map, en uiteraard de liften aan beide kanten, maar die ga je niet veel gebruiken. heeft fijne plekken waar je langs kunt voor de mensen die vooral aanvallen en voor mensen die graag sniperen. En lijkt erg veel op Highrise van MW2 9/10
[ afbeelding ]
Stockpile: Nog niet echt vaak gespeeld nogal veel plekken waar je in kunt en niet te vergeten de afsluitbare garagedeuren en vergeet niet dat je je hoofd er kunt bij stoten![]()
Lijkt veel kwa indeling op Array 7/10
[ afbeelding ]
Convoy: Een aardig grote map wat ik niet verwacht had. In het begin is het nog wel eens zoeken om een plekje te vinden want er zitten nogal veel campers in deze map op de brug vooral
Voor de rest een leuke en afwisselende map. Lijkt veel op Grid 7.5/10.[ afbeelding ]
Zoo: De mooiste map, met een paar stukjes monorails waar je bovenop kunt.
Het zelfde geld voor deze map dat je 'm echt moet kennen en een plekje moet vinden.
Want toen ik deze voor het eerst speelde vond ik het echt een rotmap maar, als je hem eenmaal kent is het echt een hele leuke map vooral omdat zo groot is. En lijkt op geen enkele map. 8.5/10
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |