Ik heb bijna en keer een tv kapot gemaakt omdat ik op een dikke killstreak zat en ik vanaf de andere kant van de map een noobtube in mijn gezicht kreegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat ik zei. Het is zeker wel een frustrerend kutspel
Ik sla altijd boos op de bank als ik slecht ga/ telkens door een campers gedood wordquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja mang ik heb bijna een keer mijn buurvrouw vermoord omdat ik geknifed werd vanaf 10 meter. Daarna wilde ik bijna nog wat andere gekke dingen doen!
Bijna![]()
Hoezo worden mensen zo gefrustreerd van een spelletje dat ze dingen kapot moeten maken? Beetje kut roepen does the job toch of niet?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:05 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik sla altijd boos op de bank als ik slecht ga/ telkens door een campers gedood word
Lucht wel op
Haha daar is de mijne te kostbaar voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.
Ik heb 'm 20.000 keer op de grond laten vallen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik laat heel af en toe mijn controller een rondje door de kamer vliegen.
U were mad bro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb bijna en keer een tv kapot gemaakt omdat ik op een dikke killstreak zat en ik vanaf de andere kant van de map een noobtube in mijn gezicht kreeg. Te kinderachtig voor woorden eigenlijk
Bij mij was die draad altijd naar de klotequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vroeger op de PS2 werdt mijn controller nog gered door het draadje. Nu met die wireless shit kan je je controller de hele kamer door pleuren
Bij mij gebeurde dat terwijl ik in op een 103 winstreak zatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef leeroy het volgende:
Laats bij mij ook nog, ik en wat vrienden zaten in een party op een 17 win streak joinen we een game.
je kent het wel 2 seconden bezig stand is 7500-1000.
Gelijk een hoop gekanker, vliegende controllers & een moeder die naar boven komt gevlogen dat het alsjeblieft wat zachter kan.
Leuk spelletje spelen
Wat speelde je dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde dat terwijl ik in op een 103 winstreak zat
Wat is campen? Als mensen een gedeelte van de map controleren en er blijven maar mensen op je af komen kun je beter die mensen de schuld geven ipv de mensen die het slim spelen. Mensen die in een hoekje zitten te wachten zie ik bijna nooit hoge scores halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is campen? Als mensen een gedeelte van de map controleren en er blijven maar mensen op je af komen kun je beter die mensen de schuld geven ipv de mensen die het slim spelen. Mensen die in een hoekje zitten te wachten zie ik bijna nooit hoge scores halen
Ik zie de laatste tijd ook alleen maar van die 15e en 14e prestiges met Ghost pro - Hacker pro of Ghost pro - Ninja pro, natuurlijk met silencer. Dan haalt iemand uit mijn team of ik zelf de sr71 en dan dashboarden ze ineens. Ik begin meer en meer anti ghost te worden, wat een schurft perk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Godsamme hee, 15 prestiger's die hardcore campen en dan helemaal door het dolle heen gaan als ze een Blackbird- / attack dogs halen, heb je geen zelfwaardering meer?
Het is iemand die een discussie wil aangaan, daar is een forum ook voor bedoeld. Laat die persoon relativeren als hij / zij dat wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...
9 van de goddamn 10 posts lig je te relativeren en alles af te kraken
Damn wat ben je een loser zeg..
Ik kraak het niet af alleen wordt er altijd wel heel makkelijk gezegd dat iemand een camper is. Een camper voor mij is iemand die een heel potje lang ADS in een hoekje zit en laten dat nou net de makkelijkste mensen zijn om te killen want je weet waar ze zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:22 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik alles lig te relativeren...
9 van de goddamn 10 posts lig je te relativeren en alles af te kraken
Damn wat ben je een loser zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |